Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Pokoje
Kamelya Fulya Hotel - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Kryty basen
- Spa
- Piaszczysta plaża
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 6 km od centrum Side
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 60 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Pokoje
- Kasia W2025-05-23Wyjątkowy
Wakacje rewelacyjne. Hotel na wysokim poziomie. Jedzenie przepyszne, każdy znajdzie coś dla siebie. Nikt tu nie będzie się nudzić, atrakcje każdego dnia są wspaniałe, zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. Wspaniały personel, kelnerzy i panie od fitnessu, ratownicy. Miejsce bardzo przyjazne. Polecam każdemu
- DayTrip338595428232025-05-20Wyjątkowy
Piękny hotel z bardzo dobrym jedzeniem blisko plaży około 550 metrów !!! Co wieczor Dużo atrakcji w amfiteatrze oraz wieczorne imprezy do późnych godzin nocnych .. Obsluga hotelu bardzo miła i pomocna. Animacion manager fatih and Selcan
- robert w2025-05-17
Pozytywne aspekty hotelu: Zespół animatorów hotelowych był świetny przez cały nasz urlop. Zapewnili nam miłe chwile dzięki energicznym i zabawnym zajęciom przez cały dzień. Szczególnie wieczorne pokazy były niesamowite. Był to profesjonalnie wyprodukowany, zabawny i niezapomniany spektakl. Cały zespół był niezwykle przyjazny i pomocny, sprawili, że nasze wakacje były jeszcze bardziej wyjątkowe. Zdecydowanie jest to przeżycie, do którego chcielibyśmy powrócić. Chcielibyśmy podziękować zespołowi animatorów za ich wysiłki, szczególnie Fatihowi :) Recepcja jest zawsze otwarta i pomocna. Chcielibyśmy również podziękować pani pracującej w dziale obsługi gości. Wady: Hotel wygląda świetnie z zewnątrz, ale pokoje i meble są stare, a sprzątanie nie jest zadowalające. Liczba wind jest niewystarczająca, oczekiwanie może trwać kilka minut. Pracownik odpowiedzialny za dostarczanie ręczników może być nieobecny przez większość czasu. Znalezienie wolnego leżaka przy basenie jest praktycznie niemożliwe, inni klienci rezerwują je zostawiając na noc ręczniki na leżakach. W hotelu jest kawiarnia, która jest świetna, ale bardzo zatłoczona. Trzeba czekać 30 minut na kawę. W restauracjach nie sposób było znaleźć czystych stolików, były one wiecznie brudne. Kiedy chcieliśmy zamówić coś do drinka w barze i zamówiliśmy coś u kelnera, on w ogóle nie chciał z nami rozmawiać, nawet na nas nie spojrzał. Bar na plaży jest częścią hotelu, ale za wszystko trzeba płacić. Bezpłatne są tylko napoje bezalkoholowe i piwo. Nie podano jednak o tym informacji przy płatności w hotelu. W hotelu znajdują się także restauracje, za które pobierana jest specjalna opłata, ale niektóre potrawy nie były dobre. Kiedy powiedzieliśmy o tym kelnerowi, nie zaproponował zmiany, tylko powiedział „ok”, więc oddaliśmy mu talerz, ale on powiedział „smacznego” i się zaśmiał, po czym podszedł do swojego przyjaciela, wskazał na nas, coś do nas powiedział i wykonał gesty rękami. To było wyjątkowo niegrzeczne i nieprzyjemne doświadczenie, na pewno nie warto za nie płacić. Bar z muzyką na żywo jest tak zatłoczony, że prawie nie sposób dostać drinka. Morze jest trochę daleko od hotelu, w którym mieszkaliśmy. Mogłaby być usługa samochodowa.