Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Obsługa
- Pokoje
- Wartość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
Grand Cettia - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Zjeżdżalnie dla dzieci
- Plac zabaw
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 1,2 km od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 100 min
- Czystość
- Obsługa
- Pokoje
- Wartość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Donata J2025-06-18
Witam byliśmy w tym chotelu rok temu z mężem i dwójka małych dzieci wszystko tu było świetne, dlatego w tym roku postanowiliśmy wrócić teraz wiemy że to był duży błąd, przez ten rok się tu zmieniło na ogromny minus.Dwa dni się prosiliśmy o to b nam wymienili lodówkę w pokoju ponieważ była popsuta dopiero gdy mąż skontaktował się z tui raczyli ją wymienić. Syf totalny my nie jesteśmy wymagającymi ludźmi ale takie rzeczy typu czysty stół czy podłoga klejącą gdzie klapki się lepią gdzie kroku nie idzie zrobić to aż się jeść odechciewa .Rok temu było wszystko na poziomie obsługa przepiła w tym roku 90% ten obsługi juz nie ma ,z roku na rok schodzą na psy. Z przykrością stwierdam NIE POLECAM
- Karolina P2024-11-06
Hotel usytuowany jest na obrzeżu Marmaris- na pieszo do portu- dużego bazaru-centrum jest 40 min lub busem miejskim 20min. 15-20min od hotelu spacerkiem można dojść do supermarketu i takiej większej ulicy ze sklepami i restauracjami. Największym minusem, który nie skłoniłby mnie do zakupu wycieczki do niego jest fakt braku plaży- do plaży dowozi codziennie tylko raz 10:30 busik i odbiór jest tylko raz o 16:30. Gorszy jeszcze jest fakt, że przy plaży za jedzenie i drinki trzeba płacić- bo nie jest to plaża hotelowa, a jedynie plaża na zaprzyjaźnionej- współpracującej restauracji- leżaki i parasole za free. W basenach w październiku zimna woda, w morzu ciepła. W hotelu i na wspomnianej plaży nie ma ręczników plażowych, nawet z depozytem. Co do czystości, sprzątania i pokojów nie można się przyczepić. Jedzenie- nie za duży wybór, ale świeże i smaczne. Lody otwarte 2 razy dziennie. Najgorsza jednak była obsługa restauracyjno-barowa. To była moja 3 wizyta w Turcji i pierwszy raz spotkałam się, żeby obsługa nie mówiła dzień dobry w restauracji. Nikt nigdy nie zaproponował, że przyniesie krzesełko dla dziecka. Na barze odczuwało się bardzo konieczność dania napiwku za lepszą obsługę. Bardzo rozpieszczeni przez angielskich gości, których było 98% i pod nich były robione animacje, ale generalnie animatorzy byli spoko.
- Zuzanna S2024-09-22Wyjątkowy
Świetny hotel, niczego gościom nie brakuje, entertainment team zapewnia dużo śmiechu. Ciekawe rozrywki wieczorami. Jedzenie bardzo dobre, i wszystko czyste. Pracownicy naprawdę dbają o to miejsce. Można odpocząć i dobrze się bawić. Bardzo polecam