Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Obsługa
- Czystość
Be Live Adults Only Tenerife - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Hotel 16+
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 1 km od centrum Puerto de la Cruz
- w niewielkiej odległości od parku zoologicznego Loro Park
- ok. 300 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 90 min
- Lokalizacja
- Obsługa
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- Anna Ż2024-08-22Bardzo dobry
Czytam te recenzje i zastanawiam się kto pisze takie głupoty. Śniadanie: jajka na twardo, sadzone, jajecznica, jogurty: zawsze 3:naturalny, gruszkowy i jakiś inny do wyboru,owoce w syropie: brzoskiwinie, ananasy, platki, suszone owoce, owsianka, deska serow: 5 tradycyjnych np gouda, mazdamer, ser plesniowy i zawsze jakiś kanaryjski, wędliny miejscowe , bufet ze sniadaniem angielskim, nalesniki, miod, 4 rózne dżemy, pieczywo pszenne, pieczywo francuskie, razowe, owoce: naktarynki, gruszki, melony, papaje, cytrusy, jabłka, mózliwość robienia grzanek i tostow, pomidory, salaty , papryki, sosy , majonezy, 4 ekxpresy do kawy i herbaty. Na obiad ziemniaki pieczone, ziemniaki tluczone, smażone, frytki, makaron 2 sosy do niego, gulasz z róznych mięs, 3 rodzaje ryb, róne salatki , surówki, owoce morza , kaczka, pieczony kurczak, skrzydelka na ostto, wolowina , kozina, jagnięcina, miesa i ruby grilowane, ciasta tortowe, rplady, 4 rodaje tart, owoce. Wina rzeczywiscie z proszku- z nalewaka. Kplacje podobnie.Co do czystosci , pani wymieniala reczniki codzienne , nawet, jak ich nie zlozylismy na desce, nawet wymieniono nam w tygodniu posciel. Więc pytam, co Wy jecie w domu i ile razy na tydzień wy.ieniacie ręczniki? A. Z.
- R B2024-08-13
Generalnie nie polecam. Hotel wygląda jak obiekt z lat 80. Jest zniszczony, łazienka i sanitariaty w fatalnym stanie. Bardzo mały balkon , suszarka na bieliznę również mała. Brak lustra w przedpokoju i pokoju. Tv mały 14 cali. Ręczniki zniszczone, praktycznie szare a nie białe. Brak dozownika na mydło przy umywalce. Serwis sprzątający pozostawia wiele do życzenia. Nie uzupełnia ręczników, mydeł papieru. Brak kosza na śmieci. Posiłki monotonne, śniadania tragiczne, jajecznica z proszku, większość potraw zimna. Brak podstawowych rzeczy typu ketchup, musztarda, majonez. Basen - leżaki dostępne bez problemu o każdej porze. Wymiana ręczników hotelowych płatna 1e za każda wymianę (brak informacji na ten temat przy zameldowaniu). Jedzenie przy basenie to pozostałości ze śniadania, obiadu. W hotelu są 3 windy, jedna była przez cały pobyt nieczynna. Oczekiwanie jest bardzo długie, hotel ma 12 pięter. Karta wejściowa do pokoju bardzo często nie działa, trzeba schodzić do recepcji w celu weryfikacji.
- Radosław J2024-02-19
Hotel chyba nigdy nie miał kontroli dotyczącej swoich 4*. Jak dla mnie zasługuje co najwyżej na 2*. Obsługa w hotelu powolna z brakiem zainteresowania gościem. Zdjęcia w ofercie mocno koloryzowane, faktycznie wszystko wygląda staro i brudno. Z elewacji zewnętrznej odpada tynk, który jest w wielu miejscach zabezpieczony siatką. Bardzo nie wygodne materace, podwójne łóżko z łączeniem na środku. W łazience na wannie rdza a na podłodze popękane płytki. W trakcie pobytu ręczniki wymieniane codziennie ale na tym kończyło się sprzątanie pokoju. W opcji allinclusiv napoje dostępne do obiadu i kolacji tylko u kelnera, który czasami potrafił podejść dopiero wtedy kiedy już kończyło się jeść (automaty z napojami wyłączone). W trakcie posiłków obsługa zwlekała z odbieraniem brudnych naczyń. Bar z przekąskami w trakcie dnia to lodówka z mrożonymi ciastkami zimnymi parówkami i nie świeżymi sałatkami. Nie można tego nazwać bufetem. Jedzenie bardzo słabe w trakcie obiadu i kolacji. Mały wybór dań, a jeśli przyjdziesz godzinę po rozpoczęciu posiłku może już brakować niektórych dan lub są po prostu nie świeże. Ciasta mrożone wszystkie o jednakowym smaku. Napoje o mocno chemicznym smaku. Nie polecam.