Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
Vanilla Garden - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Hotel 16+
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 3 km od centrum miejscowości Los Cristianos
- ok. 350 m od barów i klubów
- ok. 500 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
- ok. 500 m od przystanku autobusowego, ok. 700 m od Siam Parku
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Dominika B2025-08-18
Do tego hotelu przyjechaliśmy kierując się opiniami, które – jak się okazało – były kompletnie przekłamane i nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. To, co tu zastaliśmy, przerosło nasze wyobrażenia. Największy problem to karaluchy – wszędzie. W pokojach, na łóżkach, na korytarzu. Najbardziej obrzydliwa sytuacja wydarzyła się w stołówce – kiedy sięgnęłam po łyżeczkę, wyleciał z niej ogromny karaluch. Dołączam zdjęcia, żeby pokazać, że to nie przesada. Po rozmowie z biurem podróży usłyszeliśmy, że „to wina fauny”, co jest po prostu niedorzeczne. Biuro podróży całkowicie zignorowało sprawę. Hotel zaproponował nam zmianę pokoju, ale kiedy poszliśmy sprawdzić nowy, już przy wejściu zobaczyliśmy kolejnego karalucha. Ostatecznie otrzymaliśmy spray, żeby radzić sobie sami – żałosne. Jedzenie to osobny temat. Jestem w szoku, jak można serwować aż tak niedobre posiłki. Naprawdę nie oczekiwałam wiele, choćby zwykłej dobrej jajecznicy na śniadanie – a nawet ona była niejadalna. Śniadanie ograniczało się praktycznie do parówek i jogurtu, i to było wszystko, co dało się przełknąć. Kolacje? Już zupełnie nic. Piszę to drugi raz – jestem w ogromnym szoku, że jedzenie może być tak złe. Nie mam dużych wymagań i naprawdę jem większość rzeczy, a tu miałam wrażenie, że nic nie nadaje się do spożycia. Czystość – wielki brud na basenie, na korytarzach, w całym hotelu. Zdjęcia to potwierdzają. Obsługa w recepcji to kolejny absurd. Przez pierwsze 4 dni ręczniki basenowe były wydawane za darmo, po czym nagle zasady się zmieniły i trzeba było za nie płacić – raz 2,5 euro za sztukę, innym razem 1,5 euro, a jeszcze innego dnia znowu za darmo. Wszystko zależało od tego, na kogo się trafiło i jaki mieli humor. Żadnych jasnych zasad, pełna samowolka. W normalnym hotelu ręczniki basenowe wymienia się codziennie – tutaj traktowano to jak luksus. I na koniec – zauważyłam, że byli goście, którym to wszystko nie przeszkadzało. Wręcz miałam wrażenie, że to my jesteśmy dziwni, że w ogóle zwracamy na to uwagę. Podsumowując – karaluchy, brud, niejadalne jedzenie i dziwne, zmienne zasady. Zdecydowanie nie polecam
- Majaigies2025-08-17
Hotel Vanilla Garden to miejsce, którego nie mogę polecić. Już od pierwszego dnia pobytu byliśmy narażeni na plagę karaluchów w pokojach i częściach wspólnych. Zmiana pokoju nic nie pomogła, personel dał jedynie spray owadobójczy. Pierwszej nocy nie mogliśmy spać, a przez cały pobyt byliśmy zestresowani i przestraszeni. Dodatkowo hotel wprowadził opłaty za ręczniki basenowe, a do kolacji napoje były płatne. Standard higieny i czystości jest skandaliczny
- eter_mozestovsky2021-01-01Wyjątkowy
W hotelu spędziliśmy święta Bożego Narodzenia w 2020. W tym trudnym - covidowym roku pracownicy bardzo przykładają się do zachowania wszelkich środków ostrożności. Wszyscy noszą maseczki, a miejsca takie jak restauracja, czy basen są regularnie dezynfekowane. Pokoje są przestronne i przyjemne, nie ma się do czego przyczepić :) Obsługa na recepcji i w restauracji jest super pomocna i uśmiechnięta, bardzo umila to czas spędzony w hotelu. Restauracja serwuje bardzo dobre posiłki, codziennie na kolację jedliśmy dania składające się z przystawki, dania głównego i deseru. Wszystko świeże i przygotowywane na miejscu - naprawdę wielki plus za restaurację i świetną obsługę. Jak dla mnie jest to doskonała relacja ceny do jakości, w tym przedziale cenowym nie spodziewaliśmy się tak porządnego i przyjemnego hotelu :)