Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel

Cactus Royal

HER52012

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Cactus Royal Grecja - Hotel
Znakomity
Wyjątkowy
2018-11-25

Spędziliśmy w czerwcu 8 dni w tym hotelu. Na wstępie miła niespodzianka otrzymaliśmy dwa pokoje choć w rezerwacji był pokoj standard z dostawką. Hotel elegancki, czysty i z przepysznym jedzeniem. Super opcja jako baza wypadowa do zwiedzania Krety wschodniej. Sama Stalida bardzo fajna, plaża piaszczysta, ciepłe morze. Ekstra Beach bar w pobliżu. Nocne życie w miasteczku obok Hersonissos taxi około 10 €. W samym hotelu bardzo spokojnie, przewaga starszych osób głównie Niemców. Raczej nie jest to hotel dla rodzin z dziećmi ponieważ nie ma dla nich żadnych atrakcji. Jesteśmy zadowoleni z pobytu w Cactus Royal i zakochani w Krecie. Jest tam wszystko co potrzeba na udane wakacje ciepłe turkusowe morze, piękne plaże, świetne kluby i knajpki.

Marssela
2019-08-09

Ponieważ tak poważna firma jak TUI nie potrafi sie wysilić na odpowiedź przestrzegamy. Prosze przeczytać przed zaplanowaniem wakacji. Reklamacja Dotyczy: - wycieczki na Kretę w dniach 12-19 maja 2019 o numerze rezerwacji: 41215142 z umowy zawartej 29 marca 2019 roku. Niniejszym reklamuje miejsce zakwaterowania, które zostało zapewnione mi i pozostałym trzem uczestnikom danej imprezy turystycznej podczas pierwszego dnia wycieczki. W nocy z 12go na 13go maja po odebraniu i przetransportowaniu Nas z lotniska do Hotelu Cactus Royal ***** okazało się, ze główne wejście do hotelu jest zamknięte. Po pewnym czasie ktoś z obsługi hotelowej hotelu Cactus Beach **** poinformował Nas, ze mamy się udać do recepcji Cactus Beach **** w celu zakwaterowania. Na recepcji w Cactus Beach **** zostaliśmy zakwaterowani w tym ze hotelu jednakże nikt nie wytlumaczyl Nam dlaczego zostaliśmy zakwaterowani w Cactus Beach **** a nie w Cactus Royal. Na drugi dzień (13/05/2019) podczas spotkania z Panią Rezydent – Pani Aleksandrą zostaliśmy przez Nia poinformowani, ze cala odpowiedzialność za zaistniałe zdarzenie ponosi Hotel Cactus Royal ***** co niestety z późniejszych informacji okazało się nieprawdą. Pani Rezydent zaprosiła nas na kolejne spotkanie następnego dnia w południe by wyjaśnić zaistniałą sytuację. Po spotkaniu udaliśmy się do Hotelu Cactus Royal ***** w celu zakwaterowania. W recepcji hotelu panowało ogromne zamieszanie, po 3 godzinach oczekiwania otrzymaliśmy pokój w Cactus Royal *****. Następnego dnia (14/05/2019) podczas kolejnego spotkania z Panią Rezydent zostaliśmy poinformowani, że winę za zaistniałe zdarzenie ponosi jednak Biuro Podróży TUI. Pani Rezydent przyznała, że biuro wiedziało o tym, że pierwszą noc spędzimy w innym hotelu wystarczająco wcześnie by móc poinformować uczestników imprezy jednak z jakiś względów tego nie zrobiło. Z uwagi na fakt, że biuro nie poinformowało Nas o istotnych zmianach w zakwaterowaniu domagamy się zwrotu 1/7 kosztów wycieczki (1520 zł.) za nocleg w hotelu niższej kategorii. Uważam, że nie tak powinny wyglądać wakacje zorganizowany przez biuro podróży gdzie winę za zaistniałe wydarzenia ponosi biuro a uczestnicy są pozostawieni sami sobie i biuro w ramach rekompensaty oferuje 20 euro na rezerwacje i nie potrafi nawet wystosować przeprosin. Szanowna Pani, dziękujemy za okazane nam zaufanie i wybór TUI Poland na organizatora Pani wypoczynku. Bardzo nam przykro, że nie była Pani zadowolona ze wszystkich świadczeń i usług, co było powodem do złożenia reklamacji. Po otrzymaniu korespondencji podjęliśmy działania, aby wyjaśnić wszelkie okoliczności poruszanych przez Panią kwestii. Jest nam niezmiernie przykro z powodu niedogodności, jakie spotkały Panią w związku z zakwaterowaniem przez jedną noc w hotelu niezgodnym z rezerwacją. Z informacji uzyskanych z miejsca wypoczynku wynika, że w hotelu Cactus Beach otrzymali Państwo pokój o wyższym standardzie. Dodatkowo, w ramach poprawy komfortu wypoczynku, hotel Cactus Royal zaproponował późniejsze wykwaterowanie z pokoju w ostatnim dniu pobytu. Nasz przedstawiciel w miejscu wypoczynku zaproponował w ramach odszkodowania i zadośćuczynienia kwotę w wysokości 20 EUR, co nie spotkało się z Pani akceptacją. W naszej ocenie kwota zaproponowana przez rezydent była adekwatna do zaistniałej sytuacji. Dlatego prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który przekażemy kwotę 86,06 PLN (20 EUR kurs średni wyliczony wg. tabeli NBP z dnia 13.05.2019 r.) na całą rezerwację. Licząc na zrozumienie pozostajemy z wyrazami szacunku. Z poważaniem Aleksandra R. Specjalista ds. Reklamacji TUI Poland sp. z o.o.

batttid
Bardzo dobry
2019-07-12

Byłam w hotelu 8 dni w lipcu 2019 z biurem podróży TUI. Hotel na bardzo wysokim poziomie, w stylu butikowym. Najmocniejszym atutem jest jedzenie. Właściwie oprócz najmniej urozmaiconych śniadań pozostałe posiłki były serwowane na najwyższym poziomie. Codziennie inne wieczory tematyczne - aparitif, sushi, steki, grill, owoce morza, kuchnia tex-mex. Każdy znajdzie coś dla siebie. Super kelner Yannis. Były nas trzy osoby, dostaliśmy studio z dwoma pokojami, bez dostawki. To duży plus. Sam pokój, łazienka czysty, bez śladów zużycia, dokładnie sprzątany, minibar codziennie uzupełniany wodą. Na plus też całe otoczenie hotelu i piękny, zadbany ogród. Fajna siłownia. Z minusów: 1. Słabe wifi 2. Bardzo słaba plaża - ciasno, mnóstwo wodorostów wydzielających nieprzyjemny zapach. 3. Brak możliwości korzystania z baru na plaży sąsiedniego Cactus Beach 4. Bardzo słabe animacje, tylko co drugi dzień. 5. Notoryczne rezerwowanie leżaków przez Niemców od godz. 5 rano. O 8 nie było nic wolnego, obsługa hotelowa nie reagowała, mimo, że zajmowanie leżaków było niedozwolone. 6. Goście byli proszeni o odpowiedni strój podczas posiłków w restauracji. Kilku mężczyznom zwrócono uwagę na krótkie spodnie. Szkoda tylko, że nie zwracano uwagi turystom z Niemiec, którzy paradowali po stołówce w strojach kąpielowych, kąpielówkach, japonkach itd. Są to jednak drobiazgi, ogólnie oceniam hotel bardzo dobrze i zdecydowanie go polecam.

natfab45
Wyjątkowy
2019-06-09

Na tą wycieczkę trafiliśmy przez przypadek, szukając kilkudniowych wakacji za granicą. Do hotelu dojechaliśmy późno, ponieważ około 3 w nocy. Już na wstępie Cactus Royal nas zachwycił. Miła obsługa i przepyszna kolacja czekająca na nad w lodówce. Później było jeszcze lepiej. Warunki cudowne, pokoje pięknie i nowoczesne. Codziennie dokładnie sprzątane. Otoczenie hotelu również wspaniałe. Sam teren należący do hotelu bardzo ładny i zadbany. Jedzenie świeże i przepyszne, nie było monotonii na talerzu. Do tego mnóstwo restauracji (z których ani razu nie skorzystalismy) i sklepów w pobliżu hotelu. Do plaży bardzo blisko, trzeba przejść przez ulicę. Siłownia na bardzo dobrym poziomie, wszystko było co powinno się tam znaleźć, sprzętów bardzo dużo. Bardzo zaskoczył nas darmowy, 15 minutowy masaż przy basenie. Tak dobra oferta zdarza się rzadko, tym bardziej, że jest to Grecja, więc liczyliśmy na standard njzszy niż opisywane 5 gwiazdek, jednak się mylilismy. Było to zdecydowane 5 gwiazdek nawet z plusem. Zdecydowanie polecam!

Magda1552
Wyjątkowy
2019-05-18

Wszystko w jak najlepszym porządku , jedzenie przepyszne jeszcze nigdy nie spotkaliśmy się z tak dobrym. Okolica bardzo fajna i blisko sklepów , restauracji itd. Kilka basenów , barów itd.Hotel na ogromny plus wiec polecam każdemu

krisn2323
Wyjątkowy
2018-11-25

Spędziliśmy w czerwcu 8 dni w tym hotelu. Na wstępie miła niespodzianka otrzymaliśmy dwa pokoje choć w rezerwacji był pokoj standard z dostawką. Hotel elegancki, czysty i z przepysznym jedzeniem. Super opcja jako baza wypadowa do zwiedzania Krety wschodniej. Sama Stalida bardzo fajna, plaża piaszczysta, ciepłe morze. Ekstra Beach bar w pobliżu. Nocne życie w miasteczku obok Hersonissos taxi około 10 €. W samym hotelu bardzo spokojnie, przewaga starszych osób głównie Niemców. Raczej nie jest to hotel dla rodzin z dziećmi ponieważ nie ma dla nich żadnych atrakcji. Jesteśmy zadowoleni z pobytu w Cactus Royal i zakochani w Krecie. Jest tam wszystko co potrzeba na udane wakacje ciepłe turkusowe morze, piękne plaże, świetne kluby i knajpki.

Marssela
2019-08-09

Ponieważ tak poważna firma jak TUI nie potrafi sie wysilić na odpowiedź przestrzegamy. Prosze przeczytać przed zaplanowaniem wakacji. Reklamacja Dotyczy: - wycieczki na Kretę w dniach 12-19 maja 2019 o numerze rezerwacji: 41215142 z umowy zawartej 29 marca 2019 roku. Niniejszym reklamuje miejsce zakwaterowania, które zostało zapewnione mi i pozostałym trzem uczestnikom danej imprezy turystycznej podczas pierwszego dnia wycieczki. W nocy z 12go na 13go maja po odebraniu i przetransportowaniu Nas z lotniska do Hotelu Cactus Royal ***** okazało się, ze główne wejście do hotelu jest zamknięte. Po pewnym czasie ktoś z obsługi hotelowej hotelu Cactus Beach **** poinformował Nas, ze mamy się udać do recepcji Cactus Beach **** w celu zakwaterowania. Na recepcji w Cactus Beach **** zostaliśmy zakwaterowani w tym ze hotelu jednakże nikt nie wytlumaczyl Nam dlaczego zostaliśmy zakwaterowani w Cactus Beach **** a nie w Cactus Royal. Na drugi dzień (13/05/2019) podczas spotkania z Panią Rezydent – Pani Aleksandrą zostaliśmy przez Nia poinformowani, ze cala odpowiedzialność za zaistniałe zdarzenie ponosi Hotel Cactus Royal ***** co niestety z późniejszych informacji okazało się nieprawdą. Pani Rezydent zaprosiła nas na kolejne spotkanie następnego dnia w południe by wyjaśnić zaistniałą sytuację. Po spotkaniu udaliśmy się do Hotelu Cactus Royal ***** w celu zakwaterowania. W recepcji hotelu panowało ogromne zamieszanie, po 3 godzinach oczekiwania otrzymaliśmy pokój w Cactus Royal *****. Następnego dnia (14/05/2019) podczas kolejnego spotkania z Panią Rezydent zostaliśmy poinformowani, że winę za zaistniałe zdarzenie ponosi jednak Biuro Podróży TUI. Pani Rezydent przyznała, że biuro wiedziało o tym, że pierwszą noc spędzimy w innym hotelu wystarczająco wcześnie by móc poinformować uczestników imprezy jednak z jakiś względów tego nie zrobiło. Z uwagi na fakt, że biuro nie poinformowało Nas o istotnych zmianach w zakwaterowaniu domagamy się zwrotu 1/7 kosztów wycieczki (1520 zł.) za nocleg w hotelu niższej kategorii. Uważam, że nie tak powinny wyglądać wakacje zorganizowany przez biuro podróży gdzie winę za zaistniałe wydarzenia ponosi biuro a uczestnicy są pozostawieni sami sobie i biuro w ramach rekompensaty oferuje 20 euro na rezerwacje i nie potrafi nawet wystosować przeprosin. Szanowna Pani, dziękujemy za okazane nam zaufanie i wybór TUI Poland na organizatora Pani wypoczynku. Bardzo nam przykro, że nie była Pani zadowolona ze wszystkich świadczeń i usług, co było powodem do złożenia reklamacji. Po otrzymaniu korespondencji podjęliśmy działania, aby wyjaśnić wszelkie okoliczności poruszanych przez Panią kwestii. Jest nam niezmiernie przykro z powodu niedogodności, jakie spotkały Panią w związku z zakwaterowaniem przez jedną noc w hotelu niezgodnym z rezerwacją. Z informacji uzyskanych z miejsca wypoczynku wynika, że w hotelu Cactus Beach otrzymali Państwo pokój o wyższym standardzie. Dodatkowo, w ramach poprawy komfortu wypoczynku, hotel Cactus Royal zaproponował późniejsze wykwaterowanie z pokoju w ostatnim dniu pobytu. Nasz przedstawiciel w miejscu wypoczynku zaproponował w ramach odszkodowania i zadośćuczynienia kwotę w wysokości 20 EUR, co nie spotkało się z Pani akceptacją. W naszej ocenie kwota zaproponowana przez rezydent była adekwatna do zaistniałej sytuacji. Dlatego prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który przekażemy kwotę 86,06 PLN (20 EUR kurs średni wyliczony wg. tabeli NBP z dnia 13.05.2019 r.) na całą rezerwację. Licząc na zrozumienie pozostajemy z wyrazami szacunku. Z poważaniem Aleksandra R. Specjalista ds. Reklamacji TUI Poland sp. z o.o.

batttid

Cactus Royal - informacje

Cactus Royal to elegancki i nowoczesny hotel, przeznaczony dla Gości powyżej 16 lat. Obiekt położony jest blisko centrum miejscowości Stalis oraz przy piaszczystej zatoce z plażą. Charakteryzują go wspaniałe wnętrza, komfortowe pokoje z dostępem do tarasu i ciekawa architektura. To doskonałe miejsce dla par. Na terenie hotelu znajdują się 4 baseny, siłownia oraz strefa spa. Do dyspozycji Gości jest również znakomita oferta gastronomiczna - w koncepcie all inclusive serwowane są smaczne i urozmaicone dania w formie bufetu.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Spa
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 100 m od centrum Stalis
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 25 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(594 opinie)
(594 opinie)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • batttid2019-08-09

    Ponieważ tak poważna firma jak TUI nie potrafi sie wysilić na odpowiedź przestrzegamy. Prosze przeczytać przed zaplanowaniem wakacji. Reklamacja Dotyczy: - wycieczki na Kretę w dniach 12-19 maja 2019 o numerze rezerwacji: 41215142 z umowy zawartej 29 marca 2019 roku. Niniejszym reklamuje miejsce zakwaterowania, które zostało zapewnione mi i pozostałym trzem uczestnikom danej imprezy turystycznej podczas pierwszego dnia wycieczki. W nocy z 12go na 13go maja po odebraniu i przetransportowaniu Nas z lotniska do Hotelu Cactus Royal ***** okazało się, ze główne wejście do hotelu jest zamknięte. Po pewnym czasie ktoś z obsługi hotelowej hotelu Cactus Beach **** poinformował Nas, ze mamy się udać do recepcji Cactus Beach **** w celu zakwaterowania. Na recepcji w Cactus Beach **** zostaliśmy zakwaterowani w tym ze hotelu jednakże nikt nie wytlumaczyl Nam dlaczego zostaliśmy zakwaterowani w Cactus Beach **** a nie w Cactus Royal. Na drugi dzień (13/05/2019) podczas spotkania z Panią Rezydent – Pani Aleksandrą zostaliśmy przez Nia poinformowani, ze cala odpowiedzialność za zaistniałe zdarzenie ponosi Hotel Cactus Royal ***** co niestety z późniejszych informacji okazało się nieprawdą. Pani Rezydent zaprosiła nas na kolejne spotkanie następnego dnia w południe by wyjaśnić zaistniałą sytuację. Po spotkaniu udaliśmy się do Hotelu Cactus Royal ***** w celu zakwaterowania. W recepcji hotelu panowało ogromne zamieszanie, po 3 godzinach oczekiwania otrzymaliśmy pokój w Cactus Royal *****. Następnego dnia (14/05/2019) podczas kolejnego spotkania z Panią Rezydent zostaliśmy poinformowani, że winę za zaistniałe zdarzenie ponosi jednak Biuro Podróży TUI. Pani Rezydent przyznała, że biuro wiedziało o tym, że pierwszą noc spędzimy w innym hotelu wystarczająco wcześnie by móc poinformować uczestników imprezy jednak z jakiś względów tego nie zrobiło. Z uwagi na fakt, że biuro nie poinformowało Nas o istotnych zmianach w zakwaterowaniu domagamy się zwrotu 1/7 kosztów wycieczki (1520 zł.) za nocleg w hotelu niższej kategorii. Uważam, że nie tak powinny wyglądać wakacje zorganizowany przez biuro podróży gdzie winę za zaistniałe wydarzenia ponosi biuro a uczestnicy są pozostawieni sami sobie i biuro w ramach rekompensaty oferuje 20 euro na rezerwacje i nie potrafi nawet wystosować przeprosin. Szanowna Pani, dziękujemy za okazane nam zaufanie i wybór TUI Poland na organizatora Pani wypoczynku. Bardzo nam przykro, że nie była Pani zadowolona ze wszystkich świadczeń i usług, co było powodem do złożenia reklamacji. Po otrzymaniu korespondencji podjęliśmy działania, aby wyjaśnić wszelkie okoliczności poruszanych przez Panią kwestii. Jest nam niezmiernie przykro z powodu niedogodności, jakie spotkały Panią w związku z zakwaterowaniem przez jedną noc w hotelu niezgodnym z rezerwacją. Z informacji uzyskanych z miejsca wypoczynku wynika, że w hotelu Cactus Beach otrzymali Państwo pokój o wyższym standardzie. Dodatkowo, w ramach poprawy komfortu wypoczynku, hotel Cactus Royal zaproponował późniejsze wykwaterowanie z pokoju w ostatnim dniu pobytu. Nasz przedstawiciel w miejscu wypoczynku zaproponował w ramach odszkodowania i zadośćuczynienia kwotę w wysokości 20 EUR, co nie spotkało się z Pani akceptacją. W naszej ocenie kwota zaproponowana przez rezydent była adekwatna do zaistniałej sytuacji. Dlatego prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który przekażemy kwotę 86,06 PLN (20 EUR kurs średni wyliczony wg. tabeli NBP z dnia 13.05.2019 r.) na całą rezerwację. Licząc na zrozumienie pozostajemy z wyrazami szacunku. Z poważaniem Aleksandra R. Specjalista ds. Reklamacji TUI Poland sp. z o.o.

  • natfab452019-07-12
    Bardzo dobry

    Byłam w hotelu 8 dni w lipcu 2019 z biurem podróży TUI. Hotel na bardzo wysokim poziomie, w stylu butikowym. Najmocniejszym atutem jest jedzenie. Właściwie oprócz najmniej urozmaiconych śniadań pozostałe posiłki były serwowane na najwyższym poziomie. Codziennie inne wieczory tematyczne - aparitif, sushi, steki, grill, owoce morza, kuchnia tex-mex. Każdy znajdzie coś dla siebie. Super kelner Yannis. Były nas trzy osoby, dostaliśmy studio z dwoma pokojami, bez dostawki. To duży plus. Sam pokój, łazienka czysty, bez śladów zużycia, dokładnie sprzątany, minibar codziennie uzupełniany wodą. Na plus też całe otoczenie hotelu i piękny, zadbany ogród. Fajna siłownia. Z minusów: 1. Słabe wifi 2. Bardzo słaba plaża - ciasno, mnóstwo wodorostów wydzielających nieprzyjemny zapach. 3. Brak możliwości korzystania z baru na plaży sąsiedniego Cactus Beach 4. Bardzo słabe animacje, tylko co drugi dzień. 5. Notoryczne rezerwowanie leżaków przez Niemców od godz. 5 rano. O 8 nie było nic wolnego, obsługa hotelowa nie reagowała, mimo, że zajmowanie leżaków było niedozwolone. 6. Goście byli proszeni o odpowiedni strój podczas posiłków w restauracji. Kilku mężczyznom zwrócono uwagę na krótkie spodnie. Szkoda tylko, że nie zwracano uwagi turystom z Niemiec, którzy paradowali po stołówce w strojach kąpielowych, kąpielówkach, japonkach itd. Są to jednak drobiazgi, ogólnie oceniam hotel bardzo dobrze i zdecydowanie go polecam.

  • Magda15522019-06-09
    Wyjątkowy

    Na tą wycieczkę trafiliśmy przez przypadek, szukając kilkudniowych wakacji za granicą. Do hotelu dojechaliśmy późno, ponieważ około 3 w nocy. Już na wstępie Cactus Royal nas zachwycił. Miła obsługa i przepyszna kolacja czekająca na nad w lodówce. Później było jeszcze lepiej. Warunki cudowne, pokoje pięknie i nowoczesne. Codziennie dokładnie sprzątane. Otoczenie hotelu również wspaniałe. Sam teren należący do hotelu bardzo ładny i zadbany. Jedzenie świeże i przepyszne, nie było monotonii na talerzu. Do tego mnóstwo restauracji (z których ani razu nie skorzystalismy) i sklepów w pobliżu hotelu. Do plaży bardzo blisko, trzeba przejść przez ulicę. Siłownia na bardzo dobrym poziomie, wszystko było co powinno się tam znaleźć, sprzętów bardzo dużo. Bardzo zaskoczył nas darmowy, 15 minutowy masaż przy basenie. Tak dobra oferta zdarza się rzadko, tym bardziej, że jest to Grecja, więc liczyliśmy na standard njzszy niż opisywane 5 gwiazdek, jednak się mylilismy. Było to zdecydowane 5 gwiazdek nawet z plusem. Zdecydowanie polecam!

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Cactus Royal

  • dostępne pokoje z prywatnym basenem
  • dla osób powyżej 16 lat

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI