5 * głównie dzięki ciepłemu i zaangażowanemu personelowi
Bardzo miły tydzień w hotelu Hilton Cabo Verde!
Bardzo przestronny pokój, ładnie urządzony z pięknymi akcesoriami, lampami, lustrami. Bardzo ładna łazienka z prysznicem. To był nasz trzeci pobyt w Sal, więc ponieważ znamy kontekst gospodarczy, nasze oczekiwania są mniej wymagające niż zwykle. Wiemy, że prawie wszystko jest importowane, dlatego zawsze zadziwia mnie szeroki wybór bufetów. Śniadanie w formie bufetu było naszym ulubionym, zwłaszcza omlety na życzenie. Lubiliśmy skosztować lokalnych potraw gotowanych (cachupa) lub warzyw nawet podczas śniadania. Na życzenie było wiele różnych koktajli, naleśników, pieczywa. . . Kolacja w formie bufetu była mniej znakomita: niewystarczająca ilość przystawek, nawet raz, żadnych przystawek, kiedy przyjechaliśmy późno. Cena 35 € / osobę, jeśli nie obiadokolacja, jest według nas za wysoka.
Mieliśmy globalną satysfakcję na lunchu w The Bounty Beach: bardzo ładnie ugotowane, a czasem wyrafinowane potrawy, ale kiedy zaskoczyła nas sałatka z koziego sera z wielkim serem! Dostępna jest również kanapka klubowa.
Uwielbialiśmy plażę, spacerując do Santa Maria lub Ponta Preta: czysta woda, drobny piasek, kąpiel, gdy nie jest zbyt wietrznie, z profesjonalnymi i miłymi ratownikami, więc nie ma czasu, aby wypróbować basen, który wyglądał pięknie.
Podobała nam się architektura i design hotelu z pięknym egzotycznym ogrodem, pełnym pięknych roślin i kwiatów.
Hilton Cabo Verde to nowy hotel z niedoświadczonym personelem, ale zawsze z prawdziwą wolą zaspokojenia twoich potrzeb. Spotkaliśmy miłych i profesjonalnych członków personelu: Edelisa, zawsze uśmiechniętą barmankę, Noel, zawsze zarządzającego. . . Należy zauważyć, że większość członków personelu recepcji mówi po angielsku, francusku, portugalsku. . .
I dzięki nim wszystkim nasz pobyt w tym hotelu był świetny.