Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
Sunpoint Hotel Bodrum - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Piaszczysta plaża
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 3 km od centrum Bodrum
- ok. 400 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 90 min
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
- Kasia K2025-09-05
Moja ocena wyglada tak z wielu aspektów Plusem hotelu jest faktycznie to ze mimo iż basen jest mały, to z racji ze jest mało pokoi bylo zawsze miejsce na lezaku, bardzo mili Panowie za barem, jak i Ci co sprzątali po posiłkach. Faktycznie lokalizacja jest bardzo fajna obook dwa sklepy a do miasta gdzie sa restauracje i bazarki bardzo blisko. Jedzenie jest smaczne, ale w praktyce jest codziennie to samo i bardzo mały wybór Sałatki codziennie takie same Ciasta rowniez,2-3 dni spoko ale przy dłuższym pobycie cieżej juz cos wybrać. Miedzy 15-17 miały być podawane przekaski jedyne jakie mozna dostac to makraon z kechupem, arbuz i od czasu do czasu byl melon. Przez cały tydzień nikt nie przyszedł wymienić reczników, ani posprzatac. Klimatyzacja w pokoju na + chociaz w naszym pokoju 2 razy miala awarie. Tak samo Pan co wnosi walizke ( jedna) az oczekiwał 10 euro za ich wyniesienie, gdy chcialam mu dać mniejsza kwote , nie chciał jej przyjac i pokazywał ze 10 euro ma byc. Wifi działa glownie w recepcji ale tez problematycznie, przy basenie prawie w ogole. A w pokojach tu juz nic.
- Nikola M2025-09-03
Zaczne moze od najgorszego czyli obsługi hotelu,byłam na wakacjach z trzema znajomymi,miałyśny wykupione dwa pokoje,po pierwszej nocy nakłamano nam że miedzy naszymi pokojami jest powazne zwarcie i musimy się przenieść do jednego pokoju,po 15minutach zamieszkaly tam inne osoby,gdy poszlismy po zwrot pieniędzy za jeden pokoj zostałyśmy wyśmiane i ponownie sklamane że miszakaja tam osoby z obslugi hotelu po rozmowie z tymi luzdzmi okazalo sie ze to zwykli goscie jak my,obsluga hotelu nie bala sie rzucać sprośnymi tekstami,przez tydzień czasu pokoj nie był ani razu posprzątany a o papier toaletowy musiałyśmy sie prosić, w lazience smierdzialo kanalizacja.Plusami jest lokalizacja,blisko do morza i blisko do centrum,bardzo mili panowie przy barze i ogarniający stoliki..to tyle z plusow.Szczere bardzo odradzam.
- Anna P2025-09-01
Przestrzegam przed niezgodnością oferty TUI a rzeczywistością, którą zastaliśmy w tym hotelu!!!! Rozumiem, że wykupując pobyt w hotelu 3 gwiazdkowym nie spodziewaliśmy się czerwonych dywanów, złota i marmurów. Rozumiem mały basen, brak windy i brak plaży hotelowej. Na to wszystko godziliśmy się wybierając tą ofertę. TUI zapomniało jednak wspomnieć o tak istotnym fakcie jakim jest brak klimatyzacji w jednym z pokoi w "apartamencie" rodzinnym. W efekcie w jednej sypialni można było zamarznąć, w drugiej zaś się ugotować. Poobrywane zasłony, brudne, zniszczone meble, grzyb w kabinie prysznicowej. Kran w umywalce trzymał się tylko siłą grawitacji. Przy próbie zamiany pokoju zaproponowano nam taki sam pokój ale za to z powyrywanymi gniazdami elektrycznymi, kable były dosłownie na wierzchu. W toalecie przy basenie przez 10 dni pobytu nie działało światło ani nie było papieru toaletowego, brud, smród i ciemność. TUI nie uznało naszej reklamacji, twierdząc, ze zdjęcia na ich stronie internetowej nie stanowią elementu oferty i cytuję: "są jedynie zdjęciami przykładowymi". Na dokładkę pan bagażowy wręcz żąda 10 euro za wniesienie bagażu. Na pomoc rezydenta nie można liczyć, jest jedynie po to aby sprzedać wycieczki, twierdzi, ze nic nie może zrobić. Na plus w tej ofercie było jedynie dobre jedzenie i smaczna kawa.