Hotel Astoria by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Astoria by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Astoria by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Astoria by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Astoria by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Astoria by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Astoria by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Astoria by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Astoria by OHM Group Chorwacja - Hotel

Hotel Astoria by OHM Group

RJK12601

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Wartość
Hotel Astoria by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Astoria by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Astoria by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Astoria by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Astoria by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Astoria by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Astoria by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Astoria by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Astoria by OHM Group Chorwacja - Hotel
Bardzo dobry
2019-08-09

Zarezerwowałem z dużym wyprzedzeniem i mieliśmy potwierdzenie połączenia pokoi (dla naszych dzieci). Po przyjeździe oddali pokoje łączone (właściwie tylko jeden z nich) innemu gościowi. Musieliśmy więc zadowolić się dwoma oddzielnymi pokojami - między nimi. Mieliśmy pokoje typu Deluxe, ale w żaden sposób nie pasowały do zdjęć online - rozczarowujący standard pokoju i nie równy 4 gwiazdkom. Drzwi Terrasse nie działały poprawnie. Wieczorem trochę hałasu z ulicy (można się spodziewać), ale gorzej była śmieciarka wcześnie rano - powodująca znacznie większy hałas. Hotel obiecał parking na miejscu (za opłatą), ale po przyjeździe nie było to możliwe, ponieważ mają tylko 4 miejsca parkingowe! ! ! Musieliśmy więc zaparkować w pobliskim garażu. Hotel i ich (centralne) biuro rezerwacji nie komunikują się ze sobą, pozostawiając złe wrażenia gości. Najlepszą częścią pobytu było stosunkowo dobre śniadanie.

Anders W
Wyjątkowy
2019-10-18

Jest to dobry hotel ze świetnym personelem, barem na tarasie, parkingiem i przyjemnymi pokojami z widokiem na morze (jeśli tak wybrałeś) winda z ulicy do baru ułatwia życie osobom niepełnosprawnym. Ale to Zeljko, który prowadzi restaurację, jest gwiazdą, jest miły i troskliwy. Sprawia, że hotel jest wyjątkowy dla wszystkich, a zwłaszcza osób na wózkach inwalidzkich

rucucau
Wyjątkowy
2019-09-26

Zatrzymaliśmy się tam w pierwszej połowie września, kiedy nie było tak tłoczno w Opatiji i gdy pogoda była jeszcze ciepła i piękna. Chociaż morze było nieco chłodniejsze niż się spodziewaliśmy, naprawdę podobały nam się długie spacery poza Lungomare i poranny jogging. Hotel jest doskonale przygotowany do każdej działalności. Uwielbiałem obfite śniadanie i świeżo przygotowany sok z absolutnie pysznych owoców i warzyw. Poza sezonem najwyższy stosunek jakości do ceny.

amela V
2019-09-06

Średnia to dobry opis - nasz pokój był mały i pachniał papierosami pomimo prośby o pokój dla niepalących. Lokalizacja jest w porządku - 5-10 minut spacerem do głównej plaży. Moim wielkim problemem jest parkowanie - żaden nie jest dostępny na miejscu, mimo wcześniejszej rezerwacji, a opis dostarczony przez personel recepcji, jak znaleźć parking w powiązanym hotelu Opatijia, był całkowicie bezużyteczny. Poprosiliśmy ją, aby pokazała nam na mapie, ale nie da się tego zrobić, ale jej instrukcje nie były bardzo jasne - w jednym ruchu drogowym spędziliśmy co najmniej 45 minut jazdy, aż w końcu ustaliliśmy, gdzie to było . Śniadanie w formie bufetu było ok, ale personel nie był przyjazny ani pomocny - poprosiłem o świeżą ciepłą wodę na herbatę i nie było to możliwe! Dla miasta, które utrzymuje się z handlu turystycznego, muszą robić lepiej - nie polecałbym tego.

83nikk
2019-08-19

Łóżko w tym hotelu było umiarkowanie wygodne, a widok z pokoju był całkiem dobry; to właściwie jedyne dobre rzeczy, które mogę powiedzieć o tym miejscu! Po przyjeździe dostaliśmy klucz do pokoju, który nie działał, gdy tylko go dostaliśmy. Kilkakrotnie próbowałem zmusić personel hotelu do pracy, a jeden z pracowników zrezygnował z „wpuszczamy cię za każdym razem, gdy musisz wejść”. Kiedy weszliśmy do pokoju, prysznic był zepsuty. Uważam, że personel jest nagły i do rzeczy; niezupełnie to, czego można oczekiwać od czterogwiazdkowego hotelu. Goście wydawali się być niedogodnością dla większości z nich. Szczególnym przykładem był człowiek opiekuńczy, który wszedł do mnie i męża w naszym pokoju bez pukania. Restauracja w hotelu jest dziwna. Podają tylko tyle jedzenia, ile mają rezerwacje na ten wieczór, więc musisz dokonać rezerwacji w recepcji; coś, co nie zostało nam wyjaśnione w recepcji. Więc kelner powiedział nam, w środku pustej restauracji, że są w pełni zarezerwowane i że jesteśmy najbardziej zdezorientowani! Są tylko 4 miejsca parkingowe i pobierają 18 € za przyjemność! Ogólnie rzecz biorąc, zdecydowanie polecam rezerwację w innym miejscu.

