Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel

Serenis Hotel

AYT42005
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Serenis Hotel Turcja - Hotel
Bardzo dobry
2019-09-27

Spędziłam w tym hotelu 12 dni. Nie zasługuje on na 5*, może na 3*. Wifi tylko przy recepcji. Hotel odwiedzają głównie Niemcy, Holendrzy, Rosjanie i Polacy. Ogólnie hotel położony jest na strasznie małej powierzchni. Do plaży jest kawałek, ale co 15 minut jeździ bus, który na nią dowozi. Plaża bardzo ładna, szeroka i piaszczysta, spacerowanie po niej to czysta przyjemność. Jedzenie jest ok, nawet smaczne, tylko cały czas się powtarzało i mały wybór, wszędzie kolejki, zbyt mała restauracja jak na taki obiekt i taką liczbę ludzi. Snack bar to jakaś pomyłka ... przed godziną 16 już ustawiała się kolejka, aby dostać coś do jedzenia, bo gdy np. pizza się skończyła to już jej nie donoszono, a zapraszano kolejnego dnia na 16. Pokoje ładne i sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane. Problemem są windy i wieczne czekanie na nie - są dwie z czego jedna ciągle nie działa. Animacje są na bardzo niskim poziomie. Rano jeden taniec, potem jakieś rzutki i 10 minut aqua aerobicu, po południu to samo. Wieczorem bingo i w ciągu całego tygodnia tylko 2 show w amfiteatrze - jak na Turcję to bardzo słabo. Animatorzy bardzo fajni, tylko nie potrafią przyciągnąć do siebie ludzi. Woda w basenach chłodna, ale jak na pobyt we wrześniu to raczej normalne. Hotel usytuowany w bardzo dobrym miejscu (bazary od razu przy hotelu + kawałek dalej większe centrum, Side, Manavgat). Wszędzie kursują dolmusze. Podsumowując wakacje były udane, ale to zależy od własnego nastawienia, jednak na pewno już tam nie wrócę i nie polecę nikomu.

justynaaa777
2025-01-26

załączam dokładnie taką samą opinie jaka została wysłana do przewoźnika-firma Itaka. to pierwsza taka sytuacja w moim przypadku, dlatego stwierdziłem, że warto umieścić poniższą opinie aby inne osoby nie popełniły tego błędu wybierając właśnie ten hotel: Podczas wyboru hotelu Serenis, kierowałem się głównie oceną widoczną na stronie internetowej (itaka) oraz oczekiwaniami dotyczącymi hotelu pięciogwiazdkowego. Niestety, doświadczyłem licznych niedogodności i odstępstw od oczekiwanego standardu. W mojej ocenie hotel zasługuje maksymalnie na kategoryzację jako 3,5 gwiazdki. W tym miejscu chciałbym podkreślić, że na przestrzeni lat miałem okazję spędzić urlop m.in. w Turcji w 4/5 gwizdkowych hotelach i standard, jaki tam panował, był słusznie oceniony. Od razu chciałbym zaznaczyć, że podczas pobytu zajmowaliśmy 2 pokoje, na 2 różnych piętrach oraz skrzydłach hotelu (jeden 2-osobowy, drugi 3-osobowy). Moje uwagi (z początku wydawały mi się mało znaczące, ale zbyt często sytuacje się powtarzały, więc opiszę poniżej wszystkie nieprawidłowości, które napotkałem podczas urlopu): 1. Problem z pokojami: pokoje niezgodne z zamowieniem i nie działajace sprzety czy brak mozliwosci zamkniędzia drzwi. 2. Brak zaopatrzenia barów: Każdego dnia brakowało czegoś, bez względu na godzinę w ciągu dnia, jak i lokalizację, w ciągu dnia brakowało w sposób losowy mięty, cytryny, nawet lodu. Takich sytuacji było najwięcej, klasyczna odpowiedź z obsługi " it's finished " 3. Problemy z herbatą: Żona udała się do baru przy lobby w celu przygotowania herbaty. Na miejscu nie było dostępnych herbat i usłyszała „it's finished”. Zaproponowali klasyczną turecką herbatę, żona odpowiedziała, że potrzebuję np. miętę / rumianek dla dziecka, w tym momencie obsługa wyciągnęła z zaplecza worek z herbatami i przekazała tą jedną o którą prosiła. Natomiast stan ogólnodostępny nie został uzupełniony do końca dnia. 4. Problemy z lodami: Lody wydawane w godzinach 15.00-16.00. Spotkałem się osobiście z sytuacją, w której o godz. 15:22 dostałem informację, że niestety już się skończyły. Po interwencji w "magiczny" sposób były już dostępne. Kilkukrotnie ta sama sytuacja. 5. Przekąski: Przekąski w godz. 12:30-15:30. Często stanowiska były sprzątane/zabierane jedzenie przed czasem (np. 15:15), pomimo ich fizycznego stanu. 6. Czystość w pokojach: Sprzątanie, to tylko jedynie "przecieranie", nie mam tutaj na myśli układania łabędzi z pościeli itp., bo osobiście nie ma to dla mnie większego znaczenia. Wybierając hotel 5 gwiazdkowy oczekiwałem jednak, aby dostać pokój w pełni czysty i aby ten porządek był zachowany przez czas pobytu. 7. Mini bar w pokoju: Mini bar, który jest w pokoju, był uzupełniony jedynie 3 razy podczas pobytu, a powinien być każdego dnia. Również trzeba się upominać o wodę. 8. Zmiana pościeli: zmieniana losowo, w jednym pokoju co 2dni, w drugim trzeba sie upominać 9. Mini klub dla dzieci: nieprzyjemny zapach, który tam się unosił - zapach stęchlizny, pleśni. 10. Pleśń w restauracji: 11. Ogólny stan czystości hotelu: widać na nim już ząb czasu, co przekłada się na efekt końcowy dla odbiorcy. 12. Brudne stoliki w lobby: lobby, które jest sercem hotelu, spotkań popołudniowych i wieczornych, za każdym razem klejące, brudne od znajdujących się wcześniej równych trunków. 13. Basen ze sztuczną falą: „Hotelowe życie koncentruje się przy basenach, szczególnie popularny jest basen ze sztuczną falą”. To prawda, jednak zawieranie informacji o sztucznej fali to nieco przesada. 14. Prywatna cześć plaży hotelu: Plaża była mała,nzaśmeicona, ciasna i znajdowała się w bezpośrednim sąsiedztwie sklepu i baru, które nie należały do hotelu. 15. Brak strefy ciszy: Rozumiem, że jest to hotel dla rodzin z dziećmi (sam jestem tego przykładem). "Problemem" nie jest natłok ludzi, ale nadmiernie głośna muzyka. Jedynie w ciągu dnia od godz. Około 12:15 do 14:00 z głośników nic się nie wydobywa.

Zachariasz C
Wyjątkowy
2021-09-15

Z czystym sumieniem mogę polecić ten hotel, pokoje czyste przestronne, jedzenie urozmaicone, animacje super a animatorki jeszcze bardziej super, napewno tu wrócę 👌thank you for everythink , we love animasion

aleksandragW9532EE
2020-02-03

Haos w recepcji, wykupione WiFi na zewnątrz nie działa 20€ psu w D4. W drugim dniu skradziono nam ręczniki prywatne oraz odzież wierzchnią . Jedzenie Oki drinki ubogie a barmani nastawieni na napiwki a nie pracę. Pokojówki też zrobią robotę jak zostawisz głupie 2 € a tak nie to wyjdą zaraz po wejściu. Baseny super a leżaki.... o 5:20 wyścigi o rezerwację miejsc. Rosjanie i Niemcy wywalą Ci ręczniki w krzaki i udają że ich nie było. Podczas posiłków brak miejsc, chyba że dzień wcześniej dasz 5 € kelnerowi to Ci zajmie. Nie polecam ! Obok w SIDE MARE ludzie lepiej się bawili.

Mielec_123
2019-09-29

hotel to najwyżej 3 gwiazdki.co najwyżej średnie jedzenie,pzez tydzień tylko w jeden dzień inny wybór jedzenia,słaby wybór owców,słabe słodkości,słaby alkohol,napoje średnie.ładne pkoje i czyste,w miarę miła obsługa,morze dosyć blisko.jednym słowem rozczarowanie.

dziekancki
2019-09-27

Spędziłam w tym hotelu 12 dni. Nie zasługuje on na 5*, może na 3*. Wifi tylko przy recepcji. Hotel odwiedzają głównie Niemcy, Holendrzy, Rosjanie i Polacy. Ogólnie hotel położony jest na strasznie małej powierzchni. Do plaży jest kawałek, ale co 15 minut jeździ bus, który na nią dowozi. Plaża bardzo ładna, szeroka i piaszczysta, spacerowanie po niej to czysta przyjemność. Jedzenie jest ok, nawet smaczne, tylko cały czas się powtarzało i mały wybór, wszędzie kolejki, zbyt mała restauracja jak na taki obiekt i taką liczbę ludzi. Snack bar to jakaś pomyłka ... przed godziną 16 już ustawiała się kolejka, aby dostać coś do jedzenia, bo gdy np. pizza się skończyła to już jej nie donoszono, a zapraszano kolejnego dnia na 16. Pokoje ładne i sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane. Problemem są windy i wieczne czekanie na nie - są dwie z czego jedna ciągle nie działa. Animacje są na bardzo niskim poziomie. Rano jeden taniec, potem jakieś rzutki i 10 minut aqua aerobicu, po południu to samo. Wieczorem bingo i w ciągu całego tygodnia tylko 2 show w amfiteatrze - jak na Turcję to bardzo słabo. Animatorzy bardzo fajni, tylko nie potrafią przyciągnąć do siebie ludzi. Woda w basenach chłodna, ale jak na pobyt we wrześniu to raczej normalne. Hotel usytuowany w bardzo dobrym miejscu (bazary od razu przy hotelu + kawałek dalej większe centrum, Side, Manavgat). Wszędzie kursują dolmusze. Podsumowując wakacje były udane, ale to zależy od własnego nastawienia, jednak na pewno już tam nie wrócę i nie polecę nikomu.

justynaaa777
2025-01-26

załączam dokładnie taką samą opinie jaka została wysłana do przewoźnika-firma Itaka. to pierwsza taka sytuacja w moim przypadku, dlatego stwierdziłem, że warto umieścić poniższą opinie aby inne osoby nie popełniły tego błędu wybierając właśnie ten hotel: Podczas wyboru hotelu Serenis, kierowałem się głównie oceną widoczną na stronie internetowej (itaka) oraz oczekiwaniami dotyczącymi hotelu pięciogwiazdkowego. Niestety, doświadczyłem licznych niedogodności i odstępstw od oczekiwanego standardu. W mojej ocenie hotel zasługuje maksymalnie na kategoryzację jako 3,5 gwiazdki. W tym miejscu chciałbym podkreślić, że na przestrzeni lat miałem okazję spędzić urlop m.in. w Turcji w 4/5 gwizdkowych hotelach i standard, jaki tam panował, był słusznie oceniony. Od razu chciałbym zaznaczyć, że podczas pobytu zajmowaliśmy 2 pokoje, na 2 różnych piętrach oraz skrzydłach hotelu (jeden 2-osobowy, drugi 3-osobowy). Moje uwagi (z początku wydawały mi się mało znaczące, ale zbyt często sytuacje się powtarzały, więc opiszę poniżej wszystkie nieprawidłowości, które napotkałem podczas urlopu): 1. Problem z pokojami: pokoje niezgodne z zamowieniem i nie działajace sprzety czy brak mozliwosci zamkniędzia drzwi. 2. Brak zaopatrzenia barów: Każdego dnia brakowało czegoś, bez względu na godzinę w ciągu dnia, jak i lokalizację, w ciągu dnia brakowało w sposób losowy mięty, cytryny, nawet lodu. Takich sytuacji było najwięcej, klasyczna odpowiedź z obsługi " it's finished " 3. Problemy z herbatą: Żona udała się do baru przy lobby w celu przygotowania herbaty. Na miejscu nie było dostępnych herbat i usłyszała „it's finished”. Zaproponowali klasyczną turecką herbatę, żona odpowiedziała, że potrzebuję np. miętę / rumianek dla dziecka, w tym momencie obsługa wyciągnęła z zaplecza worek z herbatami i przekazała tą jedną o którą prosiła. Natomiast stan ogólnodostępny nie został uzupełniony do końca dnia. 4. Problemy z lodami: Lody wydawane w godzinach 15.00-16.00. Spotkałem się osobiście z sytuacją, w której o godz. 15:22 dostałem informację, że niestety już się skończyły. Po interwencji w "magiczny" sposób były już dostępne. Kilkukrotnie ta sama sytuacja. 5. Przekąski: Przekąski w godz. 12:30-15:30. Często stanowiska były sprzątane/zabierane jedzenie przed czasem (np. 15:15), pomimo ich fizycznego stanu. 6. Czystość w pokojach: Sprzątanie, to tylko jedynie "przecieranie", nie mam tutaj na myśli układania łabędzi z pościeli itp., bo osobiście nie ma to dla mnie większego znaczenia. Wybierając hotel 5 gwiazdkowy oczekiwałem jednak, aby dostać pokój w pełni czysty i aby ten porządek był zachowany przez czas pobytu. 7. Mini bar w pokoju: Mini bar, który jest w pokoju, był uzupełniony jedynie 3 razy podczas pobytu, a powinien być każdego dnia. Również trzeba się upominać o wodę. 8. Zmiana pościeli: zmieniana losowo, w jednym pokoju co 2dni, w drugim trzeba sie upominać 9. Mini klub dla dzieci: nieprzyjemny zapach, który tam się unosił - zapach stęchlizny, pleśni. 10. Pleśń w restauracji: 11. Ogólny stan czystości hotelu: widać na nim już ząb czasu, co przekłada się na efekt końcowy dla odbiorcy. 12. Brudne stoliki w lobby: lobby, które jest sercem hotelu, spotkań popołudniowych i wieczornych, za każdym razem klejące, brudne od znajdujących się wcześniej równych trunków. 13. Basen ze sztuczną falą: „Hotelowe życie koncentruje się przy basenach, szczególnie popularny jest basen ze sztuczną falą”. To prawda, jednak zawieranie informacji o sztucznej fali to nieco przesada. 14. Prywatna cześć plaży hotelu: Plaża była mała,nzaśmeicona, ciasna i znajdowała się w bezpośrednim sąsiedztwie sklepu i baru, które nie należały do hotelu. 15. Brak strefy ciszy: Rozumiem, że jest to hotel dla rodzin z dziećmi (sam jestem tego przykładem). "Problemem" nie jest natłok ludzi, ale nadmiernie głośna muzyka. Jedynie w ciągu dnia od godz. Około 12:15 do 14:00 z głośników nic się nie wydobywa.

Zachariasz C

Serenis Hotel - informacje

Serenis Hotel to 5-gwiazdkowy, rodzinny obiekt, idealny na relaksujący wypoczynek. Na terenie hotelu dostępne są aquapark, siłowania, strefa spa i restauracja, czyniące pobyt relaksującym i przyjemnym. Dla najmłodszych przygotowano miniklub oraz oddzielny brodzik. W pobliżu znajdują się liczne atrakcje turystyczne oraz restauracje i sklepy, do których można łatwo dojść spacerem. To doskonała baza wypadowa do zwiedzania urokliwego Side - jego znanych zabytków i malowniczych zakątków. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Leżaki i parasole w cenie
  • Dla rodzin
  • Zjeżdżalnie dla dzieci
  • Spa
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 3 km od ulicy z lokalnymi sklepami
  • ok. 600 m od plaży
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Bardzo dobry
(789 opinii)
(789 opinii)
    Lokalizacja
    Wartość
    Obsługa
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Czystość
  • Zachariasz C2025-01-26

    załączam dokładnie taką samą opinie jaka została wysłana do przewoźnika-firma Itaka. to pierwsza taka sytuacja w moim przypadku, dlatego stwierdziłem, że warto umieścić poniższą opinie aby inne osoby nie popełniły tego błędu wybierając właśnie ten hotel: Podczas wyboru hotelu Serenis, kierowałem się głównie oceną widoczną na stronie internetowej (itaka) oraz oczekiwaniami dotyczącymi hotelu pięciogwiazdkowego. Niestety, doświadczyłem licznych niedogodności i odstępstw od oczekiwanego standardu. W mojej ocenie hotel zasługuje maksymalnie na kategoryzację jako 3,5 gwiazdki. W tym miejscu chciałbym podkreślić, że na przestrzeni lat miałem okazję spędzić urlop m.in. w Turcji w 4/5 gwizdkowych hotelach i standard, jaki tam panował, był słusznie oceniony. Od razu chciałbym zaznaczyć, że podczas pobytu zajmowaliśmy 2 pokoje, na 2 różnych piętrach oraz skrzydłach hotelu (jeden 2-osobowy, drugi 3-osobowy). Moje uwagi (z początku wydawały mi się mało znaczące, ale zbyt często sytuacje się powtarzały, więc opiszę poniżej wszystkie nieprawidłowości, które napotkałem podczas urlopu): 1. Problem z pokojami: pokoje niezgodne z zamowieniem i nie działajace sprzety czy brak mozliwosci zamkniędzia drzwi. 2. Brak zaopatrzenia barów: Każdego dnia brakowało czegoś, bez względu na godzinę w ciągu dnia, jak i lokalizację, w ciągu dnia brakowało w sposób losowy mięty, cytryny, nawet lodu. Takich sytuacji było najwięcej, klasyczna odpowiedź z obsługi " it's finished " 3. Problemy z herbatą: Żona udała się do baru przy lobby w celu przygotowania herbaty. Na miejscu nie było dostępnych herbat i usłyszała „it's finished”. Zaproponowali klasyczną turecką herbatę, żona odpowiedziała, że potrzebuję np. miętę / rumianek dla dziecka, w tym momencie obsługa wyciągnęła z zaplecza worek z herbatami i przekazała tą jedną o którą prosiła. Natomiast stan ogólnodostępny nie został uzupełniony do końca dnia. 4. Problemy z lodami: Lody wydawane w godzinach 15.00-16.00. Spotkałem się osobiście z sytuacją, w której o godz. 15:22 dostałem informację, że niestety już się skończyły. Po interwencji w "magiczny" sposób były już dostępne. Kilkukrotnie ta sama sytuacja. 5. Przekąski: Przekąski w godz. 12:30-15:30. Często stanowiska były sprzątane/zabierane jedzenie przed czasem (np. 15:15), pomimo ich fizycznego stanu. 6. Czystość w pokojach: Sprzątanie, to tylko jedynie "przecieranie", nie mam tutaj na myśli układania łabędzi z pościeli itp., bo osobiście nie ma to dla mnie większego znaczenia. Wybierając hotel 5 gwiazdkowy oczekiwałem jednak, aby dostać pokój w pełni czysty i aby ten porządek był zachowany przez czas pobytu. 7. Mini bar w pokoju: Mini bar, który jest w pokoju, był uzupełniony jedynie 3 razy podczas pobytu, a powinien być każdego dnia. Również trzeba się upominać o wodę. 8. Zmiana pościeli: zmieniana losowo, w jednym pokoju co 2dni, w drugim trzeba sie upominać 9. Mini klub dla dzieci: nieprzyjemny zapach, który tam się unosił - zapach stęchlizny, pleśni. 10. Pleśń w restauracji: 11. Ogólny stan czystości hotelu: widać na nim już ząb czasu, co przekłada się na efekt końcowy dla odbiorcy. 12. Brudne stoliki w lobby: lobby, które jest sercem hotelu, spotkań popołudniowych i wieczornych, za każdym razem klejące, brudne od znajdujących się wcześniej równych trunków. 13. Basen ze sztuczną falą: „Hotelowe życie koncentruje się przy basenach, szczególnie popularny jest basen ze sztuczną falą”. To prawda, jednak zawieranie informacji o sztucznej fali to nieco przesada. 14. Prywatna cześć plaży hotelu: Plaża była mała,nzaśmeicona, ciasna i znajdowała się w bezpośrednim sąsiedztwie sklepu i baru, które nie należały do hotelu. 15. Brak strefy ciszy: Rozumiem, że jest to hotel dla rodzin z dziećmi (sam jestem tego przykładem). "Problemem" nie jest natłok ludzi, ale nadmiernie głośna muzyka. Jedynie w ciągu dnia od godz. Około 12:15 do 14:00 z głośników nic się nie wydobywa.

  • aleksandragW9532EE2021-09-15
    Wyjątkowy

    Z czystym sumieniem mogę polecić ten hotel, pokoje czyste przestronne, jedzenie urozmaicone, animacje super a animatorki jeszcze bardziej super, napewno tu wrócę 👌thank you for everythink , we love animasion

  • Mielec_1232020-02-03

    Haos w recepcji, wykupione WiFi na zewnątrz nie działa 20€ psu w D4. W drugim dniu skradziono nam ręczniki prywatne oraz odzież wierzchnią . Jedzenie Oki drinki ubogie a barmani nastawieni na napiwki a nie pracę. Pokojówki też zrobią robotę jak zostawisz głupie 2 € a tak nie to wyjdą zaraz po wejściu. Baseny super a leżaki.... o 5:20 wyścigi o rezerwację miejsc. Rosjanie i Niemcy wywalą Ci ręczniki w krzaki i udają że ich nie było. Podczas posiłków brak miejsc, chyba że dzień wcześniej dasz 5 € kelnerowi to Ci zajmie. Nie polecam ! Obok w SIDE MARE ludzie lepiej się bawili.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Serenis Hotel

  • przyjazny dla rodzin z dziećmi
  • aquapark ze zjeżdżalniami
  • pokoje z widokiem na morze

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI