Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel

Riu Palace Palmeras

LPA31012
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Riu Palace Palmeras Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Znakomity
Bardzo dobry
2014-06-11

Plusy: Przede wszystkim personel - uśmiechnięci, pomocni, życzliwi, szczerzy ludzie. Powitali nas szampanem. Ciągle nas zauważali, witali, pozdrawiali. Bardzo pracowici i nie mam słów, żeby się ich nachwalić - brudne talerze znikały ze stołu, a pan na basenie uwijał się przy pracy ciągle. Pracownicy mówią w kilku językach - po niemiecku, angielsku, francusku i hiszpańsku. Takich ludzi nie spotkałam w żadnym innym hotelu. Coś niesamowitego! Szef hotelu obecny ciągle, pytał nas czy wszystko ok. Po drugie - jedzenie! Wspaniałe śniadania, które można było zjeść również na tarasie. W niedzielę serwowali szampana do śniadania! Co drugi dzień świeżo wyciskane soki. Drinki do śniadania - kawa, herbata, kakao, soki są darmowe. Na kolacjach jesteś przypisany przez kelnera do konkretnego stolika: obowiązują dwie godziny 18 i 20, które przypisują ci w recepcji przy check-in. Wybór dań z bufetu do kolacji przeogromny - jedliśmy małże, krewetki, ośmiornice, ryby, sushi. Jest bar sałatkowy, są dania na gorąco pichcone w otwartej kuchni przy gościach, osobno kącik z kuchnią kanaryjską i włoską. Desery - ciasta, owoce, musy i lody (pierwszy raz jadłam lody cytrynowe). Raz w tygodniu zjedliśmy w osobnej restauracji 'Sir William' dania ala carte (za darmo). W hotelu są wieczorki muzyczno-taneczne do 23 wieczorem. W sobotę był pokaz ubrań hotelowego sklepu odbywający się nad basenem. Hotelowy personel bardzo pomocny w informacji o wyspie, wycieczkach, eventach itp. Dobra jest też lokalizacja hotelu, 5 minut do promenady i plaży. Blisko do przystanków autobusowych, kilka sklepów-marketów w okolicy i restauracyjek. Nie jest głośno, aczkolwiek w hotelu obok odbywał się generalny remont w ciągu dnia, kiedy nas nie było. Basen nie jest kryty ale z ciepłą wodą - jest część dla dzieci i dla dorosłych, przebieralnia i prysznice na basenie, ręczniki są bezpłatne za okazaniem karty w recepcji - codziennie możesz wymieniać je na nowe. Klimatyzacja i wiatrak za darmo. Na plus zaliczam bidet w łazience - bardzo przydatny. W hotelu mieści się siłownia,fryzjer oraz plac zabaw dla dzieci ale z tych nie korzystaliśmy. Minusy: Pokoje są niestety trochę przestarzałe. Widać ślady zużycia, mieliśmy problem z otwarciem naszych drzwi pierwszego dnia (zwykły klucz, a gałka nie działała). W łazience ohydna zasłona i wanna. Ogromne ciśnienie wody w kranie, prysznicu, toalecie - trzeba uważać, żeby się nie zachlapać przy spuszczaniu wody! Jest to jednak nie wina hotelu a specyfika instalacji na Gran Canarii. Zero prywatności. Jeśli nie chcecie zobaczyć sprzątaczki wchodzącej o 8 rano do pokoju wywieście kartę 'do not disturb'. Pierwszego dnia leżeliśmy w łóżku przed 9 jak usłyszeliśmy sprzątaczkę wchodzącą do naszego pokoju. Innym razem pani od mini baru weszła do pokoju po 12 godzinie, mimo mojego krzyku 'occupied' i zastała mnie przebierającą się w bikini! Spytała czy trzeba coś do mini baru? Nie wywieszałam wywieszki aby mini bar uzupełnić! Balkony nie mają zupełnie prywatności i można łatwo przedostać się na czyjś balkon, zza ścian słychać sąsiadów w ich pokojach, zwłaszcza jak otwierają drzwi na balkon. Płatne Wifi! Kosztuje 20 Euro za 7 dni, nie można go używać na dwóch komputerach/tabletach jednocześnie. Trzeba się wylogować z jednego, by używać na drugim co jest uciążliwe. Przy tym standardzie hotelu jest to co najmniej dziwne. Niewygodne łóżka - dostawiane. Codziennie bolały mnie plecy. Raz pani sprzątająca schowała moją piżamę pod poduszkę! Słaby parking koło hotelu. Na prawie 200 pokoi zaledwie parę miejsc, które ciągle były zajęte. Na ulicy nie zaparkujesz - również wszystko zajęte. Pozostaje płatny parking. 99% gości to Niemcy powyżej 50-60 lat, byliśmy w 1% gości poniżej 50 roku życia (33 lata). Było to dziwne odczucie - zwłaszcza w restauracji. Czuliśmy się jak w sanatorium :) P.S. Chciałabym serdecznie podziękować wspaniałemu personelowi hotelu, bez wyjątku należy Wam się podwyżka za włożoną pracę i serdeczność. Tak jak u Was nie czułam się w żadnym hotelu! Luciano - dziękuję za Twoje słowa w języku polskim! Muchas gracias!

Monika S
2023-08-21

Hotel oceniam jako dobry. Było kilka rzeczy, które zasługują na pochwałę, ale nie brakuje wad. W Hotelu gościli głównie Niemcy i Francuzi w wieku 50+. Znikoma ilość rodzin z małymi dziećmi. Ogólnodostępne części hotelu oraz ogród były ładne, zadbane, nowoczesne i czyste. Hotel nie jest bardzo duży i nam to odpowiadało, ponieważ dzięki temu było ciszej i spokojniej. Nie przeszkadzał nam brak muzyki przy basenach i brak zajęć rekreacyjnych prowadzonych przez animatorów. Lepiej czujemy się w takich miejscach, niż w głośnych molochach. Podczas naszego pobytu nie było żadnego problemu z leżakami przy basenach, zawsze można było coś "upolować", chociaż faktycznie niektórzy goście już z samego rana zrywali się, aby położyć ręczniki w "lepszej miejscówce". Jedzenie przeciętne. Na szczęście jak się dobrze "pokombinowało" można było skomponować sobie przyzwoity posiłek. Natomiast zdecydowanie odradzam wizyty w restauracji "a la carte" Krystal. Byliśmy rozczarowani jakością i smakiem wszystkich potraw, które oczywiście były ładnie podane, ale w ogóle nie smakowały. Pokoje przestronne, czyste z dobrze działającą klimatyzacją i regularnie uzupełnianym minibarkim. Odniosłam wrażanie, że jako Polacy zostaliśmy potraktowani "gorzej" i otrzymaliśmy słabsze pokoje jeśli chodzi o lokalizację. Pokoje jako jedne z nielicznych w całym hotelu, znajdowały się na parterze i było z widokiem na "plecy" baru basenowego. Dodatkowo jeden pokój usytuowany był zaraz przy drugim barze, który był czynnym 24h. W związku z tym, że w Gran Canarii jest spory problem z miejscami parkingowymi, plusik daje za parking (z darmowymi stacjami do ładowania elektrycznych aut). Koszt nie mały - 8 EUR za dzień. Personel bardzo grzeczny i pomocny. Wyjątkiem był jeden Pan barman, który ostro odmówił napełnienia bidonu wodą z butelki, twierdząc że muszę skorzystać z dystrybutora :( Inni barmani, bez problemu i z uśmiechem przelewali mi butelkowaną wodę. W hotelu była możliwość późniejszego wymeldowania, cena jednak zdecydowanie przesadzona - 34 EUR za godzinę. Lokalizacja taka sobie. Sklepiki i restauracje znajdujące się przy plaży słabej jakości, tandetne. Zdecydowanie przyjemnej i ładniej jest na deptaku znajdującym się po drugiej stronie wydm, koło latarni i tam polecamy spacery.

Global532351
Wyjątkowy
2022-04-10

Hotel wspaniały , wyremontowany. Pokoje przestronne, czyste. Personel bardzo przyjazny. Kuchnia i napoje alkoholowe bardzo wysoki poziom. Mały minus za kawę która choć robiona z ekspresu miała smak zupełnie jak jawa zbożowa i zimne baseny ( kwiecień). Co ważne hotel to miejsce bardzo spokojne. Osoby poszukujące hałaśliwych animacji , muzyki głośnej przy basenie mogą być rozczarowane. Wieczorne rozrywki to koncert skrzypaczki, fortepianu czy saksofonu. Z tego też powodu hotel wybierany był przez osoby starsze. Choć dzieci mogą być zakwaterowane hotel ( mam wrażenie celowo) nie oferuje dla nich żadnej atrakcji poza brodzikiem zupełnie na uboczu ( poza strefą basenową) i ślizgawką czyli jak już muszą być to są ale będą się nudzić.