nicolatiz54
2019-08-09

Zarezerwowałem z dużym wyprzedzeniem i mieliśmy potwierdzenie połączenia pokoi (dla naszych dzieci). Po przyjeździe oddali pokoje łączone (właściwie tylko jeden z nich) innemu gościowi. Musieliśmy więc zadowolić się dwoma oddzielnymi pokojami - między nimi. Mieliśmy pokoje typu Deluxe, ale w żaden sposób nie pasowały do zdjęć online - rozczarowujący standard pokoju i nie równy 4 gwiazdkom. Drzwi Terrasse nie działały poprawnie. Wieczorem trochę hałasu z ulicy (można się spodziewać), ale gorzej była śmieciarka wcześnie rano - powodująca znacznie większy hałas. Hotel obiecał parking na miejscu (za opłatą), ale po przyjeździe nie było to możliwe, ponieważ mają tylko 4 miejsca parkingowe! ! ! Musieliśmy więc zaparkować w pobliskim garażu. Hotel i ich (centralne) biuro rezerwacji nie komunikują się ze sobą, pozostawiając złe wrażenia gości. Najlepszą częścią pobytu było stosunkowo dobre śniadanie.

Anders W
Wyjątkowy
2019-10-18

Jest to dobry hotel ze świetnym personelem, barem na tarasie, parkingiem i przyjemnymi pokojami z widokiem na morze (jeśli tak wybrałeś) winda z ulicy do baru ułatwia życie osobom niepełnosprawnym. Ale to Zeljko, który prowadzi restaurację, jest gwiazdą, jest miły i troskliwy. Sprawia, że hotel jest wyjątkowy dla wszystkich, a zwłaszcza osób na wózkach inwalidzkich

rucucau

Hotel Astoria by OHM Group - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Dla rodzin
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 250 m od centrum Slatina
  • ok. 250 m od plaży
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena TripAdvisor:
Bardzo dobry
(345 opinii)
(345 opinii)
    Lokalizacja
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
    Obsługa
  • rucucau2019-10-18
    Wyjątkowy

    Jest to dobry hotel ze świetnym personelem, barem na tarasie, parkingiem i przyjemnymi pokojami z widokiem na morze (jeśli tak wybrałeś) winda z ulicy do baru ułatwia życie osobom niepełnosprawnym. Ale to Zeljko, który prowadzi restaurację, jest gwiazdą, jest miły i troskliwy. Sprawia, że hotel jest wyjątkowy dla wszystkich, a zwłaszcza osób na wózkach inwalidzkich

  • amela V2019-09-26
    Wyjątkowy

    Zatrzymaliśmy się tam w pierwszej połowie września, kiedy nie było tak tłoczno w Opatiji i gdy pogoda była jeszcze ciepła i piękna. Chociaż morze było nieco chłodniejsze niż się spodziewaliśmy, naprawdę podobały nam się długie spacery poza Lungomare i poranny jogging. Hotel jest doskonale przygotowany do każdej działalności. Uwielbiałem obfite śniadanie i świeżo przygotowany sok z absolutnie pysznych owoców i warzyw. Poza sezonem najwyższy stosunek jakości do ceny.

  • 83nikk2019-09-06

    Średnia to dobry opis - nasz pokój był mały i pachniał papierosami pomimo prośby o pokój dla niepalących. Lokalizacja jest w porządku - 5-10 minut spacerem do głównej plaży. Moim wielkim problemem jest parkowanie - żaden nie jest dostępny na miejscu, mimo wcześniejszej rezerwacji, a opis dostarczony przez personel recepcji, jak znaleźć parking w powiązanym hotelu Opatijia, był całkowicie bezużyteczny. Poprosiliśmy ją, aby pokazała nam na mapie, ale nie da się tego zrobić, ale jej instrukcje nie były bardzo jasne - w jednym ruchu drogowym spędziliśmy co najmniej 45 minut jazdy, aż w końcu ustaliliśmy, gdzie to było . Śniadanie w formie bufetu było ok, ale personel nie był przyjazny ani pomocny - poprosiłem o świeżą ciepłą wodę na herbatę i nie było to możliwe! Dla miasta, które utrzymuje się z handlu turystycznego, muszą robić lepiej - nie polecałbym tego.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Zobacz, co nowego na blogu TUI