Opieka TUI podczas wypoczynku

Na lotnisku przywita Państwa przedstawiciel TUI, a następnie wskaże, który autobus zawiezie Państwa do hotelu lub apartamentu, w którym będziecie Państwo spędzać wakacje. Wysyłana jest również wiadomość SMS lub powiadomienie push z aplikacji mobilnej z numerem autobusu. Szczegółowe informacje odnośnie możliwości rezerwacji transferów znajdują się na stronie ww.tui.pl/transfery.

Podczas imprez turystycznych nie ma rezydenta. Opieka odbywa się wyłącznie poprzez polskojęzyczne TUI Service Center 24/7: za pośrednictwem formularza kontaktowego, czatu w myTUI, telefonicznie i SMS. Przydatne informacje dotyczące przebiegu podróży i miejsca wypoczynku znajdą Państwo w aplikacji TUI.

Informacja dotycząca podróży powrotnej na lotnisko wraz z podaną godziną odjazdu i miejscem zbiórki pojawi się w aplikacji myTUI. Klienci dostają również wiadomość SMS.

Wycieczki fakultatywne można zarezerwować:

  • przed rozpoczęciem podróży: w wybranym punkcie sprzedaży, na stronie www.tui.pl/atrakcje lub w aplikacji mobilnej TUI;
  • będąc na wakacjach: poprzez kontakt z TUI Service Center, na stronie www.tui.pl/atrakcje lub w aplikacji mobilnej TUI. W przypadku najpopularniejszych hoteli jest możliwość spotkania z Wakacyjnym Ekspertem TUI (polsko- lub anglojęzycznym), który specjalizuje się w ofercie atrakcji i wycieczek fakultatywnych. O jego wizycie w hotelu Klienci są informowani powiadomieniem z aplikacji mobilnej lub wiadomością SMS. Wakacyjny Ekspert chętnie pomoże Państwu w zakupie wycieczek fakultatywnych, organizacji czasu wolnego i wskazaniu ciekawych miejsc w okolicy, a także wynajmie samochodu.

Aby dowiedzieć się więcej o opiece Digital Service podczas wakacji zapraszamy na stronę www.tui.pl/obsluga-digital-service.