Ten hotel jest o wiele lepszy, a obsługa klienta jest czymś, czego powinni się wstydzić.
Proces zameldowania był niezadowalający, ponieważ nie otrzymaliśmy żadnych informacji o hotelu e. sol. razy na śniadanie / wifi itp. lub w okolicy. Po prostu dostaliśmy klucz do naszego pokoju.
Po przybyciu do naszego pokoju byliśmy rozczarowani, że był trochę staroświecki, ale był przynajmniej czysty i przestronny i miał ładny balkon. Zauważyliśmy, że był to sąsiedni pokój, ale z sąsiedniego pokoju nie było hałasu, więc założyliśmy, że dźwięk jest dobrze dźwiękoszczelny. Okazuje się, że było to całkowicie niepoprawne, a para po prostu wyszła! Po powrocie do naszego pokoju około 9. 30 po południu zdaliśmy sobie sprawę, że po zajęciu sąsiedniego pokoju można było usłyszeć każdy dźwięk z pokoju, w tym rozmowę pary. Nie było głośno, ale ten pokój po prostu nie jest przeznaczony do dwóch osobnych rezerwacji - mogliśmy usłyszeć ich rozmowę, ich telewizor, nawet gdy przesunęli krzesło.
Dlatego rozmawialiśmy z osobą w recepcji i narzekaliśmy, że hałas jest nie do przyjęcia. Recepcjonista (nie znam jego imienia, ale był to człowiek z łysą głową) był nagły, nie zaoferował żadnych prawdziwych przeprosin, ale powiedział nam, że możemy przenieść się do innego pokoju, jeśli chcemy. Poinstruowano nas, abyśmy poszli za tragarzem i spojrzeli na alternatywny pokój. Ten pokój był mniejszy, jeszcze bardziej przestarzały, miał „balkon” o powierzchni około 1 metra kwadratowego, który był skierowany w stronę ściany i nie miał naturalnego światła. Ponownie rozmawialiśmy z recepcją i powiedzieliśmy, że chociaż pokój był cichy, byliśmy trochę rozczarowani obniżonym pokojem i zapytaliśmy, czy są dostępne inne opcje. Recepcjonista był bardzo lekceważący i powiedział nam, że to ostatni pokój, że możemy go wziąć lub zostawić. Powiedziano nam, że mieliśmy szczęście, że mieliśmy pierwszy pokój z ładnym widokiem. Rozumiem oczywiście, że jeśli jest to jedyny dostępny pokój, jest to nasza jedyna opcja, ale nie trzeba być niegrzecznym i nie starać się nadrobić niedogodności związanych z rozpakowywaniem i przepakowywaniem pierwszej nocy z powodu umieszczenia w akceptowalny pokój w pierwszej kolejności.
Pokoje w tym hotelu są wyraźnie bardzo staromodne i wymagają aktualizacji. Nie chodzi o fakt, że hotel jest stary - nie spodziewaliśmy się nowoczesnego hotelu, ale spodziewaliśmy się, że hotel, który został niedawno pomalowany i urządzony, miał dobrej jakości pościel i wyposażenie. Nie ma usprawiedliwienia dla nieaktualizowania tych pokoi. Podwójne łóżko było w rzeczywistości dwoma połączonymi ze sobą singlami, co, jak zdaję sobie sprawę, jest powszechne w Europie, ale nigdy nie zrozumiem, w jaki sposób przynosi to korzyść klientowi, który spada w dół, tylko hotelowi, który może sprzedawać jako podwójne lub podwójne.
Drugiego dnia postanowiliśmy odwiedzić spa. To był jeden z głównych powodów, dla których zarezerwowaliśmy ten hotel i byliśmy bardzo rozczarowani. Aby dotrzeć do „spa”, idziesz korytarzem i wchodzisz do małego pokoju z małą sauną i łaźnią parową. Niektóre łóżka są skierowane w stronę ściany. Jest basen z kilkoma leżakami, ale jest to po prostu zwykły hotelowy basen. W tym spa spędziliśmy w sumie około 30 minut, ponieważ nie było to wcale relaksujące otoczenie.
Pod koniec naszego pobytu przyjechaliśmy sprawdzić i na naszym koncie nałożono grzywnę w wysokości 20 euro, ponieważ zostaliśmy oskarżeni o złamanie przycisku klimatyzacji w pierwszym pokoju, który dostaliśmy. Absolutnie nie złamaliśmy tego przycisku i zauważyliśmy, że był uszkodzony po wejściu do pokoju, ale nie zastanawialiśmy się nad podniesieniem tego w hotelu, ponieważ nie było to dla nas problemem. To wyraźnie nie zostało zauważone, kiedy dostaliśmy pokój, a następnie zakładano, że go zepsuliśmy. W każdym razie nie jestem pewien, jak gość może zostać oskarżony o złamanie przycisku - jeśli go naciśniesz, a nie zwolni się, to prawdopodobnie dlatego, że mechanizm jest stary! Tak czy inaczej, nie spowodowaliśmy tych szkód i byliśmy oburzeni, że zostaniemy obciążeni kolejnymi pieniędzmi. Recepcjonista, który się tym zajął, był miły i pomógł nam rozwiązać problem, ale wstydem jest umieszczenie tej opłaty na koncie w pierwszej kolejności.
Pokoje były czyste, a śniadanie było przyzwoite, dlatego daliśmy temu hotelowi 2 na 5. Ale ogólnie jest zmęczony, przestarzały, brakuje obsługi klienta i jest rażąco zawyżony.