Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Jakość noclegu
Paloma Marina Suites - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Hotel 16+
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- w centrum Kusadasi, ok. 500 m do centrum kurortu
- ok. 200 m od piaszczystej plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 70 min
- Lokalizacja
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Jakość noclegu
- Iza N2025-08-25
Hotel dla palaczy! W calym hotelu czuć papierosy, palą przy śniadaniu, na korytarzu, w windzie i na basenie. Nikt nie dba o osoby niepalące. Mało pomocna i nieżyczliwa obsługa. Niedobre jedzenie - przeleżałe i lekko skwaśniałe. Ani razu na śniadanie nie było jajecznicy. W upale 40 stopni trzeba płacić za wodę. Dramat, nie polecam, nigdy więcej!
- Jacek W2024-07-20
Główny atut hotelu, restauracja z pięknymi widokami została sprzedana a goście przeniesieni do ciemnej sali przy barze i nad basen - duży błąd. Na dodatek w sali brak jest strefy dla niepalących - przy każdym posiłku towarzyszył nam smród papierosów. Jesteśmy rozczarowani działaniem zarządu hotelu. Zepsuliście całe dobre wrażenia jakie mieliśmy. Szkoda.
- damiano3262024-06-22
Atrakcyjność hotelu bardzo spadła. Po trzech kolejnych sezonach mogę stwierdzić, że ten był ostatnim. Pozbycie się restauracji z widokiem za milion dolarów był strzałem w kolano. Tu spędzało się czas kontemplując przepiękne zachody słońca nad zatoka. Przeniesienie posiłków nad basen jest kolejnym bardzo złym pomysłem. Naprawdę nie mam ochoty jeść śniadania oglądając półnagich ludzi - to jest ochydne. - Niestety ilość obsługi podczas posiłków jest zbyt mała. Pierwszego dnia trudno było znaleźć pusty stolik bez brudnych naczyń po poprzednich gościach. Kelnerzy robią co mogą, ale przy dość wysokim obłożeniu dwie osoby nie są w stanie zrobić wszystkiego. - Napoje do posiłków zawsze były płatne, ale uważam że prawie 10 euro za kieliszek wina to gruba przesada. - Niezrozumiała jest dla mnie kwestia oznaczania gości bransoletkami. W hotelu w którym za wszystko się płaci jest to zupełnie idiotycznym pomysłem. Zastanawiająca jest również kwestia, iż nie każdy gość ma taką bransoletkę. Istnieje jakiś system oceny lub wartościowania gości w Waszym hotelu? - Chciałbym zauważyć, że ceny z menu nie pokrywają się z tymi na rachunku. To jest nieuczciwe. Takie sytuacje skutecznie zniechęcają do jakichkolwiek zakupów w hotelowym barze. - Zamówiony przeze mnie świeży sok z pomarańczy był najgorszej jakości sokiem z koncentratu - wstyd. W minionych latach takie sytuacje nie miały miejsca. Podsumowując: Nowym gościom hotel będzie się podobał - piękny ogród, basen i przestronne, bardzo czyste pokoje. Niestety goście powracający tu dla atmosfery jaką tworzyli ludzie i miejsca których już nie ma, raczej nie wrócą. Życzę sukcesów w podejmowaniu decyzji nie odstraszających stałych gości.
