Azure by Yelken - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Leżaki i parasole w cenie
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Zjeżdżalnie dla dzieci
- Spa
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 4 km od centrum miasta Turgutreis
- ok. 22 km od centrum miasta Bodrum
- bezpośrednio przy plaży
- ok. 55 km od lotniska
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Czystość
- Lokalizacja
- Wartość
- Katarzyna X2025-06-01
Ostrzegam, hotel bardzo słaby - jako baza wypadowa do eksploracji wybrzeża ujdzie, ale jako fajny wypoczynek na miejscu - zdecydowanie NIE. Fatalna obsługa, składająca się z niedoświadczonej młodzieży, rozlewającej i tłukącej naczynia. Pokoje w budynku głównym w strasznym stanie, zniszczone, skromnie urządzone i co najważniejsze BRUDNE! Smród w toalecie przy basenie, niewiele lepiej w tej w holu ale mokro. O tyle dobrze, że ogólne powierzchnie w miarę duże (hol i basen po remoncie) i przy niepokodzie jest gdzie usiąść. Chyba, że zjadą tureccy seniorzy - wtedy nie ma miejsca nawet na stołówce. Geriatryka rządzi. Wokolicy nie ma nic, prócz jednej dyskoteki pod strzechą, czynnej tylko w weekendy. Hotel oferuje godzinną rozrywkę wieczorem i to tyle. Daleko wszędzie, okropna okolica.
- Wojciech M2025-05-30Wyjątkowy
Miłe widoki hotel położony w super miejscu - ekipa animacji godna polecenia szczególnie Ayse - polecamy wycieczki z Lewandowskim zawsze na wysokim poziomie. Jedzenie bardzo smaczne alkohole premium piwo bardzo dobre. Centrum spa na bardzo wysokim poziomie.
- Gosia S2025-05-30
To moja 7 wycieczka z TUI. Od bardzo budżetowych do bogatych i zawsze wszystko było zgodne z opisem. Tu nie zgadza się nic. Odradzam. Chyba TUI zapomniał zweryfikować tego hotelu. Podobno jest jakaś pani Patrycja ale nikt jej nie widział. Pokoje brudne i nie sprzatane chociaż doplacilismy za widok na morze. Toalety w lobby i przy basenie wiecznie brudne i śmierdzące. Zameldowanie zajęło 3 godziny chociaż byliśmy w porze zgodnej z meldunkiem.Podobno był remont kilka lat temu ale chyba tylko recepcji. Grupa 12 osób i wszyscy mamy podobną opinię. W recepcji nikt nie mówi po angielsku a już zdecydowanie nie jeśli się ich o coś pyta. Nikogo z TUI nie widzieliśmy przez cały pobyt. Najbardziej pomocny Lewandowski, ktory organizuje super wycieczki. Plus też dla animatorki Aishy bo reszta obsługi jest tu raczej za karę. Za te pieniądze można zdecydowanie znaleźć lepszy hotel. Zdecydowanie nikt z nas już tu nie wrócili i TUI też zeszło na psy