1 / 0
Znakomity
(3120 opinii)

First Central Hotel

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Obsługa
  • Czystość
  • Pokoje
  • Wartość
1 / 0
Znakomity
(3120 opinii)

First Central Hotel - informacje

3-gwiazdkowy First Central Hotel zlokalizowany jest niedaleko dzielnicy Tecom. Obiekt zapewnia transfer busem do oddalonego o ok. 5 km centrum handlowego Mall of the Emirates. Na terenie hotelu znajduje się basen zewnętrzny na dachu, kawiarnia, siłownia i sauna. Komfortowy wypoczynek zapewnią przestronne apartamenty i studia z aneksem kuchennym. Obiekt został nagrodzony tytułem Wybór Roku w portalu TripAdvisor.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 5 km od centrum handlowego Mall of the Emirates
  • transfer hotelowym busem do centrum handlowego Mall of the Emirates
  • czas dojazdu z lotniska Ras Al Khaimah ok. 100 min
  • czas dojazdu z lotniska w Dubaju ok. 30 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(3120 opinii)
(3120 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Czystość
    Pokoje
    Wartość
  • allagrabs2021-12-13
    Wyjątkowy

    Lokalizacja hotelu jest świetna. 3 minuty na metro. Obsługa bardzo pomocna i uprzejma, sprzątanie pokoju codziennie - bardzo dokładnie. Co do śniadania bez zarzutów ale mogłyby być lepsze rzeczy. Pokój z balkonem - z przodu słychać modły z meczetu.

  • 137pawe_a2021-03-15

    Lecieliśmy z TUI. Na stronie touroperatora była podana informacja, że śniadania są w formie bufetu, na miejscu okazało się, że są z karty - 4 do wyboru, jakość mocno średnia. Inne parametry hotelu adekwatne do ceny.

  • AgataP13102020-03-31
    Wyjątkowy

    Hotel bardzo czysty i schludny z przyjaznym personelem. Bardzo dobre jedzenie (śniadania). Blisko hotelu znajdują się restauracje, sklepy, carrefour. Jedyny minus to znajdujący się blisko meczet, z którego o 5 rano słychać nawoływanie do modlitwy. Blisko stacja metra (spacerkiem 10 minut). Na dachu hotelu znajduje się basen.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon
25 131
Klientów, w tym
1 195 w związku
z COVID-19
skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków
cta icon
689 420 zł
wyniósł najwyższy koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela
cta icon
W przypadku
8 496
rezerwacji
Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji, w tym 1 050 w zwiazku z COVID-19
cta icon
Większość
Klientów
rozszerza ubezpieczenie o pakiet All Inclusive- obejmujący NNW zaistniałych pod wpływem alkoholu
Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 wśród biur podróży w Polsce
pod względem obsłużonych klientów i przychodów w 2021 roku
cta icon
Najwyższa gwarancja ubezpieczeniowa na polskim rynku
Międzynarodowe standardy bezpieczeństwa
Hotel

Sport i wellness

    W cenie
  • siłownia
  • sauna parowa

Plaża

  • kilka minut jazdy od plaży La Mer
  • piaszczysta

Basen

  • basen zewnętrzny na tarasie na dachu

Wyposażenie

  • recepcja: 24 h
  • Wi-Fi: w pokojach i miejscach ogólnodostępnych, w cenie
  • pralnia
  • fryzjer
  • parking: kryty i zewnętrzny

Liczba pokojów

  • 524

Kategoria lokalna

  • 3 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • podatek turystyczny płatny na miejscu 10 AED/pokój/noc
  • depozyt płatny na miejscu 200 AED/ookój/pobyt
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
    Telefon: +48 222043596
    SMS: + 48 799448800
    Formularz kontaktowy: www.tuicontact.com
    Czat: w aplikacji TUI
  • WARUNKI WJAZDU I POBYTU W ZWIĄZKU Z COVID-19:
    - wymagane posiadanie negatywnego wyniku testu RT-PCR, wykonanego na mniej niż 72 h przed wylotem
    - z obowiązku wykonywania testu zwolnione są dzieci do 12. roku życia oraz osoby zaszczepione i ozdrowieńcy
    - podróżujący na lotnisko w Dubaju są zobowiązani do pobrania i zarejestrowania swoich danych w aplikacji COVID-19 DXB Smart App
    Szczegółowe informacje: warunki-podrozy#Zjednoczoneemiratyarabskie

Szczególne warunki funkcjonowania hotelu podczas pandemii COVID-19

  • Śniadanie: a la carte
  • Istnieje możliwość płacenia gotówką w hotelu: tak
  • Zakwaterowanie i wykwaterowanie: odbywa się w tradycyjny sposób
  • Obiad: a la carte
  • Dostępność dozowników z płynem dezynfekującym: wyłącznie w miejscach ogólnodostępnych
  • Odległość do najbliższego lekarza (w metrach): 500
  • Odległość do najbliższego szpitala (w metrach): 500
  • Odległość do najbliższej apteki (w metrach): 500
  • Program animacyjny/wycieczki: brak
  • Zabiegi w salonie kosmetycznym lub usługi fryzjerskie: są dostępne w ograniczonym zakresie
  • Baseny zewnętrzne: są otwarte w ograniczonym zakresie
  • Restauracje: są otwarte w ograniczonym zakresie
  • Strefa spa: jest otwarta w ograniczonym zakresie
  • Wyznaczone są stałe godziny posiłków dla gości: nie
  • Wymagana jest rezerwacja przed pobytem w restauracji: nie
  • Kolacja: a la carte
  • Lekarz w hotelu: brak
  • Zakrywanie ust i nosa przez personel hotelowy: jest wymagane w całym hotelu
  • Zakrywanie ust i nosa przez gości: jest wymagane w całym hotelu
  • Hotel zapewnia gościom maski ochronne: nie
  • Godziny otwarcia restauracji są tymczasowo wydłużone: nie
  • Wymagane jest noszenie rękawiczek jednorazowych w bufecie samoobsługowym: nie
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
First Central Hotel - opinie
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(3120 opinii)
(3120 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Czystość
    Pokoje
    Wartość
  • allagrabs2021-12-13
    Wyjątkowy

    +++

    Lokalizacja hotelu jest świetna. 3 minuty na metro. Obsługa bardzo pomocna i uprzejma, sprzątanie pokoju codziennie - bardzo dokładnie. Co do śniadania bez zarzutów ale mogłyby być lepsze rzeczy. Pokój z balkonem - z przodu słychać modły z meczetu.

  • 137pawe_a2021-03-15

    Słabe śniadania

    Lecieliśmy z TUI. Na stronie touroperatora była podana informacja, że śniadania są w formie bufetu, na miejscu okazało się, że są z karty - 4 do wyboru, jakość mocno średnia. Inne parametry hotelu adekwatne do ceny.

  • AgataP13102020-03-31
    Wyjątkowy

    Polecam

    Hotel bardzo czysty i schludny z przyjaznym personelem. Bardzo dobre jedzenie (śniadania). Blisko hotelu znajdują się restauracje, sklepy, carrefour. Jedyny minus to znajdujący się blisko meczet, z którego o 5 rano słychać nawoływanie do modlitwy. Blisko stacja metra (spacerkiem 10 minut). Na dachu hotelu znajduje się basen.

  • pytlikagata942020-01-29
    Wyjątkowy

    Polecam

    Hotel jest bardzo dogodnie położony, dosłownie kilka minut spacerem od stacji metra. Pokoje były czyste, dość przestronne i dobrze wyposażone (lodówka, mikrofalówka, naczynia, płyta indukcyjna). Śniadanie w formie bufetu.Dużym plusem jest bezpłatny transfer do najpopularniejszych plaż i centrów handlowych.

  • BianekKru2020-01-14
    Wyjątkowy

    Hotel zgodny z opisem, rewelacyjna obsługa na miejscu, cena adekwatna do jakości.

    Hotel zgodny z opisem, rewelacyjna obsługa na miejscu, cena adekwatna do jakości. Śniadania różnorodne, duży wybór dań na ciepło i zimno oraz na słodko, omlety oraz jajka sadzone robione na życzenie klienta. Do posiłków dostępne 3 rodzaje soków, kawa, herbata. Hotel utrzymywany w porządku, obsługa codziennie sprząta bardzo dokładnie pokoje, uzupełnia butelki z wodą, kawę oraz herbatę. W pokoju dostępny aneks kuchenny z wyposażeniem ( mikrofalówka, płyta ceramiczna z dwoma palnikami, komplet naczyń i sztućców). W szafie dostępny darmowy sejf, żelazko, deska do prasowania oraz zestaw do pielęgnacji obuwia. Obsługa bardzo uprzejma i komunikatywna zarówno w recepcji, w restauracji oraz w całym budynku. Do dyspozycji mieliśmy basen, siłownia oraz odpłatnie spa & wellness. Hotel zapewnia bogatą ofertę transferów busami do pobliskich atrakcji ( plaże, centra handlowe). Hotel znajduje się 5 minut spacerem od stacji metra Dubaj Internet City, skąd można dojechać do wszystkich podstawowych atrakcji Dubaju. W najbliżej okolicy znajdują się 2 markety, dużo tanich punktów gastronomicznych, kantor, meczet (o wschodzie słońca głośne nawoływanie, które rano może obudzić), plac zabaw dla dzieci, deptak spacerowy. Hotel tolerancyjny dla wszystkich kultur ( nie robią problemu z meldowanie par bez ślubu w jednym pokoju w przeciwieństwie do niektórych hoteli).

Pokoje

Apartement

  • Kod pokoju: APX1
  • Metraż: 

    około 56m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dzienny
  • osobna sypialnia
  • klimatyzacja
  • sejf
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • aneks kuchenny
  • TV sat.
  • Wi-Fi: w cenie
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów

Studio

  • Kod pokoju: STX1
  • Metraż: 

    około 32m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja
  • sejf
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • aneks kuchenny
  • zestaw do przyrządzania kawy/herbaty
  • TV sat.
  • Wi-Fi: w cenie
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne

Zapoznaj się z szeroką ofertą wycieczek fakultatywnych stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Wycieczki fakultatywne możesz zarezerwować:

  • PRZED WAKACJAMI - w punkcie sprzedaży, Telefonicznym Centrum Rezerwacji (22 270 31 20) oraz online i w aplikacji mobilnej TUI.
  • W TRAKCIE WAKACJI - online i w aplikacji mobilnej TUI, a także przy pomocy TUI Service Center na czacie w myTUI, telefonicznie, SMS lub mailowo. W przypadku najpopularniejszych hoteli Klienci mają możliwość spotkania z polsko- lub angielskojęzycznym Wakacyjnym Ekspertem TUI, który specjalizuje się w ofercie atrakcji i wycieczek.

Wycieczki fakultatywne TUI to:
  Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
✓  Dostępność i potwierdzenie online,
✓  Komfortowy odbiór z hotelu.

Pogoda

Średnia pogoda w ciągu roku

Dubaj
Ważne informacje

Dlaczego warto wybrać First Central Hotel

  • basen na tarasie na dachu
  • pokoje z aneksem kuchennym
  • darmowe Wi-Fi

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI