Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel

Azure by Yelken

BJV23045
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Bardzo dobry
2025-08-25

Byłem w hotelu w dniach 14–21 sierpnia 2025 na wycieczce z TUI. Niestety, pobyt nie spełnił moich oczekiwań. Już po przyjeździe w oczy rzuca się otoczenie hotelu – wokół panuje duży bałagan, walające się opony, gruz i śmieci, co zdecydowanie psuje pierwsze wrażenie. Recepcja działała sprawnie – przy zameldowaniu i wymeldowaniu nie mieliśmy żadnych problemów. Pokój – sprzątanie praktycznie nie istniało. Przez tydzień ograniczało się jedynie do wymiany ręczników, mimo zostawianych napiwków nie doczekaliśmy się nawet zamiecenia podłogi. Jedzenie – bardzo monotonne, dzień w dzień to samo menu. Widać, że hotel nie analizuje, co faktycznie goście jedzą. Przykładowo przez cały tydzień w jednym z garnków serwowano „Boiled Chicken”, którego nikt nie ruszał, a potrawy cieszące się popularnością – jak pieczone pałeczki czy szaszłyki z kurczaka – kończyły się błyskawicznie i nie były uzupełniane. Dodatkowo talerze były często brudne i trzeba było wybierać kilka, aby trafić na czysty. Obsługa – rozczarowująca. Mieliśmy przygotowane 100 euro na napiwki, jednak nie było komu ich dać – kelnerzy praktycznie unikali gości. Na sali brakowało sztućców, a o obsłudze przy stoliku (np. kawa do śniadania, piwo do kolacji) można było zapomnieć. Hałas – sam budynek ma kształt litery V, a na jego środku umieszczono głośniki. Powodowało to efekt „studni” – dźwięk odbijał się i dudnił w pokojach. Do godziny 23 praktycznie nie dało się zasnąć. Jedyny plus – lokalizacja. Z hotelu roztaczają się piękne widoki zarówno na morze, jak i na góry. Niestety, to jedyna zaleta tego miejsca

GrandTour47260848671
2025-08-29

Jeśli rozważasz pobyt w tym hotelu przeczytaj tę opinię!! Hotel zdecydowanie nie zasługuje na 5 gwiazdek. Zacznijmy od pokoi, są one brudne i niedokładnie sprzątane. W łazience pod prysznicem na fugach zdecydowanie rozwija się pleśń lub innego rodzaju grzyb, zardzewiały uchwyt od papieru odpadał, a zapach wilgoci momentami przyprawiał o mdłości. Nawet ściany i sufity w pokoju są zanieczyszczone, a wykonanie przy oświetleniu i klimatyzacji pozostawia wiele do życzenia. Dodatkowo meble również są brudne, abażury od lamp są poplamione, a nawet w przypadku szafy jej bok odchodzi od ściany. No i lodówka… Przy jej otwarciu wydobył się obrzydliwy zapach, i od razu odechciało się cokolwiek z niej wyjmować. Była aż żółta od brudu, stała w niej woda, a w jednym miejscu było pełno czegoś co przypomina pleśń (warto zobaczyć załączone zdjęcia). Na nasz przyjazd w łazience nie działało światło, zgłosiliśmy to i faktycznie przyszedł Pan Technik i je naprawił, ale zostawił na podłodze pełno tynku, ponieważ wymieniał całe oświetlenie. Nie posprzątał tego, ani nikt nie przyszedł aby to zrobić, więc musieliśmy posprzątać podłogę na własną rękę. Co do sprzątania, też pozostawia wiele do życzenia. Zastało nas brudne lustro, które ani razu nie zostało umyte, w sitku umywalki były włosy, a pod prysznicem brakowało płynu do mycia, który przez cały tydzień nie został uzupełniony. Pokój podczas naszego pobytu ani razu nie został posprzątany, nie zostały wykonane nawet najprostsze czynności jak przetarcie umywalki lub podłogi. Regularnie były wyrzucane śmieci i wymieniane ręczniki (nie zawsze wszystkie), a i tak otrzymywaliśmy je czymś poplamione. Papier toaletowy dostaniesz jak się upomnisz. Co do sprzątania ogólnie w hotelu. Panie sprzątające myją podłogę zdecydowanie brudną szmatą i śmierdzącą wodą. Przechodziliśmy parę razy obok, zapach był nie do wytrzymania, a podłoga lepiła się na całym piętrze. Nasz korytarz był zabudowany oknami, które były brudne, dodatkowo regularnie nie były sprzątane naczynia pozostawione przez gości, co również powodowało nieprzyjemny zapach. W hotelu znajdują się 4 windy, po dwie na jedno skrzydło. W naszym skrzydle windy zazwyczaj nie działały, albo (do około 16) były zajmowane przez obsługę, która przewoziła nimi rzeczy do sprzątania, oraz brudy, co wiązało się również z nieprzyjemnym zapachem w windzie. Jedna z wind w drugiej połowie naszego wyjazdu przestała działać i nie została naprawiona aż do końca. Dodam tylko, że moja narzeczona jest w ciąży, mieliśmy pokój na najwyższym piętrze i ciągłe wchodzenie i schodzenie po schodach było dla niej bardzo uciążliwe. Jeśli chodzi o Wi-fi to faktycznie jest ono w hotelu, ale na pewno nie działa w całym, tak jak podaje TUI w swojej ofercie. W naszym pokoju nie byliśmy w stanie korzystać z internetu i nawet sama obsługa hotelowa poinformowała nas, że Wi-Fi nie jest dostępne w pokojach. Szczerze mówiąc to nawet w lobby potrafiło nie być połączenia. No i jedzenie… Mamy świadomość, że o gustach się nie dyskutuje, bo każdemu smakuje co innego, jednak jedzenie w większości było zimne, nawet nie letnie, po prostu zimne. Wyglądało ono bardzo nieapetycznie. Pierwszą ciepłą rzecz zjedliśmy trzeciego dnia, kiedy wybraliśmy się na wycieczkę statkiem. Dodatkowo większość naczyń była brudna, szklanki, które były na stołach były aż pooblepiane brudem. I tak były dostępne na samym początku kolacji, później były tylko papierowe kubeczki. Stoły były bardzo brudne, ręce aż przyklejały się do nich. Sprzątane były one ciągle tą samą brudną szmatą. „Sprzątanie” stołu polegało tak naprawdę na zabraniu naczyń i zwaleniu resztek ze stołu na podłogę. Co skutkowało, że lepiej było na nią nie patrzeć, bo ochota na jedzenie od razu przechodziła. Dodatkowo na stołówce zadomowiły się koty, które zjadają resztki z podłogi i są dokarmiane przez gości, więc jeśli ktoś ma alergię na koty, to musi bardzo uważać, ponieważ siadają one nawet na krzesłach. Teraz plaża, nie jest piaszczysta, jak to podaje TUI w swojej ofercie. Zejście do wody jest kamieniste, samo dno również, więc polecamy zaopatrzyć się w obuwie ochronne, ponieważ chodzenie po plaży i dnie nie jest przyjemne, a nawet bolesne. Część obsługi naprawdę się stara i próbuje utrzymać chociaż trochę czystości, jednak to nie wystarczy. Co do obsługi, parę osób zbyt nachalnie prosiło się o napiwek. Mieliśmy również wrażenie, że jeśli go nie dałeś lub nie byłeś gościem z Turcji to było się traktowanym trochę gorzej. Na koniec wyjazdu chcieliśmy zważyć bagaże, ale brak wagi w pokoju spowodował to, że musieliśmy poprosić o nią w recepcji. Oczywiście obsługa zażądała opłaty, za wagę, która powinna być częścią wyposażenia pokoju w 5-cio gwiazdkowym hotelu. Warto zaznaczyć, że na recepcji (i nie tylko) praktycznie nie da się dogadać po angielsku, żeby cokolwiek zrozumieć korzystali oni z tłumaczy w telefonie. Podsumowując, naszym zdaniem ten hotel to max 2 gwiazdki, a i tak na panujące tam standardy to jest bardzo dużo…

Marcin D
Wyjątkowy
2025-08-28

Bardzo przyjemna usługa, smaczne jedzenie. piękny widok na morze, w hotelu bardzo dobrze zachowana czystość. Pan Yusuf jest bardzo miły i pomocny

Antek A
Wyjątkowy
2025-08-28

Bardzo dobre położenie hotelu, wspaniała obsługa. Jedyny minus to trzeba popracować nad czystością. Jedzenie smaczne ale monotonne. Pozdrawiam

Curiosity17430585554
2025-08-25

to był koszmar. zasugerowałam się opiniami z 3 sierpnia (nie wiem skąd te kłamstwa). Basen, z pływającymi śmieciami, obok robite szklanki, kubki - Panowie z obsługi przychodzili na prośbę z brudnym mopem. Toaleta przy basenie nie do przyjęcia, pety , papiery na schodach. W wc sedes zerwany , smród i brud. Jeżeli chodzi o jedzenie to tak jak wszędzie ale ciastek słaby wybór , podobnie jak mięs, czuć tylko stary olej z frytek. Expres do kawy brudny, nieczyszczony, dostępny tylko na śniadanie. Jedzenie lunch - kolejka po pizze.... aż smiech bierze. No i podstawowa niezgodność aquapark na zewnątrz hotelu - trzeba się ubrać, przejść przez recepcję, wyjść z hotelu i dopiero idąc kawalęk jest otoczony murem teren - 1 mały basen z 2 starymi zjeźdzalniami. Wi-fi tylko na terenach wspólnych , w pokojach nie - ja miałam zalogowany na inny pokój bo na mój nie działał :). Animacji żadnych - tylko dla dzieci kaczuszki po turecku i potem disco dla Turków. Hotel ogólnie jest dla Turków - a niestety są tam Polacy którzy przeczytali kłamliwe opinie. W basenie ćwiczenia to jakaś żenada, dziewczyna , która kompletnie nie potrafi się bawić i codziennie ćwiczenia , machanie tym wężem z gąbki i uderzenie o wodę. Szczerze nigdy więcej nie skorzystam z oferty TUI , jak mozna tak przedstawić ofertę? i oszukiwać ludzi? wszyscy Polacy , którzy byli razem z nami byli załamani - to hotel na 2 gwiazdki. uważajcie jak rezerwujecie.

anna s
2025-08-25

Byłem w hotelu w dniach 14–21 sierpnia 2025 na wycieczce z TUI. Niestety, pobyt nie spełnił moich oczekiwań. Już po przyjeździe w oczy rzuca się otoczenie hotelu – wokół panuje duży bałagan, walające się opony, gruz i śmieci, co zdecydowanie psuje pierwsze wrażenie. Recepcja działała sprawnie – przy zameldowaniu i wymeldowaniu nie mieliśmy żadnych problemów. Pokój – sprzątanie praktycznie nie istniało. Przez tydzień ograniczało się jedynie do wymiany ręczników, mimo zostawianych napiwków nie doczekaliśmy się nawet zamiecenia podłogi. Jedzenie – bardzo monotonne, dzień w dzień to samo menu. Widać, że hotel nie analizuje, co faktycznie goście jedzą. Przykładowo przez cały tydzień w jednym z garnków serwowano „Boiled Chicken”, którego nikt nie ruszał, a potrawy cieszące się popularnością – jak pieczone pałeczki czy szaszłyki z kurczaka – kończyły się błyskawicznie i nie były uzupełniane. Dodatkowo talerze były często brudne i trzeba było wybierać kilka, aby trafić na czysty. Obsługa – rozczarowująca. Mieliśmy przygotowane 100 euro na napiwki, jednak nie było komu ich dać – kelnerzy praktycznie unikali gości. Na sali brakowało sztućców, a o obsłudze przy stoliku (np. kawa do śniadania, piwo do kolacji) można było zapomnieć. Hałas – sam budynek ma kształt litery V, a na jego środku umieszczono głośniki. Powodowało to efekt „studni” – dźwięk odbijał się i dudnił w pokojach. Do godziny 23 praktycznie nie dało się zasnąć. Jedyny plus – lokalizacja. Z hotelu roztaczają się piękne widoki zarówno na morze, jak i na góry. Niestety, to jedyna zaleta tego miejsca

GrandTour47260848671
2025-08-29

Jeśli rozważasz pobyt w tym hotelu przeczytaj tę opinię!! Hotel zdecydowanie nie zasługuje na 5 gwiazdek. Zacznijmy od pokoi, są one brudne i niedokładnie sprzątane. W łazience pod prysznicem na fugach zdecydowanie rozwija się pleśń lub innego rodzaju grzyb, zardzewiały uchwyt od papieru odpadał, a zapach wilgoci momentami przyprawiał o mdłości. Nawet ściany i sufity w pokoju są zanieczyszczone, a wykonanie przy oświetleniu i klimatyzacji pozostawia wiele do życzenia. Dodatkowo meble również są brudne, abażury od lamp są poplamione, a nawet w przypadku szafy jej bok odchodzi od ściany. No i lodówka… Przy jej otwarciu wydobył się obrzydliwy zapach, i od razu odechciało się cokolwiek z niej wyjmować. Była aż żółta od brudu, stała w niej woda, a w jednym miejscu było pełno czegoś co przypomina pleśń (warto zobaczyć załączone zdjęcia). Na nasz przyjazd w łazience nie działało światło, zgłosiliśmy to i faktycznie przyszedł Pan Technik i je naprawił, ale zostawił na podłodze pełno tynku, ponieważ wymieniał całe oświetlenie. Nie posprzątał tego, ani nikt nie przyszedł aby to zrobić, więc musieliśmy posprzątać podłogę na własną rękę. Co do sprzątania, też pozostawia wiele do życzenia. Zastało nas brudne lustro, które ani razu nie zostało umyte, w sitku umywalki były włosy, a pod prysznicem brakowało płynu do mycia, który przez cały tydzień nie został uzupełniony. Pokój podczas naszego pobytu ani razu nie został posprzątany, nie zostały wykonane nawet najprostsze czynności jak przetarcie umywalki lub podłogi. Regularnie były wyrzucane śmieci i wymieniane ręczniki (nie zawsze wszystkie), a i tak otrzymywaliśmy je czymś poplamione. Papier toaletowy dostaniesz jak się upomnisz. Co do sprzątania ogólnie w hotelu. Panie sprzątające myją podłogę zdecydowanie brudną szmatą i śmierdzącą wodą. Przechodziliśmy parę razy obok, zapach był nie do wytrzymania, a podłoga lepiła się na całym piętrze. Nasz korytarz był zabudowany oknami, które były brudne, dodatkowo regularnie nie były sprzątane naczynia pozostawione przez gości, co również powodowało nieprzyjemny zapach. W hotelu znajdują się 4 windy, po dwie na jedno skrzydło. W naszym skrzydle windy zazwyczaj nie działały, albo (do około 16) były zajmowane przez obsługę, która przewoziła nimi rzeczy do sprzątania, oraz brudy, co wiązało się również z nieprzyjemnym zapachem w windzie. Jedna z wind w drugiej połowie naszego wyjazdu przestała działać i nie została naprawiona aż do końca. Dodam tylko, że moja narzeczona jest w ciąży, mieliśmy pokój na najwyższym piętrze i ciągłe wchodzenie i schodzenie po schodach było dla niej bardzo uciążliwe. Jeśli chodzi o Wi-fi to faktycznie jest ono w hotelu, ale na pewno nie działa w całym, tak jak podaje TUI w swojej ofercie. W naszym pokoju nie byliśmy w stanie korzystać z internetu i nawet sama obsługa hotelowa poinformowała nas, że Wi-Fi nie jest dostępne w pokojach. Szczerze mówiąc to nawet w lobby potrafiło nie być połączenia. No i jedzenie… Mamy świadomość, że o gustach się nie dyskutuje, bo każdemu smakuje co innego, jednak jedzenie w większości było zimne, nawet nie letnie, po prostu zimne. Wyglądało ono bardzo nieapetycznie. Pierwszą ciepłą rzecz zjedliśmy trzeciego dnia, kiedy wybraliśmy się na wycieczkę statkiem. Dodatkowo większość naczyń była brudna, szklanki, które były na stołach były aż pooblepiane brudem. I tak były dostępne na samym początku kolacji, później były tylko papierowe kubeczki. Stoły były bardzo brudne, ręce aż przyklejały się do nich. Sprzątane były one ciągle tą samą brudną szmatą. „Sprzątanie” stołu polegało tak naprawdę na zabraniu naczyń i zwaleniu resztek ze stołu na podłogę. Co skutkowało, że lepiej było na nią nie patrzeć, bo ochota na jedzenie od razu przechodziła. Dodatkowo na stołówce zadomowiły się koty, które zjadają resztki z podłogi i są dokarmiane przez gości, więc jeśli ktoś ma alergię na koty, to musi bardzo uważać, ponieważ siadają one nawet na krzesłach. Teraz plaża, nie jest piaszczysta, jak to podaje TUI w swojej ofercie. Zejście do wody jest kamieniste, samo dno również, więc polecamy zaopatrzyć się w obuwie ochronne, ponieważ chodzenie po plaży i dnie nie jest przyjemne, a nawet bolesne. Część obsługi naprawdę się stara i próbuje utrzymać chociaż trochę czystości, jednak to nie wystarczy. Co do obsługi, parę osób zbyt nachalnie prosiło się o napiwek. Mieliśmy również wrażenie, że jeśli go nie dałeś lub nie byłeś gościem z Turcji to było się traktowanym trochę gorzej. Na koniec wyjazdu chcieliśmy zważyć bagaże, ale brak wagi w pokoju spowodował to, że musieliśmy poprosić o nią w recepcji. Oczywiście obsługa zażądała opłaty, za wagę, która powinna być częścią wyposażenia pokoju w 5-cio gwiazdkowym hotelu. Warto zaznaczyć, że na recepcji (i nie tylko) praktycznie nie da się dogadać po angielsku, żeby cokolwiek zrozumieć korzystali oni z tłumaczy w telefonie. Podsumowując, naszym zdaniem ten hotel to max 2 gwiazdki, a i tak na panujące tam standardy to jest bardzo dużo…

Marcin D

Azure by Yelken - informacje

Azure By Yelken to miejsce pełne atrakcji dla każdego! Miłośników beztroskiego plażowania zauroczy prywatna i piaszczysta plaża hotelowa. Najmłodsi mogą tutaj bawić się w miniklubie, korzystać z basenu ze zjeżdżalniami czy brać udział w organizowanych animacjach. Na dorosłych czeka kompleks basenów, strefa spa oraz emocjonujące sporty wodne. Natomiast wieczorami wrażeń dostarczy muzyka na żywo. Na terenie całego obiektu jest dostępne darmowe Wi-Fi. Jedno jest pewnie - wybierając Azure by Yelken na pewno nie można się nudzić.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Leżaki i parasole w cenie
  • Menu dla dzieci
  • Dla rodzin
  • Zjeżdżalnie dla dzieci
  • Spa
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 4 km od centrum miasta Turgutreis
  • ok. 22 km od centrum miasta Bodrum
  • bezpośrednio przy plaży
  • ok. 55 km od lotniska
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Bardzo dobry
(2543 opinie)
(2543 opinie)
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Lokalizacja
    Pokoje
    Czystość
    Wartość
  • Marcin D2025-08-29

    Jeśli rozważasz pobyt w tym hotelu przeczytaj tę opinię!! Hotel zdecydowanie nie zasługuje na 5 gwiazdek. Zacznijmy od pokoi, są one brudne i niedokładnie sprzątane. W łazience pod prysznicem na fugach zdecydowanie rozwija się pleśń lub innego rodzaju grzyb, zardzewiały uchwyt od papieru odpadał, a zapach wilgoci momentami przyprawiał o mdłości. Nawet ściany i sufity w pokoju są zanieczyszczone, a wykonanie przy oświetleniu i klimatyzacji pozostawia wiele do życzenia. Dodatkowo meble również są brudne, abażury od lamp są poplamione, a nawet w przypadku szafy jej bok odchodzi od ściany. No i lodówka… Przy jej otwarciu wydobył się obrzydliwy zapach, i od razu odechciało się cokolwiek z niej wyjmować. Była aż żółta od brudu, stała w niej woda, a w jednym miejscu było pełno czegoś co przypomina pleśń (warto zobaczyć załączone zdjęcia). Na nasz przyjazd w łazience nie działało światło, zgłosiliśmy to i faktycznie przyszedł Pan Technik i je naprawił, ale zostawił na podłodze pełno tynku, ponieważ wymieniał całe oświetlenie. Nie posprzątał tego, ani nikt nie przyszedł aby to zrobić, więc musieliśmy posprzątać podłogę na własną rękę. Co do sprzątania, też pozostawia wiele do życzenia. Zastało nas brudne lustro, które ani razu nie zostało umyte, w sitku umywalki były włosy, a pod prysznicem brakowało płynu do mycia, który przez cały tydzień nie został uzupełniony. Pokój podczas naszego pobytu ani razu nie został posprzątany, nie zostały wykonane nawet najprostsze czynności jak przetarcie umywalki lub podłogi. Regularnie były wyrzucane śmieci i wymieniane ręczniki (nie zawsze wszystkie), a i tak otrzymywaliśmy je czymś poplamione. Papier toaletowy dostaniesz jak się upomnisz. Co do sprzątania ogólnie w hotelu. Panie sprzątające myją podłogę zdecydowanie brudną szmatą i śmierdzącą wodą. Przechodziliśmy parę razy obok, zapach był nie do wytrzymania, a podłoga lepiła się na całym piętrze. Nasz korytarz był zabudowany oknami, które były brudne, dodatkowo regularnie nie były sprzątane naczynia pozostawione przez gości, co również powodowało nieprzyjemny zapach. W hotelu znajdują się 4 windy, po dwie na jedno skrzydło. W naszym skrzydle windy zazwyczaj nie działały, albo (do około 16) były zajmowane przez obsługę, która przewoziła nimi rzeczy do sprzątania, oraz brudy, co wiązało się również z nieprzyjemnym zapachem w windzie. Jedna z wind w drugiej połowie naszego wyjazdu przestała działać i nie została naprawiona aż do końca. Dodam tylko, że moja narzeczona jest w ciąży, mieliśmy pokój na najwyższym piętrze i ciągłe wchodzenie i schodzenie po schodach było dla niej bardzo uciążliwe. Jeśli chodzi o Wi-fi to faktycznie jest ono w hotelu, ale na pewno nie działa w całym, tak jak podaje TUI w swojej ofercie. W naszym pokoju nie byliśmy w stanie korzystać z internetu i nawet sama obsługa hotelowa poinformowała nas, że Wi-Fi nie jest dostępne w pokojach. Szczerze mówiąc to nawet w lobby potrafiło nie być połączenia. No i jedzenie… Mamy świadomość, że o gustach się nie dyskutuje, bo każdemu smakuje co innego, jednak jedzenie w większości było zimne, nawet nie letnie, po prostu zimne. Wyglądało ono bardzo nieapetycznie. Pierwszą ciepłą rzecz zjedliśmy trzeciego dnia, kiedy wybraliśmy się na wycieczkę statkiem. Dodatkowo większość naczyń była brudna, szklanki, które były na stołach były aż pooblepiane brudem. I tak były dostępne na samym początku kolacji, później były tylko papierowe kubeczki. Stoły były bardzo brudne, ręce aż przyklejały się do nich. Sprzątane były one ciągle tą samą brudną szmatą. „Sprzątanie” stołu polegało tak naprawdę na zabraniu naczyń i zwaleniu resztek ze stołu na podłogę. Co skutkowało, że lepiej było na nią nie patrzeć, bo ochota na jedzenie od razu przechodziła. Dodatkowo na stołówce zadomowiły się koty, które zjadają resztki z podłogi i są dokarmiane przez gości, więc jeśli ktoś ma alergię na koty, to musi bardzo uważać, ponieważ siadają one nawet na krzesłach. Teraz plaża, nie jest piaszczysta, jak to podaje TUI w swojej ofercie. Zejście do wody jest kamieniste, samo dno również, więc polecamy zaopatrzyć się w obuwie ochronne, ponieważ chodzenie po plaży i dnie nie jest przyjemne, a nawet bolesne. Część obsługi naprawdę się stara i próbuje utrzymać chociaż trochę czystości, jednak to nie wystarczy. Co do obsługi, parę osób zbyt nachalnie prosiło się o napiwek. Mieliśmy również wrażenie, że jeśli go nie dałeś lub nie byłeś gościem z Turcji to było się traktowanym trochę gorzej. Na koniec wyjazdu chcieliśmy zważyć bagaże, ale brak wagi w pokoju spowodował to, że musieliśmy poprosić o nią w recepcji. Oczywiście obsługa zażądała opłaty, za wagę, która powinna być częścią wyposażenia pokoju w 5-cio gwiazdkowym hotelu. Warto zaznaczyć, że na recepcji (i nie tylko) praktycznie nie da się dogadać po angielsku, żeby cokolwiek zrozumieć korzystali oni z tłumaczy w telefonie. Podsumowując, naszym zdaniem ten hotel to max 2 gwiazdki, a i tak na panujące tam standardy to jest bardzo dużo…

  • Antek A2025-08-28
    Wyjątkowy

    Bardzo przyjemna usługa, smaczne jedzenie. piękny widok na morze, w hotelu bardzo dobrze zachowana czystość. Pan Yusuf jest bardzo miły i pomocny

  • Curiosity174305855542025-08-28
    Wyjątkowy

    Bardzo dobre położenie hotelu, wspaniała obsługa. Jedyny minus to trzeba popracować nad czystością. Jedzenie smaczne ale monotonne. Pozdrawiam

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Azure by Yelken

  • basen ze zjeżdżalniami
  • udogodnienia dla dzieci
  • bezpłatne leżaki i parasole na plaży

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI