Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel

Vanilla Garden

TFS38010

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Czystość
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Vanilla Garden Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Znakomity
2020-08-22

Zacznę od tego że hotel kwateruje Polaków w pokojach przy ulicy lub z widokiem na ścianę sąsiedniego hotelu. Za pokoje z widokiem na basen trzeba dopłacić 15euro żenada. W hotelu brak logiki zarzadajacych na śniadanie bufet na kolację nie bo co id 19 i nie wolno samemu nakładać głupota. Przez tydz 7 dan z karty codziennie to samo. Jedynie basen ok obsługa miła pokoje czyste. Położenie takie sobie do ładnych plaż Camison 2km. Niedaleko hotelu plaża Troya brzydka czarny piasek. Byliśmy trzeci raz na Teneryfie i to najsłabszy hotel

R1500ZHtomaszm
2025-08-18

Do tego hotelu przyjechaliśmy kierując się opiniami, które – jak się okazało – były kompletnie przekłamane i nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. To, co tu zastaliśmy, przerosło nasze wyobrażenia. Największy problem to karaluchy – wszędzie. W pokojach, na łóżkach, na korytarzu. Najbardziej obrzydliwa sytuacja wydarzyła się w stołówce – kiedy sięgnęłam po łyżeczkę, wyleciał z niej ogromny karaluch. Dołączam zdjęcia, żeby pokazać, że to nie przesada. Po rozmowie z biurem podróży usłyszeliśmy, że „to wina fauny”, co jest po prostu niedorzeczne. Biuro podróży całkowicie zignorowało sprawę. Hotel zaproponował nam zmianę pokoju, ale kiedy poszliśmy sprawdzić nowy, już przy wejściu zobaczyliśmy kolejnego karalucha. Ostatecznie otrzymaliśmy spray, żeby radzić sobie sami – żałosne. Jedzenie to osobny temat. Jestem w szoku, jak można serwować aż tak niedobre posiłki. Naprawdę nie oczekiwałam wiele, choćby zwykłej dobrej jajecznicy na śniadanie – a nawet ona była niejadalna. Śniadanie ograniczało się praktycznie do parówek i jogurtu, i to było wszystko, co dało się przełknąć. Kolacje? Już zupełnie nic. Piszę to drugi raz – jestem w ogromnym szoku, że jedzenie może być tak złe. Nie mam dużych wymagań i naprawdę jem większość rzeczy, a tu miałam wrażenie, że nic nie nadaje się do spożycia. Czystość – wielki brud na basenie, na korytarzach, w całym hotelu. Zdjęcia to potwierdzają. Obsługa w recepcji to kolejny absurd. Przez pierwsze 4 dni ręczniki basenowe były wydawane za darmo, po czym nagle zasady się zmieniły i trzeba było za nie płacić – raz 2,5 euro za sztukę, innym razem 1,5 euro, a jeszcze innego dnia znowu za darmo. Wszystko zależało od tego, na kogo się trafiło i jaki mieli humor. Żadnych jasnych zasad, pełna samowolka. W normalnym hotelu ręczniki basenowe wymienia się codziennie – tutaj traktowano to jak luksus. I na koniec – zauważyłam, że byli goście, którym to wszystko nie przeszkadzało. Wręcz miałam wrażenie, że to my jesteśmy dziwni, że w ogóle zwracamy na to uwagę. Podsumowując – karaluchy, brud, niejadalne jedzenie i dziwne, zmienne zasady. Zdecydowanie nie polecam

Dominika B
2025-08-17

Hotel Vanilla Garden to miejsce, którego nie mogę polecić. Już od pierwszego dnia pobytu byliśmy narażeni na plagę karaluchów w pokojach i częściach wspólnych. Zmiana pokoju nic nie pomogła, personel dał jedynie spray owadobójczy. Pierwszej nocy nie mogliśmy spać, a przez cały pobyt byliśmy zestresowani i przestraszeni. Dodatkowo hotel wprowadził opłaty za ręczniki basenowe, a do kolacji napoje były płatne. Standard higieny i czystości jest skandaliczny

Majaigies
Wyjątkowy
2021-01-01

W hotelu spędziliśmy święta Bożego Narodzenia w 2020. W tym trudnym - covidowym roku pracownicy bardzo przykładają się do zachowania wszelkich środków ostrożności. Wszyscy noszą maseczki, a miejsca takie jak restauracja, czy basen są regularnie dezynfekowane. Pokoje są przestronne i przyjemne, nie ma się do czego przyczepić :) Obsługa na recepcji i w restauracji jest super pomocna i uśmiechnięta, bardzo umila to czas spędzony w hotelu. Restauracja serwuje bardzo dobre posiłki, codziennie na kolację jedliśmy dania składające się z przystawki, dania głównego i deseru. Wszystko świeże i przygotowywane na miejscu - naprawdę wielki plus za restaurację i świetną obsługę. Jak dla mnie jest to doskonała relacja ceny do jakości, w tym przedziale cenowym nie spodziewaliśmy się tak porządnego i przyjemnego hotelu :)

eter_mozestovsky
Wyjątkowy
2020-08-28

Bardzo miło wspominam pobyt w hotelu. Kameralny, cichy, duże pokoje z balkonami, suszarki na balkonach, duże wygodne łóżko,duże łazienki, przemiła obsługa, pyszne jedzenie. Do plaży 5 min, wokół mnóstwo barów, restauracji. Śniadanie w formie bufetu - duży wybór, kuchnia europejska oraz typowo lokalna. Jedzenie świeże. Na kolację są przekąski w formie bufetu oraz menu dań głównych - szef kuchni zasługuje na 5+ Sprzątanie pokoi codziennie, w tym wymiana ręczników. Po przyjeździe zostaliśmy przywitani lampką wina. W pokojach jest telewizor (wyświetlane są informacje o hotelu, jest też kanał turystyczny o ciekawych miejscach na Teneryfie, jest też Netflix), telefon, dużo gniazdek, bardzo duża szafa, sejf (za dopłatą), mikrofala, lodówka, czajnik elektryczny, szklanki, kawa, herbata. Łóżko jest ogromnych rozmiarów i jest bardzo wygodne! Jest też klimatyzacja. Na balkonach jest rozkładana suszarka (na np. ręczniki), stoliczek i krzesełka. Na dolnych tarasach jest trawa i leżaki (tarasy są wspólne dla kilku pokoi). W łazience duża umywalka z lustrem, toaleta, prysznic typu walk in. Do dyspozycji są płyny myjące pod prysznic i mydło do rąk oraz suszarka do włosów. W hotelu jest basen, jacuzzi, siłownia. Wokół basenu ustawione są leżaki oraz łóżka z parasolami. Na miejscu przy recepcji można wykupić też wycieczki jednodniowe i vouchery na atrakcje. W związku z koronawirusem było troszkę mniej ludzi,między stolikami w restauracji były duże odstępy, na bieżąco wszystko było dezynfekowane. Czuliśmy się bardzo bezpiecznie. Bardzo polecam hotel dla wszystkich którzy chcą odpocząć :)

536justynaa
2020-08-22

Zacznę od tego że hotel kwateruje Polaków w pokojach przy ulicy lub z widokiem na ścianę sąsiedniego hotelu. Za pokoje z widokiem na basen trzeba dopłacić 15euro żenada. W hotelu brak logiki zarzadajacych na śniadanie bufet na kolację nie bo co id 19 i nie wolno samemu nakładać głupota. Przez tydz 7 dan z karty codziennie to samo. Jedynie basen ok obsługa miła pokoje czyste. Położenie takie sobie do ładnych plaż Camison 2km. Niedaleko hotelu plaża Troya brzydka czarny piasek. Byliśmy trzeci raz na Teneryfie i to najsłabszy hotel

R1500ZHtomaszm
2025-08-18

Do tego hotelu przyjechaliśmy kierując się opiniami, które – jak się okazało – były kompletnie przekłamane i nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. To, co tu zastaliśmy, przerosło nasze wyobrażenia. Największy problem to karaluchy – wszędzie. W pokojach, na łóżkach, na korytarzu. Najbardziej obrzydliwa sytuacja wydarzyła się w stołówce – kiedy sięgnęłam po łyżeczkę, wyleciał z niej ogromny karaluch. Dołączam zdjęcia, żeby pokazać, że to nie przesada. Po rozmowie z biurem podróży usłyszeliśmy, że „to wina fauny”, co jest po prostu niedorzeczne. Biuro podróży całkowicie zignorowało sprawę. Hotel zaproponował nam zmianę pokoju, ale kiedy poszliśmy sprawdzić nowy, już przy wejściu zobaczyliśmy kolejnego karalucha. Ostatecznie otrzymaliśmy spray, żeby radzić sobie sami – żałosne. Jedzenie to osobny temat. Jestem w szoku, jak można serwować aż tak niedobre posiłki. Naprawdę nie oczekiwałam wiele, choćby zwykłej dobrej jajecznicy na śniadanie – a nawet ona była niejadalna. Śniadanie ograniczało się praktycznie do parówek i jogurtu, i to było wszystko, co dało się przełknąć. Kolacje? Już zupełnie nic. Piszę to drugi raz – jestem w ogromnym szoku, że jedzenie może być tak złe. Nie mam dużych wymagań i naprawdę jem większość rzeczy, a tu miałam wrażenie, że nic nie nadaje się do spożycia. Czystość – wielki brud na basenie, na korytarzach, w całym hotelu. Zdjęcia to potwierdzają. Obsługa w recepcji to kolejny absurd. Przez pierwsze 4 dni ręczniki basenowe były wydawane za darmo, po czym nagle zasady się zmieniły i trzeba było za nie płacić – raz 2,5 euro za sztukę, innym razem 1,5 euro, a jeszcze innego dnia znowu za darmo. Wszystko zależało od tego, na kogo się trafiło i jaki mieli humor. Żadnych jasnych zasad, pełna samowolka. W normalnym hotelu ręczniki basenowe wymienia się codziennie – tutaj traktowano to jak luksus. I na koniec – zauważyłam, że byli goście, którym to wszystko nie przeszkadzało. Wręcz miałam wrażenie, że to my jesteśmy dziwni, że w ogóle zwracamy na to uwagę. Podsumowując – karaluchy, brud, niejadalne jedzenie i dziwne, zmienne zasady. Zdecydowanie nie polecam

Dominika B

Vanilla Garden - informacje

Nowoczesne wnętrza i znakomite położenie to najważniejsze atuty hotelu Vanilla Garden. Obiekt zlokalizowany jest w miejscu, z którego łatwo dotrzecie do pobliskich sklepów i restauracji, na plażę Playa de Troya czy do parku wodnego Siam Park. Na terenie hotelu zrelaksujecie się nad basenem lub skorzystacie z oferty masażów. Vanilla Garden to idealny wybór dla dwojga – przeznaczony jest bowiem wyłącznie dla dorosłych (16+).

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Hotel 16+
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 3 km od centrum miejscowości Los Cristianos
  • ok. 350 m od barów i klubów
  • ok. 500 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
  • ok. 500 m od przystanku autobusowego, ok. 700 m od Siam Parku
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Znakomity
(1684 opinie)
(1684 opinie)
    Czystość
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
  • Dominika B2025-08-18

    Do tego hotelu przyjechaliśmy kierując się opiniami, które – jak się okazało – były kompletnie przekłamane i nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. To, co tu zastaliśmy, przerosło nasze wyobrażenia. Największy problem to karaluchy – wszędzie. W pokojach, na łóżkach, na korytarzu. Najbardziej obrzydliwa sytuacja wydarzyła się w stołówce – kiedy sięgnęłam po łyżeczkę, wyleciał z niej ogromny karaluch. Dołączam zdjęcia, żeby pokazać, że to nie przesada. Po rozmowie z biurem podróży usłyszeliśmy, że „to wina fauny”, co jest po prostu niedorzeczne. Biuro podróży całkowicie zignorowało sprawę. Hotel zaproponował nam zmianę pokoju, ale kiedy poszliśmy sprawdzić nowy, już przy wejściu zobaczyliśmy kolejnego karalucha. Ostatecznie otrzymaliśmy spray, żeby radzić sobie sami – żałosne. Jedzenie to osobny temat. Jestem w szoku, jak można serwować aż tak niedobre posiłki. Naprawdę nie oczekiwałam wiele, choćby zwykłej dobrej jajecznicy na śniadanie – a nawet ona była niejadalna. Śniadanie ograniczało się praktycznie do parówek i jogurtu, i to było wszystko, co dało się przełknąć. Kolacje? Już zupełnie nic. Piszę to drugi raz – jestem w ogromnym szoku, że jedzenie może być tak złe. Nie mam dużych wymagań i naprawdę jem większość rzeczy, a tu miałam wrażenie, że nic nie nadaje się do spożycia. Czystość – wielki brud na basenie, na korytarzach, w całym hotelu. Zdjęcia to potwierdzają. Obsługa w recepcji to kolejny absurd. Przez pierwsze 4 dni ręczniki basenowe były wydawane za darmo, po czym nagle zasady się zmieniły i trzeba było za nie płacić – raz 2,5 euro za sztukę, innym razem 1,5 euro, a jeszcze innego dnia znowu za darmo. Wszystko zależało od tego, na kogo się trafiło i jaki mieli humor. Żadnych jasnych zasad, pełna samowolka. W normalnym hotelu ręczniki basenowe wymienia się codziennie – tutaj traktowano to jak luksus. I na koniec – zauważyłam, że byli goście, którym to wszystko nie przeszkadzało. Wręcz miałam wrażenie, że to my jesteśmy dziwni, że w ogóle zwracamy na to uwagę. Podsumowując – karaluchy, brud, niejadalne jedzenie i dziwne, zmienne zasady. Zdecydowanie nie polecam

  • Majaigies2025-08-17

    Hotel Vanilla Garden to miejsce, którego nie mogę polecić. Już od pierwszego dnia pobytu byliśmy narażeni na plagę karaluchów w pokojach i częściach wspólnych. Zmiana pokoju nic nie pomogła, personel dał jedynie spray owadobójczy. Pierwszej nocy nie mogliśmy spać, a przez cały pobyt byliśmy zestresowani i przestraszeni. Dodatkowo hotel wprowadził opłaty za ręczniki basenowe, a do kolacji napoje były płatne. Standard higieny i czystości jest skandaliczny

  • eter_mozestovsky2021-01-01
    Wyjątkowy

    W hotelu spędziliśmy święta Bożego Narodzenia w 2020. W tym trudnym - covidowym roku pracownicy bardzo przykładają się do zachowania wszelkich środków ostrożności. Wszyscy noszą maseczki, a miejsca takie jak restauracja, czy basen są regularnie dezynfekowane. Pokoje są przestronne i przyjemne, nie ma się do czego przyczepić :) Obsługa na recepcji i w restauracji jest super pomocna i uśmiechnięta, bardzo umila to czas spędzony w hotelu. Restauracja serwuje bardzo dobre posiłki, codziennie na kolację jedliśmy dania składające się z przystawki, dania głównego i deseru. Wszystko świeże i przygotowywane na miejscu - naprawdę wielki plus za restaurację i świetną obsługę. Jak dla mnie jest to doskonała relacja ceny do jakości, w tym przedziale cenowym nie spodziewaliśmy się tak porządnego i przyjemnego hotelu :)

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa

Dlaczego warto wybrać Vanilla Garden

  • hotel tylko dla dorosłych (16+)
  • darmowe Wi-Fi w hotelu
  • nowoczesne wnętrza

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI