Trip Advisor
Skąd pochodzą opinie?
Opinie prezentowane w ramach serwisu internetowego TUI pochodzą z zewnętrznego serwisu TripAdvisor. TUI nie ingeruje w treść opinii i nie prowadzi weryfikacji opinii, w tym czy pochodzą one od osób, które faktycznie skorzystały z hotelu / obiektu będącego przedmiotem opinii. Nie stosujemy własnego filtrowania ani sortowania.
Opinie są prezentowane dzięki mechanizmowi integracji (API) między naszym serwisem a TripAdvisor. Prezentowane opinie są aktualizowane co najmniej raz w tygodniu, aby odzwierciedlały najnowszy stan w serwisie TripAdvisor. Częstotliwość aktualizacji wynika z możliwości technicznych TripAdvisor.
Czy można wystawić opinię za pośrednictwem serwisu internetowego TUI?
Nie – użytkownicy nie mają możliwości zamieszczania opinii za pośrednictwem serwisu internetowego TUI.
Gdzie znajdują się opinie?
Opinie można znaleźć w sekcji „Opinie” na karcie danego obiektu lub hotelu w ramach serwisu internetowego TUI (w tym również w ramach aplikacji mobilnej TUI).
Zakres prezentowanych informacji
W sekcji „Opinie” prezentujemy:
- średnią ocenę danego obiektu / hotelu z TripAdvisor (wyliczaną ze wszystkich opinii wystawionych dla danego obiektu / hotelu w TripAdvisor);
- maksymalnie pięć (5) ostatnich opinii w języku polskim wystawionych dla danego obiektu / hotelu w TripAdvisor.
Nie prezentujemy odpowiedzi udzielanych przez hotelarzy lub usługodawców – są one dostępne wyłącznie bezpośrednio na stronie TripAdvisor.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad publikacji opinii za pośrednictwem serwisu TripAdvisor oraz wyliczania średniej oceny danego obiektu / hotelu są udostępniane w ramach serwisu TripAdvisor.