1 / 0
Bardzo dobry
(135 opinii)

Hotel Grand Zaman Garden

AYT61027

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Pokoje
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Obsługa
  • Wartość
1 / 0
Bardzo dobry
(135 opinii)

Hotel Grand Zaman Garden - informacje

Nowoczesny Hotel Gran Zaman Garden znajduje się zaledwie 300 m od piaszczystej plaży Kleopatra – jednej z najpiękniejszych w Turcji i charakteryzującą się dobrymi warunkami do nurkowania. Bliskość wodnych atrakcji i rozrywek, jakie oferuje centrum Alanyi czyni to miejsce doskonałym wyborem dla tych, którzy marzą o aktywnych wakacjach. W hotelu przygotowano dwa baseny ze zjeżdżalniami, boisko do siatkówki plażowej oraz centrum spa. Najmłodsi spędzą czas w miniklubie dla dzieci. Ofertę uzupełniają nowocześnie urządzone pokoje, w których odpoczniecie po pełnym wakacyjnych wrażeń dniu. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Zjeżdżalnie dla dzieci
  • Leżaki i parasole w cenie
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Dla rodzin

Położenie:

  • ok. 800 m do pełnego życia centrum Alanyi
  • ok. 300 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 120 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(135 opinii)
(135 opinii)
    Lokalizacja
    Pokoje
    Czystość
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
  • R1478RPpaulinaax2020-01-14

    Hotel bardzo średni. W Turcji byliśmy 3 raz. Dwa poprzednie hotele były 5* wiec pomyśleliśmy ze 4* to mała różnica. Bardzo się pomyliliśmy. Dostaliśmy pokój po 3 godzinach czekania i wszystko byłoby ok gdyby od razu powiedzieli ze np jeszcze sprzątają albo ze ktoś jeszcze się nie wyprowadził ( byliśmy w hotelu ok 14), no zdarza się, to nie problem. A tu obsługa co chwile mówiła coś innego a to ze system nas nie widzi a to po prostu ze mamy czekać a to jakaś awaria (niby nic strasznego ale Turcja niestety słynie z tego ze w sieciówkach, czyt. ok. 3 hoteli obok siebie z niewielka różnica w nazwie, rezerwują więcej pokoi niż maja i z reszta ludzi którzy „zdecydowali się” przyjechać coś trzeba zrobić. Oczywiście jeden właściciel wszystkich hoteli). Dostaliśmy pokój w budynku głównym i niby jedynym jaki ma hotel o nazwie Grand Zaman Garden na 2 pietrze. To była nora. Kolejny budynek tak blisko balkonu i brak oświetlenia w pokoju (nie licząc jednego małego kinkietu) sprawiało ze do pomieszczenia nie docierało światło. Wystrój masakra ! Odpadająca tapeta i brudno. Łazienka to było już dno i kilometr mułu. Smród kanalizacji, rozwalajacy się kibelek i nie lepiej było z umywalka. Brzydko i brudno. Znajomi dostali pokój 4 osobowy - rodzinny (taki rezerwowali) chyba na tym samym pietrze (nie pamietam dokładnie) dużo mniejszy niż nasz 2 osobowy. Standard jak w naszym - max 2*. Poszliśmy do recepcji z prośba o zmianę pokoi. Znajomi dostali pokój w budynku obok a my mogliśmy wziąć ich pokój ( tam było więcej światła był z innej strony hotelu). Znajomi wiec poszli tam a my zostaliśmy w naszym starym pokoju na jedna noc z myślą ze następnego dnia wyjaśnimy to z rezydentka. I ta Pani nas uratowała. Dostaliśmy pokój w innym budynku - Grand Zaman Annex obok pokoju znajomych. Standard o niebo lepszy, tutaj były rzeczywiście 4*. Czysto, ładnie, zadbanie. Korzystaliśmy ze wszystkiego normalnie. Pobyt udany dzięki Pani rezydentce, która zainterweniowała w sprawie naszych pokoi i tylko dlatego ocena to 3. Obrazując jest: 1. Grand Zaman Beach z restauracja, basenem i recepcja, 2. Grand Zaman Garden z restauracja, basenem i recepcja, 3. Grand Zaman Annex - tylko pokoje. Wszystkie 3 obiekty są oddzielnie ogrodzone itd. Widzieliśmy w trakcie pobytu (podczas zakupu wycieczki u rezydentki) jak ludzie w Grand Zaman Beach - ok 20 osób - kłócili się bo nie było tam dla nich miejsca. Nie mieli dla nich pokoi ! Przenosili do Grand Zaman Garden - szczerze współczuje im bo Beach jest droższy i pewnie ładniejszy ( tak tez wyglądał ). Jeśli chodzi o pozostałe czynniki udanego pobytu: jedzenie w miarę ok, śniadania najgorsze bo monotonne i średnio dobre. Obiady i kolacje raczej dobre ale monotonne. Jestem osoba jedzeniowo bardzo wybredna (mało rzeczy lubię) a miałam co jeść, głodna nie chodziłam. Mi nie przeszkadza ze jem w kółko to samo ale znajomi mieli dość pod koniec pobytu. Baseny małe ale było jak z nich korzystać. Ogromny plus za lokalizacje w centrum. I najważniejsze dla wszystkich, którzy zastanawiają się nad tym hotelem: zdjęcia pokoi to zdjęcia pokoi z budynku Grand Zaman Annex, jestem pewna na 100%. Z balkonów widać basen ze zjeżdżalniami w Grand Zaman Garden i to jest ogrodzone. Nie widzę tu zdjęć pokoi z Garden. Chyba ze te z wyższych pięter. Pokoje na 2 pietrze w Garden na pewno tak nie wyglądają. Inaczej się ogląda zdjęcia jak się nie było a inaczej jak się było 2 tygodnie i wszystko dobrze widziało. Generalnie hotelu Garden nie polecam ze względu na pokoje. Jeśli będziecie mieli szczęście przeniosą was do Annex (5 kroków dalej) i będziecie korzystać z restauracji i basenów w Garden a zakwaterowani będziecie w pokojach o niebo lepszych. Żałuje tylko ze nie zrobiłam zdjęć pokoi w Garden żeby je tu umieścić. Wrzucam zdjęcia naszego pokoju z Annex i pokoju z oferty ( pierwsze 4 zdjęcia ) z edycją. Zobaczcie zdjęcia pokoi i co widać na zewnątrz a sami zobaczycie ze to nie zdjęcia z Garden ( nie mowie tu o zdjęciach z wyższych pięter ).

  • mrst13142019-10-31
    Bardzo dobry

    No wiec tak, hotel spełnia swoje standardy. Obsługa w hotelu jest niezwykle miła i uczynna. Pokoje, oraz łazienki czyszczone są regularnie. Do tego wymiana ręczników co dwa dni. Jedzenie? Przepyszne. Codziennie jakieś urozmaicenie. Leżaki przy basenie hotelowym zawsze były dostępne do dyspozycji gości. Sam hotel zostałby przeze mnie oceniony na 5. Sama lokalizacja stanowi świetną bazę wypadową jeśli planuje się samodzielne wycieczki samochodem. Bardzo fajnie dojście do plaży. A teraz kilka słów właśnie o plaży. Mianowicie temat samej obsługi. Panuje tam atmosfera „małego rasizmu”. Podczas naszego pobytu przyjechała pewna dość duża grupa niemieckich turystów. Przykro się patrzy jak o godzinie 8 pozajmowane są wszystkie leżaki przy samej wodzie. Leżące ręczniki przez kilka godzin i nieużywane leżaki potrafią doprowadzić innych użytkowników do szału. Jest to straszne podejście. Chodzi o napiwki? W dużej mierze. Byliśmy świadkami sytuacji, w której Pan z obsługi po przybyciu niemieckich turystów sciągał ręczniki z zajętych leżaków. Wyglądało to podejrzliwe, tak jakby rano przed otwarciem obsługa zajmowała leżaki dla tych że gości. Przykro się patrzy na takie sytuacje. Do samego hotelu nie mamy żadnych zastrzeżeń. Podkreślam jeszcze raz, hotel jak najbardziej spełnia oczekiwania gości. Gdyby nie sytuacja na plaży, to znacznie milej można by spędzać czas w okolicy.

  • Jacek K2019-10-12
    Wyjątkowy

    Wybrałem się ze znajomymi na kilku dniowy urlop do tego Hotelu i uważam że to był strzał w 10. Pokój super -czysto ,sprzątany co dziennie . Materace wygodne . Jedzenie urozmaicone i dla każdego . Tylko mega wybredni mogą narzekać. Baseny 2 - ten główny trochę mógł być większy. Obsługa mila zawsze pomogła i nie rozumiem tych którzy na nich narzekają. Hotel leży w centrum i dzięki temu wszędzie jest blisko . Zresztą busiki które jeżdżą po Alany kosztują 1 euro i kursują non stop. Hotel leży przy plaży Kleopatra - trzeba przejść przez ulice i za 50-80 metrów już się opalasz ,leżaki przy plaży za darmo . Baru nie ma ale piwo kosztuje tylko 3 Euro w barach i jeszcze miły Turek zimne przyniesie. Wyjazd super i już zaplanowaliśmy za rok tam jechać . Hotel polecam . Trochę już hoteli w Turcji zobaczyłem i ten jest wart swoich 4 gwiazdek a może nawet 4+ . Zachęcam do wyjazdu.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon
25 131
Klientów, w tym
1 195 w związku
z COVID-19
skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków
cta icon
689 420 zł
wyniósł najwyższy koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela
cta icon
W przypadku
8 496
rezerwacji
Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji, w tym 1 050 w zwiazku z COVID-19
cta icon
Większość
Klientów
rozszerza ubezpieczenie o pakiet All Inclusive- obejmujący NNW zaistniałych pod wpływem alkoholu
Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 wśród biur podróży w Polsce
pod względem obsłużonych klientów i przychodów w 2021 roku
cta icon
Najwyższa gwarancja ubezpieczeniowa na polskim rynku
Międzynarodowe standardy bezpieczeństwa
Hotel

Dla dzieci

  • miniklub dla dzieci: 4-11 lat
  • łóżeczko dla dzieci: w cenie, na zapytanie

Sport i wellness

    Płatne
  • sauna fińska
  • hammam
  • siłownia
  • siatkówka plażowa
  • masaże

Plaża

  • ok. 300 m od plaży Kleopatry
  • piaszczysta
  • łagodnie opadająca
  • hotel oddzielony od plaży ulicą
  • leżaki w cenie
  • parasole w cenie
  • ręczniki za opłatą

Basen

  • baseny: 2
  • basen zewnętrzny: zjeżdżalnia
  • basen zewnętrzny
  • leżaki i parasole: w cenie
  • ręczniki: za opłatą

Wyposażenie

  • recepcja
  • winda
  • taras
  • Wi-Fi: w recepcji/lobby, w cenie

Karty

  • Visa, MasterCard

Liczba pokojów

  • 147

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • hotel nie akceptuje zwierząt
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
    Telefon: +48 222043596
    SMS: + 48 799448800
    Formularz kontaktowy: www.tuicontact.com
    Czat: w aplikacji TUI
  • WARUNKI WJAZDU I POBYTU W ZWIĄZKU Z COVID-19:
    - nie są wymagane testy ani zaświadczenia o szczepieniu
    Szczegółowe informacje: warunki-podrozy#Turcja

Szczególne warunki funkcjonowania hotelu podczas pandemii COVID-19

  • Śniadanie: w formie bufetu
  • Istnieje możliwość płacenia gotówką w hotelu: tak
  • Zakwaterowanie i wykwaterowanie: odbywa się w hotelu z zachowaniem wymaganego dystansu
  • Obiad: w formie bufetu
  • Dostępność dozowników z płynem dezynfekującym: wyłącznie w restauracjach i barach
  • Odległość do najbliższego lekarza (w metrach): 900
  • Odległość do najbliższego szpitala (w metrach): 900
  • Odległość do najbliższej apteki (w metrach): 100
  • Program animacyjny/wycieczki: brak
  • Aquapark: jest otwarty bez ograniczeń
  • Bary: są otwarte bez ograniczeń
  • Zabiegi w salonie kosmetycznym lub usługi fryzjerskie: są dostępne bez ograniczeń
  • Plaża hotelowa: jest dostępna bez ograniczeń
  • Plac zabaw dla dzieci: jest otwarty bez ograniczeń
  • Baseny zewnętrzne: są otwarte bez ograniczeń
  • Restauracje: są otwarte bez ograniczeń
  • Sauna: jest otwarta bez ograniczeń
  • Boiska sportowe: są dostępne bez ograniczeń
  • Masaże i zabiegi: są tymczasowo niedostępne
  • Strefa spa: jest otwarta bez ograniczeń
  • Wyznaczone są stałe godziny posiłków dla gości: nie
  • Wymagana jest rezerwacja przed pobytem w restauracji: nie
  • Kolacja: w formie bufetu
  • Lekarz w hotelu: jest dostępny
  • Zakrywanie ust i nosa przez personel hotelowy: nie jest wymagane
  • Zakrywanie ust i nosa przez gości: nie jest wymagane
  • Hotel zapewnia gościom maski ochronne: tak
  • Godziny otwarcia restauracji są tymczasowo wydłużone: nie
  • Wymagane jest noszenie rękawiczek jednorazowych w bufecie samoobsługowym: nie
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Hotel Grand Zaman Garden - opinie
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(135 opinii)
(135 opinii)
    Lokalizacja
    Pokoje
    Czystość
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
  • R1478RPpaulinaax2020-01-14

    Szczęście nas uratowało.

    Hotel bardzo średni. W Turcji byliśmy 3 raz. Dwa poprzednie hotele były 5* wiec pomyśleliśmy ze 4* to mała różnica. Bardzo się pomyliliśmy. Dostaliśmy pokój po 3 godzinach czekania i wszystko byłoby ok gdyby od razu powiedzieli ze np jeszcze sprzątają albo ze ktoś jeszcze się nie wyprowadził ( byliśmy w hotelu ok 14), no zdarza się, to nie problem. A tu obsługa co chwile mówiła coś innego a to ze system nas nie widzi a to po prostu ze mamy czekać a to jakaś awaria (niby nic strasznego ale Turcja niestety słynie z tego ze w sieciówkach, czyt. ok. 3 hoteli obok siebie z niewielka różnica w nazwie, rezerwują więcej pokoi niż maja i z reszta ludzi którzy „zdecydowali się” przyjechać coś trzeba zrobić. Oczywiście jeden właściciel wszystkich hoteli). Dostaliśmy pokój w budynku głównym i niby jedynym jaki ma hotel o nazwie Grand Zaman Garden na 2 pietrze. To była nora. Kolejny budynek tak blisko balkonu i brak oświetlenia w pokoju (nie licząc jednego małego kinkietu) sprawiało ze do pomieszczenia nie docierało światło. Wystrój masakra ! Odpadająca tapeta i brudno. Łazienka to było już dno i kilometr mułu. Smród kanalizacji, rozwalajacy się kibelek i nie lepiej było z umywalka. Brzydko i brudno. Znajomi dostali pokój 4 osobowy - rodzinny (taki rezerwowali) chyba na tym samym pietrze (nie pamietam dokładnie) dużo mniejszy niż nasz 2 osobowy. Standard jak w naszym - max 2*. Poszliśmy do recepcji z prośba o zmianę pokoi. Znajomi dostali pokój w budynku obok a my mogliśmy wziąć ich pokój ( tam było więcej światła był z innej strony hotelu). Znajomi wiec poszli tam a my zostaliśmy w naszym starym pokoju na jedna noc z myślą ze następnego dnia wyjaśnimy to z rezydentka. I ta Pani nas uratowała. Dostaliśmy pokój w innym budynku - Grand Zaman Annex obok pokoju znajomych. Standard o niebo lepszy, tutaj były rzeczywiście 4*. Czysto, ładnie, zadbanie. Korzystaliśmy ze wszystkiego normalnie. Pobyt udany dzięki Pani rezydentce, która zainterweniowała w sprawie naszych pokoi i tylko dlatego ocena to 3. Obrazując jest: 1. Grand Zaman Beach z restauracja, basenem i recepcja, 2. Grand Zaman Garden z restauracja, basenem i recepcja, 3. Grand Zaman Annex - tylko pokoje. Wszystkie 3 obiekty są oddzielnie ogrodzone itd. Widzieliśmy w trakcie pobytu (podczas zakupu wycieczki u rezydentki) jak ludzie w Grand Zaman Beach - ok 20 osób - kłócili się bo nie było tam dla nich miejsca. Nie mieli dla nich pokoi ! Przenosili do Grand Zaman Garden - szczerze współczuje im bo Beach jest droższy i pewnie ładniejszy ( tak tez wyglądał ). Jeśli chodzi o pozostałe czynniki udanego pobytu: jedzenie w miarę ok, śniadania najgorsze bo monotonne i średnio dobre. Obiady i kolacje raczej dobre ale monotonne. Jestem osoba jedzeniowo bardzo wybredna (mało rzeczy lubię) a miałam co jeść, głodna nie chodziłam. Mi nie przeszkadza ze jem w kółko to samo ale znajomi mieli dość pod koniec pobytu. Baseny małe ale było jak z nich korzystać. Ogromny plus za lokalizacje w centrum. I najważniejsze dla wszystkich, którzy zastanawiają się nad tym hotelem: zdjęcia pokoi to zdjęcia pokoi z budynku Grand Zaman Annex, jestem pewna na 100%. Z balkonów widać basen ze zjeżdżalniami w Grand Zaman Garden i to jest ogrodzone. Nie widzę tu zdjęć pokoi z Garden. Chyba ze te z wyższych pięter. Pokoje na 2 pietrze w Garden na pewno tak nie wyglądają. Inaczej się ogląda zdjęcia jak się nie było a inaczej jak się było 2 tygodnie i wszystko dobrze widziało. Generalnie hotelu Garden nie polecam ze względu na pokoje. Jeśli będziecie mieli szczęście przeniosą was do Annex (5 kroków dalej) i będziecie korzystać z restauracji i basenów w Garden a zakwaterowani będziecie w pokojach o niebo lepszych. Żałuje tylko ze nie zrobiłam zdjęć pokoi w Garden żeby je tu umieścić. Wrzucam zdjęcia naszego pokoju z Annex i pokoju z oferty ( pierwsze 4 zdjęcia ) z edycją. Zobaczcie zdjęcia pokoi i co widać na zewnątrz a sami zobaczycie ze to nie zdjęcia z Garden ( nie mowie tu o zdjęciach z wyższych pięter ).

  • mrst13142019-10-31
    Bardzo dobry

    ...

    No wiec tak, hotel spełnia swoje standardy. Obsługa w hotelu jest niezwykle miła i uczynna. Pokoje, oraz łazienki czyszczone są regularnie. Do tego wymiana ręczników co dwa dni. Jedzenie? Przepyszne. Codziennie jakieś urozmaicenie. Leżaki przy basenie hotelowym zawsze były dostępne do dyspozycji gości. Sam hotel zostałby przeze mnie oceniony na 5. Sama lokalizacja stanowi świetną bazę wypadową jeśli planuje się samodzielne wycieczki samochodem. Bardzo fajnie dojście do plaży. A teraz kilka słów właśnie o plaży. Mianowicie temat samej obsługi. Panuje tam atmosfera „małego rasizmu”. Podczas naszego pobytu przyjechała pewna dość duża grupa niemieckich turystów. Przykro się patrzy jak o godzinie 8 pozajmowane są wszystkie leżaki przy samej wodzie. Leżące ręczniki przez kilka godzin i nieużywane leżaki potrafią doprowadzić innych użytkowników do szału. Jest to straszne podejście. Chodzi o napiwki? W dużej mierze. Byliśmy świadkami sytuacji, w której Pan z obsługi po przybyciu niemieckich turystów sciągał ręczniki z zajętych leżaków. Wyglądało to podejrzliwe, tak jakby rano przed otwarciem obsługa zajmowała leżaki dla tych że gości. Przykro się patrzy na takie sytuacje. Do samego hotelu nie mamy żadnych zastrzeżeń. Podkreślam jeszcze raz, hotel jak najbardziej spełnia oczekiwania gości. Gdyby nie sytuacja na plaży, to znacznie milej można by spędzać czas w okolicy.

  • Jacek K2019-10-12
    Wyjątkowy

    Polecam i Warto

    Wybrałem się ze znajomymi na kilku dniowy urlop do tego Hotelu i uważam że to był strzał w 10. Pokój super -czysto ,sprzątany co dziennie . Materace wygodne . Jedzenie urozmaicone i dla każdego . Tylko mega wybredni mogą narzekać. Baseny 2 - ten główny trochę mógł być większy. Obsługa mila zawsze pomogła i nie rozumiem tych którzy na nich narzekają. Hotel leży w centrum i dzięki temu wszędzie jest blisko . Zresztą busiki które jeżdżą po Alany kosztują 1 euro i kursują non stop. Hotel leży przy plaży Kleopatra - trzeba przejść przez ulice i za 50-80 metrów już się opalasz ,leżaki przy plaży za darmo . Baru nie ma ale piwo kosztuje tylko 3 Euro w barach i jeszcze miły Turek zimne przyniesie. Wyjazd super i już zaplanowaliśmy za rok tam jechać . Hotel polecam . Trochę już hoteli w Turcji zobaczyłem i ten jest wart swoich 4 gwiazdek a może nawet 4+ . Zachęcam do wyjazdu.

  • Skwarek22019-10-08

    Wakacje

    Pobyt w hotelu pozostawił niesmak. Część personelu nastawiona na robienie własnego biznesu za napiwki a w szczególności pizza szef. Część natomiast bardzo miła i uczynna - dziękujemy. Kuchnia bardzo dobra. Pozdrawiamy.

  • kej-ejdz2019-10-04

    Zdecydowanie nie polecam

    Pewnie jak wielu, sugerowałem się średnią ocen zebranych przez Google, w tym z Tripdvisor'a. Hotel to słabe 3* a nie 4*. Hotel jest raczej dla ludzi mało wybrednych którzy niewiele w życiu widzieli i niewiele hoteli odwiedzili na różnym poziomie. Jedzenie mizerne, co z tego że niby szeroki wybór jak wszystko mało treściwe. Jak brakowało serów to często widziałem że nie były uzupełniane. Stoły nie są na bieżąco sprzątane (raz jedliśmy wśród brudnych talerzy bo nie było gdzie usiąść). Nie ma pojemnika na sztućce, trzeb a zgarniać z innych stołów bo często nie są uzupełniane. Owoce to winogron, jabłka, gruszki, mandarynki i granaty. Chleb to głównie ten "napompowany" i "ciemny" barwiony karmelem, ogólnie nie uświadczycie świeżości chleba bo wszystko z foli, no i trzeba samemu wszystko kroić. Opiekacz do chleba jeden na całą restaurację. Z zup jadłem "pomidorową" i jest to woda z koncentratem. Desery to chemia z barwnikami i jak na standardy tureckie, oczywiście przesłodzone. Same dania raczej letnie niż ciepłe, podgrzewacze nie dają rady i naprawdę niewiele rzeczy które nam smakowało. Snack bar to psudo pizza z ichniejszym mięsem mielonym i hamburgery z kotletem niewiadomego pochodzenia, przy tym bufet z sałatą, pomidorami, ogórkami. Lody serwowane między 14 a 16 da się zjeść. Jeśli chodzi o obiad to radziłbym być o czasie bo o 14:00 wszystko pochowane (obiad od 12:30 do 14). Jeśli chodzi o obsługę to w porządku, mili, uśmiechnięci, jeśli jest czegoś awaria lub czegoś potrzeba to od razu przynieśli. Pokoje czyste, łazienka też ale zdecydowanie wymagająca odświeżenia. Materaca to dramat, tak twarde że przypominają mi łóżko dziadka który spał na desce, tu jest podobnie. W czasach gdzie są termoplastyczne materace na łóżkach leżą materace które na pewno są od początku istnienia hotelu. Do przykrycia koc, wiem że niektóre hotele mają takie standardy ale po 4* spodziewałem się że jednak będzie lekka ale kołdra a nie koc. Z dodatkowych rzeczy, kluczyk do sejfu dodatkowo płatny. Położenie hotelu ok, do plaży stosunkowo niedaleko bo około 5-7min spacerem. Sam hotel mam mało przestrzeni, niewiele zieleni ale to domena każdego hotelu w centrum. Ogólnie nie polecam hotelu a na pewno nie za tę cenę. Piszę z pokoju hotelowego, pobyt w październiku i płaciłem 2500zł. W tej lub podobnej cenie są 5* hotele ale niekoniecznie w samym centrum. Zdecydowanie niekorzystny stosunek ceny do jakości. Gdybym zapłacił za wszystko 1500zł z All-inclusive to by było ok.

Pokoje

Pokój 2-osobowy

1 / 0
  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 25m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja
  • sejf: za opłatą
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon
  • widok na morze lub ogród
  • w budynku głównym
  • pokój dzienno-sypialny
  • minibar: woda: w cenie, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • kapcie

Pokój 2-osobowy

1 / 0
  • Kod pokoju: DZX2
  • Metraż: 

    około 30m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja
  • sejf: za opłatą
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon
  • widok na morze lub ogród
  • w budynku głównym
  • pokój dzienno-sypialny
  • minibar: w cenie, woda, uzupełnianie minibaru: codziennie

Pokój 2-osobowy

1 / 0
  • Kod pokoju: DZX3
  • Metraż: 

    około 25m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja
  • sejf: za opłatą
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon
  • widok na ogród lub miasto
  • w budynku bocznym
  • minibar: woda: w cenie
  • kapcie

Pokój rodzinny

1 / 0
  • Kod pokoju: FZX1
  • Metraż: 

    około 30m2

  • Max. liczba osób: 
  • w bocznym budynku
  • klimatyzacja
  • sejf: za opłatą
  • minibar: w cenie, woda: w cenie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV
  • prysznic
  • WC
  • balkon
  • widok na basen lub ogród

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne

Zapoznaj się z szeroką ofertą wycieczek fakultatywnych stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Wycieczki fakultatywne możesz zarezerwować:

  • PRZED WAKACJAMI - w punkcie sprzedaży, Telefonicznym Centrum Rezerwacji (22 270 31 20) oraz online i w aplikacji mobilnej TUI.
  • W TRAKCIE WAKACJI - online i w aplikacji mobilnej TUI, a także przy pomocy TUI Service Center na czacie w myTUI, telefonicznie, SMS lub mailowo. W przypadku najpopularniejszych hoteli Klienci mają możliwość spotkania z polsko- lub angielskojęzycznym Wakacyjnym Ekspertem TUI, który specjalizuje się w ofercie atrakcji i wycieczek.

Wycieczki fakultatywne TUI to:
  Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
✓  Dostępność i potwierdzenie online,
✓  Komfortowy odbiór z hotelu.

Pogoda

Średnia pogoda w ciągu roku

Riwiera Turecka
Ważne informacje

Dlaczego warto wybrać Hotel Grand Zaman Garden

  • basen ze zjeżdżalnią dla dzieci
  • nowoczesna architektura
  • darmowe Wi-Fi w lobby i pokojach

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI