Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
1/14

Grand Hotel Astoria

VCE25072

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Czystość
  • Obsługa
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Wartość
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
Grand Hotel Astoria Włochy - Hotel
1 / 14

Grand Hotel Astoria - informacje

Grand Hotel Astoria to przepiękny hotel położony blisko plaży. Wszystkie pokoje są klimatyzowane, dobrze wyposażone i posiadają świetny widok na okolicę. W całym hotelu dostępne jest darmowe Wi-Fi. Grand Hotel Astoria stanowi doskonałe miejsce do wypoczynku. Hotel w swojej ofercie posiada również dwa baseny z czego jeden kryty. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Dla rodzin
  • Menu dla dzieci
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 300 m od centrum Grado
  • ok. 60 min od centrum Trieste
  • ok. 150 m od plaży
World map
Średnia ocena klientów:
(476 opinii)
(476 opinii)
    Lokalizacja
    Czystość
    Obsługa
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • katja7712202015-08-16

    Hotel lata świetności ma już dawno za sobą. Stare meble, stara ciężka narzuta na łóżku, niewygodna sofa, poszarpana wykładzina na tarasie, odchodzące tapety w łazience oraz listwa nad drzwiami. Dodatkowo nieporęczne klamki - gałki. Brak czajnika w pokoju a woda tylko w mini barze płatna. W łazience bardzo silny, aż duszący zapach odświeżacza powietrza. Śniadania skromne, mało owoców, warzyw, na ciepło tylko jajecznica i małe kiełbaski, żadnych ryb, naleśników, jeden rodzaj sera - raczej na poziomie pensjonatu. Pokonaliśmy ponad 900km, do hotelu dotarliśmy ok.24:00, rezerwacja była na pokój 2 os. dorosłe + 2 dzieci na sofie - niestety pokój zupełnie nie był przygotowany dla naszej rodziny. Było tylko łóżko małżeńskie natomiast sofa bez pościeli w dodatku z wielką przerwą między oparciem a siedziskiem. Najgorsze w tym wszystkim było to, że personel hotelu nie był w stanie nic już w tej sprawie zrobić w tym dniu z uwagi na późną godzinę - nie byli w stanie nawet zapewnić dodatkowej pościeli i poduszki. Byliśmy zmęczeni długą podróżą a skończyło się na tym, że jedna z córek spała na "gołej" sofie przykryta dużym ręcznikiem,a na dużym łóżku spały pozostałe 3 osoby, także ratując się jednym z dużych ręczników. Za tę dobę zostaliśmy obciążeni pełną kwotą, Pani z recepcji przeprosiła i wykręciła się tym, że rezerwacja była dokonana przez portal rezerwacyjny a nie bezpośrednio przez hotel, dlatego ona nie może nic już zrobić. W końcu jako rekompensatę otrzymaliśmy parking za 15 eur gratis. Dla mnie to jakiś absurd, hotel nie wywiązuje się ze swoich usług i pobiera pełną opłatę za tę dobę w której nie było miejsca dla 4 osób w pokoju, zasłaniając się pośrednikiem:( nie wiem skąd obiekt ma tyle pozytywnych opinii, my drugi raz na pewno nie zrobimy tam rezerwacji. To nie jest standard 4*. Jedyny pozytyw to położenie.

  • DEISE_Worldwide2019-10-28
    Bardzo dobry

    Jeśli szukasz dogodnej lokalizacji w Grado, nie zrobisz nic lepszego. Pokoje wszystkie dość proste, ale bardzo czyste. Kompleksowe spa z basenem ze słoną wodą. Wybór jedzenia na śniadanie jest jednak ograniczony. Wrócę do tego hotelu w przyszłości.

  • TWCJM2019-10-07

    Ten hotel jest o wiele lepszy, a obsługa klienta jest czymś, czego powinni się wstydzić. Proces zameldowania był niezadowalający, ponieważ nie otrzymaliśmy żadnych informacji o hotelu e. sol. razy na śniadanie / wifi itp. lub w okolicy. Po prostu dostaliśmy klucz do naszego pokoju. Po przybyciu do naszego pokoju byliśmy rozczarowani, że był trochę staroświecki, ale był przynajmniej czysty i przestronny i miał ładny balkon. Zauważyliśmy, że był to sąsiedni pokój, ale z sąsiedniego pokoju nie było hałasu, więc założyliśmy, że dźwięk jest dobrze dźwiękoszczelny. Okazuje się, że było to całkowicie niepoprawne, a para po prostu wyszła! Po powrocie do naszego pokoju około 9. 30 po południu zdaliśmy sobie sprawę, że po zajęciu sąsiedniego pokoju można było usłyszeć każdy dźwięk z pokoju, w tym rozmowę pary. Nie było głośno, ale ten pokój po prostu nie jest przeznaczony do dwóch osobnych rezerwacji - mogliśmy usłyszeć ich rozmowę, ich telewizor, nawet gdy przesunęli krzesło. Dlatego rozmawialiśmy z osobą w recepcji i narzekaliśmy, że hałas jest nie do przyjęcia. Recepcjonista (nie znam jego imienia, ale był to człowiek z łysą głową) był nagły, nie zaoferował żadnych prawdziwych przeprosin, ale powiedział nam, że możemy przenieść się do innego pokoju, jeśli chcemy. Poinstruowano nas, abyśmy poszli za tragarzem i spojrzeli na alternatywny pokój. Ten pokój był mniejszy, jeszcze bardziej przestarzały, miał „balkon” o powierzchni około 1 metra kwadratowego, który był skierowany w stronę ściany i nie miał naturalnego światła. Ponownie rozmawialiśmy z recepcją i powiedzieliśmy, że chociaż pokój był cichy, byliśmy trochę rozczarowani obniżonym pokojem i zapytaliśmy, czy są dostępne inne opcje. Recepcjonista był bardzo lekceważący i powiedział nam, że to ostatni pokój, że możemy go wziąć lub zostawić. Powiedziano nam, że mieliśmy szczęście, że mieliśmy pierwszy pokój z ładnym widokiem. Rozumiem oczywiście, że jeśli jest to jedyny dostępny pokój, jest to nasza jedyna opcja, ale nie trzeba być niegrzecznym i nie starać się nadrobić niedogodności związanych z rozpakowywaniem i przepakowywaniem pierwszej nocy z powodu umieszczenia w akceptowalny pokój w pierwszej kolejności. Pokoje w tym hotelu są wyraźnie bardzo staromodne i wymagają aktualizacji. Nie chodzi o fakt, że hotel jest stary - nie spodziewaliśmy się nowoczesnego hotelu, ale spodziewaliśmy się, że hotel, który został niedawno pomalowany i urządzony, miał dobrej jakości pościel i wyposażenie. Nie ma usprawiedliwienia dla nieaktualizowania tych pokoi. Podwójne łóżko było w rzeczywistości dwoma połączonymi ze sobą singlami, co, jak zdaję sobie sprawę, jest powszechne w Europie, ale nigdy nie zrozumiem, w jaki sposób przynosi to korzyść klientowi, który spada w dół, tylko hotelowi, który może sprzedawać jako podwójne lub podwójne. Drugiego dnia postanowiliśmy odwiedzić spa. To był jeden z głównych powodów, dla których zarezerwowaliśmy ten hotel i byliśmy bardzo rozczarowani. Aby dotrzeć do „spa”, idziesz korytarzem i wchodzisz do małego pokoju z małą sauną i łaźnią parową. Niektóre łóżka są skierowane w stronę ściany. Jest basen z kilkoma leżakami, ale jest to po prostu zwykły hotelowy basen. W tym spa spędziliśmy w sumie około 30 minut, ponieważ nie było to wcale relaksujące otoczenie. Pod koniec naszego pobytu przyjechaliśmy sprawdzić i na naszym koncie nałożono grzywnę w wysokości 20 euro, ponieważ zostaliśmy oskarżeni o złamanie przycisku klimatyzacji w pierwszym pokoju, który dostaliśmy. Absolutnie nie złamaliśmy tego przycisku i zauważyliśmy, że był uszkodzony po wejściu do pokoju, ale nie zastanawialiśmy się nad podniesieniem tego w hotelu, ponieważ nie było to dla nas problemem. To wyraźnie nie zostało zauważone, kiedy dostaliśmy pokój, a następnie zakładano, że go zepsuliśmy. W każdym razie nie jestem pewien, jak gość może zostać oskarżony o złamanie przycisku - jeśli go naciśniesz, a nie zwolni się, to prawdopodobnie dlatego, że mechanizm jest stary! Tak czy inaczej, nie spowodowaliśmy tych szkód i byliśmy oburzeni, że zostaniemy obciążeni kolejnymi pieniędzmi. Recepcjonista, który się tym zajął, był miły i pomógł nam rozwiązać problem, ale wstydem jest umieszczenie tej opłaty na koncie w pierwszej kolejności. Pokoje były czyste, a śniadanie było przyzwoite, dlatego daliśmy temu hotelowi 2 na 5. Ale ogólnie jest zmęczony, przestarzały, brakuje obsługi klienta i jest rażąco zawyżony.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance

Opis oferty obowiązuje dla wyjazdów w terminie od 1 kwietnia 2025 do 31 października 2025

Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Hotel

Dla dzieci
  • menu dla dzieci
  • pokój zabaw dla dzieci
  • łóżeczka dla dzieci/niemowląt: w cenie, wymagana rezerwacja
Basen
  • baseny: 2
    basen: czerwiec - sierpień; w zależności od sezonu; w zależności od warunków pogodowych, w cenie, zewnętrzny, z wodą morską, na tarasie na dachu
    basen „Hallenbad": czerwiec - sierpień; w zależności od sezonu; w zależności od warunków pogodowych, w cenie, kryty, z wodą morską, podgrzewany
    leżaki: w cenie
    parasole: w cenie
Sport i Wellness
  • Sala fitness
  • Trening personalny
  • Strefa wellness / spa
  • łaźnia parowa
  • masaże
  • solarium
  • W cenie
    siłownia
  • Płatne
    strefa spa
    łaźnia parowa
    masaże
    solarium
    trening indywidualny
Wyposażenie
  • recepcja
  • winda
  • taras
  • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
  • parking: niestrzeżony, za dzień ok. 18 EUR, na zapytanie
  • garaż: za dzień ok. 25 EUR, na zapytanie
Karty
  • Visa, MasterCard, Maestro
Liczba pokojów
  • 124
Kategoria lokalna
  • 4,5 gwiazdki
Dodatkowe informacje
  • taksa klimatyczna płatna na miejscu
  • zakwaterowanie w godz. od 15:00, wymeldowanie do 11:00
  • hotel akceptuje zwierzęta domowe: ok. 15 €/dzień, max waga 15 kg, na zapytanie
Opieka TUI na wakacjach 24/7
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo kontaktu z TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji: telefonicznie, SMS-owo lub za pomocą czatu w aplikacji TUI. Szczegóły tutaj.
Transfer
  • Transfer z lotniska i na lotnisko odbywa się we własnym zakresie. Rekomendujemy wypożyczenie samochodu za pośrednictwem TUI Cars.
Bagaż rejestrowany
  • W przypadku przelotu rejsowego bagaż rejestrowany jest wliczony w cenę z wyjątkiem połączeń obsługiwanych przez linię PLL LOT
Niepełnosprawność ruchowa
  • Hotel nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami

Opinie gości

Grand Hotel Astoria - opinie | właścicielem opinii jest TripAdvisor
Średnia ocena klientów:
(476 opinii)
(476 opinii)
    Lokalizacja
    Czystość
    Obsługa
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • katja7712202015-08-16

    lata świetności minęły dawno temu

    Hotel lata świetności ma już dawno za sobą. Stare meble, stara ciężka narzuta na łóżku, niewygodna sofa, poszarpana wykładzina na tarasie, odchodzące tapety w łazience oraz listwa nad drzwiami. Dodatkowo nieporęczne klamki - gałki. Brak czajnika w pokoju a woda tylko w mini barze płatna. W łazience bardzo silny, aż duszący zapach odświeżacza powietrza. Śniadania skromne, mało owoców, warzyw, na ciepło tylko jajecznica i małe kiełbaski, żadnych ryb, naleśników, jeden rodzaj sera - raczej na poziomie pensjonatu. Pokonaliśmy ponad 900km, do hotelu dotarliśmy ok.24:00, rezerwacja była na pokój 2 os. dorosłe + 2 dzieci na sofie - niestety pokój zupełnie nie był przygotowany dla naszej rodziny. Było tylko łóżko małżeńskie natomiast sofa bez pościeli w dodatku z wielką przerwą między oparciem a siedziskiem. Najgorsze w tym wszystkim było to, że personel hotelu nie był w stanie nic już w tej sprawie zrobić w tym dniu z uwagi na późną godzinę - nie byli w stanie nawet zapewnić dodatkowej pościeli i poduszki. Byliśmy zmęczeni długą podróżą a skończyło się na tym, że jedna z córek spała na "gołej" sofie przykryta dużym ręcznikiem,a na dużym łóżku spały pozostałe 3 osoby, także ratując się jednym z dużych ręczników. Za tę dobę zostaliśmy obciążeni pełną kwotą, Pani z recepcji przeprosiła i wykręciła się tym, że rezerwacja była dokonana przez portal rezerwacyjny a nie bezpośrednio przez hotel, dlatego ona nie może nic już zrobić. W końcu jako rekompensatę otrzymaliśmy parking za 15 eur gratis. Dla mnie to jakiś absurd, hotel nie wywiązuje się ze swoich usług i pobiera pełną opłatę za tę dobę w której nie było miejsca dla 4 osób w pokoju, zasłaniając się pośrednikiem:( nie wiem skąd obiekt ma tyle pozytywnych opinii, my drugi raz na pewno nie zrobimy tam rezerwacji. To nie jest standard 4*. Jedyny pozytyw to położenie.

  • DEISE_Worldwide2019-10-28
    Bardzo dobry

    Świetna lokalizacja w tym cudownym kurorcie.

    Jeśli szukasz dogodnej lokalizacji w Grado, nie zrobisz nic lepszego. Pokoje wszystkie dość proste, ale bardzo czyste. Kompleksowe spa z basenem ze słoną wodą. Wybór jedzenia na śniadanie jest jednak ograniczony. Wrócę do tego hotelu w przyszłości.

  • TWCJM2019-10-07

    Drogie rozczarowanie

    Ten hotel jest o wiele lepszy, a obsługa klienta jest czymś, czego powinni się wstydzić. Proces zameldowania był niezadowalający, ponieważ nie otrzymaliśmy żadnych informacji o hotelu e. sol. razy na śniadanie / wifi itp. lub w okolicy. Po prostu dostaliśmy klucz do naszego pokoju. Po przybyciu do naszego pokoju byliśmy rozczarowani, że był trochę staroświecki, ale był przynajmniej czysty i przestronny i miał ładny balkon. Zauważyliśmy, że był to sąsiedni pokój, ale z sąsiedniego pokoju nie było hałasu, więc założyliśmy, że dźwięk jest dobrze dźwiękoszczelny. Okazuje się, że było to całkowicie niepoprawne, a para po prostu wyszła! Po powrocie do naszego pokoju około 9. 30 po południu zdaliśmy sobie sprawę, że po zajęciu sąsiedniego pokoju można było usłyszeć każdy dźwięk z pokoju, w tym rozmowę pary. Nie było głośno, ale ten pokój po prostu nie jest przeznaczony do dwóch osobnych rezerwacji - mogliśmy usłyszeć ich rozmowę, ich telewizor, nawet gdy przesunęli krzesło. Dlatego rozmawialiśmy z osobą w recepcji i narzekaliśmy, że hałas jest nie do przyjęcia. Recepcjonista (nie znam jego imienia, ale był to człowiek z łysą głową) był nagły, nie zaoferował żadnych prawdziwych przeprosin, ale powiedział nam, że możemy przenieść się do innego pokoju, jeśli chcemy. Poinstruowano nas, abyśmy poszli za tragarzem i spojrzeli na alternatywny pokój. Ten pokój był mniejszy, jeszcze bardziej przestarzały, miał „balkon” o powierzchni około 1 metra kwadratowego, który był skierowany w stronę ściany i nie miał naturalnego światła. Ponownie rozmawialiśmy z recepcją i powiedzieliśmy, że chociaż pokój był cichy, byliśmy trochę rozczarowani obniżonym pokojem i zapytaliśmy, czy są dostępne inne opcje. Recepcjonista był bardzo lekceważący i powiedział nam, że to ostatni pokój, że możemy go wziąć lub zostawić. Powiedziano nam, że mieliśmy szczęście, że mieliśmy pierwszy pokój z ładnym widokiem. Rozumiem oczywiście, że jeśli jest to jedyny dostępny pokój, jest to nasza jedyna opcja, ale nie trzeba być niegrzecznym i nie starać się nadrobić niedogodności związanych z rozpakowywaniem i przepakowywaniem pierwszej nocy z powodu umieszczenia w akceptowalny pokój w pierwszej kolejności. Pokoje w tym hotelu są wyraźnie bardzo staromodne i wymagają aktualizacji. Nie chodzi o fakt, że hotel jest stary - nie spodziewaliśmy się nowoczesnego hotelu, ale spodziewaliśmy się, że hotel, który został niedawno pomalowany i urządzony, miał dobrej jakości pościel i wyposażenie. Nie ma usprawiedliwienia dla nieaktualizowania tych pokoi. Podwójne łóżko było w rzeczywistości dwoma połączonymi ze sobą singlami, co, jak zdaję sobie sprawę, jest powszechne w Europie, ale nigdy nie zrozumiem, w jaki sposób przynosi to korzyść klientowi, który spada w dół, tylko hotelowi, który może sprzedawać jako podwójne lub podwójne. Drugiego dnia postanowiliśmy odwiedzić spa. To był jeden z głównych powodów, dla których zarezerwowaliśmy ten hotel i byliśmy bardzo rozczarowani. Aby dotrzeć do „spa”, idziesz korytarzem i wchodzisz do małego pokoju z małą sauną i łaźnią parową. Niektóre łóżka są skierowane w stronę ściany. Jest basen z kilkoma leżakami, ale jest to po prostu zwykły hotelowy basen. W tym spa spędziliśmy w sumie około 30 minut, ponieważ nie było to wcale relaksujące otoczenie. Pod koniec naszego pobytu przyjechaliśmy sprawdzić i na naszym koncie nałożono grzywnę w wysokości 20 euro, ponieważ zostaliśmy oskarżeni o złamanie przycisku klimatyzacji w pierwszym pokoju, który dostaliśmy. Absolutnie nie złamaliśmy tego przycisku i zauważyliśmy, że był uszkodzony po wejściu do pokoju, ale nie zastanawialiśmy się nad podniesieniem tego w hotelu, ponieważ nie było to dla nas problemem. To wyraźnie nie zostało zauważone, kiedy dostaliśmy pokój, a następnie zakładano, że go zepsuliśmy. W każdym razie nie jestem pewien, jak gość może zostać oskarżony o złamanie przycisku - jeśli go naciśniesz, a nie zwolni się, to prawdopodobnie dlatego, że mechanizm jest stary! Tak czy inaczej, nie spowodowaliśmy tych szkód i byliśmy oburzeni, że zostaniemy obciążeni kolejnymi pieniędzmi. Recepcjonista, który się tym zajął, był miły i pomógł nam rozwiązać problem, ale wstydem jest umieszczenie tej opłaty na koncie w pierwszej kolejności. Pokoje były czyste, a śniadanie było przyzwoite, dlatego daliśmy temu hotelowi 2 na 5. Ale ogólnie jest zmęczony, przestarzały, brakuje obsługi klienta i jest rażąco zawyżony.

  • MarkusEgger2019-09-22

    Najlepsze ze złych wyborów, dobra lokalizacja, stare

    W Grado nie masz wiele możliwości wyboru świetnych hoteli. Nie ma żadnych hoteli powyżej 4 gwiazdek, a czterogwiazdkowe hotele w Grado (lub ogólnie we Włoszech) bardziej przypominają hotele trzygwiazdkowe gdzie indziej. Biorąc pod uwagę wszystkie te aspekty, Astoria jest prawdopodobnie jednym z lepszych wyborów i wrócę tam ponownie. Z drugiej strony hotel znajduje się w doskonałej lokalizacji, zaledwie kilka minut od historycznego centrum miasta, które jest warte wycieczki. W hotelu znajduje się również garaż, który jest świetny, jeśli podróżujesz samochodem, a pod żadnym pozorem nie ma go w tej okolicy. (Jazda do hotelu jest nieco trudna, ponieważ musisz przejść przez deptak, ale tak naprawdę nie ma problemu). Ogólnie rzecz biorąc, hotel jest w porządku. Jest z pewnością znacznie lepszy (i czystszy) niż jakikolwiek inny hotel, w jakim kiedykolwiek przebywałem w Grado. Biorąc to pod uwagę, nadal powiedziałbym, że jest to co najmniej 3-gwiazdkowy według innych standardów. Hotel jest stary. I mam na myśli OLD. Wystrój wygląda na 80 lub 90 lat. Stare tapety i małe pokoje. Wanna jest OK, ale mała i stara. Niemal do tego stopnia, że znów jest fajnie, ponieważ można to uznać za „historyczne”. Ale nie całkiem. „Prysznic” jest wbudowany w wannę i był wyraźnie zbudowany w czasach, gdy ludzie nie byli tak wysocy. Jestem wysoki, ale nie przesadnie i nie mogłem wziąć prysznica bez ustawienia połowy wanny pod wodą. Prawdę mówiąc, trzeba go tylko wypatroszyć i wyremontować. Podwójne łóżko składa się z dwóch małych łóżek. Co gorsza, są one w rolkach, więc istnieje ryzyko upadku z pęknięcia, ponieważ łóżka mają tendencję do zsuwania się. Materac wymagał wymiany lata temu. Prześcieradła tym bardziej. Ale przynajmniej wydają się czyste. Nadal nie świetne. Internet nigdy nie działał, kiedy tam byliśmy. Podsumowując, nie jest to wspaniałe doświadczenie, ale wciąż jest jednym z lepszych w Grado.

  • andymckUk2019-04-03

    Zmęczony

    Hotel jest czysty, ale wszystko jest stare i zmęczone. Klimatyzacja nie działa skutecznie, więc nie chciałbym zostać tutaj latem. Wszystko zamyka się wcześnie, ale może to pasuje do klientów, którzy są głównie starsi. Ten hotel będzie odpowiedni dla niektórych osób, ale może poprawić obsługę klienta i udogodnienia.

Pokoje

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 15m2

  • Max. liczba osób: 
  • minibar: za opłatą
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • telefon
  • suszarka do włosów
  • sejf: w cenie
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • 1 podwójne łóżko
  • klimatyzacja: w cenie

Pokój 2-osobowy Superior

  • Kod pokoju: DZX2
  • Metraż: 

    około 15m2

  • Max. liczba osób: 
  • minibar: za opłatą
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • telefon
  • suszarka do włosów
  • sejf: w cenie
  • wanna lub prysznic
  • balkon: z miejscami do siedzenia
  • WC
  • 1 podwójne łóżko
  • klimatyzacja: w cenie

Suita junior

  • Kod pokoju: JSX1
  • Metraż: 

    około 30m2

  • Max. liczba osób: 
  • TV
  • w budynku głównym
  • Wi-Fi
  • klimatyzacja: w cenie, centralnie sterowana
  • kapcie: za opłatą
  • suszarka do włosów
  • WC
  • minibar: za opłatą
  • szlafroki: za opłatą
  • telefon
  • balkon
  • sejf: w cenie
  • wanna lub prysznic

Wyżywienie

Śniadania

  • śniadanie: w formie bufetu

Restauracje i bary

  • restauracja: rodzaje kuchni: włoska, śródziemnomorska, regionalna, menu dla dzieci, na zapytanie, za opłatą

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Atrakcje

Zapoznaj się z szeroką ofertą atrakcji stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Atrakcje możesz zarezerwować:

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
  • Dostępność i potwierdzenie online,
  • Możliwość anulacji nawet na dzień przed rozpoczęciem,
  • Szeroka oferta biletów wstępu na atrakcje w ponad 90 krajach,
  • Wiele atrakcji obejmuje transfer bezpośrednio z hotelu.

Ważne informacje

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI