Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel

Allsun Hotel Esquinzo Beach

FUE14060

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Czystość
  • Pokoje
  • Obsługa
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Allsun Hotel Esquinzo Beach Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Wyjątkowy
2018-10-16

Ten hotel jest w rozpaczliwej potrzebie remontu! To dość irytujące, gdy idziesz wzdłuż i co drugi kafelek podłogi jest luźny lub zepsuty, kontynuując nawet w naszym pokoju. Kiedy przyjechaliśmy, nasz bardzo przestarzały klimatyzator był zepsuty, ale przynajmniej naprawiony po rozmowie z recepcjonistą. Mimo to klimatyzator nie był w stanie ochłodzić pomieszczenia, szczególnie w godzinach porannych, gdy świeci słońce, nawet przy zasłoniętych zasłonach. Klimatyzacja w łazience była jeszcze gorsza. Łazienka sama w sobie była naprawdę stara, z żółtymi plamami w wannie i na całej małej główce prysznica. Mała lodówka nie była w stanie utrzymać napojów w chłodzie. Ale najgorsze w tym hotelu było jedzenie. Nigdy nie jadłem tak rozgotowanej, bezsmakowej rzeczy przesiąkniętej tłuszczem i pachnącej starym tłuszczem do smażenia. To samo dotyczy śniadania, które nie miało żadnej odmiany. Przynajmniej cafe con leche była przyzwoita, ale po kilku dniach poszliśmy na obiad zamiast jeść w hotelu. To oczywiście nie jest to, co mieliśmy na myśli przy rezerwacji all inclusive. Personel dołożył wszelkich starań, aby pokoje i hotel były czyste. Sauna była ładna i to było w odległości krótkiego spaceru do plaży. W sumie zapłaciliśmy dużo za to doświadczenie i spodziewaliśmy się więcej czterogwiazdkowego hotelu. Najgorsza cena jaką mieliśmy w bardzo długim czasie!

Baumi12
Wyjątkowy
2019-06-16

Po przeczytaniu opinii tutaj byłam bardzo zaniepokojona. Niepotrzebne. Było super. Mieliśmy pokój 504 był naprawdę czysty z widokiem na góry i ocean. Jedzenie bardzo dobre, obsługa hotelu na wielki plus. Animacje ok choć widziałam lepsze. Poza hotelem nie ma co robić. Ale nie nastawialismy sie na siedzeniu w hotelu. Warto wypożyczyć auto i zwiedzić wyspę. Ja i moja rodzina ze swej strony hotel bardzo polecamy. Wrócimy napewno, kto wie może i do allsun esquinzo, ale bardziej urzekła nas okolica morro jable.cudowny urlop. Wróciliśmy zakochani w Fuerteventura!

