Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
Arena Hotel Holiday - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 10 km od centrum
- ok. 200 m od plaży
- ok. 10 km od stacji kolejowej
- ok. 10 km od lotniska
- Lokalizacja
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Jakość noclegu
- Justin_cz2014-08-23Wyjątkowy
Pokoje bardzo schludne, codziennie wymieniane ręczniki, personel bardzo sympatyczny i pomocny ! Śniadania bardzo dobre, duży wybór. Lokalizacja super, blisko do tetniejacej życiem ulicy ale pomimo tego bardzo cicho. Polecam !
- Holidaymakerj2019-08-31Wyjątkowy
Zatrzymaliśmy się tutaj, rodzina z 2 nastolatkami. Na początku myśleli, że wybraliśmy się gdzieś daleko, wybraliśmy pokój balkonowy z widokiem na morze / basen (drzwi balkonowe wychodzą na parking), abyś mógł sobie wyobrazić nasz malowniczy widok. Wyruszając w stronę morza, ich opinia się zmieniła, wśród cienia dającego drzewa było mnóstwo restauracji, przystawek z lodami i małych sklepów. Zaryzykuj trochę dalej i kilka przejażdżek rozrywkowych, więcej sklepów, restauracji, a nocą wielu artystów i poczuj dobrą atmosferę. Mnóstwo łodzi, ładny wiatrak, piękne płytkie, turkusowe i czyste morze. W pobliżu znajdował się duży kemping, ale zdawał się wtapiać w otoczenie. Zostaliśmy z pełnym wyżywieniem i myśleliśmy, że Medulin może nie dać nam wystarczająco dużo do zrobienia, co oznacza, że będziemy nieobecni w czasie posiłków. Pomyliliśmy się! Zwykle lubimy odkrywać nasze otoczenie do 20/30 mil. Spędziliśmy 2 dni w Puli i 5 w Medulinie, być może przekonany przynętą doskonałego jedzenia w Holiday Hotel. Pokoje były bardzo czyste, łóżka bardzo wygodne, ale nie ma herbaty i kawy. Ręczniki kąpielowe w recepcji można bezpłatnie wypożyczyć. Taksówki do Puli 150-180 kun. Znaleźliśmy doskonałego taksówkarza (GoranTaxis), który mówił dobrze po angielsku, opowiadając nam wiele interesujących historii i faktów. Przystanek autobusowy tuż przed hotelem. Woda pitna z najbliższego straganu nie była daleko, najbliższy supermarket dalej (jedyny sklep, który tu znaleźliśmy, który zaakceptował kartę) Mieliśmy wspaniałe wakacje i czujemy, że pracownicy naprawdę docenili nasz zwyczaj, Dziękujemy Holiday Hotel za zrobienie naszego wakacje wspaniały!
- 742nicolad2019-08-26
Lokalizacja jest prawdopodobnie najlepszą rzeczą w tym hotelu i punktem, który uratował wakacje. Jedzenie jest najgorsze i prawie zrujnowało wakacje. Lunch i kolacja są w formie bufetu, ale jeśli coś dobrego się skończy, nie można uzupełniać posiłków nawet w połowie czasu pracy (20:00). Jedną z najgorszych rzeczy było to, że jeden z kucharzy trzymał pizzę dla jednego ze współpracowników, podczas gdy na kolejkę czekała kolejka klientów, nie do przyjęcia! W każdym razie, ponieważ niektóre potrawy były niedokończone, zawsze można je było znaleźć na następnym obiedzie w innej misce i zmieszane z pozostałymi resztkami. Ciastka też były rozczarowujące. Większość z nich wykonana jest ze składników przemysłowych, atrakcyjnych dla oka i obrzydliwych dla podniebienia. Pierwsza sałatka owocowa, którą zjedliśmy, była wyraźnie zrobiona z puszek przemysłowych. W pozostałe dni było to ledwo do przyjęcia. Nawet w sierpniu w basenie Morza Śródziemnego udało im się podać świeże owoce całkowicie bez smaku. Pokój dwuosobowy był przestronny z małym tarasem z widokiem na trawnik, ale musieliśmy zejść do poziomu podziemnego, idąc w pobliżu zaparkowanych rowerów i pokoju serwisowego. Kolejną zaletą był nowoczesny telewizor, nawet jeśli go nie używaliśmy i nowoczesny wygląd. Niestety łazienka była bardzo mała, a wykładzina pełna plam. Najwyraźniej opiekunowie poszli szybko, stawiając absolutne minimum, zostawiając zużyte szkło na kilka dni lub kładąc naszą piżamę pod kocem na końcu łóżka. Musieliśmy także poprosić trzy razy o szampon i żel pod prysznic, ponieważ nie włożyli go rano. Recepcja: bardzo mało z nimi rozmawialiśmy, ale byli mili. Jedyną rzeczą jest to, że kiedy wspomniałem o braku uzupełnienia jedzenia, osoba przy biurku powiedziała mi: „Powiedz im, że mi powiedziałeś”, więc zrozumiałem, że nie byli zainteresowani zajmowaniem się tą sprawą i postanowili cieszyć się morzem. Więc zapłaciliśmy za usługę za trzy gwiazdki i dostaliśmy usługę za jedną gwiazdkę. Rozmawialiśmy z innymi Włochami w hotelu, którzy byli również niezadowoleni głównie z jedzenia i sprzątania pokoju.