Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel

Alpenkrone

SZG74601

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Obsługa
  • Jakość noclegu
  • Czystość
  • Wartość
  • Lokalizacja
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Alpenkrone Austria - Hotel
Znakomity
2012-02-06

W opinii naszej grupy z wakacji zimowych w styczniu 2012. Hotel zasługuje najwyżej na dwie gwiazdki. Pokoje szczególnie ze starymi oknami zimne, przy dogrzewaniu siadał prąd. Uwaga brudne talerze- większość nas chorowała na przewód pokarmowy. Grzyb w pokojach i łazienkach- sprzątaczki w trakcie naszego pobytu podmalowywały ściany, aby zakryć wilgoć. Wlaścicielka her Rosa niemiła.

marek w
Wyjątkowy
2023-10-11

Bardzo ładny hotel, pyszne śniadania i obiadokolacje. Codziennie do wyboru inne menu na kolację. Piękny widok. Strome podejście do hotelu na pieszo. Blisko centrum. Położony w cichej okolicy. Bardzo dobra obsługa recepcji i obsługa kelnerska. Brak karty Filzmoos to chyba jedyny minus.

Marlena Z
2023-04-12

Minusy: Część pokoi na parterze hotelu znajduje się poniżej poziomu drogi i ma widok na nasyp. Trzeba prosić w recepcji o wymianę, jeśli się nie chce mieszkać w piwnicy. Pokoje i łazienki są maleńkie. Wyposażenie bardzo skromne. Na balkonie nie było żadnego krzesła ani stolika. Typowy standard turystyczny, nie ma nić wspólnego z czterogwiazdkowym hotelem. Na terenie hotelu nie było dostępnej wody do picia (nawet w saunie i części fitness. Brak dywanów na korytarzach powodował, że wszystko było słychać w pokojach. To duże niedopatrzenie. Plusy: Znakomite i urozmaicone śniadania; fantastyczne kolacje. Bogato wyposażony fitness, kilka różnych saun. Personel sympatyczny i pomocny. Wszędzie czysto.

Barbara P
Bardzo dobry
2020-01-22

Hotel stylowy, miejsca wspólne urządzone w starym stylu, bardzo przyjemne. Pokoje dość duże, wygodne łóżka. Czysto, ręczniki wymieniane codziennie. W niektórych pokojach ładny widok na miasto. Skibus pod hotelem. Narciarnia z podgrzewanymi wieszakami na buty. Basen, snooker, tenis stołowy- nie można się nudzić. Dość dobry wybór na śniadanie, smaczne kolacje-szczególnie desery. Z minusów -W czasie śniadania herbata i kawa przynoszona w małych dzbankach przez obsługę. Czasem czekaliśmy na herbatę do końca śniadania było to bardzo denerwujące i przedłużało śniadanie. Bardzo nietypowe rozwiązanie jak na hotel. Na kawę czekałam raz około 20 minut. Później zrezygnowałam z kawy w hotelu i piłam na stoku. Dość strome oblodzone podejście do skibusa. Ogólnie pobyt bardzo udany.

ENNA20
Wyjątkowy
2017-01-22

TO nasz 3 zimowy pobyt w tym hotelu. Obiekt ma swój niepowtarzalny klimat,czyste i wygodne pokoje oraz bezkonkurencyjną kuchnię. Śniadanie w formie "szwedzkiego bufetu" jest bardzo obfite i smaczne. Kolacja zaczyna się przystawką a kończy deserem. Do wyboru są różne zestawy, również wegetariańskie lub specjalnie dla dzieci. Po nartach hotel oferuje masę atrakcji z basenem, saunami, strefą relaksu lub salami do gier lub zabaw dla dzieci. Pod samym hotelem jest przystanek darmowego "skibussa", można więc wygodnie dojechać do wyciągów w mieście. Do dalszych miejscowości można dojechać za niewielką opłatą ok 8 EUR. Sama miejscowość ma bardzo dogodne położenie komunikacyjne - zaledwie 11 km od autostrady. Z czystym sumieniem mogę polecić ten obiekt.

malganczorz
2012-02-06

W opinii naszej grupy z wakacji zimowych w styczniu 2012. Hotel zasługuje najwyżej na dwie gwiazdki. Pokoje szczególnie ze starymi oknami zimne, przy dogrzewaniu siadał prąd. Uwaga brudne talerze- większość nas chorowała na przewód pokarmowy. Grzyb w pokojach i łazienkach- sprzątaczki w trakcie naszego pobytu podmalowywały ściany, aby zakryć wilgoć. Wlaścicielka her Rosa niemiła.

marek w
Wyjątkowy
2023-10-11

Bardzo ładny hotel, pyszne śniadania i obiadokolacje. Codziennie do wyboru inne menu na kolację. Piękny widok. Strome podejście do hotelu na pieszo. Blisko centrum. Położony w cichej okolicy. Bardzo dobra obsługa recepcji i obsługa kelnerska. Brak karty Filzmoos to chyba jedyny minus.

Marlena Z

Alpenkrone - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • Ten przyjazny rodzinom hotel narciarski cieszy się spokojną lokalizacją powyżej Filzmoos, około 1,5 km od centrum miasta, około 20 km od Salzburga, około 70 km od lodowca Dachstein i około 1,5 km od regionu narciarskiego Sportwelt Amade.
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena TripAdvisor:
Znakomity
(187 opinii)
(187 opinii)
    Obsługa
    Jakość noclegu
    Czystość
    Wartość
    Lokalizacja
    Pokoje
  • Marlena Z2023-10-11
    Wyjątkowy

    Bardzo ładny hotel, pyszne śniadania i obiadokolacje. Codziennie do wyboru inne menu na kolację. Piękny widok. Strome podejście do hotelu na pieszo. Blisko centrum. Położony w cichej okolicy. Bardzo dobra obsługa recepcji i obsługa kelnerska. Brak karty Filzmoos to chyba jedyny minus.

  • Barbara P2023-04-12

    Minusy: Część pokoi na parterze hotelu znajduje się poniżej poziomu drogi i ma widok na nasyp. Trzeba prosić w recepcji o wymianę, jeśli się nie chce mieszkać w piwnicy. Pokoje i łazienki są maleńkie. Wyposażenie bardzo skromne. Na balkonie nie było żadnego krzesła ani stolika. Typowy standard turystyczny, nie ma nić wspólnego z czterogwiazdkowym hotelem. Na terenie hotelu nie było dostępnej wody do picia (nawet w saunie i części fitness. Brak dywanów na korytarzach powodował, że wszystko było słychać w pokojach. To duże niedopatrzenie. Plusy: Znakomite i urozmaicone śniadania; fantastyczne kolacje. Bogato wyposażony fitness, kilka różnych saun. Personel sympatyczny i pomocny. Wszędzie czysto.

  • ENNA202020-01-22
    Bardzo dobry

    Hotel stylowy, miejsca wspólne urządzone w starym stylu, bardzo przyjemne. Pokoje dość duże, wygodne łóżka. Czysto, ręczniki wymieniane codziennie. W niektórych pokojach ładny widok na miasto. Skibus pod hotelem. Narciarnia z podgrzewanymi wieszakami na buty. Basen, snooker, tenis stołowy- nie można się nudzić. Dość dobry wybór na śniadanie, smaczne kolacje-szczególnie desery. Z minusów -W czasie śniadania herbata i kawa przynoszona w małych dzbankach przez obsługę. Czasem czekaliśmy na herbatę do końca śniadania było to bardzo denerwujące i przedłużało śniadanie. Bardzo nietypowe rozwiązanie jak na hotel. Na kawę czekałam raz około 20 minut. Później zrezygnowałam z kawy w hotelu i piłam na stoku. Dość strome oblodzone podejście do skibusa. Ogólnie pobyt bardzo udany.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI