Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
Boutique Hotel Alhambra - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Leżaki i parasole w cenie
- Spa
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Czystość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- dvorac42019-07-17Bardzo dobry
Alhambra jest wyjątkowym, eleganckim, łaskawym hotelem, który jest prawie idealny i prawie wykwintny. Uwielbialiśmy niemal każdą funkcję, ale jest kilka głównych wyłączników transakcji. Główne pozytywy: + Lokalizacja - na spokojnym krańcu zatoki Cikat, na początku pięknego deptaka aż do kawiarni Borik Beach Club na wschodzie. Uwaga - Losinj Hotels and Resorts jest właścicielem tego wszystkiego - willi, hoteli i restauracji. Mimo to jest to jeden z najładniejszych spacerów nad brzegiem morza, z dużą ilością cienia. To także bardzo łatwy spacer do „miasta”. + „Małe rzeczy” - - to jeden z hoteli „wow, myślą o wszystkim!” (No, prawie). Do najważniejszych pozytywnych cech należą: (1) minibar, w którym wszystko się uzupełnia; które jest uzupełniane dwa razy dziennie; i że będą wkładać to, co lubisz - tak miło, że nie będzie nikiel i nie wylewa się na butelkę wody lub napoju gazowanego. (2) oświetlenie w pokoju, które oferuje wiele ustawień i łatwy dostęp do drzwi i łóżka; (3) wspaniała marmurowa łazienka z nie tylko wygodnymi ręcznikami, ale także „butikowym” białym pudełkiem z drobnymi udogodnieniami; (4) mnóstwo miejsca do przechowywania w dwóch wbudowanych szafach, choć niestety tylko jeden bagażnik (kiedy hotele zdadzą sobie sprawę, że dwie osoby zwykle mają dwie walizki, z których każda wymaga stojaka?!?!); oraz (5) torba plażowa z ręcznikami w szafie. + śniadanie jest NAJWIĘKSZE, jakiego kiedykolwiek doświadczyliśmy, i zatrzymaliśmy się w wielu hotelach pięciogwiazdkowych. Nasze szczególne podziękowania należą się Jelenie, Nikoli, Matei i Mariji, którzy sprawili, że nasze śniadania były najbardziej wspaniałomyślnymi i przyjemnymi doświadczeniami. Omlety, chleb, owoce, prezentacja, oprawa, serwis białych rękawiczek - wszystko było po prostu niesamowicie wyjątkowe. + prywatny taras, czyli „plaża”, jest bardzo ładnym, spokojnym miejscem z najbardziej wygodnymi i czystymi poduszkami z miękkiego fotela, jakie kiedykolwiek miałem. + pościel i materac w sypialni są bardzo wygodne. W przeciwieństwie do wielu hoteli teraz, zmieniają pościel codziennie, chyba że umieścisz znak na łóżku, żeby tego nie robić. To jest bardzo mile widziane. + spa jest bardzo dobrze przemyślane i niezwykle bogato zdobione (nie jest to konieczne i bardzo kosztowne); ale podstawowe usługi spa uzupełniają cenę pokoju, która jest miła. Basen jest ponury i wilgotny. + Personel jest zawsze miły, pomocny, uprzejmy, przystojny i profesjonalny. + Goście mają dostęp do bardzo ładnej, dobrze wyposażonej, czystej i dobrze wyposażonej siłowni w sąsiednim hotelu Bellevue. Główne NEGATYWNE - - Klimatyzacja w pomieszczeniu. To jest wyłącznik transakcji. Celowo szukamy hoteli, które mają indywidualną kontrolę poziomu temperatury w pomieszczeniu (ciepło i chłodzenie). Strona internetowa Alhambry była bardzo jasna, jeśli chodzi o oferowanie poziomu pokoju, indywidualnej kontroli klimatu. Kiedy się zameldowaliśmy, było dość upalnie. Podsłuchaliśmy innego gościa narzekającego na to, że jego pokój jest za gorący, a klimatyzacja nie działa; kierownik wyjaśnił mu, że temperatura jest centralnie ustawiona i kontrolowany, a najfajniejszy, że pokój może być ustawiony na 23 Celsjusza. Menedżer, który nas sprawdził, w ogóle o tym nie wspomniał, a kiedy zapytaliśmy, odpowiedź brzmiała: „jest zbyt fajnie, aby ustawić temperaturę centralną na niższą niż 23.” Powiedzieli nam, że hotel jest nadal włączony „ogrzewanie „kontrola i nie zostałaby zmieniona na sterowanie„ chłodzeniem ”pomimo faktu, że pogoda była już wyjątkowo ciepła w całej Europie. Poprosiliśmy o kilka opcji - takich jak zamknięcie naszego pokoju przed ogrzewaniem, a odpowiedź zawsze była nieaprobatą, nie jest to coś, co możemy zrobić. Jest to luksusowy, pięciogwiazdkowy hotel butikowy, w czasie ciepłej pogody, i nie mogliby / nie mogli odizolować jednego pokoju od ciepła? nie włączać chłodzenia dla jednego pomieszczenia? włączyć chłodzenie całego hotelu? rozszerzyć minimalną temperaturę, aby była niższa niż 23 jako opcja dla tych gości, którzy chcą chłodniejszego pokoju? Byliśmy oszołomieni, ale zdecydowaliśmy się nie narzekać, ale żeby zobaczyć, jak poszło. To było nieszczęśliwe. Jedyną opcją, jaką nam dali, było otwarcie okien. Cóż, z bardzo deszczową wiosną i całą roślinnością, komary były wszędzie - i są to gryzące, paskudne, duże, nieustępliwe owady. Ledwo spaliśmy przez wszystkie noce, w których tam byliśmy, między uciążliwym upałem a komarami, jeśli otworzyliśmy okna. Jest to sprzeczne z twierdzeniem, że jest to „klimat kontrolowany indywidualnie w każdym pokoju” i proszę zauważyć, że ten hotel jest przeznaczony dla turystów z Niemiec i Austrii, którzy uważają, że klimatyzacja / klimatizacja jest szkodliwa dla zdrowia. To naprawdę sprawiło, że to, co mogło być wspaniałym doświadczeniem, było całkowicie nieszczęśliwe. Są inne, ale o wiele mniejsze rzeczy, które były mniej pozytywne niż bardzo pozytywne cechy (np. Należy zmniejszyć temperaturę w małej siłowni z prażenia 26 stopni Celsjusza), ale głównym problemem jest brak prawdziwej kontroli klimatu na poziomie pomieszczenia.
- Jocelyn H2019-07-17Wyjątkowy
Zatrzymaliśmy się tutaj na naszą podróż poślubną. Mieliśmy piękny apartament z widokiem na wodę. Od chwili, gdy weszliśmy, czuliśmy się jak zepsuci. Ponieważ jest to mały hotel, w holu nigdy nie ma „zgiełku”. Ilekroć chodziłem porozmawiać z biurkiem / konsjerżem, aby zarezerwować wycieczkę lub wizytę w spa lub zadać pytanie, czułem się, jakbym był jedynym. W przypadku podróży po przyjeździe / wyjeździe z wyspy, pracowaliśmy z kimś w hotelu, aby zarezerwować prywatny transfer samolotem z Rjeki do Mali Losinj, a następnie z Mali Losinj do Lublany. Bardzo polecam to, ponieważ sprawiło, że podróż była bezproblemowa. Mieliśmy doskonały kierowca z lotniska do hotelu, który pokazał nam miasto i wskazał rzeczy do zrobienia. Pracowaliśmy również z konsjerżem, gdy byliśmy tam, aby zorganizować wycieczkę łodzią i wycieczkę żaglówką, dwie całodniowe wycieczki, które były niesamowite. Każdego ranka jedliśmy śniadanie w pięknej restauracji Alfreda Kellera i jedliśmy tam kolację w dwie noce (było tak dobrze, że musieliśmy wrócić drugą noc). Personel był wspaniały - personel restauracji, room service, sprzątanie, concierge, spa, skipper, wszyscy. Chodziliśmy na plażę każdego dnia i cieszyliśmy się widokiem, a także napoje i jedzenie z Beach Bar przywiezione do nas na naszych leżakach. Wreszcie uwielbialiśmy to, że mogliśmy chodzić wszędzie, gdzie chcieliśmy. Czasami chodziliśmy do miasta po lody lub drinka, a innym razem chodziliśmy po zatoce na kolację. Na pewno wrócimy!
- Isolohi2019-07-13Bardzo dobry
Personel hotelu jest bardzo dobry, a zatoka jest wakacyjnym rajem. Mieliśmy apartament 106, a widok może być pittoresque, ale jest to ściana budynku. Rób pokój z widokiem niż apartament ze ścianą.