TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel

TUI BLUE Atlantic Hills

TFS11363

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Czystość
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Jakość noclegu
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
TUI BLUE Atlantic Hills Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Wyjątkowy
Wyjątkowy
2025-05-31

The location was great, the views were breath taking! The staff paid attention to the needs of the guests. Sandra, the TUI rep made us feel special. She made every effort to make sure our stay was comfortable. She was very patient when we couldn't decide what excursions we wanted to go on. The food was fantastic! We were looked after by everyone in the restaurant, especially Sabrina who went out of her way to get me a gluten and dairy free cake, even when I told her it was ok. Victor served us in the a la carte restaurant and in the main dining room. He was amazing in both areas. He helped me to choose a nice wine and made me feel looked after. Reception staff was very helpful as well! They made sure our trip to the spa was booked as well as taxi to and fro (they reimbursed the taxi fare).

Go28895222524
2024-09-08

Wakacje w tym hotelu kupiliśmy w biurze podróży TUI, niestety opis oferty nie był dokładny, przez co na miejscu dopiero dowiedzieliśmy się o kilku niedogodnościach. Byliśmy tam od 30.08 do 05.09. Wygląd pokoi był bardzo fajny, nowoczesny wystrój, jednak brak zamkniętej dużej szafy był dla nas problemem z racji, że często chowamy tam wiele rzeczy, aby utrzymać sobie porządek w pokoju. Tu niestety wszystko musiało być na wierzchu bądź w walizce. Ze względu na to, że na kartce, którą otrzymaliśmy z recepcji, że hotel zachęca do korzystania z sejfu, bo nie odpowiada za nic co zginie z pokoju byliśmy sceptycznie nastawieni do sprzątania mimo, że cała gotówkę zawsze mieliśmy przy sobie. Nie podoba mi się takie otwarte mówienie, że może coś nam zginąć. Wiadomo, że wszędzie może się to zdarzyć jednak tutaj informacja była wręcz dosłowna „Jak was okradną to wasz problem „. Dodatkowo mieliśmy wykupione dwa posiłki, ale do kolacji napoje nie były w cenie. Nawet zwykła woda, która kosztowała za małą butelkę 2,5 euro, co nie było opisane w ofercie tak jak i to, że jeden basen jest płatny. Jeszcze się nie spotkaliśmy z czymś takim. Dodatkowo w hotelu obok były prowadzone prace od samego rana o czym zostaliśmy poinformowani mailowo niedługo przed wylotem i zostaliśmy zapewnieni przez TUI, że postarają się dać nam pokój z dala od hałasu, po czym ulokowano nas typowo na przeciwko remontowanego hotelu, więc ich zapewnienia nie są nic warte. Takie informacje powinny zostać podane już przy rezerwacji. W opisie oferty pisało że hotel Atlantic przeszedł remont w 2023 roku, po czym również w mailu dostaliśmy powiadomienia, że nie wszystko jest jeszcze czynne, jak jednak z restauracji więc również kolejne wprowadzenie w błąd. Jeśli chodzi o jedzienie to słabiutko. Mały wybór jak na 4 gwiazdkowy hotel, jedzenie naprawdę było ledwo letnie, nie stosowali podgrzewaczy. Naleśniki czy jajecznicę wyłożone na zwykłe duże talerze więc nie ma co się dziwić, że zimne. Większość owoców w zalewach zamiast świeżych, podstawowe warzywa jak ogórek czy pomidor były na zmianę w jeden czy dwa dni zdarzyło się, że było podane i to i to. Woda w jadalni z automatu dostępna tylko do śniadania smakowała dziwnie jakby chlorem i miałam bóle brzucha po jej wypiciu. Ogólnie nie jesteśmy zadowoleni z pobytu plus tylko taki że jest tam ładnie po remoncie. Przy wykwaterowaniu jeszcze zostaliśmy obciążeni jakaś opłata 6 euro nawet nie wiem za co, bo pokazano nam fakturę po hiszpańsku. Nic dodatkowego nie braliśmy więc nie mam pojęcia co oni tam wzięli, ale już nie mieliśmy nawet ochoty z chłopakiem dochodzić się za co, bo zapewne i tak byśmy musieli zapłacić. Ogólnie bardziej minus dla TUI, że oferta nie jest dobrze opisana i nie spełniają obietnic, które sami dają w mailach.

Patrycja K
Wyjątkowy
2025-06-04

This is our second time coming to this hotel and both times have been amazing! The food is great, we are not picky eaters but there’s always a good selection of meats, fish, veggies, pasta and potatoes!! You won’t go hungry here. The breakfast is good too! The rooms are so modern, spacious and comfortable! We’re on the 7th floor and the view is fantastic! You also get the sun for a couple of hours in the morning. The pool is heated which is lovely, especially when it goes overcast, you can warm right up! The poor snack bar is lovely also, we got the olive and beef ragu which was amazing. There’s loads to do as well, pool table, evening entertainment, organised activities throughout the day, gym etc. They also gave us a free bottle of red wine and some biscuits when we arrived! Not sure why but much appreciated :) It’s about a 10 min walk down into the town, coming back is a bit of a trek through the park but it’s a beautiful trek haha. I’d reccomend this hotel to anyone coming here, it’s the best hotel I have ever stayed at!!

Lucy R
Wyjątkowy
2025-06-04

The positives: - Friendly staff - Very clean - Food was good enough, gluten free options for my partner! - Views - Heated pool, never had an issue getting a sun lounger. - Some great cocktail makers - Lovely rooms, hot showers and comfy beds (pillows too soft for my personal liking) The not so positives: - Very few activities for the week we stayed, seemed to have lots planned in for following week though? - Entertainment - needs to be a bit more diverse, maybe some opportunities to dance? Always just a chill lounge vibe. - Background music at the pool bar, this would enhance the atmosphere and give people freedom to chat without feeling overheard. The silly things other reviewers complain about that aren't really an issue: - The steps down to the town. Alot of reviews make it out like it's the hotels fault, Tenerife is hilly! The steps are fine and plenty of places to stop and rest if needed, or walk up the road (very safe), a few minutes longer but much easier and beautiful views, or grab a taxi for about 5-6 euros. - The construction work on hotel next door is not very intrusive, didn't really bother us at all. - The transfer time, its a pleasant 1hr 15 ish and some beautiful views. I don't know why people are moaning, they are on their holiday!!! We had much more cloud cover than any westher app told us which was disappointing, but we did hire a car (very easy and affordable via the hotel) and took two day trips to beaches at Costa Adeje which was absolutely beautiful and omg the sunshine ! This is a beautiful hotel which I imagine is only going to get better as TUI Blue changes take place. They could do with one or two more members of staff to cater for the residents but this is not the fault of the staff who were very helpful. I would stay here again, if only it was more south side due to weather. Recommended 😀

Kim H
Wyjątkowy
2025-06-01

Our first visit to Tenerife and The TUI Atlantic Hills hotel in Peurto de la Cruz was a good place to start. The hotel is recently refurbished and now part of the TUI Blu brand. The hotel is very well refurbished the rooms are nicely done, as are all the common areas bar, restaurant and gym. The spa is still being worked on. The pool area is great lots of grass and plenty of sun beds, the grounds are well manicured. There is as you will read from the other reviews a lot of construction work on a nearby site and there is some noise but we didn’t find it at all intrusive. The hotel is on the hill overlooking the town and bay so excellent views. The walk into town down the 250+ steps takes about 15-20 mins and the area along the poromenade has a wide range of shops, bars and restaurants. There are some good sized supermarkets so you can stock up on wine, beer snacks and anything else you may need. The rooms have a refrigerator so that’s good. There is a small mini market about 5-10 mins walk from the hotel if you don’t want to head into town. There are plenty of taxis in and around the town so there is no need to walk back up to the hotel. There is a nice park just outside the hotel gates which is nice for a walk/run. The food in the buffet restaurant is good, always a good selection and well prepared, we didn’t find the need to head out to eat in the evening but if you want to there is a small restaurant/bar 5 mins from the hotel with limited menu but great views. The staff at the hotel are really helpful and most speak English and German. We have spent a week here with only one day of sunshine so obviously disappointing but if the sun had shone I am sure we would be telling everyone what a great holiday in a wonderful hotel. Also there was entertainment in the bar most evenings which made for an enjoyable way to end the day. We ate one meal in the smaller restaurant one evening which was included in the half-board pricing, something a little different and very enjoyable.

Andrew_R_Heather
Wyjątkowy
2025-05-31

The location was great, the views were breath taking! The staff paid attention to the needs of the guests. Sandra, the TUI rep made us feel special. She made every effort to make sure our stay was comfortable. She was very patient when we couldn't decide what excursions we wanted to go on. The food was fantastic! We were looked after by everyone in the restaurant, especially Sabrina who went out of her way to get me a gluten and dairy free cake, even when I told her it was ok. Victor served us in the a la carte restaurant and in the main dining room. He was amazing in both areas. He helped me to choose a nice wine and made me feel looked after. Reception staff was very helpful as well! They made sure our trip to the spa was booked as well as taxi to and fro (they reimbursed the taxi fare).

Go28895222524
2024-09-08

Wakacje w tym hotelu kupiliśmy w biurze podróży TUI, niestety opis oferty nie był dokładny, przez co na miejscu dopiero dowiedzieliśmy się o kilku niedogodnościach. Byliśmy tam od 30.08 do 05.09. Wygląd pokoi był bardzo fajny, nowoczesny wystrój, jednak brak zamkniętej dużej szafy był dla nas problemem z racji, że często chowamy tam wiele rzeczy, aby utrzymać sobie porządek w pokoju. Tu niestety wszystko musiało być na wierzchu bądź w walizce. Ze względu na to, że na kartce, którą otrzymaliśmy z recepcji, że hotel zachęca do korzystania z sejfu, bo nie odpowiada za nic co zginie z pokoju byliśmy sceptycznie nastawieni do sprzątania mimo, że cała gotówkę zawsze mieliśmy przy sobie. Nie podoba mi się takie otwarte mówienie, że może coś nam zginąć. Wiadomo, że wszędzie może się to zdarzyć jednak tutaj informacja była wręcz dosłowna „Jak was okradną to wasz problem „. Dodatkowo mieliśmy wykupione dwa posiłki, ale do kolacji napoje nie były w cenie. Nawet zwykła woda, która kosztowała za małą butelkę 2,5 euro, co nie było opisane w ofercie tak jak i to, że jeden basen jest płatny. Jeszcze się nie spotkaliśmy z czymś takim. Dodatkowo w hotelu obok były prowadzone prace od samego rana o czym zostaliśmy poinformowani mailowo niedługo przed wylotem i zostaliśmy zapewnieni przez TUI, że postarają się dać nam pokój z dala od hałasu, po czym ulokowano nas typowo na przeciwko remontowanego hotelu, więc ich zapewnienia nie są nic warte. Takie informacje powinny zostać podane już przy rezerwacji. W opisie oferty pisało że hotel Atlantic przeszedł remont w 2023 roku, po czym również w mailu dostaliśmy powiadomienia, że nie wszystko jest jeszcze czynne, jak jednak z restauracji więc również kolejne wprowadzenie w błąd. Jeśli chodzi o jedzienie to słabiutko. Mały wybór jak na 4 gwiazdkowy hotel, jedzenie naprawdę było ledwo letnie, nie stosowali podgrzewaczy. Naleśniki czy jajecznicę wyłożone na zwykłe duże talerze więc nie ma co się dziwić, że zimne. Większość owoców w zalewach zamiast świeżych, podstawowe warzywa jak ogórek czy pomidor były na zmianę w jeden czy dwa dni zdarzyło się, że było podane i to i to. Woda w jadalni z automatu dostępna tylko do śniadania smakowała dziwnie jakby chlorem i miałam bóle brzucha po jej wypiciu. Ogólnie nie jesteśmy zadowoleni z pobytu plus tylko taki że jest tam ładnie po remoncie. Przy wykwaterowaniu jeszcze zostaliśmy obciążeni jakaś opłata 6 euro nawet nie wiem za co, bo pokazano nam fakturę po hiszpańsku. Nic dodatkowego nie braliśmy więc nie mam pojęcia co oni tam wzięli, ale już nie mieliśmy nawet ochoty z chłopakiem dochodzić się za co, bo zapewne i tak byśmy musieli zapłacić. Ogólnie bardziej minus dla TUI, że oferta nie jest dobrze opisana i nie spełniają obietnic, które sami dają w mailach.

Patrycja K

TUI BLUE Atlantic Hills - informacje

TUI BLUE Atlantic Hills to nowo otwarty obiekt przeznaczony wyłącznie dla gości powyżej 16. roku życia - sprawdzi się więc doskonale dla par, chcących spędzić romantyczne chwile tylko we dwoje lub dla grup przyjaciół uwielbiających eksplorowanie nowych miejsc. Na gości czeka tutaj między innymi oferta masaży i siłownia, a wieczory umili muzyka na żywo. Dwie restauracje i bary zadbają o podniebienie gości i dostarczą orzeźwiających drinków.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Hotel 16+
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 1 km od centrum miasta
  • ok. 1,4 km od plaży
  • ok. 90 km od lotniska
World map
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(79 opinii)
(79 opinii)
    Czystość
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Jakość noclegu
    Lokalizacja
  • Patrycja K2024-09-08

    Wakacje w tym hotelu kupiliśmy w biurze podróży TUI, niestety opis oferty nie był dokładny, przez co na miejscu dopiero dowiedzieliśmy się o kilku niedogodnościach. Byliśmy tam od 30.08 do 05.09. Wygląd pokoi był bardzo fajny, nowoczesny wystrój, jednak brak zamkniętej dużej szafy był dla nas problemem z racji, że często chowamy tam wiele rzeczy, aby utrzymać sobie porządek w pokoju. Tu niestety wszystko musiało być na wierzchu bądź w walizce. Ze względu na to, że na kartce, którą otrzymaliśmy z recepcji, że hotel zachęca do korzystania z sejfu, bo nie odpowiada za nic co zginie z pokoju byliśmy sceptycznie nastawieni do sprzątania mimo, że cała gotówkę zawsze mieliśmy przy sobie. Nie podoba mi się takie otwarte mówienie, że może coś nam zginąć. Wiadomo, że wszędzie może się to zdarzyć jednak tutaj informacja była wręcz dosłowna „Jak was okradną to wasz problem „. Dodatkowo mieliśmy wykupione dwa posiłki, ale do kolacji napoje nie były w cenie. Nawet zwykła woda, która kosztowała za małą butelkę 2,5 euro, co nie było opisane w ofercie tak jak i to, że jeden basen jest płatny. Jeszcze się nie spotkaliśmy z czymś takim. Dodatkowo w hotelu obok były prowadzone prace od samego rana o czym zostaliśmy poinformowani mailowo niedługo przed wylotem i zostaliśmy zapewnieni przez TUI, że postarają się dać nam pokój z dala od hałasu, po czym ulokowano nas typowo na przeciwko remontowanego hotelu, więc ich zapewnienia nie są nic warte. Takie informacje powinny zostać podane już przy rezerwacji. W opisie oferty pisało że hotel Atlantic przeszedł remont w 2023 roku, po czym również w mailu dostaliśmy powiadomienia, że nie wszystko jest jeszcze czynne, jak jednak z restauracji więc również kolejne wprowadzenie w błąd. Jeśli chodzi o jedzienie to słabiutko. Mały wybór jak na 4 gwiazdkowy hotel, jedzenie naprawdę było ledwo letnie, nie stosowali podgrzewaczy. Naleśniki czy jajecznicę wyłożone na zwykłe duże talerze więc nie ma co się dziwić, że zimne. Większość owoców w zalewach zamiast świeżych, podstawowe warzywa jak ogórek czy pomidor były na zmianę w jeden czy dwa dni zdarzyło się, że było podane i to i to. Woda w jadalni z automatu dostępna tylko do śniadania smakowała dziwnie jakby chlorem i miałam bóle brzucha po jej wypiciu. Ogólnie nie jesteśmy zadowoleni z pobytu plus tylko taki że jest tam ładnie po remoncie. Przy wykwaterowaniu jeszcze zostaliśmy obciążeni jakaś opłata 6 euro nawet nie wiem za co, bo pokazano nam fakturę po hiszpańsku. Nic dodatkowego nie braliśmy więc nie mam pojęcia co oni tam wzięli, ale już nie mieliśmy nawet ochoty z chłopakiem dochodzić się za co, bo zapewne i tak byśmy musieli zapłacić. Ogólnie bardziej minus dla TUI, że oferta nie jest dobrze opisana i nie spełniają obietnic, które sami dają w mailach.

  • Lucy R2025-06-04
    Wyjątkowy

    This is our second time coming to this hotel and both times have been amazing! The food is great, we are not picky eaters but there’s always a good selection of meats, fish, veggies, pasta and potatoes!! You won’t go hungry here. The breakfast is good too! The rooms are so modern, spacious and comfortable! We’re on the 7th floor and the view is fantastic! You also get the sun for a couple of hours in the morning. The pool is heated which is lovely, especially when it goes overcast, you can warm right up! The poor snack bar is lovely also, we got the olive and beef ragu which was amazing. There’s loads to do as well, pool table, evening entertainment, organised activities throughout the day, gym etc. They also gave us a free bottle of red wine and some biscuits when we arrived! Not sure why but much appreciated :) It’s about a 10 min walk down into the town, coming back is a bit of a trek through the park but it’s a beautiful trek haha. I’d reccomend this hotel to anyone coming here, it’s the best hotel I have ever stayed at!!

  • Kim H2025-06-04
    Wyjątkowy

    The positives: - Friendly staff - Very clean - Food was good enough, gluten free options for my partner! - Views - Heated pool, never had an issue getting a sun lounger. - Some great cocktail makers - Lovely rooms, hot showers and comfy beds (pillows too soft for my personal liking) The not so positives: - Very few activities for the week we stayed, seemed to have lots planned in for following week though? - Entertainment - needs to be a bit more diverse, maybe some opportunities to dance? Always just a chill lounge vibe. - Background music at the pool bar, this would enhance the atmosphere and give people freedom to chat without feeling overheard. The silly things other reviewers complain about that aren't really an issue: - The steps down to the town. Alot of reviews make it out like it's the hotels fault, Tenerife is hilly! The steps are fine and plenty of places to stop and rest if needed, or walk up the road (very safe), a few minutes longer but much easier and beautiful views, or grab a taxi for about 5-6 euros. - The construction work on hotel next door is not very intrusive, didn't really bother us at all. - The transfer time, its a pleasant 1hr 15 ish and some beautiful views. I don't know why people are moaning, they are on their holiday!!! We had much more cloud cover than any westher app told us which was disappointing, but we did hire a car (very easy and affordable via the hotel) and took two day trips to beaches at Costa Adeje which was absolutely beautiful and omg the sunshine ! This is a beautiful hotel which I imagine is only going to get better as TUI Blue changes take place. They could do with one or two more members of staff to cater for the residents but this is not the fault of the staff who were very helpful. I would stay here again, if only it was more south side due to weather. Recommended 😀

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać TUI BLUE Atlantic Hills

  • hotel dla dorosłych (16+)
  • darmowe Wi-Fi w całym hotelu
  • muzyka na żywo

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI