Trip Advisor

Skąd pochodzą opinie?

Opinie prezentowane w ramach serwisu internetowego TUI pochodzą z zewnętrznego serwisu TripAdvisor. TUI nie ingeruje w treść opinii i nie prowadzi weryfikacji opinii, w tym czy pochodzą one od osób, które faktycznie skorzystały z hotelu / obiektu będącego przedmiotem opinii. Nie stosujemy własnego filtrowania ani sortowania.

Opinie są prezentowane dzięki mechanizmowi integracji (API) między naszym serwisem a TripAdvisor. Prezentowane opinie są aktualizowane co najmniej raz w tygodniu, aby odzwierciedlały najnowszy stan w serwisie TripAdvisor. Częstotliwość aktualizacji wynika z możliwości technicznych TripAdvisor.

Czy można wystawić opinię za pośrednictwem serwisu internetowego TUI?

Nie – użytkownicy nie mają możliwości zamieszczania opinii za pośrednictwem serwisu internetowego TUI.

Gdzie znajdują się opinie?

Opinie można znaleźć w sekcji „Opinie” na karcie danego obiektu lub hotelu w ramach serwisu internetowego TUI (w tym również w ramach aplikacji mobilnej TUI).

Zakres prezentowanych informacji

W sekcji „Opinie” prezentujemy:

  • średnią ocenę danego obiektu / hotelu z TripAdvisor (wyliczaną ze wszystkich opinii wystawionych dla danego obiektu / hotelu w TripAdvisor);
  • maksymalnie pięć (5) ostatnich opinii w języku polskim wystawionych dla danego obiektu / hotelu w TripAdvisor.

Nie prezentujemy odpowiedzi udzielanych przez hotelarzy lub usługodawców – są one dostępne wyłącznie bezpośrednio na stronie TripAdvisor.

Szczegółowe informacje dotyczące zasad publikacji opinii za pośrednictwem serwisu TripAdvisor oraz wyliczania średniej oceny danego obiektu / hotelu są udostępniane w ramach serwisu TripAdvisor.