Ania L
2018-07-13

Planowaliśmy z mężem podróż poślubną i wybór padł na ten hotel. Trzeba przyznać, że bardzo zasugerowaliśmy się "niemiecką jakością" i "4,5 gwiazdkami". Okazało się to raczej bardzo przeciętną jakością i w Naszej opinii maksymalnie 3,5 gwiazkami (chociaż byliśmy w Grecji w 3 gwiazdkach, a standard hotelu był dokładnie taki sam). Dlaczego jesteśmy niezadowoleni? 1. Dostaliśmy pokój w najdalszym miejscy w hotelu, co oczywiście ma swoje plusy, bo jest się daleko od reszty ludzi, ale jednak przy położeniu na wzgórzu jest to utrudnienie. Codzienne kilkukrotne wchodzenie pod górkę nie należało do ulubionej części dnia. O ile my młodzi jeszcze spokojnie to znieśliśmy, o tyle gdyby trafiło na starszą osobę, to mógłby być to większy problem. 2. Dostaliśmy piękny pokój z widokiem na autostradę. 3. Niestety nie działały drzwi balkonowe i żeby je bezpiecznie zamknąć (tak żeby nie można było otworzyć ich z zewnątrz), musieliśmy blokować je kawałkiem nogi od stolika czy czegoś takiego (pomysł hotelowy, nie nasz). 4. Klosze od lamp zdążyły porosnąć już oceanicznym grzybem, czyli dość dawno nikt ich nawet nie przetarł. 5. Kafle na podłodze w łazience przyklejone na kropelkę czy inny klej - prawie każdy ruchomy i bardzo dźwięczny przy chodzeniu. 6. Na Nasze pytanie do recepcji czy jest możliwość wymiany pokoju, bo wyżej wymienione rzeczy nie działają/są w złym stanie, dostaliśmy odpowiedź, że oni jako hotel nie odpowiadają za pokoje (!) i musimy się zgłosić do rezydentki z Biura allturs - okej. 7. Na pytanie do rezydentki i podkreślenie, że to nasza podróż poślubna (o czym biuro wiedziało od początku, bo nawet widzieli akt ślubu), czy dało by się coś z tym zrobić, poinformowano nas, że ewentualnie jak zapłacimy za inny pokój, to nas do niego przeniosą. Podziękowaliśmy. 8. Śniadania - kupa jedzenia, codziennie takiego samego. Typowe angielskie śniadania z dużą ilością jajek, boczku i fasoli. Dla wegetarian bardzo duże utrudnienie. 9. Brak free Wi-Fi na terenie całego obiektu. Czy było coś dobrego? 9. All inclusive - zdecydowanie dobra opcja, dużo jedzenia o różnych porach (dla tych, którzy nie mogli zjeść porządnego śniadania, niedługo po nim jest lunch, gdzie serwowany jest dużo większy wybór warzyw i dań bezmięsnych), duży wybór napojów alkoholowych i bezalkoholowych - każdy znajdzie coś dla siebie. 10. Jedzenie poza śniadaniem - może brak w nim różnorodności, bo właściwie codziennie jest z grubsza to samo (głównie mięso), ale pojawiają się też ryby i owoce morza, spora ilość sałatek i ogólnie warzyw, także każdy znajdzie coś dla siebie. Wiadomo nie jest to jedzenie z restauracji, ale spokojnie można się najeść. 11. Kelnerzy - przemili, chociaż albo hiszpański, albo niemiecki - po angielsku zdecydowanie trudniej się dogadać. 12. Wieczory z filmami - mimo niemieckiego dubbingu, był to miło spędzony czas. Podsumowując, do hotelu nigdy już nie wrócimy i na pewno nikomu go nie polecimy, chociaż jak odpuściliśmy sobie oczekiwania i skupiliśmy na sobie, to wyjazd był bardzo udany. Polecam tylko wypożyczyć samochód, bo dopiero podziwianie pięknych widoków i jedzenie w lokalnych knajpach pokaże prawdziwy urok tego miejsca. Hotel niestety nie.

Małgorzata P
Wyjątkowy
2015-10-09

Jak już ktoś wspomniał - odpowiedni stosunek jakości do ceny. Hotel ładny , czysty i dość dobrze zlokalizowany zzlokalizowany zlokalizowany. zzzzlokalizowany zzlokalizowany . Byliśmy tam z niespełna dwuletnim dzieckiem - dobrzdousytuowany uusyusytuowany

AniaS116
Wyjątkowy
2020-01-27

Spędziłem 8 cudownych dni w tym hotelu. Tylko Brytyjczycy i musiał zadzwonić do Niemiec, żeby zarezerwować. Krótki spacer na plażę. Wspaniały wieczór pływa w podgrzewanym basenie ze słońcem za wzgórzami. Ogromna sauna z dwa razy w nocy Aufguss z Alexem Mickaelem i 2 uroczymi dziewczynami z zespołu Animation. Cieszył się śniadanie na słonecznym tarasie. Dobre popołudniowe przekąski i Kaffee und Kuchen po dniu spędzonym na plaży. Pokoje nieco przestarzałe ze zmienną temperaturą prysznica. Wolałby później lunch i kolację. Brakowało mi hiszpańskich kanałów telewizyjnych, aby poprawić swoje umiejętności językowe i oglądać prognozy pogody. Personel pracowity i przyjazny, szczególnie Xavi w restauracji i Fransisco w recepcji. Zarezerwowane dzisiaj, aby wrócić w marcu.

