Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- Obsługa
- rucucau2019-10-18Wyjątkowy
Jest to dobry hotel ze świetnym personelem, barem na tarasie, parkingiem i przyjemnymi pokojami z widokiem na morze (jeśli tak wybrałeś) winda z ulicy do baru ułatwia życie osobom niepełnosprawnym. Ale to Zeljko, który prowadzi restaurację, jest gwiazdą, jest miły i troskliwy. Sprawia, że hotel jest wyjątkowy dla wszystkich, a zwłaszcza osób na wózkach inwalidzkich
- amela V2019-09-26Wyjątkowy
Zatrzymaliśmy się tam w pierwszej połowie września, kiedy nie było tak tłoczno w Opatiji i gdy pogoda była jeszcze ciepła i piękna. Chociaż morze było nieco chłodniejsze niż się spodziewaliśmy, naprawdę podobały nam się długie spacery poza Lungomare i poranny jogging. Hotel jest doskonale przygotowany do każdej działalności. Uwielbiałem obfite śniadanie i świeżo przygotowany sok z absolutnie pysznych owoców i warzyw. Poza sezonem najwyższy stosunek jakości do ceny.
- 83nikk2019-09-06
Średnia to dobry opis - nasz pokój był mały i pachniał papierosami pomimo prośby o pokój dla niepalących. Lokalizacja jest w porządku - 5-10 minut spacerem do głównej plaży. Moim wielkim problemem jest parkowanie - żaden nie jest dostępny na miejscu, mimo wcześniejszej rezerwacji, a opis dostarczony przez personel recepcji, jak znaleźć parking w powiązanym hotelu Opatijia, był całkowicie bezużyteczny. Poprosiliśmy ją, aby pokazała nam na mapie, ale nie da się tego zrobić, ale jej instrukcje nie były bardzo jasne - w jednym ruchu drogowym spędziliśmy co najmniej 45 minut jazdy, aż w końcu ustaliliśmy, gdzie to było . Śniadanie w formie bufetu było ok, ale personel nie był przyjazny ani pomocny - poprosiłem o świeżą ciepłą wodę na herbatę i nie było to możliwe! Dla miasta, które utrzymuje się z handlu turystycznego, muszą robić lepiej - nie polecałbym tego.