Ugh! Zostawił osierocony o 2 nad ranem bez miejsca do spania.
2 lipca tuż po północy zrobiliśmy rezerwację last minute na 1 lipca do 2. Wybraliśmy Dimitris Paritsa specjalnie dlatego, że najwyraźniej mieli całodobowego concierge'a i zakładaliśmy, że będą w stanie zaakceptować przyjazd w późnych godzinach nocnych. Nasza rezerwacja za pośrednictwem strony trzeciej strony została zakończona i została potwierdzona na 1 do 2 lipca, ale kiedy dotarliśmy o 2 w nocy 2 lipca, ochroniarz powiedział, że nie był upoważniony do udzielenia nam pokoju, ponieważ jego szef już poszedł spać i wrócić następnego ranka. Zostaliśmy unieruchomieni z całym bagażem i nie ma gdzie się podziać.
Kiedy znajdujesz się w branży hotelarskiej, szczególnie w portowym mieście, do którego przybywają statki o każdej porze nocy, byłoby wspaniale, gdyby hotel był w stanie przyjąć rezerwacje last minute, późny przyjazd w nocy, przynajmniej numer telefonu do zadzwoń, jeśli utkniesz, lub lepiej zarządzaj swoimi zapasami za pomocą stron internetowych stron trzecich. A może bezpieczeństwo na służbie mogło nam zaoferować wifi, abyśmy mogli zarezerwować inne miejsce na pobyt lub przynajmniej zadzwonić. . . . zamiast "wrócić jutro rano". *westchnienie*
W końcu znaleźliśmy wifi w pobliskim barze i zadzwoniliśmy do innego hotelu, który faktycznie zaoferował 24-godzinny serwis - właściciel uprzejmie obudził się i wynajął nam pokój.