Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel

Blu Hotel Acquaseria

BZO00113

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Wartość
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Blu Hotel Acquaseria Włochy - Hotel
Bardzo dobry
Bardzo dobry
2017-01-26

Hotel dostosowany do potrzeb narciarzy- bardzo blisko wyciagu, na dolnej kondygnacji miejsce do przechowywania sprzetu. Plusy: mila, pomocna obsluga, czyste pokoje, serwis sprzatajacy codziennie, kameralne lobby, w ktorym mozna posiedziec nawet po zamknieciu czesci barowej, Spa z 3 saunami, jacuzzi i strefa relaksu. Minusy: Hotel raczej nie dla dzieci (mozliwosc korzystania z czesci welness do godz 15, zalkaz gry w bilarda dla 12-latka), spa czynne do godziny 20, co po calodziennej jezdzie na nartach daje wybor: albo sauna, albo posilek, malo urozmaicone posilki slabo opisane, brak opcji dla wegetarian, wegan, chorych na celiakie itp, niedzialajaca klimatyzacja, niepraktyczne drzwi wejsciowe do hotelu, wodzirej w lobby nie do konca predysponowany.

Hexeee25
Bardzo dobry
2019-03-03

Hotel położony w bliskiej odległości od wyciągów narciarskich. Rano i po południu gości podwozi do wyciągów hotelowy bus (5 euro za tydzień/os) Część pokoi bez widoku na góry. Śniadania słabe. Obiadokolacje dobre ale bywało lepiej. Strefa spa płatna 50 euro za tydzień. Obsługa bardzo miła i uczynna. Pokoje codziennie sprzątane. Wifi działa bez problemu. Do uroczego centrum miasteczka i do marketu ok 15 min piechotą. Wystrój hotelu nowoczesny i trochę brakuje mu alpejskiego klimatu. W sezonie na posiłkach jest dosyć tłoczno. W recepcji pracuje Polka, plus dla osób z barierą językową. Za mała narciarnia w stosunku do ilości gości. W barze hotelowym robią dobre drinki. Ogólnie polecam.

Justyna G
Bardzo dobry
2017-03-13

W hotelu bylismy od 04 do 11.03.2017r. w zwiazku z pobytem na nartach. Hotel blisko stoków. Dowozi bus hotelowy za 5 euro za tydzien od osoby. Wifi w calym hotelu działa bez zarzutu. Obsługa na recepcji i w restauracji bardzo miła i kompetentna. Mowiąca po angielsku. W restaurqcji hotelowej obsługa bardzo sprawna. Kelnerzy robią wszystko aby zadowolić klientów. Bardzo smaczne i urozmaicone posiłki. Kolacje pięknie serwowane. Pokoje dokladnie takie jak na zdjeciach hotelowych. Oprócz pokoi hotelowych apartamenty, skladające się z pokoju z aneksem kuchennym (ale bez wyposażenia) sypialni i łazienki. Tv w pokoju i tam nieco zdezelowana sofa. W sypialni tylko łóżko z widokiem na pustą ścianę i szafa. Apartamenty w bocznej częsci hotelu dilo ktorej trzeba dojść zimnym korytarzem i klatką schodową. My dostaliśmy taki na pierwszą noc ale kolejnego dnia bez żadnego problemu otrzymaliśmy pokój w głownym budynku. Suszarnie na narty duże. Minusy to: brak basenu. Jest tylko jacuzzi o głębokości 1 m. Za strefę wellness trzeba zapłacić jednorazowo 15 euro i można przebywać tam do 2 godz. W restauracji strasznie głośno a to z powodu biegających i krzyczących wloskich dzieci. Ale to nie minus na konto hotelu. Generalnie hotel na wysokim poziomie. Wydaje sie że uwagi krytyczne jakie pojawiały się w opiniach gości wczesniej tam przebywajacych odniosły skutek. Dotyczy uprzejmości i szybkości obsługi-bez zarzutu, wifi-działa super w całym hotelu.

808marekd
2017-02-19

Bardzo dziwne doswiadczenie - polaczenie drobnych milych chwil z seria biurokracji, niskiej jakosci obslugi i niewygody. Do milych chwil nalezy kontakt z 1-2 kelnerami, ktorzy robia wszystko zeby bylo ok. Mila jest tez wizyta w spa. Fajna jest tez lokalizacja! Ale reszta doswiadczen podwaza te 4 gwiazdki. Po pierwsze obsluga recepcji to kompromitacja. Przy rejestrowaniu sie goscie musza o wszystkim pamietac, zeby sie dowiedziec. Obsluga nie poinformowala od siebie o niczym! Kod do wifi, dodatkowa karta do pokoju, godziny posilkow, zasady korzystania ze spa, mapa miasteczka - wszystko to trzeba bylo wycisna samemu. Wizyta w spa jest mila po przejsciu przez recepcje, poniewaz wybor atrakcji jest wspanialy!!! 3 rozne sauny, sciezka pod roznymi prysznicami, snieznik itd. Ale samo wejscie to dramat - kazdy gosc musi czekac az recepcjonista spa wypelni glupia karteczke z danymi. I tak przy kazdej wizycie. Strata czasu i biurokracja. Kuchnia jest slaba. Przez caly tydzien dobre byly 2-3 potrawy. Reszta bez polotu i smaku. Krolem pomylek byl tunczyk w panierce z maku. Sucha twarda podeszwa... Hotel jest w ofercie m.in. itaki i bfc.

tomekt997
Bardzo dobry
2017-02-16

Hotel bardzo dobry, pokoje wysoki standard, spa bardzo dobre plusem jest wykupić karnet na 6 wejść na 50 euro, recepcja obsługa pomocna i miła, wyciągi 5 min drogi od hotelu podjeżdza busik z rana i odwozi z wyciagu w cenie na koniec do rachunku doliczają 10 euro, mało grzałek na buty i w sumie śmiech na sali bo niektórzy zostawiali na grzałkach buty zimowe myśląc że sobie rezerwują miejsce po nartach, żenada dlatego buty zimowe ściągamy i zakładamy na tym miejscu swoje narciarskie ;) Restauracja sniadania mogą być jajecznica tylko z proszku ale kolacje mega poziom jak w Masterchef ;) po 4 dania do wyboru z menu ale minusem płatne napoje do kolecji podstawą byłaby chociaż woda w cenie ogólnie bardzo dobry ;) Polecam

K2MAREX
Bardzo dobry
2017-01-26

Hotel dostosowany do potrzeb narciarzy- bardzo blisko wyciagu, na dolnej kondygnacji miejsce do przechowywania sprzetu. Plusy: mila, pomocna obsluga, czyste pokoje, serwis sprzatajacy codziennie, kameralne lobby, w ktorym mozna posiedziec nawet po zamknieciu czesci barowej, Spa z 3 saunami, jacuzzi i strefa relaksu. Minusy: Hotel raczej nie dla dzieci (mozliwosc korzystania z czesci welness do godz 15, zalkaz gry w bilarda dla 12-latka), spa czynne do godziny 20, co po calodziennej jezdzie na nartach daje wybor: albo sauna, albo posilek, malo urozmaicone posilki slabo opisane, brak opcji dla wegetarian, wegan, chorych na celiakie itp, niedzialajaca klimatyzacja, niepraktyczne drzwi wejsciowe do hotelu, wodzirej w lobby nie do konca predysponowany.

Hexeee25
Bardzo dobry
2019-03-03

Hotel położony w bliskiej odległości od wyciągów narciarskich. Rano i po południu gości podwozi do wyciągów hotelowy bus (5 euro za tydzień/os) Część pokoi bez widoku na góry. Śniadania słabe. Obiadokolacje dobre ale bywało lepiej. Strefa spa płatna 50 euro za tydzień. Obsługa bardzo miła i uczynna. Pokoje codziennie sprzątane. Wifi działa bez problemu. Do uroczego centrum miasteczka i do marketu ok 15 min piechotą. Wystrój hotelu nowoczesny i trochę brakuje mu alpejskiego klimatu. W sezonie na posiłkach jest dosyć tłoczno. W recepcji pracuje Polka, plus dla osób z barierą językową. Za mała narciarnia w stosunku do ilości gości. W barze hotelowym robią dobre drinki. Ogólnie polecam.

Justyna G

Blu Hotel Acquaseria - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Dla rodzin
  • Basen
  • Spa&Wellness
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 600 m od centrum Ponte di Legno
  • bezpośrednio przy przystanku ski busa
  • ok. 500 m od wyciągu narciarskiego
  • ok. 48 km od stacji kolejowej Marilleva
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(1082 opinie)
(1082 opinie)
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Czystość
    Lokalizacja
    Obsługa
    Wartość
  • Justyna G2019-03-03
    Bardzo dobry

    Hotel położony w bliskiej odległości od wyciągów narciarskich. Rano i po południu gości podwozi do wyciągów hotelowy bus (5 euro za tydzień/os) Część pokoi bez widoku na góry. Śniadania słabe. Obiadokolacje dobre ale bywało lepiej. Strefa spa płatna 50 euro za tydzień. Obsługa bardzo miła i uczynna. Pokoje codziennie sprzątane. Wifi działa bez problemu. Do uroczego centrum miasteczka i do marketu ok 15 min piechotą. Wystrój hotelu nowoczesny i trochę brakuje mu alpejskiego klimatu. W sezonie na posiłkach jest dosyć tłoczno. W recepcji pracuje Polka, plus dla osób z barierą językową. Za mała narciarnia w stosunku do ilości gości. W barze hotelowym robią dobre drinki. Ogólnie polecam.

  • 808marekd2017-03-13
    Bardzo dobry

    W hotelu bylismy od 04 do 11.03.2017r. w zwiazku z pobytem na nartach. Hotel blisko stoków. Dowozi bus hotelowy za 5 euro za tydzien od osoby. Wifi w calym hotelu działa bez zarzutu. Obsługa na recepcji i w restauracji bardzo miła i kompetentna. Mowiąca po angielsku. W restaurqcji hotelowej obsługa bardzo sprawna. Kelnerzy robią wszystko aby zadowolić klientów. Bardzo smaczne i urozmaicone posiłki. Kolacje pięknie serwowane. Pokoje dokladnie takie jak na zdjeciach hotelowych. Oprócz pokoi hotelowych apartamenty, skladające się z pokoju z aneksem kuchennym (ale bez wyposażenia) sypialni i łazienki. Tv w pokoju i tam nieco zdezelowana sofa. W sypialni tylko łóżko z widokiem na pustą ścianę i szafa. Apartamenty w bocznej częsci hotelu dilo ktorej trzeba dojść zimnym korytarzem i klatką schodową. My dostaliśmy taki na pierwszą noc ale kolejnego dnia bez żadnego problemu otrzymaliśmy pokój w głownym budynku. Suszarnie na narty duże. Minusy to: brak basenu. Jest tylko jacuzzi o głębokości 1 m. Za strefę wellness trzeba zapłacić jednorazowo 15 euro i można przebywać tam do 2 godz. W restauracji strasznie głośno a to z powodu biegających i krzyczących wloskich dzieci. Ale to nie minus na konto hotelu. Generalnie hotel na wysokim poziomie. Wydaje sie że uwagi krytyczne jakie pojawiały się w opiniach gości wczesniej tam przebywajacych odniosły skutek. Dotyczy uprzejmości i szybkości obsługi-bez zarzutu, wifi-działa super w całym hotelu.

  • tomekt9972017-02-19

    Bardzo dziwne doswiadczenie - polaczenie drobnych milych chwil z seria biurokracji, niskiej jakosci obslugi i niewygody. Do milych chwil nalezy kontakt z 1-2 kelnerami, ktorzy robia wszystko zeby bylo ok. Mila jest tez wizyta w spa. Fajna jest tez lokalizacja! Ale reszta doswiadczen podwaza te 4 gwiazdki. Po pierwsze obsluga recepcji to kompromitacja. Przy rejestrowaniu sie goscie musza o wszystkim pamietac, zeby sie dowiedziec. Obsluga nie poinformowala od siebie o niczym! Kod do wifi, dodatkowa karta do pokoju, godziny posilkow, zasady korzystania ze spa, mapa miasteczka - wszystko to trzeba bylo wycisna samemu. Wizyta w spa jest mila po przejsciu przez recepcje, poniewaz wybor atrakcji jest wspanialy!!! 3 rozne sauny, sciezka pod roznymi prysznicami, snieznik itd. Ale samo wejscie to dramat - kazdy gosc musi czekac az recepcjonista spa wypelni glupia karteczke z danymi. I tak przy kazdej wizycie. Strata czasu i biurokracja. Kuchnia jest slaba. Przez caly tydzien dobre byly 2-3 potrawy. Reszta bez polotu i smaku. Krolem pomylek byl tunczyk w panierce z maku. Sucha twarda podeszwa... Hotel jest w ofercie m.in. itaki i bfc.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI