Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
Best Hotel Semiramis - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 2 km od centrum
- ok. 1,5 km od Lago Martianez
- ok. 1,5 km od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 95 min
- Czystość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Scenic325652905332025-08-16
Animacje w hotelu były w porządku – nie wyróżniały się niczym szczególnym, ale zapewniały rozrywkę wieczorami. Można było spędzić przy nich przyjemnie czas, choć nie były one na najwyższym poziomie. Jeśli chodzi o jedzenie, to tutaj niestety mam mieszane uczucia. Było raczej średnie – wybór niby duży, ale jakość pozostawiała sporo do życzenia. Zdarzały się częste problemy żołądkowe, a nawet biegunka, co mocno obniżyło komfort pobytu. Basen natomiast to zdecydowanie mocny punkt hotelu. Bardzo zadbany, czysty i przyjemny do odpoczynku. Można było naprawdę miło spędzić czas przy wodzie. Jeśli chodzi o alkohole – zauważyłem ciekawą rzecz: podczas kolacji były one mocniejsze i smaczniejsze niż na pool barze, gdzie obowiązuje opcja all inclusive. To trochę bez sensu, bo przecież przy basenie też chce się napić czegoś dobrego, a nie słabych drinków. Rozwiązanie z zamawianiem napojów do posiłków uważam za nietrafione. Kelnerzy często udawali, że nie widzą gości, co kończyło się tym, że jadło się kolację bez niczego do picia. To naprawdę irytujące i psuje ogólne wrażenie. Nieprzyjemnym zaskoczeniem było też to, że w hotelu znalazłem karalucha – i to nawet na 7. piętrze. Taki widok zdecydowanie odbiera poczucie komfortu i czystości. Siłownia w hotelu jest raczej średniej jakości. Sprzętu było sporo, ale brakowało wielu podstawowych obciążeń, co ograniczało możliwość treningu. Dla osób regularnie ćwiczących będzie to spory minus. Dużym problemem jest również bariera językowa. Pracownicy kuchni praktycznie w ogóle nie mówią po angielsku. Próba zamówienia czegoś dodatkowego kończyła się sporymi trudnościami, co bywało frustrujące. Zdecydowanie nie polecam też rozmów z panem zajmującym się wycieczkami obok recepcji. Okazał się wyjątkowo nieuprzejmy i w dodatku również nie mówił po angielsku, co całkowicie uniemożliwiało komunikację. Podsumowując – hotel ma swoje plusy, takie jak basen czy animacje, ale ilość minusów w moim odczuciu przeważa. Problemy z jedzeniem, obsługą, czystością i komunikacją sprawiają, że raczej nie poleciłbym tego miejsca innym
- szudyan2025-06-27Wyjątkowy
Super hotel, cudowny widok z pokoju na ocean, pyszne jedzenie, codziennie sprzątane pokoje, bardzo miła obsługa. Puerto de la Cruz cudowne. Rewelacja
- O o2025-03-30Wyjątkowy
Bardzo duży hotel. W pokoju był czajnik, kawa, herbata i cukier. Nawet w mini lodówce były napoje na powitanie. Mało tego. Przy meldowaniu na recepcji witają szampanem. Panie z obsługi czyszczą pokój codziennie wraz z wymianą ręczników. Klima działa chociaż była dosyć stara. Jedzenie różnorodne. Codziennie co innego oprócz śniadań. Ocean w pierwszej linii brzegowej. Wita swoim szumem wraz ze śpiewem kanarków i papug. Super hotel. Polecam każdemu.