Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
Rixos Downtown Antalya – The Land of Legends Theme Park Free Access - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 4 km od portu w Antalyi, niedaleko stadionu i parku Atatürka
- ok. 300 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
- Maciek J2025-05-23Wyjątkowy
Polecam super hotel pyszne jedzenie ! Byłem tu z rodziną 10 dni ! Super atrakcja jest możliwość darmowego wycieczki do The Land Of Legends . Hotel zadbany personel bardzo miły . Hotel jest położony bardzo blisko old bazar . Taxowka zaledwie 5-10 minut . Polecam
- Małgorzata Ł2025-05-17Wyjątkowy
TUNAHAN BAHDIR ,bardzo miła obsługa z klasą ,fantastyczne drinki .Cały czas jest uwaga i troska czułysęmy sie fantastycznie i bezpiecznie. Polecamy hotel RIXOS z taką obsługa klienta. Atmosfera tego miejsca i przesympatyczna obsługa zachwala nas do ponownego odwiedzenia tego miejsca.
- Agnieszka S2025-04-05Wyjątkowy
Nasz pobyt w terminie 29.03-05.04 wraz z mężem oceniamy jako bardzo udany. Wprawdzie pogoda nie końca nam dopisała, ale sam hotel na bardzo wysokim poziomie. Pokoje przestronne, czyste, codziennie sprzątane, codziennie uzupełniany minibar w pokoju. Jedzenie różnorodne i naprawdę smaczne. Alkohole markowe 24h. Duża siłownia i różne zajęcia sportowe. Przepiękny widok z balkonu na basen, morze i góry. Bardzo nas ucieszyła możliwość bezpłatnego korzystania z rowerów, gdyż są tu scieżki rowerowe wśród ciszy, zieleni i bezpośrednio przy morzu. Blisko do starego miasta Antalyi, dojazd zabytkowym tramwajem lub taksówką spod hotelu. Bardzo jesteśmy wdzięczni przesympatycznej Pani Annie, która świetnie mówi po polsku i wprowadziła nas w tajniki hotelu. Pomagała i dopytywała, czy wszystko jest w porządku w czasie pobytu, czy czegoś nie potrzebujemy. Pierwszy raz nam się zdarzyło takie zainteresowanie ze strony pracowników hotelu i reakcja na potrzeby.