Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Lokalizacja
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
Hotel Miramar - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Spa
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
- Czystość
- Lokalizacja
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- Marta P2013-08-29Wyjątkowy
To chyba najlepszy hotel w Chorwacji.Należy do austryjaków i prowadzony na njwyższym poziomie.Położenie rewelacyjne nad samym morzem.Obsługa świetna dbająca o maksymalny komfort wypoczynku.Wiele codziennych atrakcji.Wyżywienie rewelacyjne za które odpowiada Artur Bargers austryjak odznaczony najwyższymi medalami w gastronomi.Hotel przez cały rok ma sto procent obłożenia.Rezerwację trzeba robić z dużym wyprzedzeniem i to chyba świadczy o poziomie tego hotelu.W tym roku jadę tam po raz trzeci.Wszyskim bardzo polecam.
- CecilGgibley2019-09-19Wyjątkowy
To najlepszy hotel, w jakim byliśmy od roku. Klientami są Austriacy i Niemcy, co nadaje im łagodny krzyżacki charakter. Budynki są nowoczesne, ponieważ zostały zbudowane lub przebudowane w ciągu ostatnich 15 lat, a pokoje są ciche, czyste i mają duże proporcje. Łóżko jest wygodne. Obfite śniadanie w formie bufetu z maszyną do wyciskania własnego soku pomarańczowego lub robienia soków. Personel bardzo wydajny. Niepełne wyżywienie wydaje się być normą, a 5-daniowe menu było zawsze doskonałe, jednej nocy był wielki bufet rybny i bufet sałatkowy tylko na początek. Doskonała lokalizacja z widokiem na port i znajduje się kryty / odkryty basen ze słoną wodą, a także kryty basen ze słodką wodą. Istnieje również bezpośredni dostęp do morza, które było wystarczająco ciepłe do pływania, a także dużo miejsca na leżaki. Każdy dzień ma bogaty program zajęć, w tym jogę / siłownię wodną i zorganizowane wycieczki, a nie tylko „żetonowe” wysiłki. W cenę wliczono także duży parking podziemny. Przez dwie noce odbył się nawet recital z profesjonalnymi piosenkarzami, który został zrobiony dobrze. Nie mogło być lepiej.
- anuramer2019-08-10
Śniadanie jest na poziomie, którego można oczekiwać od przyzwoitego 2-gwiazdkowego lub taniego 3-gwiazdkowego hotelu. Asortyment jest bardzo słaby. Nawet podstawowe rzeczy, takie jak kiełbaski, są niezwykle tanie i trudno je jeść. Jeden rodzaj mięsa czuł się zepsuty. Obiad jest tylko nieznacznie lepszy. Większość potraw nie jest dobrze wykonana, ale przynajmniej składniki nie wydawały się niskiej jakości. Posiadanie bardzo niewielu opcji dania głównego nie pomaga w tej sytuacji. Na deserach istniała stosunkowo duża różnorodność, ale jedyną, którą uważałem za smaczną, była fontanna czekoladowa z owocami, której trudno byłoby przede wszystkim nie zjeść. Lunch był najgorszy ze wszystkich. Ośmiornica była dosłownie najgorsza, jaką kiedykolwiek jadłem. Nic nie było smaczne, kuchnia nie mogła nawet ugotować spaghetti bez popełniania wielu błędów i wszystko trwało wiecznie. Pierwsza porcja spaghetti zmieszała się z makaronem jajecznym i włosami. Za drugim razem ugotowano go z dodatkami, dlatego właśnie poprosiliśmy o konkretne spaghetti. Hotel nie jest też dobry pod innymi względami. W naszym pokoju klamka drzwi toalety odpada, masz tylko ograniczoną liczbę ręczników i musisz zabrać je na plażę iz powrotem. Ogólnie wszystko wydaje się tanie i niskiej jakości, obsługa jest słaba i trudno jest zwrócić na siebie uwagę kelnerów. Kilka innych przykładów: mogliśmy dostać tylko 1 klucz na pokój, leżaki są dość zużyte i podstawowe, nie ma wystarczającej liczby miejsc parkingowych, wiele gniazdek elektrycznych w moim pokoju nie działało. Nie rozumiem, dlaczego ten hotel ma tak wysoką ocenę. . .