Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
Grand Hotel Astoria - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Dla rodzin
- Menu dla dzieci
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 300 m od centrum Grado
- ok. 60 min od centrum Trieste
- ok. 150 m od plaży
- Lokalizacja
- Czystość
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- katja7712202015-08-16
Hotel lata świetności ma już dawno za sobą. Stare meble, stara ciężka narzuta na łóżku, niewygodna sofa, poszarpana wykładzina na tarasie, odchodzące tapety w łazience oraz listwa nad drzwiami. Dodatkowo nieporęczne klamki - gałki. Brak czajnika w pokoju a woda tylko w mini barze płatna. W łazience bardzo silny, aż duszący zapach odświeżacza powietrza. Śniadania skromne, mało owoców, warzyw, na ciepło tylko jajecznica i małe kiełbaski, żadnych ryb, naleśników, jeden rodzaj sera - raczej na poziomie pensjonatu. Pokonaliśmy ponad 900km, do hotelu dotarliśmy ok.24:00, rezerwacja była na pokój 2 os. dorosłe + 2 dzieci na sofie - niestety pokój zupełnie nie był przygotowany dla naszej rodziny. Było tylko łóżko małżeńskie natomiast sofa bez pościeli w dodatku z wielką przerwą między oparciem a siedziskiem. Najgorsze w tym wszystkim było to, że personel hotelu nie był w stanie nic już w tej sprawie zrobić w tym dniu z uwagi na późną godzinę - nie byli w stanie nawet zapewnić dodatkowej pościeli i poduszki. Byliśmy zmęczeni długą podróżą a skończyło się na tym, że jedna z córek spała na "gołej" sofie przykryta dużym ręcznikiem,a na dużym łóżku spały pozostałe 3 osoby, także ratując się jednym z dużych ręczników. Za tę dobę zostaliśmy obciążeni pełną kwotą, Pani z recepcji przeprosiła i wykręciła się tym, że rezerwacja była dokonana przez portal rezerwacyjny a nie bezpośrednio przez hotel, dlatego ona nie może nic już zrobić. W końcu jako rekompensatę otrzymaliśmy parking za 15 eur gratis. Dla mnie to jakiś absurd, hotel nie wywiązuje się ze swoich usług i pobiera pełną opłatę za tę dobę w której nie było miejsca dla 4 osób w pokoju, zasłaniając się pośrednikiem:( nie wiem skąd obiekt ma tyle pozytywnych opinii, my drugi raz na pewno nie zrobimy tam rezerwacji. To nie jest standard 4*. Jedyny pozytyw to położenie.
- DEISE_Worldwide2019-10-28Wyjątkowy
Jeśli szukasz dogodnej lokalizacji w Grado, nie zrobisz nic lepszego. Pokoje wszystkie dość proste, ale bardzo czyste. Kompleksowe spa z basenem ze słoną wodą. Wybór jedzenia na śniadanie jest jednak ograniczony. Wrócę do tego hotelu w przyszłości.
- TWCJM2019-10-07
Ten hotel jest o wiele lepszy, a obsługa klienta jest czymś, czego powinni się wstydzić. Proces zameldowania był niezadowalający, ponieważ nie otrzymaliśmy żadnych informacji o hotelu e. sol. razy na śniadanie / wifi itp. lub w okolicy. Po prostu dostaliśmy klucz do naszego pokoju. Po przybyciu do naszego pokoju byliśmy rozczarowani, że był trochę staroświecki, ale był przynajmniej czysty i przestronny i miał ładny balkon. Zauważyliśmy, że był to sąsiedni pokój, ale z sąsiedniego pokoju nie było hałasu, więc założyliśmy, że dźwięk jest dobrze dźwiękoszczelny. Okazuje się, że było to całkowicie niepoprawne, a para po prostu wyszła! Po powrocie do naszego pokoju około 9. 30 po południu zdaliśmy sobie sprawę, że po zajęciu sąsiedniego pokoju można było usłyszeć każdy dźwięk z pokoju, w tym rozmowę pary. Nie było głośno, ale ten pokój po prostu nie jest przeznaczony do dwóch osobnych rezerwacji - mogliśmy usłyszeć ich rozmowę, ich telewizor, nawet gdy przesunęli krzesło. Dlatego rozmawialiśmy z osobą w recepcji i narzekaliśmy, że hałas jest nie do przyjęcia. Recepcjonista (nie znam jego imienia, ale był to człowiek z łysą głową) był nagły, nie zaoferował żadnych prawdziwych przeprosin, ale powiedział nam, że możemy przenieść się do innego pokoju, jeśli chcemy. Poinstruowano nas, abyśmy poszli za tragarzem i spojrzeli na alternatywny pokój. Ten pokój był mniejszy, jeszcze bardziej przestarzały, miał „balkon” o powierzchni około 1 metra kwadratowego, który był skierowany w stronę ściany i nie miał naturalnego światła. Ponownie rozmawialiśmy z recepcją i powiedzieliśmy, że chociaż pokój był cichy, byliśmy trochę rozczarowani obniżonym pokojem i zapytaliśmy, czy są dostępne inne opcje. Recepcjonista był bardzo lekceważący i powiedział nam, że to ostatni pokój, że możemy go wziąć lub zostawić. Powiedziano nam, że mieliśmy szczęście, że mieliśmy pierwszy pokój z ładnym widokiem. Rozumiem oczywiście, że jeśli jest to jedyny dostępny pokój, jest to nasza jedyna opcja, ale nie trzeba być niegrzecznym i nie starać się nadrobić niedogodności związanych z rozpakowywaniem i przepakowywaniem pierwszej nocy z powodu umieszczenia w akceptowalny pokój w pierwszej kolejności. Pokoje w tym hotelu są wyraźnie bardzo staromodne i wymagają aktualizacji. Nie chodzi o fakt, że hotel jest stary - nie spodziewaliśmy się nowoczesnego hotelu, ale spodziewaliśmy się, że hotel, który został niedawno pomalowany i urządzony, miał dobrej jakości pościel i wyposażenie. Nie ma usprawiedliwienia dla nieaktualizowania tych pokoi. Podwójne łóżko było w rzeczywistości dwoma połączonymi ze sobą singlami, co, jak zdaję sobie sprawę, jest powszechne w Europie, ale nigdy nie zrozumiem, w jaki sposób przynosi to korzyść klientowi, który spada w dół, tylko hotelowi, który może sprzedawać jako podwójne lub podwójne. Drugiego dnia postanowiliśmy odwiedzić spa. To był jeden z głównych powodów, dla których zarezerwowaliśmy ten hotel i byliśmy bardzo rozczarowani. Aby dotrzeć do „spa”, idziesz korytarzem i wchodzisz do małego pokoju z małą sauną i łaźnią parową. Niektóre łóżka są skierowane w stronę ściany. Jest basen z kilkoma leżakami, ale jest to po prostu zwykły hotelowy basen. W tym spa spędziliśmy w sumie około 30 minut, ponieważ nie było to wcale relaksujące otoczenie. Pod koniec naszego pobytu przyjechaliśmy sprawdzić i na naszym koncie nałożono grzywnę w wysokości 20 euro, ponieważ zostaliśmy oskarżeni o złamanie przycisku klimatyzacji w pierwszym pokoju, który dostaliśmy. Absolutnie nie złamaliśmy tego przycisku i zauważyliśmy, że był uszkodzony po wejściu do pokoju, ale nie zastanawialiśmy się nad podniesieniem tego w hotelu, ponieważ nie było to dla nas problemem. To wyraźnie nie zostało zauważone, kiedy dostaliśmy pokój, a następnie zakładano, że go zepsuliśmy. W każdym razie nie jestem pewien, jak gość może zostać oskarżony o złamanie przycisku - jeśli go naciśniesz, a nie zwolni się, to prawdopodobnie dlatego, że mechanizm jest stary! Tak czy inaczej, nie spowodowaliśmy tych szkód i byliśmy oburzeni, że zostaniemy obciążeni kolejnymi pieniędzmi. Recepcjonista, który się tym zajął, był miły i pomógł nam rozwiązać problem, ale wstydem jest umieszczenie tej opłaty na koncie w pierwszej kolejności. Pokoje były czyste, a śniadanie było przyzwoite, dlatego daliśmy temu hotelowi 2 na 5. Ale ogólnie jest zmęczony, przestarzały, brakuje obsługi klienta i jest rażąco zawyżony.