Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel

Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium

AUH10090

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium Zjednoczone Emiraty Arabskie - Hotel
Wyjątkowy
Wyjątkowy
2024-01-12

Pokój piękny lozko wygodne jedzenie pyszne duży wybór przemiła obsługa przez panią Rodette w basenie mega ciepła woda dostęp do zatoki i plaża. Super widoki z 19 piętra. Pokoje codziennie sprzątane i wymieniana pościel.

Monika G
2025-02-04

Druga wizyta w hotelu i ostatnia. Przyjechaliśmy do hotelu 1.40 pm Byliśmy grupą zajmującą 5 pokoi. Stałam w recepcji godzinę aby zrobić „check in” a i tak dostaliśmy tylko trzy karty do pokoi. Liczyłam się z tym bo dopiero od 3 pm jest zameldowanie więc część osób poszła do pokoi a my z synem czekaliśmy na swoje. Mieliśmy mnóstwo bagażu - nikt nawet nie zapytał czy pomóc - woziliśmy te walizki sami po hotelu. Po 3 pm poszłam zapytać czy nasze pokoje są gotowe okazało się że jeszcze nie. Po kolejnych 15 minutach mogliśmy zabrać bagaże i pojechać na ostatnie piętro. W pokojach po wejściu śmierdziało niemiłosiernie. Zapach toalety i grzyba - tak obrazowo mogę podsumować ten smród. Włączyliśmy klime żeby to przewiać ale było jeszcze gorzej. Po dwóch zgłoszeniach w recepcji przyszła Pani z cleaning service i potwierdziła że śmierdzi i to bardzo powiedziała żeby wyłączyć klimatyzację to pomoże - wytłumaczyłam że nie ma takiej możliwości bo to pokoje bardzo słoneczne a okien nie można nawet uchylić i jest gorąco i duszno. Kolejny raz poszłam na recepcję. Od 3 godzin próbowałam się doprosić dwóch godnych pokoi na jednym piętrze! Przysłano faceta - potraktował mnie jako kobietę bardzo lekceważąco. Był w moim odczuciu niegrzeczny. Miałam wrażenie że wszyscy uważają mnie za wariatkę a ja domagałam się pokoi - takich jak pozostałe pokoje osób w naszej grupie - bez smrodu stęchlizny. Facet stwierdził że albo biorę te dwa które zajmuje albo może mi wymienić na dwa pokoje na różnych piętrach co było dla mnie bardzo niewygodne bo nasze rzeczy pakowałam wspólnie do walizek a syn jest niepełnoletni i również chciałam go mieć na oku. Niestety Pan powiedział że w całym ogromnym hotelu nie ma dwóch wolnych pokoi na jednym piętrze… sposób rozmowy, mimika czy gesty - rozmowa z współpracownikami w języku arabskim sprawiły że miałam ochotę wyjść i nie wracać czułam się okropnie… nikt oprócz kobiety z cleaning service nie pofatygował się na górę nikt nie przeprosił a sposób załatwienia sprawy z gościem hotelu dla mnie wręcz nie do przyjęcia. Pomijając całą wymianę zdań załatwianie w recepcji zajęło mi 4,5 godziny !!! Byliśmy głodni, wściekli i brudni po podróży od 5 am Po powrocie do hotelu z kolacji w pokojach były talerze z owocami w ramach przeprosin - co mi z nich skoro musiałam jeździć przez trzy dni między piętrami żeby podrzucać synowi jego rzeczy a po pierwszej nocy gdy nie odbierał telefonu okazało się że wymiotuję i ma biegunke również musiałam co chwilkę sprawdzać jego stan i podrzucać mu leki. Kiedyś byłam zachwycona hotelem ale teraz uważam że nie jest wart nawet 3 gwiazdek. Okna w pokojach brudne jak wcześniej w tym zakresie nic się nie zmieniło. Stołówka zasługuje na pochwałę. Śniadania przepyszne. Sprzątanie w porządku. Ja nie wrócę na pewno!

Jet24379267818
Wyjątkowy
2024-05-07

Ogólnie z pobytu w hotelu byliśmy zadowoleni . Obsługa na wysokim poziomie. Oprócz symulacji przy zameldowaniu gdzie nie zadbano o to abyśmy mogli skorzystać chociaż z baru który był zamykany o 23. Meldowanie czterech osób trwało 17 minut do 23,02.Uważam też iż hotel powinien zadbać o możliwość skorzystania z restauracji dla podróżnych przylatujących w późniejszych godzinach. Dość dużo podróżujemy i pierwszy raz w hotelu spotkała nas taka sytuacja. Hotel piękny w dobrej lokalizacji .

ula1208
Wyjątkowy
2024-02-01

Od samego momentu zakwaterowania, poprzez cały pobyt obsługa bardzo dbała o naszą wygodę, komfort i dobre samopoczucie. Pokój obszerny, widok niesamowity na pałac prezydencki. Jedynie plaża trochę mała, ale to szukanie dziury w całym.

Jakub P
Wyjątkowy
2024-01-26

Super hotel, obsługa, bardzo bardzo polecam. Pozdrowienia dla obsługi restauracji. Hotel bardzo ładnie wygląda z zewnątrz i jest bardzo blisko pałacu prezydenckiego . Obsługa bardzo miła zawsze jest chętna pomóc i blisko hotelu są też bardzo fajne pokemony w grze Pokémon go. Hotel jest bardzo duży i w hotelu jest przepyszne jedzenie.

Waldemar T
Wyjątkowy
2024-01-12

Pokój piękny lozko wygodne jedzenie pyszne duży wybór przemiła obsługa przez panią Rodette w basenie mega ciepła woda dostęp do zatoki i plaża. Super widoki z 19 piętra. Pokoje codziennie sprzątane i wymieniana pościel.

Monika G
2025-02-04

Druga wizyta w hotelu i ostatnia. Przyjechaliśmy do hotelu 1.40 pm Byliśmy grupą zajmującą 5 pokoi. Stałam w recepcji godzinę aby zrobić „check in” a i tak dostaliśmy tylko trzy karty do pokoi. Liczyłam się z tym bo dopiero od 3 pm jest zameldowanie więc część osób poszła do pokoi a my z synem czekaliśmy na swoje. Mieliśmy mnóstwo bagażu - nikt nawet nie zapytał czy pomóc - woziliśmy te walizki sami po hotelu. Po 3 pm poszłam zapytać czy nasze pokoje są gotowe okazało się że jeszcze nie. Po kolejnych 15 minutach mogliśmy zabrać bagaże i pojechać na ostatnie piętro. W pokojach po wejściu śmierdziało niemiłosiernie. Zapach toalety i grzyba - tak obrazowo mogę podsumować ten smród. Włączyliśmy klime żeby to przewiać ale było jeszcze gorzej. Po dwóch zgłoszeniach w recepcji przyszła Pani z cleaning service i potwierdziła że śmierdzi i to bardzo powiedziała żeby wyłączyć klimatyzację to pomoże - wytłumaczyłam że nie ma takiej możliwości bo to pokoje bardzo słoneczne a okien nie można nawet uchylić i jest gorąco i duszno. Kolejny raz poszłam na recepcję. Od 3 godzin próbowałam się doprosić dwóch godnych pokoi na jednym piętrze! Przysłano faceta - potraktował mnie jako kobietę bardzo lekceważąco. Był w moim odczuciu niegrzeczny. Miałam wrażenie że wszyscy uważają mnie za wariatkę a ja domagałam się pokoi - takich jak pozostałe pokoje osób w naszej grupie - bez smrodu stęchlizny. Facet stwierdził że albo biorę te dwa które zajmuje albo może mi wymienić na dwa pokoje na różnych piętrach co było dla mnie bardzo niewygodne bo nasze rzeczy pakowałam wspólnie do walizek a syn jest niepełnoletni i również chciałam go mieć na oku. Niestety Pan powiedział że w całym ogromnym hotelu nie ma dwóch wolnych pokoi na jednym piętrze… sposób rozmowy, mimika czy gesty - rozmowa z współpracownikami w języku arabskim sprawiły że miałam ochotę wyjść i nie wracać czułam się okropnie… nikt oprócz kobiety z cleaning service nie pofatygował się na górę nikt nie przeprosił a sposób załatwienia sprawy z gościem hotelu dla mnie wręcz nie do przyjęcia. Pomijając całą wymianę zdań załatwianie w recepcji zajęło mi 4,5 godziny !!! Byliśmy głodni, wściekli i brudni po podróży od 5 am Po powrocie do hotelu z kolacji w pokojach były talerze z owocami w ramach przeprosin - co mi z nich skoro musiałam jeździć przez trzy dni między piętrami żeby podrzucać synowi jego rzeczy a po pierwszej nocy gdy nie odbierał telefonu okazało się że wymiotuję i ma biegunke również musiałam co chwilkę sprawdzać jego stan i podrzucać mu leki. Kiedyś byłam zachwycona hotelem ale teraz uważam że nie jest wart nawet 3 gwiazdek. Okna w pokojach brudne jak wcześniej w tym zakresie nic się nie zmieniło. Stołówka zasługuje na pochwałę. Śniadania przepyszne. Sprzątanie w porządku. Ja nie wrócę na pewno!

Jet24379267818

Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium - informacje

Położony przy prywatnej plaży wzdłuż promenady Abu Dhabi Corniche, hotel Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium oferuje zapierające dech widoki na popularny Pałac Prezydencki. 5-gwiazdkowy kurort wyróżniają arabska architektura i arabeskowe wnętrza podkreślające niezwykłą atmosferę tego miejsca. To tutaj ponadczasowy luksus łączy się z nowoczesnym komfortem sprawiając, że Goście spędzą niezapomniane chwile.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Leżaki i parasole w cenie
  • Dla rodzin
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • bezpośrednio przy plaży
  • ok. 120 km od lotniska DWC
  • ok. 160 km od lotniska DXB
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Wyjątkowy
(5405 opinii)
(5405 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • Jet243792678182025-02-04

    Druga wizyta w hotelu i ostatnia. Przyjechaliśmy do hotelu 1.40 pm Byliśmy grupą zajmującą 5 pokoi. Stałam w recepcji godzinę aby zrobić „check in” a i tak dostaliśmy tylko trzy karty do pokoi. Liczyłam się z tym bo dopiero od 3 pm jest zameldowanie więc część osób poszła do pokoi a my z synem czekaliśmy na swoje. Mieliśmy mnóstwo bagażu - nikt nawet nie zapytał czy pomóc - woziliśmy te walizki sami po hotelu. Po 3 pm poszłam zapytać czy nasze pokoje są gotowe okazało się że jeszcze nie. Po kolejnych 15 minutach mogliśmy zabrać bagaże i pojechać na ostatnie piętro. W pokojach po wejściu śmierdziało niemiłosiernie. Zapach toalety i grzyba - tak obrazowo mogę podsumować ten smród. Włączyliśmy klime żeby to przewiać ale było jeszcze gorzej. Po dwóch zgłoszeniach w recepcji przyszła Pani z cleaning service i potwierdziła że śmierdzi i to bardzo powiedziała żeby wyłączyć klimatyzację to pomoże - wytłumaczyłam że nie ma takiej możliwości bo to pokoje bardzo słoneczne a okien nie można nawet uchylić i jest gorąco i duszno. Kolejny raz poszłam na recepcję. Od 3 godzin próbowałam się doprosić dwóch godnych pokoi na jednym piętrze! Przysłano faceta - potraktował mnie jako kobietę bardzo lekceważąco. Był w moim odczuciu niegrzeczny. Miałam wrażenie że wszyscy uważają mnie za wariatkę a ja domagałam się pokoi - takich jak pozostałe pokoje osób w naszej grupie - bez smrodu stęchlizny. Facet stwierdził że albo biorę te dwa które zajmuje albo może mi wymienić na dwa pokoje na różnych piętrach co było dla mnie bardzo niewygodne bo nasze rzeczy pakowałam wspólnie do walizek a syn jest niepełnoletni i również chciałam go mieć na oku. Niestety Pan powiedział że w całym ogromnym hotelu nie ma dwóch wolnych pokoi na jednym piętrze… sposób rozmowy, mimika czy gesty - rozmowa z współpracownikami w języku arabskim sprawiły że miałam ochotę wyjść i nie wracać czułam się okropnie… nikt oprócz kobiety z cleaning service nie pofatygował się na górę nikt nie przeprosił a sposób załatwienia sprawy z gościem hotelu dla mnie wręcz nie do przyjęcia. Pomijając całą wymianę zdań załatwianie w recepcji zajęło mi 4,5 godziny !!! Byliśmy głodni, wściekli i brudni po podróży od 5 am Po powrocie do hotelu z kolacji w pokojach były talerze z owocami w ramach przeprosin - co mi z nich skoro musiałam jeździć przez trzy dni między piętrami żeby podrzucać synowi jego rzeczy a po pierwszej nocy gdy nie odbierał telefonu okazało się że wymiotuję i ma biegunke również musiałam co chwilkę sprawdzać jego stan i podrzucać mu leki. Kiedyś byłam zachwycona hotelem ale teraz uważam że nie jest wart nawet 3 gwiazdek. Okna w pokojach brudne jak wcześniej w tym zakresie nic się nie zmieniło. Stołówka zasługuje na pochwałę. Śniadania przepyszne. Sprzątanie w porządku. Ja nie wrócę na pewno!

  • ula12082024-05-07
    Wyjątkowy

    Ogólnie z pobytu w hotelu byliśmy zadowoleni . Obsługa na wysokim poziomie. Oprócz symulacji przy zameldowaniu gdzie nie zadbano o to abyśmy mogli skorzystać chociaż z baru który był zamykany o 23. Meldowanie czterech osób trwało 17 minut do 23,02.Uważam też iż hotel powinien zadbać o możliwość skorzystania z restauracji dla podróżnych przylatujących w późniejszych godzinach. Dość dużo podróżujemy i pierwszy raz w hotelu spotkała nas taka sytuacja. Hotel piękny w dobrej lokalizacji .

  • Jakub P2024-02-01
    Wyjątkowy

    Od samego momentu zakwaterowania, poprzez cały pobyt obsługa bardzo dbała o naszą wygodę, komfort i dobre samopoczucie. Pokój obszerny, widok niesamowity na pałac prezydencki. Jedynie plaża trochę mała, ale to szukanie dziury w całym.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

57 201

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 9002

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa

Dlaczego warto wybrać Bab Al Qasr, a Beach Resort & Spa by Millennium

  • basen typu infinity
  • położony bezpośrednio przy prywatnej i piaszczystej plaży
  • pokoje z widokiem na morze i Pałac Prezydencki

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI