Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce. W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Możesz w każdej chwili zmienić ustawienia prywatności w przeglądarce. Zachęcamy do zapoznania się z nową polityką prywatności i polityką cookies Grupy TUI. 

Welcome to the world of TUI

Please choose your tui website:

Rezydencja Villa List

Rezydencja Villa List to 4-gwiazdkowy obiekt, zlokalizowany w niewielkiej odległości od starego miasta w Sozopolu. Zaledwie krótki spacer nadmorską promenadą dzieli hotel od piaszczystej plaży. Dzięki dogodnej lokalizacji, stwarzającej okazję zarówno do spokojnego wypoczynku, jak i poznawania uroków okolicy, miejsce to jest znakomitym wyborem dla par i grup przyjaciół. Aktywni goście mają do dyspozycji wewnętrzny basen i siłownię. Odpoczynek zapewni natomiast strefa spa z sauną, łaźnią parową i jacuzzi.

Przeczytaj więcej informacji na temat hotelu »

Mocne strony hotelu

  • strefa spa i kryty basen
  • udogodnienia dla rodzin
  • atrakcyjna lokalizacja

Położenie

  • ok. 50 m od piaszczystej plaży (zejście po schodach)
  • tuż przy centrum miasta Sozopol
  • ok. 500 m od przystanku autobusowego
  • czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
Zobacz na mapie »
Dla dzieci

Dla dzieci

• plac zabaw • brodzik (od maja do sierpnia) • łóżeczko dziecięce (na zapytanie, w cenie) • wysokie krzesełko

Sport i Wellness

Sport i Wellness

W cenie

• siłownia

Płatne

• centrum wellness (10.00-18.00) • sauna na podczerwień • łaźnia parowa • masaże • zabiegi kosmetyczne • jacuzzi (od czerwca do września)

Rozrywka

Rozrywka

• kasyno (dla dorosłych)

do dyspozycji gości

• recepcja • winda • ogród • taras • taras na dachu • basen (zewnętrzny, z wodą słodką, od maja do września) • basen (kryty, z wodą słodką, od czerwca do września) • restauracja główna (z tarasem, kuchnia międzynarodowa, lokalna, ryby/owoce morza, dania z grilla) • 2 bary (płatne)

wyposażenie

• Wi-Fi (w recepcji, lobby, barze i przy basenie, w cenie) • leżaki i parasole (przy basenie w cenie, na plaży płatne) • ręczniki (za kaucją)

dodatkowe udogodnienia

• kantor • sejf (w recepcji, płatny) • sklep z pamiątkami • fryzjer • pralnia (płatna) • parking (w cenie) • 2 sale konferencyjne

karty

Visa, MasterCard, Maestro

 
kategoria lokalna

4 gwiazdki

liczba pokojów

160

dodatkowe informacje

• hotel nie akceptuje zwierząt domowych

 

Dostępne rodzaje pokoi

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze deluxe

kod pokoju: DZM2
  • • 1-4 os. • ok. 24 m2 • widok na morze • po całkowitym remoncie w 2018 roku • balkon lub taras • klimatyzacja • telefon • minibar (płatny) • TV sat. • sofa • biurko • prysznic • suszarka do włosów • WC

Pokój ekonomiczny

kod pokoju: DZZ1
  • • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój rodzinny

kod pokoju: FZX1
  • • 2-4 os. • ok. 24 m2 • widok na miasto • balkon • 2 pokoje oddzielone optycznie lub kurtyną • klimatyzacja • telefon • minibar (płatny) • TV sat. • sofa • biurko • wanna lub prysznic • suszarka do włosów • WC

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

kod pokoju: DZM1
  • • 2-3 os. • ok. 16 m2 • widok na morze lub widok boczny na morze • balkon • klimatyzacja • telefon • minibar (płatny) • TV sat. • biurko • wanna lub prysznic • suszarka do włosów • WC

Pokój rodzinny z widokiem na morze

kod pokoju: FZM1
  • • 2-4 os. • ok. 24 m2 • widok na morze lub widok boczny na morze • balkon • 2 pokoje oddzielone optycznie lub kurtyną • klimatyzacja • telefon • minibar (płatny) • TV sat. • sofa • biurko • wanna lub prysznic • suszarka do włosów • WC

Pokój 1-osobowy

kod pokoju: EZX1
  • • 1 os. • ok. 12 m2 • widok na miasto • balkon • klimatyzacja • telefon • minibar (płatny) • TV sat. • wanna lub prysznic • suszarka do włosów • WC

Pokój 2-osobowy deluxe

kod pokoju: DZX2
  • • 1-4 os. • ok. 24 m2 • widok na miasto • po całkowitym remoncie w 2018 roku • balkon lub taras • klimatyzacja • telefon • minibar (płatny) • TV sat. • sofa • biurko • prysznic • suszarka do włosów • WC

Pokój 2-osobowy

kod pokoju: DZX1
  • • 1-3 os. • ok. 16 m2 • widok na miasto • balkon • klimatyzacja • telefon • minibar (płatny) • TV sat. • biurko • wanna lub prysznic • suszarka do włosów • WC

Dostępne warianty wyżywienia

Wyżywienie pełne plus

• śniadanie (w formie bufetu) • obiad (w formie bufetu lub do wyboru z menu na dany dzień) • kolacja (w formie bufetu lub do wyboru z menu na dany dzień) • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe (11:00 - 22:00)

Dwa posiłki

• śniadanie (w formie bufetu) • kolacja (w formie bufetu lub do wyboru z menu na dany dzień) 

Śniadania

• w formie bufetu 

Dodatkowe informacje

• wymagany odpowiedni strój w restauracji 

Riwiera Bułgarska

Przepiękne piaszczyste plaże, ciepłe i czyste wody Morza Czarnego. Riwiera Bułgarska to gościnna kraina z malowniczą architekturą nadmorskich miasteczek, średniowiecznymi zabytkami, smaczną kuchnią i sympatycznym usposobieniem mieszkańców.

Zobacz więcej
Średnia pogoda w ciągu roku Riwiera Bułgarska
Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień
-1°C 0°C 3°C 7°C 12°C 16°C 18°C 17°C 15°C 14°C 6°C 2°C
10°C 9°C 9°C 11°C 16°C 21°C 24°C 24°C 22°C 19°C 15°C 12°C
5 5 7 8 11 12 12 12 9 7 6 4
41 mm 43 mm 40 mm 54 mm 42 mm 49 mm 33 mm 30 mm 37 mm 47 mm 56 mm 48 mm

Oceny i opinie gości hotelu Rezydencja Villa List

ŚREDNIA OCENA KLIENTÓW
(155 opinii)
Lokalizacja Jakość noclegu Pokoje
Obsługa Wartość Czystość
marioch2018 07.08.2018
Villa List dwugwiazdkowy nie cztero...
Położenie hotelu jak dla mnie najlepsze w całym Sozopolu. Pokój mieliśmy od morza z pięknym widokiem na całą zatokę. Nie polecam innych pokoi-widoki niekoniecznie ucieszą... Pokoje duże, ładnie urządzone (chociaż widać niedociągnięcia) my mieliśmy deluxe D108. Pani sprzątająca niezwykle miła, uśmiechnięta zadbała o nasz komfort pobytu: sprzątanie z wymianą ręczników codziennie, co trzy dni wymiana pościeli. Pokoje klimatyzowane, z wygodnymi łóżkami i przestronnymi łazienkami. Co do wyżywienia...nie jestem wybrednym człowiekiem i naprawdę nie szczególnie przywiązuje wagę do posiłków hotelowych...ale muszę jedzenie podawane w opcji all inclusive skomentować. Śniadania przez siedem dni niczym się od siebie nie różniły: mdłe, monotonne i nie świeże że starymi babeczkami. Obiady ubogie robione najtańszym kosztem, jedna zupa, dwa rodzaje mięs i zapiekane z serem warzywa.. . Lubię warzywa, ale świeże, a tu niestety bywało różnie. Kolacja to przemiał obiadu i śniadania. Kelnerki miłe i uprzejme, poza panią w okularach za barem (druga żona właściciela) która piwo serwować nam chciała w kubkach plastikowych.... Jedzenia w tym obiekcie odradzam - na mieście smacznie i nie tak drogo. A tu wszystko byle jakie. W opcji all napoje alkoholowe regionalne za darmo: czyli najtańsze piwo i wino mieszane z wodą...dramat. Ogólnie wakacje w Bułgarii uważam za niezwykle udane. Sozopol, szczególnie jego starą część szczerze polecam-jest co pozwiedzać . Uliczki i liczne kawiarenki, kramiki mają swój urok. Morze ciepłe, czyste, plaża strzeżona pod baczną kontrolą ratowników, czyszczona (z petów)codziennego - ale uwaga:25 lewa (50zł) koszt 2 leżaków i parasola. Można przyjść z samym ręcznikiem i nie płacić nic, co kto woli - nam było za gorąco w słońcu.
Viola F 30.07.2018
Bardzo dobry
Villa List
Ogólne mile zaskoczona. Pokój ekonomiczny okazał się naprawdę duży tak samo łazienka. Pokój sprzatany codziennie. Ręczniki wymieniane również codziennie A pościel podczas tygodniowego pobytu 3 razy. Obsługa w recepcji pięknie mówi po angielsku i rosyjsku - polskiego języka nie spotkałam. Kelnerzy bardzo mili, można porozumieć się Po angielsku rosyjsku A jak się powie że np chce się sok pomarańczowy to też przynoszą. W opcji all jedzenie pod dostatkiem i całkiem smaczne. Jedynym mankamentem jest dostęp do picia bo dopiero od 11 do 22, ale poszłam po 10 to też mnie obsluzono. Małym utrudnieniem jest też zamykanie hotelu o 24 od strony plaży i basenu. Basen zewnętrzny pełny ludzi, można się super pobawić, leżaki trzeba było sobie rano ręcznikiem zajmować bo nie byłoby gdzie usiąść Rezydent z Tui praktycznie codziennie w hotelu przez przynajmniej 1 H. Pięknie mówi po polsku. Ogolnie pobyt super i z czystym sumieniem polecam każdemu.
akasis123 14.07.2018
Bardzo dobry
Początek sezonu
Byliśmy w Villa List początkiem czerwca. Wycieczka wykupiona z TUI i po raz kolejny przygody z nimi. Wczesny wylot z Katowic to tylko problem w hotelu, ponieważ doba zaczyna się od 14:00. W hotelu byliśmy rano po 9:00, po czym okazało się, że POCZĄTKIEM SEZONU nie mają wolnych pokoi i faktycznie musimy czekać do 14. Zostawiliśmy bagaże i czekaliśmy do upragnionej godziny. Kontakt z obsługą jest utrudniony, ponieważ nie mówią albo udają, że nie mówią po angielsku. W międzyczasie przyjechały wycieczki z Rosji i Niemiec i dla nich pokoje były od ręki... Po tylu godzinach czekania poziom irytacji wciąż wzrastał, a jak wybiła godzina 14 to nagle się okazało, że pokoje nadal nie są posprzątane. Na pytanie w recepcji o pokój Pani patrzyła w kartkę jak sroka w gnat i szukała nie wiadomo jak magicznej informacji i tak nie odpowiadając na pytanie, a za chwilę rozmawiając z innymi gośćmi. Totalnie olanie gości przez recepcję. Pani w recepcji, która "mówi" po polsku to też jakieś nieporozumienie, bo kompletnie nie szło się z nią dogadać nijak, cały czas słyszeliśmy, że pokoje są sprzątane i to nie ich wina, że tak wczas przyjechaliśmy. Nasza w sumie też nie, bo pokoje miały być już przygotowane na 14:00 tym bardziej, że sezon w pełni jeszcze się nie zaczął, więc teoretycznie powinny być bardziej dostępne niż np w lipcu czy sierpniu. Pokój dostaliśmy po 15 czyli cały dzień stracony.. Dostaliśmy pokój, który miał być wyremontowany w styczniu 2018 (wg oferty TUI), ale tak szczerze mówiąc chyba dopiero go urządzali i sprzątali po remoncie w dniu naszego przyjazdu.. Pokój z widokiem na miasto okazał się pokojem z widokiem na prywatne podwórko i uprawę pomidorów.. Chociaż lepsze to niż widok na śmietnik. Jeśli chodzi o sam pokój to faktycznie nowy po remoncie i przestronny, ładnie urządzony, wszystko na biało i niebiesko. Duży balkon i duża łazienka. Hotel ma strasznie dużo korytarzy i zakamarków, więc można się zgubić. Trochę nam zajęło zanim się odnaleźliśmy. Pokój sprzątany codziennie z wymianą ręczników, pościel wymieniana co 3 dni. Panie pokojowe bardzo miłe i sympatyczne. Nie było problemu żeby dostać dodatkowe wieszaki na ubrania czy ręczniki. Mieliśmy wykupione śniadania i obiadokolacje. Czytając wcześniejsze opinie nie wierzyliśmy, że śniadania mogą być monotonne. A jednak. Przez 11 dni było praktycznie to samo. Owszem jedzenie było bardzo dobre, ale brakowało lekkich sałatek, jajek w innej postaci niż jajecznica i warzyw innych niż pomidor i ogórek. Mniejsza z tym, bo mimo wszystko wybór był duży. Jeśli chodzi o obiadokolację to raz lepiej raz gorzej. Czasem wybór był taki, że wszystkiego chciało się spróbować i to wszystko było bardzo dobre, a czasami nie było z czego wybierać i nie wszystko smakowało. Do obiadokolacji TOTALNY brak jakiejkolwiek wody do picia. Wszystko można zamawiać z baru typu piwo, wino czy sok, ale wydaje się, że butelka zwykłej wody do obiadu to nie jest jakiś wielki koszt... a jednak. Z owocami tez był problem, bo generalnie były to tylko czereśnie, morele, jabłko, kiwi czy banan czyli wszystko to co mamy codziennie dostępne w Polsce. Brakowało arbuza czy melona, które przecież nie są specjalnie drogie zwłaszcza latem i są dostępne w kraju. Jeśli chodzi o wodę w pokoju była dodatkowo płatna, co też jest absurdem, bo byliśmy w kilku innych hotelach, które miały niższy standard i zarówno do jedzenia jak i w pokoju była normalnie bezpłatna. Rzeczy z barku również dodatkowo płatne. Nie korzystaliśmy z lodówki, która i tak przez cały pobyt nie działała. Pomijając wszystko hotel ma dobrą lokalizację, blisko miasta i plaży. Chociaż sama plaża jest prywatna i nie należy do hotelu, przez co w sezonie może być problem z rozłożeniem się bez wynajmowania leżaka i parasola (koszt 25 leva na dzień). Bardzo fajną opcją jest zielona trawka przy hotelu, można się opalać i odpoczywać jeśli ktoś nie lubi na piasku. W sezonie jednak może być problem z leżakami i parasolami. Na górze w barze bardzo sympatyczna obsługa, zawsze uśmiechnięta i miła, w dodatku robią pyszne drinki. Na plażę można się dostać windą, a wieczorem hotel jest pięknie oświetlony. Do starego miasta wystarczy przejść promenadą, warto odwiedzić port i przejść się starymi uliczkami miasta. Miasto ma swój urok, a ludzie tam są bardzo mili i przyjaźnie nastawieni. W czerwcu większość knajpek czy sklepików dopiero się otwiera, ale i tak jest gdzie spędzać czas. Warto jechać w czerwcu, ponieważ nie ma tylu ludzi i na plaży i w mieście można spokojnie odpoczywać, pogoda dopisywała w pełni pomimo wcześniejszych obaw. Ogólnie jest kilka minusów w hotelu, ale jesteśmy zadowoleni i polecamy to miejsce głównie dla par. Dla rodzin z dziećmi nie ma wielu atrakcji na terenie hotelu. Przy wczesnym wyjeździe warto zgłosić brak obecności na śniadaniu, obsługa daje suchy prowiant na drogę.
Jacek B 10.07.2018
Bardzo dobry
wczasy w czerwcu
Bardzo fajny hotel. Co prawda pierwszy dzień zajęło nam rozszyfrowanie labiryntu korytarzy. Ale już po kilku przejściach wiedzieliśmy w czym rzecz. Mieszkałem w nowszej części hotelu, z bocznym widokiem na morze. Wydawać by się mogło ,że to minus. Jednak okazało się dużym plusem. Chociaż klimatyzacja działała bez zarzutu , to słońce nie świeciło w okna. A i tak balkon służył tylko do suszenia ręczników. Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie. Ręczniki też codziennie wymieniane. Obsługa miła i pomocna. niektórym przeszkadza nieznajomość angielskiego, ale ja sam nie znam i nie miałem problemu z porozumiewaniem. Pierwszy raz byłem zadowolony z lodówki w pokoju. Ta lodówka naprawdę porządnie chłodziła. Basen nie duży. Nie potrzeby większy ze względu na bliskość plaży . Kilka tarasów położonych kaskadowo. na każdy poziom można dojechać zewnętrzną windą. W tym okresie jeszcze nie było tłoku i na stołówce też można było spokojnie wybrać stolik. Tak samo nie było problemu z leżakami. Ale w lipcu już będzie problem. Jedzenie dobre i wcale nie mały wybór . W domu jakby ktoś codziennie wszystko z lodówki kładł na stół to też po tygodniu by narzekał ,że ciągle jest to samo. Poza tym super położenie hotelu. Wszędzie blisko. Wszystkim z czystym sumieniem polecam ten hotel, a jeżeli jeszcze miałbym odwiedzić Sozopol , to na pewno będę chciał wrócić to tego hotelu
cubbus 30.06.2018
Miło ale... UWAGA!!!
Byliśmy 11 dni na miejscu. Sam pobyt całkiem fajny i udany poza kilkoma niedociągnięciami które zaraz opiszę. Na plus: + czystość, naprawdę nie ma się czego przyczepić + wymiana codziennie ręczników, pościeli co 3 dni + lokalizacja, plaża obok hotelu Plus/minus: +/- Śniadania monotonne ale świeże i do zjedzenia, przy czym jak hotel był pełny obsługa nie wyrabiała z dokładaniem jedzenia i czasem trzeba było czekać po kilkanaście minut na jogurt, mleko czy jajecznicę. Na minus: - obsługa mówiła bardzo słabo albo wcale po angielsku!! naprawdę słabo. Dodatkowo pół hotelu to goście z Polski a po polsku NIKT nic nie umie. Ja sobie radziłem po angielsku ale tylko z wybranymi osobami na recepcji. - to wynikało z braku mowy w jakimkolwiek innym języku pani na recepcji-oczekiwanie na pokój... miał być o 13, 14 i był ledwie przed 15. Było to istotne po podróży od północy. ----------- MINUS na minusie!! ALARM PRZECIWPOŻAROWY O 1 W NOCY. Ludzie biegali po korytarzach a NIKT ALE TO NIKT z hotelu nie przyszedł uspokoić czy zawiadywać akcją ratunkową! przy jakimkolwiek pożarze wszyscy płoną, bo zero informacji. Pan na recepcji chyba spał...Alarm był wynikiem jakiejś awarii ale zero chociażby próby przeprosin. Naprawdę dno. Oczywiście następnego dnia w recepcji każdy udawał że nic nie wie nic się nie stało. O awarię wypytał rezydent po naszej interwencji, bo on umiał bułggarski. Myślę że znów to wynikało z braku znajomości języka ludzi na recepcji. --- przez 4 noce nie działało nam światło na korytarzu mimo 3 interwencji w recepcji. Nie działało też przy akcji z alarmem opisanej powyżej. Zakładam, że też nie rozumieli, po angielsku że nie ma światła... - woda w basenie na dworze lodowata, ale to norma w Bułgarii. Hotel ma przecież 2 basen wewnątrz i jacuzzi. Ale tam jest tak samo zimna woda!! w jacuzzi woda 18 st??? także to tylko do reklam nie do użytku. nikogo nie widziałem w środku w basenie. Jakby nie akcja z alarmem w środku nocy to pewnie bym dał ocenę 4 ale niestety tak poważna sprawa potraktowana w taki nonszalancki sposób bardzo dyskredytuje moje zaufanie do tego hotelu. Nie wiem z czego wynikają 4* ale pewnie na ich standard jest ok, bo w Polsce 4* to jednak inny standard. Wg moich ocen max 2*.
ZOBACZ WIĘCEJ OPINII

Rezydencja Villa List