Kontakt
Masz pytanie? Sprawdź naszą bazę wiedzy w sekcji pomocy. Bądź też na bieżąco z aktualnymi warunkami podróży podczas COVID-19
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, w przypadku gdy:
*rezerwacje zakupione na stronie internetowej lub aplikacji TUI Poland, w biurze własnym TUI Poland albo Telefonicznym Centrum Rezerwacji
**Czat znajdziesz w aplikacji myTUI z poziomu konkretnej rezerwacji (jest aktywny tylko w trakcie trwania wycieczki)
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, w przypadku gdy:
- jesteś przed założeniem rezerwacji, zadzwoń do
Telefonicznego Centrum Rezerwacji 22 270 31 20 - masz już rezerwację*, ale jesteś przed wyjazdem, zadzwoń do
Działu Obsługi Klienta 22 255 04 02 - jesteś w trakcie wakacji – skontaktuj się z TUI Service Center.
Telefon: +48 22 204 35 96
SMS: +48 799 448 800
Formularz kontaktowy: www.tuicontact.com
Czat: w aplikacji TUI**
*rezerwacje zakupione na stronie internetowej lub aplikacji TUI Poland, w biurze własnym TUI Poland albo Telefonicznym Centrum Rezerwacji
**Czat znajdziesz w aplikacji myTUI z poziomu konkretnej rezerwacji (jest aktywny tylko w trakcie trwania wycieczki)
CENTRUM OBSŁUGI
Nasi konsultanci są dostępni w dniach
Poniedziałek - piątek: 09:00 - 20:00
Sobota i niedziela: 10:00 - 18:00
22 270 31 20
Całkowity koszt połączenia wg stawki operatora
Centrala TUI
NIP: 779-20-48-522
REGON: 639552348
TUI Poland Sp. z o.o.
ul. Wołoska 22a
02-675 Warszawa
KRS 83435 Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Kapitał zakładowy: 9 300 000 zł