MagdaB2
2020-08-02

Hotel zasługuje na wysoka ocenę jeśli chodzi o czystość 10/10. Przyjazna obsługa w osobie Luciano, Jawier'a oraz Santany 🙏❤.I na tym koniec. Swoją opinię kieruje TYLKO do gości, którzy znają i korzystają z hoteli sieci Riu. Wybierając ten hotel oczekiwaliśmy serwisu na poziomie Riu Palace (byliśmy w kilku i wiemy jak to wyglada). Niestety poza nazwa nic tu nie przypomina serwisu palacowego dostępnego w innych hotelach tej sieci. Tłumaczenie tego covidem jest dla mnie kompletna bzdura. Skoro tak jest to proszę poinformować gosci, że cena która płacą za serwis na wysokim poziomie jest poprostu cena za pobyt. Powiem tak, dla fanów sieci Riu (zwłaszcza spodziewających się poziomu Palace) ten hotel będzie rozczarowaniem- i to sporym. Ps. Stroje gości na kolacji w większości to spodenki, jeśli nie u Pana to u Pani. Obsługa nie zwraca na to kompletnie uwagi (osobiście widziałam takie sytuacje w innych hotelach i goście proszeni byli o przebranie się). Brak serwisu przy basenie- jestem w stanie zrozumiec (byłoby miło poinformować gości przed przyjazdem, że w obecnej chwili nie istnieje). W basenie nie można mieć żadnych materacy, piłek itp. Cóż... Niektórzy mogą a niektórzy nie. To zależy jak głęboko wszedł ktoś w d... panu w zielonej koszulce. Takich przykładów można mnożyć wiele.. Rozczarowanie i zawiedzenie. Na chwilę obecną jest to ostatnie Riu które odwiedzilismy. Wybierając je kierowalismy się pewnością wysokiego poziomu. Klops... Ps. Gran Canaria napewno będzie jeszcze na naszej mapie wakacyjnej☀

E2693QXannas
Bardzo dobry
2016-06-02

Mieszkaliśmy w Bungalowie - 2 osoby dorosłe i 2 dzieci (2 i 6 lat). Jesteśmy bardzo zadowoleni. Wspaniała usługa - mili, uśmiechnięci, z niczym nie ma problemu. Restauracja - olbrzymi wybór jedzenie, wszystko świeże i dobre, jedzenia jest dużo nawet pod koniec czasu przeznaczonego na posiłek. Bungalow bardzo wygodny dla rodzin z dziećmi - salon i wc na dole, dwie sypialnie i łazienka na górze. Czysto, ładnie (drobne niedociągnięcia w wykończeniu). Jedyny minus - podobno w bungalowach nie działa wifi (ale nie sprawdzaliśmy tego). Parking niezbyt duży porównując do wielkości hotelu, ale nie było większych problemów z parkowaniem. Nie było problemów z miejscami przy basenie, codziennie można wymieniać ręczniki basenowe. Oceniłbym hotel jako doskonały, gdyby woda w basenie była cieplejsza - brodzik dla dzieci powinien być podgrzewany, ale nie był.

DanielS367
Bardzo dobry
2014-06-11

Plusy: Przede wszystkim personel - uśmiechnięci, pomocni, życzliwi, szczerzy ludzie. Powitali nas szampanem. Ciągle nas zauważali, witali, pozdrawiali. Bardzo pracowici i nie mam słów, żeby się ich nachwalić - brudne talerze znikały ze stołu, a pan na basenie uwijał się przy pracy ciągle. Pracownicy mówią w kilku językach - po niemiecku, angielsku, francusku i hiszpańsku. Takich ludzi nie spotkałam w żadnym innym hotelu. Coś niesamowitego! Szef hotelu obecny ciągle, pytał nas czy wszystko ok. Po drugie - jedzenie! Wspaniałe śniadania, które można było zjeść również na tarasie. W niedzielę serwowali szampana do śniadania! Co drugi dzień świeżo wyciskane soki. Drinki do śniadania - kawa, herbata, kakao, soki są darmowe. Na kolacjach jesteś przypisany przez kelnera do konkretnego stolika: obowiązują dwie godziny 18 i 20, które przypisują ci w recepcji przy check-in. Wybór dań z bufetu do kolacji przeogromny - jedliśmy małże, krewetki, ośmiornice, ryby, sushi. Jest bar sałatkowy, są dania na gorąco pichcone w otwartej kuchni przy gościach, osobno kącik z kuchnią kanaryjską i włoską. Desery - ciasta, owoce, musy i lody (pierwszy raz jadłam lody cytrynowe). Raz w tygodniu zjedliśmy w osobnej restauracji 'Sir William' dania ala carte (za darmo). W hotelu są wieczorki muzyczno-taneczne do 23 wieczorem. W sobotę był pokaz ubrań hotelowego sklepu odbywający się nad basenem. Hotelowy personel bardzo pomocny w informacji o wyspie, wycieczkach, eventach itp. Dobra jest też lokalizacja hotelu, 5 minut do promenady i plaży. Blisko do przystanków autobusowych, kilka sklepów-marketów w okolicy i restauracyjek. Nie jest głośno, aczkolwiek w hotelu obok odbywał się generalny remont w ciągu dnia, kiedy nas nie było. Basen nie jest kryty ale z ciepłą wodą - jest część dla dzieci i dla dorosłych, przebieralnia i prysznice na basenie, ręczniki są bezpłatne za okazaniem karty w recepcji - codziennie możesz wymieniać je na nowe. Klimatyzacja i wiatrak za darmo. Na plus zaliczam bidet w łazience - bardzo przydatny. W hotelu mieści się siłownia,fryzjer oraz plac zabaw dla dzieci ale z tych nie korzystaliśmy. Minusy: Pokoje są niestety trochę przestarzałe. Widać ślady zużycia, mieliśmy problem z otwarciem naszych drzwi pierwszego dnia (zwykły klucz, a gałka nie działała). W łazience ohydna zasłona i wanna. Ogromne ciśnienie wody w kranie, prysznicu, toalecie - trzeba uważać, żeby się nie zachlapać przy spuszczaniu wody! Jest to jednak nie wina hotelu a specyfika instalacji na Gran Canarii. Zero prywatności. Jeśli nie chcecie zobaczyć sprzątaczki wchodzącej o 8 rano do pokoju wywieście kartę 'do not disturb'. Pierwszego dnia leżeliśmy w łóżku przed 9 jak usłyszeliśmy sprzątaczkę wchodzącą do naszego pokoju. Innym razem pani od mini baru weszła do pokoju po 12 godzinie, mimo mojego krzyku 'occupied' i zastała mnie przebierającą się w bikini! Spytała czy trzeba coś do mini baru? Nie wywieszałam wywieszki aby mini bar uzupełnić! Balkony nie mają zupełnie prywatności i można łatwo przedostać się na czyjś balkon, zza ścian słychać sąsiadów w ich pokojach, zwłaszcza jak otwierają drzwi na balkon. Płatne Wifi! Kosztuje 20 Euro za 7 dni, nie można go używać na dwóch komputerach/tabletach jednocześnie. Trzeba się wylogować z jednego, by używać na drugim co jest uciążliwe. Przy tym standardzie hotelu jest to co najmniej dziwne. Niewygodne łóżka - dostawiane. Codziennie bolały mnie plecy. Raz pani sprzątająca schowała moją piżamę pod poduszkę! Słaby parking koło hotelu. Na prawie 200 pokoi zaledwie parę miejsc, które ciągle były zajęte. Na ulicy nie zaparkujesz - również wszystko zajęte. Pozostaje płatny parking. 99% gości to Niemcy powyżej 50-60 lat, byliśmy w 1% gości poniżej 50 roku życia (33 lata). Było to dziwne odczucie - zwłaszcza w restauracji. Czuliśmy się jak w sanatorium :) P.S. Chciałabym serdecznie podziękować wspaniałemu personelowi hotelu, bez wyjątku należy Wam się podwyżka za włożoną pracę i serdeczność. Tak jak u Was nie czułam się w żadnym hotelu! Luciano - dziękuję za Twoje słowa w języku polskim! Muchas gracias!

Monika S
2023-08-21

Hotel oceniam jako dobry. Było kilka rzeczy, które zasługują na pochwałę, ale nie brakuje wad. W Hotelu gościli głównie Niemcy i Francuzi w wieku 50+. Znikoma ilość rodzin z małymi dziećmi. Ogólnodostępne części hotelu oraz ogród były ładne, zadbane, nowoczesne i czyste. Hotel nie jest bardzo duży i nam to odpowiadało, ponieważ dzięki temu było ciszej i spokojniej. Nie przeszkadzał nam brak muzyki przy basenach i brak zajęć rekreacyjnych prowadzonych przez animatorów. Lepiej czujemy się w takich miejscach, niż w głośnych molochach. Podczas naszego pobytu nie było żadnego problemu z leżakami przy basenach, zawsze można było coś "upolować", chociaż faktycznie niektórzy goście już z samego rana zrywali się, aby położyć ręczniki w "lepszej miejscówce". Jedzenie przeciętne. Na szczęście jak się dobrze "pokombinowało" można było skomponować sobie przyzwoity posiłek. Natomiast zdecydowanie odradzam wizyty w restauracji "a la carte" Krystal. Byliśmy rozczarowani jakością i smakiem wszystkich potraw, które oczywiście były ładnie podane, ale w ogóle nie smakowały. Pokoje przestronne, czyste z dobrze działającą klimatyzacją i regularnie uzupełnianym minibarkim. Odniosłam wrażanie, że jako Polacy zostaliśmy potraktowani "gorzej" i otrzymaliśmy słabsze pokoje jeśli chodzi o lokalizację. Pokoje jako jedne z nielicznych w całym hotelu, znajdowały się na parterze i było z widokiem na "plecy" baru basenowego. Dodatkowo jeden pokój usytuowany był zaraz przy drugim barze, który był czynnym 24h. W związku z tym, że w Gran Canarii jest spory problem z miejscami parkingowymi, plusik daje za parking (z darmowymi stacjami do ładowania elektrycznych aut). Koszt nie mały - 8 EUR za dzień. Personel bardzo grzeczny i pomocny. Wyjątkiem był jeden Pan barman, który ostro odmówił napełnienia bidonu wodą z butelki, twierdząc że muszę skorzystać z dystrybutora :( Inni barmani, bez problemu i z uśmiechem przelewali mi butelkowaną wodę. W hotelu była możliwość późniejszego wymeldowania, cena jednak zdecydowanie przesadzona - 34 EUR za godzinę. Lokalizacja taka sobie. Sklepiki i restauracje znajdujące się przy plaży słabej jakości, tandetne. Zdecydowanie przyjemnej i ładniej jest na deptaku znajdującym się po drugiej stronie wydm, koło latarni i tam polecamy spacery.

Global532351

Riu Palace Palmeras - informacje

Hotel należący do znanej sieci RIU to doskonałe miejsce zarówno na wakacje dla par, jak i dla rodzin z dziećmi. Riu Palmeras położony jest blisko plaży i promenady, a także centrum miasta Playa del Ingles. Najmłodsi na terenie obiektu mogą skorzystać z wydzielonego basenu albo pobawić się na placu zabaw. Dorośli, którzy lubią aktywny wypoczynek, poćwiczą w siłowni i zagrają w tenisa. Hotel spodoba się również miłośnikom smacznej kuchni – różnorodnych dań można spróbować w restauracji głównej albo w restauracji a la carte. Obiekt został wyróżniony tytułem Wybór Roku w portalu TripAdvisor.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Plac zabaw
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 250 m od centrum miasta Playa del Ingles
  • ok. 350 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 40 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(1318 opinii)
(1318 opinii)
    Czystość
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • Global5323512023-08-21

    Hotel oceniam jako dobry. Było kilka rzeczy, które zasługują na pochwałę, ale nie brakuje wad. W Hotelu gościli głównie Niemcy i Francuzi w wieku 50+. Znikoma ilość rodzin z małymi dziećmi. Ogólnodostępne części hotelu oraz ogród były ładne, zadbane, nowoczesne i czyste. Hotel nie jest bardzo duży i nam to odpowiadało, ponieważ dzięki temu było ciszej i spokojniej. Nie przeszkadzał nam brak muzyki przy basenach i brak zajęć rekreacyjnych prowadzonych przez animatorów. Lepiej czujemy się w takich miejscach, niż w głośnych molochach. Podczas naszego pobytu nie było żadnego problemu z leżakami przy basenach, zawsze można było coś "upolować", chociaż faktycznie niektórzy goście już z samego rana zrywali się, aby położyć ręczniki w "lepszej miejscówce". Jedzenie przeciętne. Na szczęście jak się dobrze "pokombinowało" można było skomponować sobie przyzwoity posiłek. Natomiast zdecydowanie odradzam wizyty w restauracji "a la carte" Krystal. Byliśmy rozczarowani jakością i smakiem wszystkich potraw, które oczywiście były ładnie podane, ale w ogóle nie smakowały. Pokoje przestronne, czyste z dobrze działającą klimatyzacją i regularnie uzupełnianym minibarkim. Odniosłam wrażanie, że jako Polacy zostaliśmy potraktowani "gorzej" i otrzymaliśmy słabsze pokoje jeśli chodzi o lokalizację. Pokoje jako jedne z nielicznych w całym hotelu, znajdowały się na parterze i było z widokiem na "plecy" baru basenowego. Dodatkowo jeden pokój usytuowany był zaraz przy drugim barze, który był czynnym 24h. W związku z tym, że w Gran Canarii jest spory problem z miejscami parkingowymi, plusik daje za parking (z darmowymi stacjami do ładowania elektrycznych aut). Koszt nie mały - 8 EUR za dzień. Personel bardzo grzeczny i pomocny. Wyjątkiem był jeden Pan barman, który ostro odmówił napełnienia bidonu wodą z butelki, twierdząc że muszę skorzystać z dystrybutora :( Inni barmani, bez problemu i z uśmiechem przelewali mi butelkowaną wodę. W hotelu była możliwość późniejszego wymeldowania, cena jednak zdecydowanie przesadzona - 34 EUR za godzinę. Lokalizacja taka sobie. Sklepiki i restauracje znajdujące się przy plaży słabej jakości, tandetne. Zdecydowanie przyjemnej i ładniej jest na deptaku znajdującym się po drugiej stronie wydm, koło latarni i tam polecamy spacery.

  • MagdaB22022-04-10
    Wyjątkowy

    Hotel wspaniały , wyremontowany. Pokoje przestronne, czyste. Personel bardzo przyjazny. Kuchnia i napoje alkoholowe bardzo wysoki poziom. Mały minus za kawę która choć robiona z ekspresu miała smak zupełnie jak jawa zbożowa i zimne baseny ( kwiecień). Co ważne hotel to miejsce bardzo spokojne. Osoby poszukujące hałaśliwych animacji , muzyki głośnej przy basenie mogą być rozczarowane. Wieczorne rozrywki to koncert skrzypaczki, fortepianu czy saksofonu. Z tego też powodu hotel wybierany był przez osoby starsze. Choć dzieci mogą być zakwaterowane hotel ( mam wrażenie celowo) nie oferuje dla nich żadnej atrakcji poza brodzikiem zupełnie na uboczu ( poza strefą basenową) i ślizgawką czyli jak już muszą być to są ale będą się nudzić.

  • E2693QXannas2020-08-02

    Hotel zasługuje na wysoka ocenę jeśli chodzi o czystość 10/10. Przyjazna obsługa w osobie Luciano, Jawier'a oraz Santany 🙏❤.I na tym koniec. Swoją opinię kieruje TYLKO do gości, którzy znają i korzystają z hoteli sieci Riu. Wybierając ten hotel oczekiwaliśmy serwisu na poziomie Riu Palace (byliśmy w kilku i wiemy jak to wyglada). Niestety poza nazwa nic tu nie przypomina serwisu palacowego dostępnego w innych hotelach tej sieci. Tłumaczenie tego covidem jest dla mnie kompletna bzdura. Skoro tak jest to proszę poinformować gosci, że cena która płacą za serwis na wysokim poziomie jest poprostu cena za pobyt. Powiem tak, dla fanów sieci Riu (zwłaszcza spodziewających się poziomu Palace) ten hotel będzie rozczarowaniem- i to sporym. Ps. Stroje gości na kolacji w większości to spodenki, jeśli nie u Pana to u Pani. Obsługa nie zwraca na to kompletnie uwagi (osobiście widziałam takie sytuacje w innych hotelach i goście proszeni byli o przebranie się). Brak serwisu przy basenie- jestem w stanie zrozumiec (byłoby miło poinformować gości przed przyjazdem, że w obecnej chwili nie istnieje). W basenie nie można mieć żadnych materacy, piłek itp. Cóż... Niektórzy mogą a niektórzy nie. To zależy jak głęboko wszedł ktoś w d... panu w zielonej koszulce. Takich przykładów można mnożyć wiele.. Rozczarowanie i zawiedzenie. Na chwilę obecną jest to ostatnie Riu które odwiedzilismy. Wybierając je kierowalismy się pewnością wysokiego poziomu. Klops... Ps. Gran Canaria napewno będzie jeszcze na naszej mapie wakacyjnej☀

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Riu Palace Palmeras

  • udogodnienia dla najmłodszych
  • komfortowe bungalowy i suity
  • dogodna lokalizacja
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI