Kirman Hotels Sidera Luxury & Spa

(826 opinii)
AYT53010

Ostatnią rezerwację założono wczoraj z miejscowości Wrocław

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Czystość

Kirman Hotels Sidera Luxury & Spa - informacje

Kirman Hotels Sidera Luxury & Spa to przede wszystkim bogaty pakiet all inclusive w dobrej cenie. Obiekt zlokalizowany jest tuż przy piaszczysto-żwirowej plaży, z dala od zgiełku. Goście mogą skorzystać ze znajdującego się na terenie hotelu zewnętrznego lub krytego basenu. Osobom szukającym rozrywki do gustu przypadną urozmaicone animacje skierowane zarówno do dzieci, jak i do dorosłych. Na najmłodszych czekają minidyskoteki, minikluby oraz brodzik. Aktywni mają do dyspozycji kort tenisowy, boisko do siatkówki plażowej i siłownię. Amatorzy sportów wodnych mogą popływać skuterami lub rowerami wodnymi. Miłośnicy jedzenia będą zadowoleni z urozmaiconych bufetów serwowanych w restauracji głównej oraz z przekąsek podawanych o północy. Tutaj każdy znajdzie coś dla siebie. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 25 km od centrum Side i Manavgatu
  • w pobliżu znajduje się duże centrum handlowe
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 90 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(826 opinii)
(826 opinii)
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Czystość
    Lokalizacja
    Wartość
  • OlitaKa2020-01-13
    Wyjątkowy

  • ania12402019-11-24
     

  • Arjs1112019-11-12
    Wyjątkowy

Standardy podróżowania w Grupie TUI
Bezpieczne wakacje stworzone na nowo: tak jak jest to wymagane i tak otwarcie jak to możliwe! Czytaj więcej
cta icon
Międzynarodowe
standardy bezpieczeństwa
Zapewniamy klientom najwyższe
standardy bezpieczeństwa i higieny
cta icon
Najwyższa gwarancja
ubezpieczeniowa
na polskim rynku
438 832 039 PLN
TUI jest nr 1
na świecie
Działamy od ponad 40 lat,
mając własne hotele i linie lotnicze
Allianz logo
Zapewnij sobie beztroskie wakacje!
cta icon

5232
Klientów
skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków
cta icon
689 420 zł
wyniósł najwyższy koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela
cta icon

1173
Klientów
otrzymało zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji
Dane Mondial Assistance
Hotel

Dla dzieci

  • basen dla dzieci: kwiecień - listopad, zewnętrzny, ze słodką wodą, zjeżdżalnia, leżaki i parasole: w cenie
  • brodzik dla niemowląt: kwiecień - listopad, zewnętrzny, ze słodką wodą, zadaszony, leżaki i parasole: w cenie
  • łóżeczka dla dzieci: w cenie
  • opieka nad dziećmi: w zależności od sezonu, pon.-pt., za opłatą
  • menu dla niemowląt
  • wysokie krzesełka dla dzieci
  • menu dla dzieci
  • bufet dla dzieci
  • miniklub dla dzieci: 4-12 lat, maj-październik, pon.-sob.
  • animacje dla dzieci: 4-18 lat, maj-październik, pon.-sob.
  • pokój gier i zabaw: 4-12 lat
  • plac zabaw
  • minidyskoteka: maj-październik, pon.-sob.
  • klub dla nastolatków: 13-18 lat, maj-październik, pon.-sob.
  • animacje dla nastolatków: 13-18 lat, maj-październik, pon.-sob.

Sport i wellness

    W cenie
  • sauna fińska
  • hammam
  • siłownia: codziennie 07:00 - 19:00
  • zumba
  • minipiłka nożna
  • siatkówka
  • siatkówka plażowa
  • tenis
  • wypożyczalnia sprzętu do gry w tenisa
  • Płatne
  • strefa spa: 16+, codziennie 10:00 - 18:00, wielkość: 350 m2
  • masaże
  • zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne
  • centrum medycyny ajurwedyjskiej
  • oświetlenie kortu tenisowego
  • kanu
  • narty wodne
  • skutery wodne
  • parasailing
  • łódka typu banan
  • rower wodny

Rozrywka

  • zajęcia sportowe (kilka razy w tygodniu, od kwietnia do listopada)
  • międzynarodowe animacje dla dorosłych (kilka razy w tygodniu, od kwietnia do listopada)
  • lekki program animacyjny od kwietnia do listopada
  • wieczory tematyczne
  • przedstawienia kilka razy w tygodniu
  • wieczory taneczne kilka razy w tygodniu
  • zajęcia taneczne kilka razy w tygodniu
  • muzyka na żywo raz w tygodniu
  • boccia w cenie
  • rzutki w cenie
  • bilard za opłatą
  • dyskoteka dla dorosłych

Plaża

  • bezpośrednio przy plaży
  • prywatna
  • piaszczysto-żwirowa
  • strome zejście
  • schody prowadzące do plaży
  • leżaki w cenie
  • parasole w cenie
  • ręczniki w cenie

Basen

  • baseny: 4
  • basen zewnętrzny: kwiecień - listopad, ze słodką wodą, leżaki i parasole: w cenie
  • basen kryty: kwiecień - listopad, ze słodką wodą, leżaki: w cenie
  • basen dla dzieci: kwiecień - listopad, zewnętrzny, ze słodką wodą, zjeżdżalnia, leżaki i parasole: w cenie
  • brodzik dla niemowląt: kwiecień - listopad, zewnętrzny, ze słodką wodą, zadaszony, leżaki i parasole: w cenie
  • ręczniki: w cenie

Wyposażenie

  • recepcja
  • kantor: w recepcji
  • sejf: w recepcji, za opłatą
  • winda
  • sala TV
  • bankomat w hotelu
  • ogród
  • taras
  • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
  • kawiarenka internetowa: za opłatą, w ofercie firm zewnętrznych
  • sklep z pamiątkami
  • minimarket
  • butik
  • jubiler
  • fryzjer
  • lekarz
  • amfiteatr
  • pralnia: za opłatą
  • serwis bagażowy
  • parking: w zależności od dostępności, strzeżony, w cenie
  • sala konferencyjna

Karty

  • Visa, MasterCard, Maestro

Liczba pokojów

  • 350

Kategoria lokalna

  • 5 gwiazdek

Dodatkowe informacje

  • hotel nie akceptuje zwierząt
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
    Telefon: +48 222043596
    SMS: + 48 799448800
    E-mail: servicePL@TUI.com
    Czat: w aplikacji TUI

Niepełnosprawność ruchowa

  • Typ pokoju: DZX1 (wymagane potwierdzenie, prosimy o kontakt z TUI)
  • Liczba pokojów: 3
  • Szerokość drzwi - wejście do pokoju (cm): 82
  • Urządzenia w pokoju przystosowanym dla os. na wózku (prysznic, uchwyt w prysznicu, uchwyt w WC)
  • W hotelu są rampy lub windy, które ułatwiają poruszanie się po hotelu
  • Wejście do basenu: schody, drabina
  • WC dla osób na wózkach i jego położenie: lobby

Szczególne warunki funkcjonowania hotelu podczas pandemii COVID-19

  • Śniadanie: w formie bufetu bez samoobsługi
  • Istnieje możliwość płacenia gotówką w hotelu: tak
  • Zakwaterowanie i wykwaterowanie: odbywa się online
  • Obiad: w formie bufetu bez samoobsługi
  • Dostępność dozowników z płynem dezynfekującym: w całym hotelu
  • Odległość do najbliższego lekarza (w metrach): 10
  • Odległość do najbliższego szpitala (w metrach): 2300
  • Odległość do najbliższej apteki (w metrach): 100
  • Program animacyjny/wycieczki: są dostępne w nieograniczonym zakresie
  • Aquapark: jest dostępny w nieograniczonym zakresie
  • Bary: są dostępne w nieograniczonym zakresie
  • Zajęcia sportowe (np. fitness, joga): są dostępne w nieograniczonym zakresie
  • Siłownia i oferta sportowa (np. tenis, badminton): są dostępne w nieograniczonym zakresie
  • Zabiegi w salonie kosmetycznym lub usługi fryzjerskie: są dostępne w ograniczonym zakresie
  • Plaża hotelowa: jest dostępna w nieograniczonym zakresie
  • Plac zabaw dla dzieci: jest dostępny w nieograniczonym zakresie
  • Baseny zewnętrzne: są dostępne w nieograniczonym zakresie
  • Restauracje: są dostępne w nieograniczonym zakresie
  • Sauna: jest dostępna w ograniczonym zakresie
  • Boiska sportowe: są dostępne w nieograniczonym zakresie
  • Masaże i zabiegi: są dostępne w ograniczonym zakresie
  • Strefa spa: jest dostępna w ograniczonym zakresie
  • Wyznaczone są stałe godziny posiłków dla gości: nie
  • Wymagana jest rezerwacja przed pobytem w restauracji: nie
  • Kolacja: w formie bufetu bez samoobsługi
  • Lekarz w hotelu: jest dostępny
  • Zakrywanie ust i nosa przez personel hotelowy: jest wymagane w całym hotelu
  • Zakrywanie ust i nosa przez gości: nie jest wymagane
  • Hotel zapewnia gościom maski ochronne: tak
  • Personel hotelowy ma wykonywane regularne badania pod kątem wykrycia COVID-19: tak
  • Dezynfekcja przestrzeni hotelowej: jest przeprowadzana kilka razy dziennie
  • Dezynfekcja pokoi hotelowych: jest przeprowadzana codziennie
  • Godziny otwarcia restauracji są tymczasowo wydłużone: tak
  • Zachowana jest odpowiednia odległość pomiędzy leżakami przy basenie: tak
  • Zachowana jest odpowiednia odległość w barach i restauracjach: tak
  • Zachowana jest odpowiednia odległość w miejscach ogólnodostępnych: tak
  • Personel hotelowy przechodzi regularne szkolenia z zakresu stosowania odpowiednich środków ochrony w obiekcie: tak
  • Wymagane jest noszenie rękawiczek jednorazowych w bufecie samoobsługowym: tak
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Kirman Hotels Sidera Luxury & Spa - opinie
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(826 opinii)
(826 opinii)
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Czystość
    Lokalizacja
    Wartość
  • OlitaKa2020-01-13
    Wyjątkowy

    Cudowne miejsce

  • ania12402019-11-24
     

    Czysto

  • Arjs1112019-11-12
    Wyjątkowy

    Super wypoczynek

  • Edward B2019-11-10
    Wyjątkowy

    super wypoczynek

  • sylwia a2019-11-08
    Bardzo dobry

    Super hotel!!!

Pokoje

Pokój ekonomiczny

  • Kod pokoju: DZZ1
  • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój rodzinny z widokiem na morze

  • Kod pokoju: FZM2
  • Metraż: 

    około 38m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • 2 dwuosobowe pokoje oddzielone drzwiami
  • klimatyzacja: w cenie, w zależności od sezonu, w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • minibar: w cenie, woda, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • radio
  • room service: codziennie 00:00 - 06:00, za opłatą
  • prysznic
  • wanna
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon
  • widok na morze

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZM1
  • Metraż: 

    około 28m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • klimatyzacja: w cenie, w zależności od sezonu, w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • minibar: w cenie, woda, napoje bezalkoholowe, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • radio
  • room service: codziennie 00:00 - 06:00, za opłatą
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon
  • widok na morze lub basen

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 28m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • klimatyzacja: w cenie, w zależności od sezonu, w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • minibar: w cenie, woda, napoje bezalkoholowe, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • radio
  • room service: codziennie 00:00 - 06:00, za opłatą
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon
  • boczny widok na morze

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX2
  • Metraż: 

    około 28m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • klimatyzacja: w cenie, w zależności od sezonu, w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • minibar: w cenie, woda, napoje bezalkoholowe, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • radio
  • room service: codziennie 00:00 - 06:00, za opłatą
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon
  • widok na ląd

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje

Dlaczego warto wybrać Kirman Hotels Sidera Luxury & Spa

  • eleganckie, nowoczesne wnętrza
  • bogata oferta rozrywkowa
  • udogodnienia i atrakcje dla dzieci

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę