Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Obsługa
LABRANDA TMT Bodrum Resort - informacje
Położenie:
- ok. 1 km od centrum
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 45 min
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
- Jakość noclegu
- Czystość
- Pokoje
- Flyer438544508632025-07-18Wyjątkowy
Chciałbym serdecznie podziękować naszemu opiekunowi gości -JEMALE za wspaniałą opiekę i profesjonalne podejście podczas całego pobytu. Od pierwszego dnia czuliśmy się zaopiekowani – sprawna organizacja transferu i szczegółowe informacje na temat hotelu oraz okolicy zrobiły na nas duże wrażenie.Opiekun hotelowy był zawsze dostępny, uprzejmy i chętny do pomocy – niezależnie od pory dnia. Chętnie odpowiadał na pytania, doradzał w kwestii wycieczek fakultatywnych i dzielił się przydatnymi wskazówkami, co znacznie ułatwiło nam korzystanie z uroków miejsca. Czuliśmy się bezpiecznie i komfortowo, wiedząc, że w razie potrzeby możemy liczyć na wsparcie osoby kompetentnej i życzliwej. To ogromna wartość podczas wyjazdu zagranicznego. Z pełnym przekonaniem polecam tego opiekuna hotelowego innym podróżującym – dzięki niemu nasz urlop był jeszcze bardziej udany i bezproblemowy.
- Ewelina L2025-07-18Wyjątkowy
Chciałbym wyrazić moją ogromną wdzięczność i uznanie dla Jemale, pracownika działu relacji z gośćmi. Od pierwszego kontaktu było widać jego pełen profesjonalizm, empatię i serdeczność. Jemale potrafił nie tylko odpowiedzieć na każde pytanie z uśmiechem i cierpliwością, ale również wyprzedzać potrzeby gości, dbając o każdy detal, by nasz pobyt był wyjątkowy. Jego pozytywne nastawienie, elastyczność i zaangażowanie sprawiają, że goście czują się naprawdę mile widziani i zaopiekowani. Tak wysoki poziom obsługi klienta zasługuje na wyróżnienie – Jemale to zdecydowanie osoba, która stanowi ogromną wartość dla całego zespołu. Z pełnym przekonaniem polecam kontakt z Jemale każdemu, kto ceni sobie uprzejmość, profesjonalizm i prawdziwie ludzkie podejście. Dziękuję za wspaniałe doświadczenie!
- Martyna E2025-06-29Wyjątkowy
Na wstępie zaznaczę, że odwiedziłam hotel w połowie czerwca, także jeszcze przed sezonem. Jestem bardzo zadowolona z wakacji w hotelu Labranda TMT. Przede wszystkim, ogromnym plusem jest odległość od lotniska Bodrum-Milas - w zaledwie 40 min dotarliśmy z lotniska do hotelu. Drugim plusem jest bliskość miasta. Mimo że hotel jest na uboczu, w spokojnej okolicy, to do centrum Bodrum (w tym lokalnego bazaru) jest kilometr spacerkiem promenadą. Sam kompleks wygląda malowniczo - jasne budynki z niebieskimi elementami mają vibe Santorini, dodatkowo bujna i zadbana roślinność, więc jest dużo miejsc na klimatyczne zdjęcia z wakacji. Jedzenie różnorodne i smaczne, szczególnie lokalne ciasta z bakaliami. Doceniam, że codziennie były potrawy z grilla robione na bieżąco na zewnątrz restauracji. Na pochwałę zasługuje również pokój superior, dla 3 osób był bardzo przestronny, a trzecie łóżko na tzw. „dostawkę” było normalnym wygodnym łóżkiem, a nie krótkim i twardym tapczanem, co spotykałam w innych hotelach. Dodatkowo położenie pokoju było bardzo dobre, ponieważ wygłuszenie było wyśmienite - nie było słychać wieczornych animacji, które odbywały się na scenie. Na plus hotelu była ilość leżaków, zawsze można było znaleźć miejsce dla siebie - czy przy basenie czy to na pomoście. Jednak zauważalnym problemem jest „kultura” zajmowania leżaków przez ludzi, którzy przez kilka godzin danego leżaka nie używają. Wielokrotnie były sytuacje, gdzie więcej niż połowa leżaków przy basenie była zarezerwowana ręcznikami, a ludzi przez 2-3 godziny (lub dłużej) nie było. Moim zdaniem obsługa hotelu powinna rozwiązać ten problem na przyszłość. Ręczniki w pokojach wymieniane codziennie. A za dodatkowy napiwek ładnie udekorowane łóżka. Warto podkreślić, że mimo niewielkich wad hotelu, obsługa nadrabiała je swoim zachowaniem - niezwykle życzliwi i pracowici ludzie, którzy starają się uczyć słów i zwrotów w języku gościa. Nie mam pamięci do imion, więc nie jestem w stanie wymienić wszystkich, ale wszyscy kelnerzy i kelnerki z restauracji byli bardzo życzliwi i pomocni. Szczególnie w pamięć zapadła mi Aydan z restauracji i Recep - który wieczorami grał z nami w UNO. Natomiast to, co nie podobało mi się w hotelu i moim zdaniem wymaga poprawy: - muchy - pierwszy raz spotykam się z tym w Turcji, a podczas posiłków było to wybitnie uciążliwe. - brak owoców typu: ananas, melon, brzoskwinie, nektarynki, truskawki czy inne owoce jagodowe. Były tylko jabłka, cytrusy, śliwki i czasami arbuz. - słabej jakości drinki. - osoby, które w moim odczuciu za często przychodziły oferując rejsy statkiem, płatne oferty hotelowego spa. - brak wentylacji w łazience pokoju hotelowego, przez co momentalnie w łazience robiła się sauna. - animacje były takie sobie. Mimo wszystko, hotel bardzo mi się podobał, chętnie do niego wrócę i będę polecać bliskim. Çok teşekkür ederim!