BeachbumPamela
2018-10-16

Ten hotel jest w rozpaczliwej potrzebie remontu! To dość irytujące, gdy idziesz wzdłuż i co drugi kafelek podłogi jest luźny lub zepsuty, kontynuując nawet w naszym pokoju. Kiedy przyjechaliśmy, nasz bardzo przestarzały klimatyzator był zepsuty, ale przynajmniej naprawiony po rozmowie z recepcjonistą. Mimo to klimatyzator nie był w stanie ochłodzić pomieszczenia, szczególnie w godzinach porannych, gdy świeci słońce, nawet przy zasłoniętych zasłonach. Klimatyzacja w łazience była jeszcze gorsza. Łazienka sama w sobie była naprawdę stara, z żółtymi plamami w wannie i na całej małej główce prysznica. Mała lodówka nie była w stanie utrzymać napojów w chłodzie. Ale najgorsze w tym hotelu było jedzenie. Nigdy nie jadłem tak rozgotowanej, bezsmakowej rzeczy przesiąkniętej tłuszczem i pachnącej starym tłuszczem do smażenia. To samo dotyczy śniadania, które nie miało żadnej odmiany. Przynajmniej cafe con leche była przyzwoita, ale po kilku dniach poszliśmy na obiad zamiast jeść w hotelu. To oczywiście nie jest to, co mieliśmy na myśli przy rezerwacji all inclusive. Personel dołożył wszelkich starań, aby pokoje i hotel były czyste. Sauna była ładna i to było w odległości krótkiego spaceru do plaży. W sumie zapłaciliśmy dużo za to doświadczenie i spodziewaliśmy się więcej czterogwiazdkowego hotelu. Najgorsza cena jaką mieliśmy w bardzo długim czasie!

Baumi12
Wyjątkowy
2019-06-16

Po przeczytaniu opinii tutaj byłam bardzo zaniepokojona. Niepotrzebne. Było super. Mieliśmy pokój 504 był naprawdę czysty z widokiem na góry i ocean. Jedzenie bardzo dobre, obsługa hotelu na wielki plus. Animacje ok choć widziałam lepsze. Poza hotelem nie ma co robić. Ale nie nastawialismy sie na siedzeniu w hotelu. Warto wypożyczyć auto i zwiedzić wyspę. Ja i moja rodzina ze swej strony hotel bardzo polecamy. Wrócimy napewno, kto wie może i do allsun esquinzo, ale bardziej urzekła nas okolica morro jable.cudowny urlop. Wróciliśmy zakochani w Fuerteventura!

Ania L

Allsun Hotel Esquinzo Beach - informacje

Allsun Hotel Esquinzo Beach jest położony nad piękną zatoką Esquinzo, w spokojnej okolicy, ze wspaniałym widokiem na Ocean Atlantycki. 20-kilometrowa, jasna, piaszczysta plaża oddalona jest o ok. 500 m (częściowo wymaga zejścia po schodach). Hotel będzie doskonałym wyborem dla rodzin z dziećmi.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Dla rodzin
  • Plac zabaw
  • Piaszczysta plaża
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • odległość do plaży około 500 m
  • odległość do centrum miasta około 8 km
World map
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(294 opinie)
(294 opinie)
    Czystość
    Pokoje
    Obsługa
    Jakość noclegu
    Lokalizacja
    Wartość
  • Ania L2019-06-16
    Wyjątkowy

    Po przeczytaniu opinii tutaj byłam bardzo zaniepokojona. Niepotrzebne. Było super. Mieliśmy pokój 504 był naprawdę czysty z widokiem na góry i ocean. Jedzenie bardzo dobre, obsługa hotelu na wielki plus. Animacje ok choć widziałam lepsze. Poza hotelem nie ma co robić. Ale nie nastawialismy sie na siedzeniu w hotelu. Warto wypożyczyć auto i zwiedzić wyspę. Ja i moja rodzina ze swej strony hotel bardzo polecamy. Wrócimy napewno, kto wie może i do allsun esquinzo, ale bardziej urzekła nas okolica morro jable.cudowny urlop. Wróciliśmy zakochani w Fuerteventura!

  • Małgorzata P2018-07-13

    Planowaliśmy z mężem podróż poślubną i wybór padł na ten hotel. Trzeba przyznać, że bardzo zasugerowaliśmy się "niemiecką jakością" i "4,5 gwiazdkami". Okazało się to raczej bardzo przeciętną jakością i w Naszej opinii maksymalnie 3,5 gwiazkami (chociaż byliśmy w Grecji w 3 gwiazdkach, a standard hotelu był dokładnie taki sam). Dlaczego jesteśmy niezadowoleni? 1. Dostaliśmy pokój w najdalszym miejscy w hotelu, co oczywiście ma swoje plusy, bo jest się daleko od reszty ludzi, ale jednak przy położeniu na wzgórzu jest to utrudnienie. Codzienne kilkukrotne wchodzenie pod górkę nie należało do ulubionej części dnia. O ile my młodzi jeszcze spokojnie to znieśliśmy, o tyle gdyby trafiło na starszą osobę, to mógłby być to większy problem. 2. Dostaliśmy piękny pokój z widokiem na autostradę. 3. Niestety nie działały drzwi balkonowe i żeby je bezpiecznie zamknąć (tak żeby nie można było otworzyć ich z zewnątrz), musieliśmy blokować je kawałkiem nogi od stolika czy czegoś takiego (pomysł hotelowy, nie nasz). 4. Klosze od lamp zdążyły porosnąć już oceanicznym grzybem, czyli dość dawno nikt ich nawet nie przetarł. 5. Kafle na podłodze w łazience przyklejone na kropelkę czy inny klej - prawie każdy ruchomy i bardzo dźwięczny przy chodzeniu. 6. Na Nasze pytanie do recepcji czy jest możliwość wymiany pokoju, bo wyżej wymienione rzeczy nie działają/są w złym stanie, dostaliśmy odpowiedź, że oni jako hotel nie odpowiadają za pokoje (!) i musimy się zgłosić do rezydentki z Biura allturs - okej. 7. Na pytanie do rezydentki i podkreślenie, że to nasza podróż poślubna (o czym biuro wiedziało od początku, bo nawet widzieli akt ślubu), czy dało by się coś z tym zrobić, poinformowano nas, że ewentualnie jak zapłacimy za inny pokój, to nas do niego przeniosą. Podziękowaliśmy. 8. Śniadania - kupa jedzenia, codziennie takiego samego. Typowe angielskie śniadania z dużą ilością jajek, boczku i fasoli. Dla wegetarian bardzo duże utrudnienie. 9. Brak free Wi-Fi na terenie całego obiektu. Czy było coś dobrego? 9. All inclusive - zdecydowanie dobra opcja, dużo jedzenia o różnych porach (dla tych, którzy nie mogli zjeść porządnego śniadania, niedługo po nim jest lunch, gdzie serwowany jest dużo większy wybór warzyw i dań bezmięsnych), duży wybór napojów alkoholowych i bezalkoholowych - każdy znajdzie coś dla siebie. 10. Jedzenie poza śniadaniem - może brak w nim różnorodności, bo właściwie codziennie jest z grubsza to samo (głównie mięso), ale pojawiają się też ryby i owoce morza, spora ilość sałatek i ogólnie warzyw, także każdy znajdzie coś dla siebie. Wiadomo nie jest to jedzenie z restauracji, ale spokojnie można się najeść. 11. Kelnerzy - przemili, chociaż albo hiszpański, albo niemiecki - po angielsku zdecydowanie trudniej się dogadać. 12. Wieczory z filmami - mimo niemieckiego dubbingu, był to miło spędzony czas. Podsumowując, do hotelu nigdy już nie wrócimy i na pewno nikomu go nie polecimy, chociaż jak odpuściliśmy sobie oczekiwania i skupiliśmy na sobie, to wyjazd był bardzo udany. Polecam tylko wypożyczyć samochód, bo dopiero podziwianie pięknych widoków i jedzenie w lokalnych knajpach pokaże prawdziwy urok tego miejsca. Hotel niestety nie.

  • AniaS1162015-10-09
    Wyjątkowy

    Jak już ktoś wspomniał - odpowiedni stosunek jakości do ceny. Hotel ładny , czysty i dość dobrze zlokalizowany zzlokalizowany zlokalizowany. zzzzlokalizowany zzlokalizowany . Byliśmy tam z niespełna dwuletnim dzieckiem - dobrzdousytuowany uusyusytuowany

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Allsun Hotel Esquinzo Beach

  • niedaleko piaszczystej plaży
  • rozrywka dla każdego
  • komfortowe pokoje

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI