Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel

Marlita Hotel Apartments

LCA15000
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Marlita Hotel Apartments  Cypr - Hotel
Bardzo dobry
Wyjątkowy
2018-06-21

Piękne miejsce, cudowni ludzie, świetne położenie. Podstawową zaletą hotelu Marlita jest to, że można korzystać zarówno z jego dogodności jak i z tych, które oferuje sąsiedni hotel Anastasia. W obydwóch hotelach działa grupa przemiłych animatorów prowadzących zajęcia i w ciągu dnia jak i wieczorem w specjalnie przeznaczonym do tego amfiteatrze (zdjęcie 1). Śpiewają, tańczą i naprawdę starają się utrzymać jak najlepszy kontakt z turystami. Dodatkowo w hotelu Marlita dostępny jest Mini Club oraz Figlo Club ze świetnym polskim animatorem Mateuszem, który ma masę fajnych pomysłów i świetne podejście do dzieciaków. Hotel usytuowany jest przy pięknej, świeżej promenadzie prowadzącej do wielu fantastycznych kawiarni, restauracji oraz pubów, ale i do centrum Protaras gdzie można zrobić porządne zakupy. Pobliskie plaże są bardzo kamieniste, nietknięte przez człowieka, jednak plaża przynależąca do hotelu choć niewielka to wystarczająca i zadbana. Posiada łagodne zejście, żwirowo-piaskowa. Pokoje odnowione, ładnie urządzone i bardzo przestronne. My mieszkaliśmy w apartamencie w na czwartym piętrze, więc widoki z balkonu były niesamowite (zdjęcie 2 i 3). Sypialnia główna wyposażona była w trzy ogromne ściany, toaletkę i osobno sterowaną klimatyzację, zaś w drugim pokoju znajdowała się rozkładana kanapa, stół z krzesłami, fotele z ławą, druga toaletka i aneks kuchenny ze sporych rozmiarów lodówką oraz wyjściem na spory balkon. Na pokój nie mogliśmy narzekać, ponieważ wszystko było naprawdę zadbane i czyste dzięki czemu miło nam się mieszkało przez te 8 dni. Pyszne jedzenie, po raz kolejny cudowna obsługa przynosząca napoje do stołu oraz miła atmosfera. Wybór spory, smaczne i naprawdę ciężko było przejeść to wszystko zwłaszcza, że między głównymi posiłkami można było pozwolić sobie na smakowite przekąski w barze przy basenie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wakacji, wypoczęliśmy i naprawdę ciężko było się rozstać z tym wspaniałym, magicznym miejscem. Niemniej jednak zamierzamy tam wrócić, kto wie, może nawet jeszcze w te wakacje!

hsgissy
2025-10-06

Hotel sam w sobie nie był najgorszy - po prostu bardzo średni. Piszę recenzję po polsku by mam nadzieję biuro podróży (TUI)zaczytało ją na swojej stronie. Wprowadzają w błąd jeśli chodzi o opis hotelu w wielu kwestiach. 1. Pokoje: Nie są najgorsze ale też nie ma się co spodziewać luksusów. Łóżka bardzo wygodne ale jeśli chodzi o czystość pozostawia wiele do życzenia. Sprzątanie też pobieżne. Byłam z rodziną mieliśmy łącznie 4 pokoje- 2x 2os. i 2x 3os. Mój pokój w budynku C był całkiem okej po odebraniu było dość czysto, natomiast za ścianą u siostry w łazience były włosy na podłodze co i również zdarzyło sie u mnie w kolejnych dniach, a w niektóre dni podłogi nawet nie były umyte. Sprzątanie to zaścielenie Łóżka (i to nie w każdym z 4 pokoi), wymiana ręczników, doniesienie papieru toaletowego i wymiana śmieci. Jak na większości Cypru nie można wrzucać papieru toaletowego do toalety. Brak suszarki do włosów (w opisie pokoi było to w standardowym wyposażeniu, w rzeczywistości jednak nie do końca). Upominałam się o nią kilka razy w recepcji w końcu dostałam dopiero kolejnego dnia, ale siostra już nie, więc musiałyśmy się dzielić jedną na 2 pokoje. Jest wina ale w sumie to jakby miała się zaraz rozlecieć. 2. Jedzenie W opisie biura podróży były wspomniane 3 różne restauracje. Na miejscu jest tylko jedna gdzie je się przez cały dzień. Niby są szyldy z dwoma innymi ale może kiedyś były otwarte a teraz zostało tylko logo. Na śniadanie codziennie to samo, ale było ok. Nic specjalnego, ale dla mnie to nie problem i tak zazwyczaj jem to samo. Później snacksy - codziennie to samo frytki, pizza, nuggetsy. Lunch i kolacja - tutaj trochę różnorodności prawie codziennie co innego oczywiście niektóre rzeczy sie powtarzały i część była dobra lub po prostu ok niektóre niezbyt smakowały. Przy zameldowaniu dostaje sie rozpiskę z czasem serwowania jedzenia w hotelu a ponadto możliwość skorzystania z "zaprzyjaźnionych " restauracji- próbowaliśmy grecką Georgia i włoską La Tagliatella. Nie polecam. Okropne doświadczenie. Właściciel okropny a po jedzeniu można sie rozchorować. Sam proces rezerwacji to inna bajka. Dla 2 osób to nie problem ale więcej? Straciłam godzinę z pomocą recepcji na samą rezerwację... 3. Obsługa Pierwszą kwestią jest bardzo słaby angielski większości obsługi. Mało zainteresowania, słaba chęć pomocy oraz prawie zerowa inicjatywa. Prawie codzienne problemy z niedziałającą kartą do pokoju i co raz wizyty w recepcji. Jedna z wizyt na recepcji była z prośbą o kartkę którą dostaje się przy zameldowaniu z rozpiską godzinową jedzenia. Dostałam odpowiedź od blondynki na recepcji, żebym wróciła za 15 minut bo musi zapytać o to koleżankę... kolejna sprawa, na recepcji stoi rozpiska z "atrakcjami" w ciągu dnia. Niby jest jakieś water polo/joga/stretching w wodzie ale nawet jeśli jest w rozpisce nie zawsze cos ma miejsce a nawet nie ma sie skąd i od kogo dowiedzieć dlaczego to się nie odbywa, bo większość albo nie rozumie albo nikt nic nie wie. Niby miał być konkurs w rzutki czy gra w siatkówkę ale nikt o niczym nie informował a w miejscach gdzie mogłoby się to odbywać nic się nie działo. Wieczorne animacje na scenie za hotelem (za budynkiem B) drętwe i nudne w sumie żadnej różnicy by nie było gdyby ich nie było. Bar- przy basenie - barman stał za karę z dostępnych 5 piw lał tylko jedno nawet gdy prosiło się o inne. Ratownik siedział obok ciągle w telefonie nawet nie widział jak dziecko wpadło do wody i zaczęło się topić. Rodzic pierwszy wskoczył do wody za dzieckiem. a ratownik chodził do rodziców przepraszać. Jedynie barman który rozpoczynał pierwszą zmianę na barze głównym przyjemny uśmiechnięty i robił dobre drinki. Ten z wieczornej zmiany nie dość, że puszczał muzykę cygańską dla siebie i swoich kolegów z pracy to jeszcze stał jak za karę. Najlepiej to nie podchodzić. Po pracy pracownicy siedzieli i pili obok klientów a czasem nawet pili i pracowali. Nikt na to nie zwracał uwagi a menagerowi widocznie to nie przeszkadzało bo siedział razem z nimi. Jedynie 3 osoby się wyróżniały nastawieniem ale i pomocą. Wysoki kelner z pierwszej zmiany pracujący na śniadaniach i lunchu, barman z pierwszej zmiany z głównego baru przy recepcji i dziewczyna na recepcji z Indii pracująca na drugą zmianę. 4. Sprawy techniczne Tak jak wyżej wspomniałam informacyjnie bardzo słabo. Niby animacje dostępne ale nie wiadomo co gdzie i jak. Duża informacja o basenie czynnym od 10-19 błędna bo basen czynny jedynie do 18. Możliwość skorzystania z aquaparku hotelu Anastasia i znowu nawet nie wiadomo gdzie. Sam aquapark też bardzo średni. 5. Lokalizacja Tutaj szczerze na plus. Blisko do morza. Jeśli nie plaża kamienista to kawałeczek dalej jakieś 3 min jest plaża piaszczysta. Atrakcje wodne tez dostępne i 20 min pieszo do większego Proratas. 6. Podsumowanie Ogólnie hotel średni a właściciele chyba słabo starają się podwyższyć prestiż miejsca. Najbardziej irytująca kwestia muzyki zwłaszcza wieczorem. Albo nie leciało nic albo jakieś cygańskie rytmy (większość obsługi to Bułgarzy w dodatku Cyganie). Woda w basenie dość chłodna ale im później tym bardziej sie nagrzewała. Jedzenie akceptowalne. Pokoje mogły być. Ps. Trzeba zamykać kurki w zlewach. Wchodzą nimi karaluchy, które są powszechne na Cyprze. Ogólnie spędziłam dobrze czas ze względu na piękną pogodę ale do hotelu osobiście drugi raz bym się nie wybrała.

Anita P
Bardzo dobry
2019-04-21

Polecam hotel. Hotel składa się z kilku mniejszych budnyków.Hotel bardzo blisko plaży publicznej. Na plaży można ywpożyczyć leżaki za opłatą. Łagodne zejście do morza. Hotel posiada ( z tego co zdążyłam zauważyć) 2 duże baseny.Oba z barem. Drugi znajduje się za hotelem gdzie praktycznie nie ma ludzi i cały był dla nas:) Między podawanymi posiłkami można było zjeść w barze koło basenu przy plaży smaczne przekąski (makarony, hamburgery,tosty,kanapki). Drinki urozmaicone. Można było kombinować ;) . Personel super. Bardzo przyjaźni,pomocni,sympatyczni.Pokoje codziennie sprzątane. Pokoje duże. Całkiem przyjemnie. Śniadania raczej monotonne. Obiady i kolacja już lepiej :) Do centrum Protaras można wybrać się spacerkiem, około 3 km. W Protaras byliśmy już drugi raz. Polecamy wypożyć auto. Wszystko można załatwić z rezydentką. Auto podwożą rano. Po wypożyczeniu kluczyki zostawiamy na recepcji. Auto w połowie zatankowane. Minus: walka o leżak :D ludzie potrafili wstawać o 5-6 rano i zostawiać swoje ręczniki na wybranych leżakach. pamietajmy o przejściówkach do gniazdka.

klaudia9009
2018-10-01

Spędziliśmy bardzo przyjemnie chwile w hotelu Marlita. Hotel zasługuje na bardzo solidne 3 gwiazdki. Do 4 gwiazdek niestety dużo brakuje. Aby tak się stało, hotel powinien przejść gruntowny remont. Przed przystąpieniem do dalszej recenzji należy powiedzieć,że hotel ten (jak i cała wyspa) jest nastawiony na Rosjan co determinuje nieco nastawienie oraz moją ocenę. Na plus zaliczamy całość kompleksu : dużo różnych basenów oraz możliwość korzystania z parku wodnego hotelu Anastasia (dostęp jednak nieco utrudniony). Jedzenie: stolowkowe żywienie masowe. Smaczne,pełne uzdatniaczy i sody. Ogólnie ok. Śniadania dość przeciętne. Pokoje: przeciętne- zdecydowanie wymagają remontu łazienki, reszta ok. W pokojach jest mały tv a w nim...4 kanały rosyjskie... Różnorodna oferta tv obecnie to żaden problem, a jednak tutaj jej brak. Czystość: ok. Cała obsługa dokłada starań aby było czysto, niestety nie zawsze jest to spełniane. W hotelu jest dużo mrówek, w zasadzie wszędzie i masowo. Rano w łazience ok 40-50, na stołówce także dużo. Niby nic wielkiego, ale 4* hotel powinien sobie radzić. Baseny i leżaki: duże baseny, masa leżaków tak że nie ma problemu ze znalezieniem miejsca (przynajmniej po sezonie). Niestety leżaki są sparztane tylko 1 dziennie. Obsługa: pomocni, uśmiechnięci ludzie, którzy przykładają się do pracy. Pozytyw! W skrócie : ogólnie ok nawet dla rodzin z dziećmi, lecz do 4* brakuje. Pozdrawiam.

printer2018
Wyjątkowy
2018-08-20

Właśnie wróciliśmy z tygodniowego urlopu w tym hotelu.jak dla mnie nic dodać nic ująć .Czysty schludny hotel w wspanialym polozeniu odrazu nad morzem .widoki z balkonu na piekne morze .personel hotelu bardzo mily.2 baseny jeden duży A drugi mały dla dzieci. Duży wybór jeśli chodzi o jedzenie.jak dla mnie szybka i dobra obsługa. Dużo leżakow koło basenie na zawsze czystym i obcietym trawniku. Spokojna okolica z dobra komunikacja miejska 1.5 euro za bilet 😁Hotel wart polecenia na pewno tam wrócimy.

Wanda M
Wyjątkowy
2018-06-21

Piękne miejsce, cudowni ludzie, świetne położenie. Podstawową zaletą hotelu Marlita jest to, że można korzystać zarówno z jego dogodności jak i z tych, które oferuje sąsiedni hotel Anastasia. W obydwóch hotelach działa grupa przemiłych animatorów prowadzących zajęcia i w ciągu dnia jak i wieczorem w specjalnie przeznaczonym do tego amfiteatrze (zdjęcie 1). Śpiewają, tańczą i naprawdę starają się utrzymać jak najlepszy kontakt z turystami. Dodatkowo w hotelu Marlita dostępny jest Mini Club oraz Figlo Club ze świetnym polskim animatorem Mateuszem, który ma masę fajnych pomysłów i świetne podejście do dzieciaków. Hotel usytuowany jest przy pięknej, świeżej promenadzie prowadzącej do wielu fantastycznych kawiarni, restauracji oraz pubów, ale i do centrum Protaras gdzie można zrobić porządne zakupy. Pobliskie plaże są bardzo kamieniste, nietknięte przez człowieka, jednak plaża przynależąca do hotelu choć niewielka to wystarczająca i zadbana. Posiada łagodne zejście, żwirowo-piaskowa. Pokoje odnowione, ładnie urządzone i bardzo przestronne. My mieszkaliśmy w apartamencie w na czwartym piętrze, więc widoki z balkonu były niesamowite (zdjęcie 2 i 3). Sypialnia główna wyposażona była w trzy ogromne ściany, toaletkę i osobno sterowaną klimatyzację, zaś w drugim pokoju znajdowała się rozkładana kanapa, stół z krzesłami, fotele z ławą, druga toaletka i aneks kuchenny ze sporych rozmiarów lodówką oraz wyjściem na spory balkon. Na pokój nie mogliśmy narzekać, ponieważ wszystko było naprawdę zadbane i czyste dzięki czemu miło nam się mieszkało przez te 8 dni. Pyszne jedzenie, po raz kolejny cudowna obsługa przynosząca napoje do stołu oraz miła atmosfera. Wybór spory, smaczne i naprawdę ciężko było przejeść to wszystko zwłaszcza, że między głównymi posiłkami można było pozwolić sobie na smakowite przekąski w barze przy basenie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wakacji, wypoczęliśmy i naprawdę ciężko było się rozstać z tym wspaniałym, magicznym miejscem. Niemniej jednak zamierzamy tam wrócić, kto wie, może nawet jeszcze w te wakacje!

hsgissy
2025-10-06

Hotel sam w sobie nie był najgorszy - po prostu bardzo średni. Piszę recenzję po polsku by mam nadzieję biuro podróży (TUI)zaczytało ją na swojej stronie. Wprowadzają w błąd jeśli chodzi o opis hotelu w wielu kwestiach. 1. Pokoje: Nie są najgorsze ale też nie ma się co spodziewać luksusów. Łóżka bardzo wygodne ale jeśli chodzi o czystość pozostawia wiele do życzenia. Sprzątanie też pobieżne. Byłam z rodziną mieliśmy łącznie 4 pokoje- 2x 2os. i 2x 3os. Mój pokój w budynku C był całkiem okej po odebraniu było dość czysto, natomiast za ścianą u siostry w łazience były włosy na podłodze co i również zdarzyło sie u mnie w kolejnych dniach, a w niektóre dni podłogi nawet nie były umyte. Sprzątanie to zaścielenie Łóżka (i to nie w każdym z 4 pokoi), wymiana ręczników, doniesienie papieru toaletowego i wymiana śmieci. Jak na większości Cypru nie można wrzucać papieru toaletowego do toalety. Brak suszarki do włosów (w opisie pokoi było to w standardowym wyposażeniu, w rzeczywistości jednak nie do końca). Upominałam się o nią kilka razy w recepcji w końcu dostałam dopiero kolejnego dnia, ale siostra już nie, więc musiałyśmy się dzielić jedną na 2 pokoje. Jest wina ale w sumie to jakby miała się zaraz rozlecieć. 2. Jedzenie W opisie biura podróży były wspomniane 3 różne restauracje. Na miejscu jest tylko jedna gdzie je się przez cały dzień. Niby są szyldy z dwoma innymi ale może kiedyś były otwarte a teraz zostało tylko logo. Na śniadanie codziennie to samo, ale było ok. Nic specjalnego, ale dla mnie to nie problem i tak zazwyczaj jem to samo. Później snacksy - codziennie to samo frytki, pizza, nuggetsy. Lunch i kolacja - tutaj trochę różnorodności prawie codziennie co innego oczywiście niektóre rzeczy sie powtarzały i część była dobra lub po prostu ok niektóre niezbyt smakowały. Przy zameldowaniu dostaje sie rozpiskę z czasem serwowania jedzenia w hotelu a ponadto możliwość skorzystania z "zaprzyjaźnionych " restauracji- próbowaliśmy grecką Georgia i włoską La Tagliatella. Nie polecam. Okropne doświadczenie. Właściciel okropny a po jedzeniu można sie rozchorować. Sam proces rezerwacji to inna bajka. Dla 2 osób to nie problem ale więcej? Straciłam godzinę z pomocą recepcji na samą rezerwację... 3. Obsługa Pierwszą kwestią jest bardzo słaby angielski większości obsługi. Mało zainteresowania, słaba chęć pomocy oraz prawie zerowa inicjatywa. Prawie codzienne problemy z niedziałającą kartą do pokoju i co raz wizyty w recepcji. Jedna z wizyt na recepcji była z prośbą o kartkę którą dostaje się przy zameldowaniu z rozpiską godzinową jedzenia. Dostałam odpowiedź od blondynki na recepcji, żebym wróciła za 15 minut bo musi zapytać o to koleżankę... kolejna sprawa, na recepcji stoi rozpiska z "atrakcjami" w ciągu dnia. Niby jest jakieś water polo/joga/stretching w wodzie ale nawet jeśli jest w rozpisce nie zawsze cos ma miejsce a nawet nie ma sie skąd i od kogo dowiedzieć dlaczego to się nie odbywa, bo większość albo nie rozumie albo nikt nic nie wie. Niby miał być konkurs w rzutki czy gra w siatkówkę ale nikt o niczym nie informował a w miejscach gdzie mogłoby się to odbywać nic się nie działo. Wieczorne animacje na scenie za hotelem (za budynkiem B) drętwe i nudne w sumie żadnej różnicy by nie było gdyby ich nie było. Bar- przy basenie - barman stał za karę z dostępnych 5 piw lał tylko jedno nawet gdy prosiło się o inne. Ratownik siedział obok ciągle w telefonie nawet nie widział jak dziecko wpadło do wody i zaczęło się topić. Rodzic pierwszy wskoczył do wody za dzieckiem. a ratownik chodził do rodziców przepraszać. Jedynie barman który rozpoczynał pierwszą zmianę na barze głównym przyjemny uśmiechnięty i robił dobre drinki. Ten z wieczornej zmiany nie dość, że puszczał muzykę cygańską dla siebie i swoich kolegów z pracy to jeszcze stał jak za karę. Najlepiej to nie podchodzić. Po pracy pracownicy siedzieli i pili obok klientów a czasem nawet pili i pracowali. Nikt na to nie zwracał uwagi a menagerowi widocznie to nie przeszkadzało bo siedział razem z nimi. Jedynie 3 osoby się wyróżniały nastawieniem ale i pomocą. Wysoki kelner z pierwszej zmiany pracujący na śniadaniach i lunchu, barman z pierwszej zmiany z głównego baru przy recepcji i dziewczyna na recepcji z Indii pracująca na drugą zmianę. 4. Sprawy techniczne Tak jak wyżej wspomniałam informacyjnie bardzo słabo. Niby animacje dostępne ale nie wiadomo co gdzie i jak. Duża informacja o basenie czynnym od 10-19 błędna bo basen czynny jedynie do 18. Możliwość skorzystania z aquaparku hotelu Anastasia i znowu nawet nie wiadomo gdzie. Sam aquapark też bardzo średni. 5. Lokalizacja Tutaj szczerze na plus. Blisko do morza. Jeśli nie plaża kamienista to kawałeczek dalej jakieś 3 min jest plaża piaszczysta. Atrakcje wodne tez dostępne i 20 min pieszo do większego Proratas. 6. Podsumowanie Ogólnie hotel średni a właściciele chyba słabo starają się podwyższyć prestiż miejsca. Najbardziej irytująca kwestia muzyki zwłaszcza wieczorem. Albo nie leciało nic albo jakieś cygańskie rytmy (większość obsługi to Bułgarzy w dodatku Cyganie). Woda w basenie dość chłodna ale im później tym bardziej sie nagrzewała. Jedzenie akceptowalne. Pokoje mogły być. Ps. Trzeba zamykać kurki w zlewach. Wchodzą nimi karaluchy, które są powszechne na Cyprze. Ogólnie spędziłam dobrze czas ze względu na piękną pogodę ale do hotelu osobiście drugi raz bym się nie wybrała.

Anita P

Marlita Hotel Apartments - informacje

Marlita Hotel Apartments to przytulny kompleks apartamentów, położony przy spokojnej, piaszczystej plaży Marlita Bay oraz w odległości krótkiego spaceru od tętniącej życiem dzielnicy Pernera. Kilka metrów od hotelu znajduje się również nadmorski deptak, prowadzący do centrum Protaras. Goście mogą bezpłatnie korzystać z pobliskiego słynnego aquaparku Anastasia Aquamania. Klimatyzowane pokoje są komfortowo wyposażone - w aneks kuchenny, małą lodówkę oraz balkon. Marlita Hotel Apartments będzie doskonałym wyborem dla rodzin z dziećmi, którym oferuje niezbędne udogodnienia.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Plac zabaw
  • Dla rodzin
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 1 km od centrum kurortu
  • bezpośrednio przy plaży
  • ok. 47 km od lotniska
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Bardzo dobry
(1213 opinii)
(1213 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Pokoje
    Czystość
    Jakość noclegu
    Wartość
  • Anita P2025-10-06

    Hotel sam w sobie nie był najgorszy - po prostu bardzo średni. Piszę recenzję po polsku by mam nadzieję biuro podróży (TUI)zaczytało ją na swojej stronie. Wprowadzają w błąd jeśli chodzi o opis hotelu w wielu kwestiach. 1. Pokoje: Nie są najgorsze ale też nie ma się co spodziewać luksusów. Łóżka bardzo wygodne ale jeśli chodzi o czystość pozostawia wiele do życzenia. Sprzątanie też pobieżne. Byłam z rodziną mieliśmy łącznie 4 pokoje- 2x 2os. i 2x 3os. Mój pokój w budynku C był całkiem okej po odebraniu było dość czysto, natomiast za ścianą u siostry w łazience były włosy na podłodze co i również zdarzyło sie u mnie w kolejnych dniach, a w niektóre dni podłogi nawet nie były umyte. Sprzątanie to zaścielenie Łóżka (i to nie w każdym z 4 pokoi), wymiana ręczników, doniesienie papieru toaletowego i wymiana śmieci. Jak na większości Cypru nie można wrzucać papieru toaletowego do toalety. Brak suszarki do włosów (w opisie pokoi było to w standardowym wyposażeniu, w rzeczywistości jednak nie do końca). Upominałam się o nią kilka razy w recepcji w końcu dostałam dopiero kolejnego dnia, ale siostra już nie, więc musiałyśmy się dzielić jedną na 2 pokoje. Jest wina ale w sumie to jakby miała się zaraz rozlecieć. 2. Jedzenie W opisie biura podróży były wspomniane 3 różne restauracje. Na miejscu jest tylko jedna gdzie je się przez cały dzień. Niby są szyldy z dwoma innymi ale może kiedyś były otwarte a teraz zostało tylko logo. Na śniadanie codziennie to samo, ale było ok. Nic specjalnego, ale dla mnie to nie problem i tak zazwyczaj jem to samo. Później snacksy - codziennie to samo frytki, pizza, nuggetsy. Lunch i kolacja - tutaj trochę różnorodności prawie codziennie co innego oczywiście niektóre rzeczy sie powtarzały i część była dobra lub po prostu ok niektóre niezbyt smakowały. Przy zameldowaniu dostaje sie rozpiskę z czasem serwowania jedzenia w hotelu a ponadto możliwość skorzystania z "zaprzyjaźnionych " restauracji- próbowaliśmy grecką Georgia i włoską La Tagliatella. Nie polecam. Okropne doświadczenie. Właściciel okropny a po jedzeniu można sie rozchorować. Sam proces rezerwacji to inna bajka. Dla 2 osób to nie problem ale więcej? Straciłam godzinę z pomocą recepcji na samą rezerwację... 3. Obsługa Pierwszą kwestią jest bardzo słaby angielski większości obsługi. Mało zainteresowania, słaba chęć pomocy oraz prawie zerowa inicjatywa. Prawie codzienne problemy z niedziałającą kartą do pokoju i co raz wizyty w recepcji. Jedna z wizyt na recepcji była z prośbą o kartkę którą dostaje się przy zameldowaniu z rozpiską godzinową jedzenia. Dostałam odpowiedź od blondynki na recepcji, żebym wróciła za 15 minut bo musi zapytać o to koleżankę... kolejna sprawa, na recepcji stoi rozpiska z "atrakcjami" w ciągu dnia. Niby jest jakieś water polo/joga/stretching w wodzie ale nawet jeśli jest w rozpisce nie zawsze cos ma miejsce a nawet nie ma sie skąd i od kogo dowiedzieć dlaczego to się nie odbywa, bo większość albo nie rozumie albo nikt nic nie wie. Niby miał być konkurs w rzutki czy gra w siatkówkę ale nikt o niczym nie informował a w miejscach gdzie mogłoby się to odbywać nic się nie działo. Wieczorne animacje na scenie za hotelem (za budynkiem B) drętwe i nudne w sumie żadnej różnicy by nie było gdyby ich nie było. Bar- przy basenie - barman stał za karę z dostępnych 5 piw lał tylko jedno nawet gdy prosiło się o inne. Ratownik siedział obok ciągle w telefonie nawet nie widział jak dziecko wpadło do wody i zaczęło się topić. Rodzic pierwszy wskoczył do wody za dzieckiem. a ratownik chodził do rodziców przepraszać. Jedynie barman który rozpoczynał pierwszą zmianę na barze głównym przyjemny uśmiechnięty i robił dobre drinki. Ten z wieczornej zmiany nie dość, że puszczał muzykę cygańską dla siebie i swoich kolegów z pracy to jeszcze stał jak za karę. Najlepiej to nie podchodzić. Po pracy pracownicy siedzieli i pili obok klientów a czasem nawet pili i pracowali. Nikt na to nie zwracał uwagi a menagerowi widocznie to nie przeszkadzało bo siedział razem z nimi. Jedynie 3 osoby się wyróżniały nastawieniem ale i pomocą. Wysoki kelner z pierwszej zmiany pracujący na śniadaniach i lunchu, barman z pierwszej zmiany z głównego baru przy recepcji i dziewczyna na recepcji z Indii pracująca na drugą zmianę. 4. Sprawy techniczne Tak jak wyżej wspomniałam informacyjnie bardzo słabo. Niby animacje dostępne ale nie wiadomo co gdzie i jak. Duża informacja o basenie czynnym od 10-19 błędna bo basen czynny jedynie do 18. Możliwość skorzystania z aquaparku hotelu Anastasia i znowu nawet nie wiadomo gdzie. Sam aquapark też bardzo średni. 5. Lokalizacja Tutaj szczerze na plus. Blisko do morza. Jeśli nie plaża kamienista to kawałeczek dalej jakieś 3 min jest plaża piaszczysta. Atrakcje wodne tez dostępne i 20 min pieszo do większego Proratas. 6. Podsumowanie Ogólnie hotel średni a właściciele chyba słabo starają się podwyższyć prestiż miejsca. Najbardziej irytująca kwestia muzyki zwłaszcza wieczorem. Albo nie leciało nic albo jakieś cygańskie rytmy (większość obsługi to Bułgarzy w dodatku Cyganie). Woda w basenie dość chłodna ale im później tym bardziej sie nagrzewała. Jedzenie akceptowalne. Pokoje mogły być. Ps. Trzeba zamykać kurki w zlewach. Wchodzą nimi karaluchy, które są powszechne na Cyprze. Ogólnie spędziłam dobrze czas ze względu na piękną pogodę ale do hotelu osobiście drugi raz bym się nie wybrała.

  • klaudia90092019-04-21
    Bardzo dobry

    Polecam hotel. Hotel składa się z kilku mniejszych budnyków.Hotel bardzo blisko plaży publicznej. Na plaży można ywpożyczyć leżaki za opłatą. Łagodne zejście do morza. Hotel posiada ( z tego co zdążyłam zauważyć) 2 duże baseny.Oba z barem. Drugi znajduje się za hotelem gdzie praktycznie nie ma ludzi i cały był dla nas:) Między podawanymi posiłkami można było zjeść w barze koło basenu przy plaży smaczne przekąski (makarony, hamburgery,tosty,kanapki). Drinki urozmaicone. Można było kombinować ;) . Personel super. Bardzo przyjaźni,pomocni,sympatyczni.Pokoje codziennie sprzątane. Pokoje duże. Całkiem przyjemnie. Śniadania raczej monotonne. Obiady i kolacja już lepiej :) Do centrum Protaras można wybrać się spacerkiem, około 3 km. W Protaras byliśmy już drugi raz. Polecamy wypożyć auto. Wszystko można załatwić z rezydentką. Auto podwożą rano. Po wypożyczeniu kluczyki zostawiamy na recepcji. Auto w połowie zatankowane. Minus: walka o leżak :D ludzie potrafili wstawać o 5-6 rano i zostawiać swoje ręczniki na wybranych leżakach. pamietajmy o przejściówkach do gniazdka.

  • printer20182018-10-01

    Spędziliśmy bardzo przyjemnie chwile w hotelu Marlita. Hotel zasługuje na bardzo solidne 3 gwiazdki. Do 4 gwiazdek niestety dużo brakuje. Aby tak się stało, hotel powinien przejść gruntowny remont. Przed przystąpieniem do dalszej recenzji należy powiedzieć,że hotel ten (jak i cała wyspa) jest nastawiony na Rosjan co determinuje nieco nastawienie oraz moją ocenę. Na plus zaliczamy całość kompleksu : dużo różnych basenów oraz możliwość korzystania z parku wodnego hotelu Anastasia (dostęp jednak nieco utrudniony). Jedzenie: stolowkowe żywienie masowe. Smaczne,pełne uzdatniaczy i sody. Ogólnie ok. Śniadania dość przeciętne. Pokoje: przeciętne- zdecydowanie wymagają remontu łazienki, reszta ok. W pokojach jest mały tv a w nim...4 kanały rosyjskie... Różnorodna oferta tv obecnie to żaden problem, a jednak tutaj jej brak. Czystość: ok. Cała obsługa dokłada starań aby było czysto, niestety nie zawsze jest to spełniane. W hotelu jest dużo mrówek, w zasadzie wszędzie i masowo. Rano w łazience ok 40-50, na stołówce także dużo. Niby nic wielkiego, ale 4* hotel powinien sobie radzić. Baseny i leżaki: duże baseny, masa leżaków tak że nie ma problemu ze znalezieniem miejsca (przynajmniej po sezonie). Niestety leżaki są sparztane tylko 1 dziennie. Obsługa: pomocni, uśmiechnięci ludzie, którzy przykładają się do pracy. Pozytyw! W skrócie : ogólnie ok nawet dla rodzin z dziećmi, lecz do 4* brakuje. Pozdrawiam.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

57 201

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 9002

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa