Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Lokalizacja
- Pokoje
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Wartość
Guayarmina Princess - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Hotel 16+
- Spa
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- w centrum Costa Adeje
- ok. 150 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
- Czystość
- Lokalizacja
- Pokoje
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Wartość
- ankaaxx2025-06-04Bardzo dobry
Hotel na dobrym poziomie, ale szału nie ma. Głównie pod Anglików i tutaj nie ma co się dziwić, skoro stanowią zdecydowaną większość. Podsumuję krótko: świetna lokalizacja - tuż przy promenadzie, urozmaicona i smaczna kuchnia (ale przestrzegam przed restauracją Roast, w której jedzenie jest naprawdę kiepskie), czystość na plus, spory wybór leżaków przy basenie. Największym rozczarowaniem jest obsługa (oczywiście z wyjątkami!) - coś tam nie gra, panuje dziwny, napięty klimat, a pan na recepcji ma jeszcze wiele do nauki (chociażby należy ćwiczyć życzliwość dla gości - O. ;).
- czaroit2019-07-13Bardzo dobry
Informacje podstawowe: para z Polski, opcja HB. Recepcja: obsługa mówi płynnie w języku angielskim i niemieckim. Uprzejmi i pomocni. Goście: głównie z Wielkiej Brytanii i Niemiec; pojedynczy goście innych narodowości; podczas naszego 10 - dniowego pobytu oprócz nas nie było nikogo z Polski. Pokoje: sprzątane codziennie + wymiana ręcznika. W lodówce zestaw powitalny (napoje gazowane słodzone, piwo i woda); za uzupełnienie trzeba zapłacić. Woda niegazowana dostarczana codziennie, bezpłatna. Łóżka bardzo wygodne; duże, na kółkach, 2 pojedyncze w pokoju 2 - osobowym. Łazienka oddzielona od pokoju matową szybą. Balkon z widokiem na ulicę. AC działa bez zarzutu. Pokój z tych w najniższej cenie - niczego nie brakuje. Posiłki: Restauracja Food Market - śniadania: lubiący świeże warzywa nie będą do końca zadowoleni, tylko pomidory i ogórki (smak pozostawia sporo do życzenia). Oprócz tego płatki, pancakes, wędliny, sery żółte i biały, dżemy, mleko, jogurty, bakalie, owoce i potrawy typowe dla gości z Wielkiej Brytanii. Obiadokolacja: duży wybór potraw typowych dla kuchni włoskiej, chińskiej, japońskiej, hiszpańskiej. Zawsze dwie zupy. Potrawy zwykle wymagają użycia przypraw (sól, pieprz). Desery i owoce. Restauracja The Roast: przy pobycie 10- dniowym otrzymujesz 2 - krotną możliwość rezerwacji restauracji (w recepcji lub w automatach dostępnych w holu hotelowym). ! Niestety goście nie zawsze przestrzegają oczywistych zasad dotyczących ubioru podczas posiłków w restauracji (obsługa restauracji nie reaguje za zasady ustalone przez hotel). Basen - przedzielony na dwie części o różnych temperaturach wody. Basen nie jest zbyt oblegany; głębokość i długość niecki basenowej nieco za mała na swobodne pływanie. W pokoju ręcznik basenowy wymieniany na czysty u ratownika na basenie (przy pobycie 10 dniowym otrzymujesz 2 talony na wymianę). Leżaki z parasolem dla dwóch osób dostępne bez problemu. Plaża: ciemna, wulkaniczna, 2 minuty od hotelu; wyjście tylną bramą hotelową (otwierasz opaską otrzymaną przy zameldowaniu). Poza hotelem: - warto zobaczyć: klify w Los Gigantes (dojedziesz lokalnym autobusem Titsa nr 477), wioskę Masca, Pico del Teide , Loro Park i Siam Park. -jeśli jesteś smakoszem lodów własnej produkcji to idąc deptakiem od Marketu Dino w kierunku plaży skręć w lewo i tam odnajdziesz maleńką lodziarnię prowadzaną przez Włochów.
- 220allann2020-01-21
Rezerwacja była dość dobrze dla nas przygotowana i byliśmy „klasą platynową” Po drugiej stronie recepcji wydawało się, że ludzie stać w kolejce przez absolutnie wieki. Poprosiliśmy o rezerwację na wysokie piętro i podwójne łóżko w dniu przyjazdu, powiedziano nam, że przepraszamy, nie jest możliwe. Podczas rezerwacji wyjaśnialiśmy również, że powodem naszych wakacji było świętowanie naszej złotej rocznicy ślubu. Nie wspomniano o tym. Niestety, po kilku dniach goście w sąsiednim pokoju zaczęli palić papierosy na balkonie. Ponieważ nie jesteśmy palaczami, nie mogliśmy usiąść na balkonie. Chyba wszyscy lubimy spędzać wakacje na słońcu. Zgłosiłem to do „relacji z gośćmi”, którzy powiedzieli „nie”, że nie powinno się to zdarzyć, ponieważ palenie w pokojach i balkonach jest ściśle sprzeczne z hiszpańskim prawem. nie zrobili jednak nic, aby temu zapobiec, oprócz wysłania MNIE silnie sformułowanego listu z informacją o naruszeniu hiszpańskiego prawa palenia w pokojach lub na balkonach. Palenie trwało bez końca, ponownie rozmawiałem z „Lucą” w relacjach z gośćmi, który powiedział mi, że nie, że się mylę i że palenie na balkonach nie było kwestią prawa hiszpańskiego ani żadnego innego. Więc oczywiście lewa ręka nie mówi do prawej ręki. W końcu rozmawiałem z kierownikiem „relacji z gośćmi” po tym, jak kazano mi umówić się na spotkanie. | naprawdę) Zaproponował, że przeniesie nas do innego pokoju, żeby nie musiał radzić sobie z problemem. Jasną stroną tego są bezlitosne wysiłki przedstawiciela TUI na miejscu, który na próżno próbował rozwiązać ten problem, ale nawet on ze swoim płynnym hiszpańskim natknął się na ścianę z cegły i nieuniknione wzruszenie ramionami. Podsumowując, nie polecam tego hotelu nikomu.