Nie wrócimy !
Bardzo długi proces meldowania, brak jakiegokolwiek dodatkowego „upominku”/„serwisu” w związku ze statusem Diamond - nie spotkaliśmy się z czymś takim w żadnym z dotychczasowych hoteli Accor. Ale co najgorsze - mimo, iż zabookowane (plus dodatkowa notatka dla hotelu) dla rodziny 2+2 - brak przygotowanych łóżek i ręczników dla dzieci! Po męczącej podróży - bardzo denerwujące. W pokoju jedne kapcie, brak szlafroka i akcesoriów łazienkowych. Co najdziwniejsze - ekspres do kawy na kapsułki - ale kapsułek brak! Śniadanie okropne - bardzo słaby wybór - jak na 5*, szczerze mówiąc w żadnym z hoteli Accor w Dubaju czegoś takiego nie widzieliśmy, wiec przeżyliśmy niemały szok. Cena za śniadanie nie najniższa, a dziecko 14 lat płaci jak dorosły. Pokoje słabo wyciszone - może jakbyśmy otrzymali pokój nie od strony lotniska - byłoby ciszej. Nigdy tam nie wrócimy :(