Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Czystość
- Wartość
Bitacora - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Dla rodzin
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- plaża ok. 500 m
- centrum miasta/centrum Los Cristianos ok. 4 km
- pole golfowe Golf Club Las Américas ok. 1,5 km
- centrum handlowe Centro Comercial Safari ok. 250 m
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Czystość
- Wartość
- Paweell272019-09-07
Wlasnie wracamy z tygodniowego pobytu i piszemy recrnzje jeszcze na cieplo. Sam hotel jest ok najwiekszym plusem dla nas bylo jedzenie i tak naprawde chyba tylko to, no moze jeszcze lokalizacja. Blisko na deptak gdzie spoto sie dzieje do plazy 5min spacerkiem. Teraz czas na minusy okropny system all inclusive ciagle trzeba miec karte przy sobie zeby co kolwiek zamowic. Bardzo dlugi czas oczekiwania na drinki po zamowieniu nawet 20min. My wylatywalismy wieczorem pick up z hotelu mielismy o 17:15 i niestety poraz pierwszy spotkalismy sie z czyms takim ze all inclusive mielismy tylko do 12 dodam ze przylecielismy tez bardzo pozno bo okolo 23 nic juz nie moglismy zjesc ( w innych hotelach zawsze dla gosci przylatujacych pozno czekala mala kolacja). I teraz czas na najwiekszy minus totalny brak entertainmentu na basenie rano jakies rzutki i jedna gra dla dzieci a wieczorem to juz lepiej nie opowiadac przez caly tydzien jeden jakis pokaz taneczny reszta czasu wyjaca baba ze niedalo sie sluchac. No i jeszcze kilka slow o personelu dla nas obsluga byla bardzo nie mila a najbardziej kobiety w barze na basenie strasznie wulgarne i nie mile. I recepcionista ktory w nosie ma jaka koleiek pomoc. Naprawde szczerze radzilbym zastanowic sie nad innym hotelem. To jest bardzo obiektywna opinia nie naciagamy piszemy poprostu jak bylo ;)
- Daria B2016-03-27Wyjątkowy
Jeden z lepszych hoteli,oferujący wysoki standard,przecudowna obsługa,bardzo pomocny i życzliwy personel.Jedzonko zróżnicowane i smaczne,pokoje sprzatane codziennie na błysk.Rewelacyjna lokalizacja,blisko do plaży,praktycznie w samym centrum rozrywki.Spory basen,nie ma rezerwacji lezakow przed 10ta rano,ratownik zbiera pozostawione na lezakach ręczniki-po śniadaniu bez stresu można zająć sobie miejsce przy basenie.Bardzo spodobała mi się ta zasada,zero buractwa.Na pewno jeszcze wrócę do Bitacora Hotel.
- Krzysztof C2014-07-21
Baseny ok,tylko zjeżdżalnia czynna 2-3 h w ciągu dnia.Plac zabaw ciekawy ale zarazem trochę niebezpieczny dla malutkich dzieci-różnice między gumą a betonem!Pokój dobry-odnowiony-ale brak wentylacji w łazience,klimatyzacja ok.Z windami czasami problem-długie czekanie.Restauracja trochę monotonna względem innych hoteli(Las Palmeras,Iberostar Boungaville)-tylko 5-6 nowych-tematycznych potraw codziennie,reszta ta sama,obsługa ok.Hall Bar-największy minus hotelu-na 200 osób 3 osoby przyjmują zamówienia a także 3 osoby roznoszą-zamówienie+otrzymanie koktajli trwa za długo od 10-20 minut-oszczędzanie na obsłudze!!!!! System All Inclusive jest porażką także-ciągłe noszenie karty od pokoju zamiast plastiku na ręce który jest noszony niepotrzebnie w tym hotelu!! Mini bar w pokoju (zapełnienie) jest płatne co jest oszukiwaniem klienta bo na stronie internetowej zapewniają,że jest darmowy mini bar!!!Aha ,prześcieradła trzeba samemu zdjąć z łóżka bo sprzątaczka tylko wyrówna go na łóżku nawet po 3 dniach,ręczniki ok.Ostatnia rzecz-jeden z panów recepcjonistów(wysoki) jest w tym hotelu nie dla klienta tylko żeby wykorzystywać kolegów,wyciągać kasę i bardzo zarozumiały,reszta obsługa bardzo miła.Ogólnie hotel przereklamowany trochę.