Goście cenią ten hotel za...
- Obsługa
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- Lokalizacja
TUI BLUE Oceanis Beach Resort & Spa - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Leżaki i parasole w cenie
- Hotel 16+
- Spa
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 5 km od centrum miasta Kos, w dzielnicy wypoczynkowej - Psalidi (wygodny dojazd autobusem liniowym, przystanek autobusowy bezpośrednio przed hotelem)
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 40-50 min
- Obsługa
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- Lokalizacja
- Sebastian S2025-05-28Wyjątkowy
Bardzo polecam ten Hotel. Pokoje ładne i czyste (sprzątane na bieżąco) często uzupełniany mini bar w pokoju (w cenie all in). Przepiękna okolica, prywatna plaza. Nigdy nie było problemów aby dostać leżaków przy basenie lub przy plaży. Na miejscu są 3 bary (wieczorami bar główny był bardzo oblegany dlatego robiły się dość spore kolejki. Nie trzeba nosić opasek. Wymagany odpowiedni strój podczas posiłków (na duzy plus). Śniadanie i kolację przepyszne bardzo duża różnorodność oraz wybor, co do lunchu wybor był mniejszy ale każdy odszuka coś dla siebie. Świetna obsługa. Na mały minus aniamcje, co prawda codziennie coś innego ale w wykonaniu animatorw nalo zachęcająco. Na plus muzyka na żywo oraz zabawa z DJ. Gorąco polecam
- Bartosz K2024-08-31Wyjątkowy
Bardzo polecam hotel, obsługa rewelacyjna, jedzenie bardzo pysze. Wszystko na najwyższym poziomie, czyściutko w pokoju. Bardzo funkcjonalne rozmieszczenie hotelu co pozwala na łatwe poruszanie się po obiekcie. Z całego serca POLECAM !!!
- Mateusz G2023-10-19
Nie polecam tego hotelu. Ale od początku... Hotel wybraliśmy z oferty TUI. I tutaj muszę przyznać, że ze strony TUI organizacja oraz wsparcie jak zwykle na najwyższym poziomie. Ale hotel? Szkoda gadać. Podczas odbywających się każdego dnia w hotelu wieczorno-nocnych imprez muzyka była tak głośna, a wygłuszenie tak słabe, że miałem wrażenie, jakbym sam w nich uczestniczył. Zmiana pokoju na nieco dalej położony umożliwiła przynajmniej spanie... w zatyczkach. Jedzenie - masakra, a napoje rozwodnione... Czarę goryczy przelała jednak kradzież mojej własności przez jednego z pracowników. Skąd wiem, że to on? A no dlatego, że ukradł Airtag, czyli lokalizator Apple - w aplikacji mogłem śledzić, jak się przemieszcza. Zgłoszenie sytuacji na recepcji zostało zignorowane, bowiem pani tam pracująca stwierdziła, że to niemożliwe i musi to być błąd urządzenia. Następnego dnia ten, kto zabrał moje urządzenie, wrócił z nim do hotelu, zapewne nie wiedząc, czym ono jest. Pracownicy w dalszym ciągu nie chcieli jednak mi pomóc, powtarzając, że to ja się mylę i że to niemożliwe. Podsumowując: nie polecam. To nie jest 5 gwiazdek, lecz hotel trzeciego świata.