Obsługa Digital Service

TUI Digital Service – to takie proste!
Kontakt z TUI przed wakacjami
Kontakt z TUI w trakcie wakacji - opieka TUI Digital Service
Polskojęzyczne TUI Service Center jest do Twojej dyspozycji podczas wakacji 24h/7
czat 24/7: aplikacja TUI
Jak wygląda Digital Service podczas wakacji z TUI?
Pamiętaj, aby przed wyjazdem pobrać aplikację mobilną TUI i zalogować się do myTUI.
Po wylądowaniu czeka Cię kontrola paszportowa, sprawdzenie niezbędnych dokumentów (np. kodów QR) lub od razu odbiór bagażu rejestrowanego z taśmy.
Po odebraniu bagażu udaj się do wyjścia. Pracownik TUI pokieruje Cię do autobusu (w przypadku zakupu transferu). Dla części destynacji informacje o zakupionym transferze znajdziesz też w myTUI.
Autobus rozwozi Klientów do kilku hoteli. Kierowca będzie informował pod jakim hotelem się zatrzymuje.
Po przyjeździe udaj się do recepcji hotelu. Przygotuj dokumenty podróży oraz dokument tożsamości.
CZAS NA BEZTROSKIE WAKACJE!
Co zrobić w przypadku pytań lub problemów?
W przypadku niedogodności i pytań związanych z usługami hotelu, w pierwszej kolejności zgłoś się do recepcji.
TUI Service Center jest do Twojej dyspozycji 24/7, również w aplikacji mobilnej TUI. Skorzystaj z dowolnej formy kontaktu i opisz w czym możemy Ci pomóc.

Co zyskujesz korzystając z myTUI?

Dokumenty podróży do pobrania na 5 dni przed wyjazdem

Aktualne godziny przelotów i limity bagażowe

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Czat 24h/7 z TUI Service Center dostępny na wakacjach

Przewodnik po miejscu wypoczynku

Informacje o transferze i godzinie odbioru z hotelu

Możliwość dokupienia Wycieczek fakultatywnych i TUI Cars

Możliwość zamówienia faktury
Zarejestruj się i dodaj rezerwację do swojego konta w myTUI: www.tui.pl/mytui
Szukasz atrakcji w miejscu wypoczynku?

Wycieczki fakultatywne zarezerwować możesz podczas zakładania rezerwacji, w myTUI oraz w aplikacji mobilnej TUI. Rezerwacji możesz dokonać również przy pomocy TUI Service Center kontaktując się z nami na czacie w myTUI, telefonicznie, SMS lub mailowo. Kontakt do TUI Service Center znajdziesz w myTUI. W przypadku najpopularniejszych hoteli będziesz miał możliwość spotkania z polsko- lub angielskojęzycznym Wakacyjnym Ekspertem TUI, który specjalizuje się w ofercie atrakcji i wycieczek dla Klientów TUI.

Wakacyjny Ekspert TUI

Po dotarciu na wakacje, w Twoim koncie myTUI pojawi się informacja, kto jest Wakacyjnym Ekspertem TUI w miejscu, w którym wypoczywasz.

Wakacyjny Ekspert TUI chętnie pomoże Ci w:
zakupie wycieczek fakultatywnych i atrakcji,
organizacji czasu wolnego i wskazaniu ciekawych miejsc w okolicy,
wynajmie samochodu.

O wizycie Wakacyjnego Eksperta TUI w hotelu będziesz poinformowany powiadomieniem z aplikacji mobilnej lub wiadomością SMS.

W poniższych kwestiach prosimy o kontakt ze wskazanym punktem:

Informacja o transferze do hotelu i na lotnisko → aplikacja mobilna TUI lub TUI Service Center
Reklamacje podczas wakacji dotyczące niezgodności w świadczeniu usług zawartych w umowie → TUI Service Center
Przedłużenie/skrócenie pobytu lub zmiana hotelu → TUI Service Center
Pomoc medyczna (wezwanie lekarza lub kontakt z placówką medyczną) w przypadku wykupienia ubezpieczenia w Allianz poprzez TUI → infolinia Allianz Polska pod numerem wskazanym w dokumentach podróży.
Jak wygląda Digital Service przed powrotem do Polski?
Na 48 h przed wylotem potwierdź aktualne godziny lotu powrotnego:
• w serwisie myTUI w aplikacji mobilnej TUI;
Na 48h przed godziną odlotu sprawdź godzinę transferu z hotelu na lotnisko:
• w serwisie myTUI w aplikacji mobilnej TUI;
• kontaktując się z TUI Service Center.
Po przybyciu na lotnisko udaj się z bagażami do stanowiska check-in. Otrzymasz kartę pokładową, a następnie możesz udać się do kontroli bezpieczeństwa oraz swojego gate’u.

Szukasz innych informacji?