Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Obsługa
- Lokalizacja
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Wartość
Montecatini Palace - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- Jeśli chcesz spędzić relaksujące wakacje w Toskanii, jest to idealny hotel dla Ciebie. To tylko kilka kroków od centrum Montecatini Terme z licznymi sklepami. Jeśli odwiedzisz łaźnie termalne, powinieneś przespacerować się po dużym parku publicznym i cieszyć się widokiem pięknych, wielowiekowych roślin regionu śródziemnomorskiego. Pomimo położenia w pobliżu centrum miasta, hotel oferuje Państwu możliwość relaksu w ciszy i spokoju oraz naprawdę udanego wypoczynku.
- Dworzec kolejowy ok. 800 m
- Plaża ok. 50 km
- Centrum/centrum miasta ok. 200 m
- Pole golfowe ok. 3 km
- Czystość
- Obsługa
- Lokalizacja
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Wartość
- tjaskierny2017-10-10
Hotel w pieknym budynku I DOBRYM MIEJSCU., ale straszliwie nowobogacki, totalne bezguscie, taniocha udająca przepych i badziewie udające design,Nic dziwnego, ze pelno tam nowych-ruskich,i przebotoksowanych dam z calego swiata .Basen na tarasie mikroskopijny, choc widok imponujacy.. Sniadania srednia, ale restauracja dobra, Drogo tu, ale warto zaplacic za pyszne menu i dobre wino, i obsluga dyskretna, a profesjinalna, pojawia sie kiedy trzeba,
- Natalia M2015-07-06Wyjątkowy
Wraz z mezem spedzilismy weekend w tym Hotelu. Personel bardzo pomocny, hotele nowoczesne i duze. Przepiekny widok oraz wspaniale dania w restauracji. Hotel ma takze SPA wiec.... zyc nie umierac. Polecam na kazdy romantyczny wyjazd
- Thomas F2020-02-21
Moja żona i ja wróciliśmy do tego hotelu po miłej 3-dniowej wizycie w 2018 roku. Hotel jest czysty, śniadanie jest bardzo miłe, młoda dama, która pracuje w sali śniadaniowej, jest niesamowita, a personel sprzątający jest bardzo miły. Jednak następnego dnia po pierwszym dniu naszego 3-dniowego pobytu w mniejszym apartamencie z dostępem do spa rozmawiałem z kobietą, która nas zameldowała, i powiedziałem jej, że musimy skrócić nasz pobyt o jeden dzień, aby wrócić do domu dla rodziny materia. Powiedziała, że będzie musiała porozmawiać ze swoim kierownikiem, ponieważ wymagają 72-godzinnego powiadomienia o anulowaniu. Poprosiłem ją, by upewniła się, że powiedziała kierownikowi, że wracamy do klientów i członków programu lojalnościowego sieci hoteli, i zapewniła mnie, że to zrobi. Kilka godzin później zapytałem ją, czy rozmawiała z kierownikiem, a ona powiedziała, że nie jest dostępny, więc wysłała mu e-maila. Myślałem, że to dziwna odpowiedź, ale pozostałem optymistą. Później tego popołudnia ponownie zapytałem ją, czy będę mógł wyjść następnego ranka bez kary w wysokości 180 USD, a ona powiedziała, że nadal nie wie, ale zadzwoni do mnie, gdy tylko otrzyma odpowiedź. Tego wieczora wyszła ze służby, a następnego dnia przy biurku stała inna osoba. Nigdy nie słyszałem od nikogo. Od kiedy menedżer jest dostępny tylko przez e-mail? Dlaczego nie mogła po prostu do niego zadzwonić? Oczywiście 48-godzinne powiadomienie było niewystarczające, aby uniknąć kary, nawet jeśli jesteś powracającym klientem. Kobieta, która nas zameldowała i dała nam obejście, była ciemnowłosa i mówiła z akcentem przypominającym rosyjski lub ukraiński. Okłamała mnie i z tego powodu moja żona i ja nigdy nie wrócimy do tego hotelu. W Montecatini-Terme jest wiele innych hoteli!