Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Wartość
Ethno Belek - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Leżaki i parasole w cenie
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Zjeżdżalnie dla dzieci
- Plac zabaw
- Spa
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 3,5 km od centrum miasta Belek
- ok. 40 km od miasta Antalya
- bezpośrednio przy plaży
- ok. 30 km od lotniska
- Lokalizacja
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Wartość
- zaneta k2025-10-05Wyjątkowy
Najlepszy hotel w jakim byłam wszystko na najwyższym poziomie obsługa pracownicy bardzo mili .Jedzenie wyśmienite !!Dla dzieci rewelacja ! Bardzo dobrze się tam wypoczywa jeżeli chcesz odpocząć jedź do Ethno polecam !!!
- Im_Dam2025-09-30Wyjątkowy
Tak, zakochałem się w tym miejscu. I będę wracał, by odkrywać kolejne oblicza tego kompleksu. Będzie długo - recenzję piszę z perspektywy rodzica [w czasie pobytu 2 i 4 latków] więc nie znajdziesz tu opinii nt proponowanych przez hotel usług SPA czy premium: restauracji ze stekami, sklepu z whiskey czy cygarami. Od przekroczenia progu hotelu jest się otoczonym stonowaną i elegancką architekturą, motyw i kolorystyka etno konsekwentnie obecne są w każdym pomieszczeniu. Meldunek odbywa się na kanapach w przestronnym lobby w asyście dedykowanego opiekuna. Drobny poczęstunek i napoje (w tym możliwy szampan), balony dla dzieci wręczane przez animatorkę. Opiekun oprowadza po części hotelowej pokazując najważniejsze miejsca /restauracje, strefę SPA/ oraz wprowadza do pokoju, gdzie również instruuje jak obsługiwać m.in. klimatyzację czy sejf. Pokój duży [>50 mkw]: czysty, pięknie doświetlony przez przeszklenie całej ściany. Boczny widok na morze miał swoje plusy - nie słychać muzyki i wrzawy imprez plenerowych. Wielka otwarta garderoba [spokojnie zmieściła 4 walizki] i półotwarta łazienka Strefa restauracyjna: przegląd kuchni świata: m.in. turecka, włoska, azjatycka. Własna piekarnia i cukiernia. Na bieżąco uzupełniane półmiski, estetycznie wyeksponowane dania. Live cooking na kilku stanowiskach. Bufet dziecięcy wydzielony w bocznej części sali. Nigdy nie brakowało czystych krzesełek do karmienia. Obsługa sprawna i nienarzucająca się. Strefa dziecięca, czyli ethno kiddo. To tu spędziliśmy ponad ponad połowę pobytu. Otwarta w godzinach 9.00-24:00 🥰 Liczne tematyczne podstrefy oraz animacje dedykowane dzieciom w różnym wieku: m.in. szkoła jazdy, zabawa w szpital, straż pożarną czy policjantów, park linowy. Według regulaminu z większości atrakcji powinny korzystać dzieci od 4 roku życia ale nasza dwulatka nie ustępowała w zabawie starszym dzieciom. Bardzo liczne grono zaangażowanych animatorów (m.in. Gurbet, Serda, Nur, Busra Num, Maria, Kaan), którym nie przeszkadzał brak znajomości języka polskiego - google translate czyni cuda. Codziennie wieczorem Mini Disco oraz liczne dodatkowe występy. Jak bardzo byli skuteczni w swojej pracy? - przeczytaliśmy z żoną po 2 książki w ciągu 10 dni :) W strefie dziecięcej ponadto wydzielona restauracja (dania jak w strefie dziecięcej restauracji głównej) oraz kawa dla rodziców, czyste i przestronne toalety. Ogromnym plusem jest brak ekranów (!), telewizory używane wyłącznie do wyświetlania kilkuminutowych filmów instruktażowych przy zabawie w szpital/straż pożarną czy w szkole jazdy. Kilkupiętrowy park linowy z tyrolką. Wszystko dobrze zabezpieczone. Animatorzy nadzorowali również bezpieczeństwo, interweniowali w momentach sprzeczek między dziećmi. Brodzik z ogromnym kompleksem wodotrysków i zróżnicowanych zjeżdżalni - w pierwszych dniach dość zimna woda, ale pod koniec pobytu już bez problemów z korzystaniem. Plaża czysta, z łagodnym zejściem do morza. Animacje (zarówno dziecięce jak i dla dorosłych) głównie w języku rosyjskim - ale to wprost ukłon w kierunku dominującej narodowości gości. W czasie całego pobytu spotkaliśmy może 5 polskich rodzin. Obiekt jest ogromny, około 500 pokoi, ale w ogóle nie odczuliśmy tłoku. Dzieci nie potrafią czekać w kolejkach a tu w ogóle nie było takiej potrzeby. Proste ale skuteczne ułatwienia stosowane przez hotel - brak kart ręcznikowych - część leżaków ma już przygotowane ręczniki przez obsługę - brak hasła do wifi - jeżeli ktoś nie mówił po angielsku to w ciągu minuty pojawiał się pracownik który był w stanie pomóc - stanowiska guest relations rozlokowanie również w ogrodzie. Działało wręcz komicznie: prośba o wskazanie skąd mogę wziąć rozkładany leżak (by ustawić je nad brzegiem morza) skończyła się obsługą przez 4 osoby i dostarczeniem leżaków we wskazane przeze mnie miejsce. - komunikacja z gośćmi przez WhatsApp /plan dnia, usługi dodatkowe, program rozrywkowy/ - pillow menu czyli możliwość wyboru poduszek - kody QR - restauracje i bar /dostarczanie napojów w konkretne miejsca/ Ogród jest przepiękny - z mnóstwem różnych gatunków traw (oczywiście są to dość młode nasadzenia ale już wyglądają bardzo efektownie) Minusy? Tak, ale czy na wybitnie istotne... - brak podgrzewanego brodzika - 30 minutową przerwa między programem rozrywkowym dziecięcym a dorosłym - brak baru w okolicy amfiteatru- zamówienia wyłącznie u kelnerów na wrotkach
- Katarzyna D2025-05-18Wyjątkowy
Świetna obsługa, szczególnie przy basenach, z systemem zamawiania przez stronę internetową. Bardzo wygodne leżaki z materacami. Piękne baseny, w tym kilka z podgrzewaną wodą i jeden 16+. Niesamowite jedzenie, które zapadnie Nam długo w pamięci.
