Priska Med Luxury Rooms - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- Obiekt B & B położony jest w Splicie, bezpośrednio przy plaży.
- Obsługa
- Czystość
- Jakość noclegu
- Wartość
- Pokoje
- Lokalizacja
- James L2019-08-02
Moja dziewczyna zarezerwowała zakwaterowanie, więc nie wiedziałem nic o tym, gdzie mieszkamy. Jadąc polną drogą, myśleliśmy, że mapy Google źle to zrobiły. Ale mały znak na budynku mówi, że mieliśmy rację. Odbiór go na drugim piętrze bez najlepszych znaków, aby cię tam dostać. Carpark to żart, śmiesznie ciasny i podnoszący jest przerażający. Pokoje były duże i czyste, a łóżka są po prostu śmieszne. Łazienka jest dobrze rozplanowana i prysznic jest piękny. Największym rozczarowaniem jest klimatyzacja. Jest poza żartem i było gorąco, kiedy tam byliśmy. . . naprawdę okropny system. Personel był przyjazny i bardzo pomocny
- sfugrad012019-07-21Wyjątkowy
Maggie w recepcji była bardzo pomocna. Zeszła do samochodu i pokazała nam miejsce parkingowe, którego nigdy byśmy nie znaleźli bez jej pomocy! Następnego dnia mieliśmy również wczesny start, Maggie załatwiła nam śniadanie naprawdę wcześnie, co było również wielką pomocą i bardzo docenione! Nasz pokój był duży, czysty, dobrze urządzony. Duże okna od sufitu do podłogi dawały pomieszczeniu dużo światła. Parking jest bardzo wąski i stromy w częściach. Wyzwaniem było dostarczenie naszego SUV-a na miejsce parkingowe.
- CorporateWageSlave2019-07-15
Ogółem był to rozczarowujący pobyt. Poniżej znajdują się zalety i wady: Plusy: 1 Pokój jest duży z dużymi oknami od podłogi do sufitu. To było również bardzo czyste ze stylowym wystrojem i łazienką. 2. Łóżka były naprawdę wygodne. Pościel była świeża i czysta. Poduszki były dobre. 3. Kiedyś wewnątrz nieruchomości wyglądało na nowe i nowoczesne. Cons: 1 Prysznic. Woda jest letnia, mimo że przekracza 40 stopni. Nie było też udogodnień, które nas zaskoczyły. 2. Hałas. Nasz pokój był tuż obok holu. Recepcjonistka bawiła się swoim laptopem, który co kilka sekund wydawał dźwięk „ding”. Musieliśmy poprosić ją, żeby przestała grać na swoim laptopie lub milczała. 3. Późny przyjazd gości. Niektórzy goście przybyli po północy. Byli głośni i śmiali się z wszystkiego. Recepcjonistka nie starała się poprosić ich, aby zachowywali hałas. 4. Usługa. Kiedy poruszyłem kwestię gorącej wody i braku udogodnień dla recepcjonistki, powiedziano mi, że nigdy nie mają tego problemu i czuliśmy się, jakbyśmy byli dla niej niedogodnością. 5. Śniadanie jest słabe. Jajka były suche jak karton i kiełbasy bez smaku. Sala śniadaniowa nie ma okien i wygląda na to, że jemy wewnątrz celi jak więźniowie. 6. Parking to żart. Jest to podziemny parking, a ścieżki są tak wąskie, że można by pomyśleć, że 5-latek mógłby go lepiej zaprojektować. Sposób dotarcia do hotelu z parkingu też nie jest oczywisty, pomimo starań hotelu, aby umieścić znaki. 7 Lokalizacja hotelu jest słaba. Jest tuż na rogu dwóch ruchliwych dróg. Oznacza to dużo hałasu drogowego w dzień iw nocy. Aby dostać się do hotelu, jedziesz do maleńkich uliczek i zasadniczo ufasz swojemu życiu na mapie google. Na szczęście mapy google działały. Poza samym pokojem nie mogę wymyślić żadnego powodu, dla którego to miejsce mogłoby nawet uzyskać status 4 gwiazdek. Ogólnie jest to niedrogi pokój z wieloma niedogodnościami. Nie przejmuj się. . . można znaleźć lepsze miejsca w Splicie.