Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Wartość
- Pokoje
Hotel Gran Rey - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- w centrum Valle Gran Rey
- ok. 50 m od piaszczysto-żwirowej plaży
- Lokalizacja
- Czystość
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Wartość
- Pokoje
- D7576MFtomaszb2018-10-15Wyjątkowy
Nasz hotel był lepiej niż przyzwoity, być może nie oferował fajerwerków luksusu, ale zaspokajał w pomysłowy sposób wszystkie podstawowe potrzeby, które łącznie składają się na udany pobyt. Pokój był umiarkowanej wielkości, urządzony skromnie (np. brak szuflad), ale nowocześnie (np. pełno gniazdek elektrycznych, również łącze ubs przy łóżku do ładowania komórki). Łóżko szerokie i wygodne, po każdej stronie dwie lampki nocne, w tym jedna kierunkowa. Ilość poduszek nadmiarowa, dość twarde, niektóre schowaliśmy w szafie, aby głowa nie bolała od przybytku. Szafa dość pojemna, z półeczkami i płatnym sejfem. Biurko i lodówka. Stolik i fotel. Duży płaski telewizor na ścianie naprzeciw łóżka (raz go włączyłem, głównie programy hiszpańskie i niemieckie). Niewielki balkon z cudownym widokiem na ocean (romantyczne zachody słońca). Internet bezpłatny, dostępny w całym hotelu, świetnie działający zarówno w pokoju, jak i w częściach wspólnych (mam wrażenie, że na jednym haśle mogły działać równocześnie maksymalnie 3 sprzęty). Łazienka niezbyt duża, ale dobrze przemyślana, ręczniki i kosmetyki, armatura nowa (prysznic nie spadał na głowę), wanna wyposażona w zmyślną szklaną przegrodę, która doskonale pełniła funkcję kabiny prysznicowej (ewenement w dotychczasowych podróżach). Pokój był codziennie sprzątany, a panie sprzątaczki ciche i nienachalne, nigdy nie zaskoczyły nas w pokoju, jakby wysłuchane w nasz rytm dnia. Personel na recepcji uśmiechnięty i pomocny, wszystkie osoby świetnie władały językiem niemieckim. Śniadania na otwartym tarasie na ostatniej (trzeciej) kondygnacji niskiego budynku hotelowego, bardzo klimatyczne, zwykle w towarzystwie dwóch wścibskich gołębi, które siadały na czubkach długich wąskich kaktusów i obserwowały towarzystwo, aby w odpowiednim momencie sięgnąć po okruchy ze stołu. Śniadania poprawne, dość urozmaicone, bez szaleństw, bez owoców morza i specjałów rybnych. Pomarańczowy sok granini z dystrybutora, pyszna kawa espresso. Z satysfakcją odnotowałem, że rezygnacja z opcji HB (obiadokolacji) była jedynym właściwym wyborem, ofertę hotelowa była przeciętna i nijak nie mogła się równać z przysmakami oferowanymi przez pobliskie restauracje. Na dachu hotelu był też basen, duży, 25m, idealny do pływania, zwykle pusty, otoczony leżakami, na których turyści kontemplowali czas wolny. Dzieci miały swój własny basenik i przynależący plac zabaw pół piętra niżej, na poziomie tarasu śniadaniowego, ale był on zwykle pusty, w hotelu było niewiele dzieci. Można było upajać się ciszą o każdej porze dnia, bo krótki muzyczny koncert live miał miejsce tylko w sobotę. Ogólnie mieliśmy wrażenie, że jest to hotel dla niemieckich aktywnych emerytów. Dobrze czuliśmy się w ich towarzystwie. W dniu wyjazdu hotel stanął na wysokości zadania i przygotował dla nas wcześniejsze śniadanie. Zero irytacji przez cały pobyt. Autentycznie jestem skłonny wybrać ponownie ten hotel przy następnej eksploracji La Gomery.
- BozenaOch2017-11-14Bardzo dobry
Hotel z widokiem na ocean,obsługa miła. Wyspę można zwiedzić autem 3-4 dni, naprawdę warto. Przepiękne widoki, kręte drogi, restauracja ze szklanym dachem, laurowy las, naturalny basen w niewykończonym porcie. Nawet udało nam się usłyszeć gwizdany język. Zjeść przepyszną pizzę w San Sebastian. Mimo, że TUI o nas zapomniało i musieliśmy sami wracać na lotnisko. Kiedyś na pewno jeszcze raz odwiedzimy tę wyspę z noclegiem w tym hotelu.
- jaroslawzablocki2017-09-23
Pierwszy i ostatni raz miałem wątpliwą przyjemność skorzystać z usług TUI. Zjechałem pół świata,ale z taką...dezorganizacją się nie spotkałem..Hotel, przelot,jak w ofercie.I tyle.Po lądowaniu na Teneryfie Pani...z TUI poinformowała,że na prom oczekiwać będziemy 9 godzin (wcześniej żadnej informacji..)...i że właśnie teraz zaczynają się nasze wakacje...Przełknąłem, bo nie jestem wybrednym klientem.....Powrót : żadnej informacji o godzinie odpłynięcia z Gomery do Los Christianos na Teneryfie...Po 5 godzinach dodzwoniłem się na infolinię...W porcie w Los Christianos nikt na nas nie czekał....a więc taksówka na lotnisko...Pal licho, te 25 euro...nawet nie chce mi się składać reklamacji...Chyba najbardziej skuteczną będzie odradzanie korzystania z usług tego biura. Niemiecka jakość (..i tak wątpliwa..) w polskim wykonaniu.