Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Obsługa
- Wartość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
TUI SUNEO Niriides Beach - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 1,5 km od centrum Kos
- ok. 30 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 60 min
- Czystość
- Obsługa
- Wartość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Tourist252175439302025-08-19
Uwaga! (stanowczo nie polecam) Nasz pobyt w tym hotelu był daleki od standardu, jaki został nam obiecywany w ofercie. Niestety, rzeczywistość okazała się rozczarowaniem na wielu poziomach. Główny basen był w stanie, którego nie można zaakceptować w obiekcie mającym ambicje uchodzić za miejsce wypoczynku. Woda mętna, brzegi pokryte zielonym nalotem przypominającym glony, całość sprawiała wrażenie dawno nieremontowanej i zaniedbanej. Trudno nazwać to bezpiecznym miejscem do kąpieli. Pozostałe trzy baseny były w lepszym stanie, jednak to za mało, aby zrównoważyć tak rażący brak dbałości o główną atrakcję hotelu. Leżaki – nie tylko niewygodne, ale i niebezpieczne. Klejące powierzchnie i niestabilna konstrukcja sprawiają, że można z nich zwyczajnie spaść przy próbie siadania. Brak siłowni czy jakiejkolwiek alternatywy dla aktywności fizycznej to kolejny minus. W ofercie można odnieść wrażenie, że hotel zapewnia rozrywkę i różnorodność, w praktyce – większość gości spędza czas jedynie przy basenie. Raczej nazwałbym ten hotel dla osób na emeryturze. Jedzenie – monotonne, z niewielkim wyborem. Smak w większości bardzo przeciętny, dania powtarzają się do znudzenia. W hotelu z formułą „all inclusive” oczekuje się różnorodności i świeżości – tutaj zabrakło jednego i drugiego. Łóżka to zupełne nieporozumienie. Wąskie, łączone w sposób uniemożliwiający komfortowy sen we dwoje. Wypoczynek w takich warunkach jest zwyczajnie utrudniony. Bardzo niewygodne! Pokoje są w miarę czyste, ale wyposażenie pozostawia wiele do życzenia. Łazienka oddzielona szklanymi drzwiami, które się nie domykają, brak czajnika, brak minibarku z napojami, a zamiast normalnej pościeli – cienkie narzuty. Dodatkowe „atrakcje” jak stół bilardowy za 2 euro za grę czy klimatyzacja rodem z lat 80., która hałasuje i ledwo działa, są bardziej irytujące niż przydatne. Telewizor wielkości małego monitora, wyłącznie greckie kanały – brak jakiejkolwiek oferty w języku angielskim. Serwis napojów to przykład, jak można ograniczyć klienta w ofercie „all inclusive”. Plastikowe kubki 150 ml, większe pojemności dostępne za dopłatą €2, brak możliwości nalania sobie napoju w restauracji podczas obiadu, konieczność wychodzenia do innego punktu. Kawa dostępna tylko do 17:30. Obsługa kelnerska jest uprzejma i uśmiechnięta, ale częstotliwość podchodzenia po talerze (co kilka minut) jest natarczywa i męcząca. Hotel reklamuje się jako „all inclusive”, jednak w praktyce jest to bardzo okrojona wersja, która zmusza gości do dodatkowych wydatków. Wydaliśmy na zwykle zakupy spożywcze ponad 200€. Słabe WiFi w pokojach dopełnia obraz miejsca, które w żaden sposób nie spełnia standardów obiecywanych w materiałach reklamowych. Na domiar wszystkiego, zamiast skupić się na poprawie jakości obsługi i warunków, hotel pozwolił sobie na wystosowanie w naszym kierunku groźby usunięcia nas z obiektu, jeśli „nie zmienimy swojego zachowania” – mimo że nasze zachowanie było w pełni kulturalne i zgodne z zasadami. Takie postawienie sprawy wobec gości, którzy po prostu oczekują jakości zgodnej z ofertą, jest nie tylko nieprofesjonalne, ale i skandaliczne. Pobyt w tym hotelu pomimo świadomości ze jest 3* to było najgorsze doświadczenie od 3 lat. Podczas naszego pobytu bardzo dużo osób było po prostu zawiedzionych tym co zobaczyli na miejscu i proszę mi uwierzyć ze negatywne opinie które są napisane przez inne osoby są w 100% prawdziwe. Jeśli szukasz miejsca w którym odpoczniesz i spędzisz miło czas i będziesz miał pod dostatkiem jedzenia z różnej półki to za te same pieniądze możesz znaleźć 5* hotel w Turcji. Obecnie z narzeczoną mieliśmy okazje być w Turcji, Tunezji, Cyprze, Hiszpanii i Grecji i zdecydowanie Grecja to było najgorsze doświadczenie.
- Karolina M2025-07-28
Baseny fajne nie ma tłoku, ktoś pisał że nie rezerwują leżaków, kłamstwo. Leżaki rezerwowane były już od godziny 6 więc żeby mieć fajne miejsce przy basenie trzeba było wstawać rano i rezerwować. Co do jedzenia - za dużego wyboru nie ma, codziennie pizza, makarony. Śniadanie codziennie takie same. Pokoje w budynku głównym masakra. Prysznice małe jedna osoba ledwo się mieściła, po umyciu się łazienka cała zalana, nie wiem jak to wygląda w budynkach bocznych pewnie lepiej bo są nowo wyremontowane. Wyspa sama w sobie piękna ale hotel? Drugi raz byśmy go nie wybrali.
- Mariusz S2025-05-24Wyjątkowy
Hotel rewelacja obsługa bardzo miła jesteśmy bardzo zadowoleni wrócimy tutaj napewno jeszcze raz. Najlepsza z obsługi Pani Barbara. Życzymy Pani Barbarze i Sobie spotkać się za rok w tym hotelu.Pozdrawiamy Panią Barbara i cała obsługę hotelową