Can Garden Resort Turcja - Sport i Wellness
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Pokoje
Can Garden Resort Turcja - Pokoje
Can Garden Resort Turcja - Pokoje
Can Garden Resort Turcja - Pokoje
Can Garden Resort Turcja - Pokoje
Can Garden Resort Turcja - Pokoje
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Dla dzieci
Can Garden Resort Turcja - Sport i Wellness
Can Garden Resort Turcja - Sport i Wellness
Can Garden Resort Turcja - Sport i Wellness
Can Garden Resort Turcja - Sport i Wellness
Can Garden Resort Turcja - Sport i Wellness
Can Garden Resort Turcja - Hotel

Can Garden Resort

AYT41056

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
  • Lokalizacja
Can Garden Resort Turcja - Sport i Wellness
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Pokoje
Can Garden Resort Turcja - Pokoje
Can Garden Resort Turcja - Pokoje
Can Garden Resort Turcja - Pokoje
Can Garden Resort Turcja - Pokoje
Can Garden Resort Turcja - Pokoje
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Wyżywienie
Can Garden Resort Turcja - Dla dzieci
Can Garden Resort Turcja - Sport i Wellness
Can Garden Resort Turcja - Sport i Wellness
Can Garden Resort Turcja - Sport i Wellness
Can Garden Resort Turcja - Sport i Wellness
Can Garden Resort Turcja - Sport i Wellness
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Znakomity
Bardzo dobry
2019-05-27

Zarezerwowaliśmy na dwa tygodnie przez On the Beach i dostaliśmy świetną ofertę na ten hotel (około 800). Ośrodek jest komfortowo 3. 5/4 gwiazdki w naszej opinii, najlepsze punkty to niektóre z pracowników, basen (duży i wyjątkowo czysty), a także różnorodność jedzenia i napojów. Personel jest prawdziwą mieszaną torbą, Eliza, Sergen i pani, która gotuje flatbreads naprawdę wykraczają poza ciebie jako klient. Eliza jest zawsze miła i uśmiechnięta, flatbreads pani nie mówi po angielsku / niemiecku, ale bardzo się stara, aby się komunikować i robi to dobrze. Jeśli chodzi o Sergena, zrobił nasze wakacje! Pracował w barze na tarasie (Hasan, który go zastąpił, też jest piękny), w drugim tygodniu w barze na parterze na dole (zdecydowanie tam, gdzie gromadzili się głównie niemieccy mieszkańcy) zapamiętał nasze zamówienia na drinki do drugiego dnia wizyty, był naprawdę zabawne i zabawne z żonglerskimi okularami, pomysłowe z koktajlami i dekoracjami i mówiły świetnie po angielsku. Był naprawdę włącznie ze wszystkimi gośćmi i sprawił, że wszyscy się śmiali i czuli się wyjątkowo. Zdecydowanie gwiazda! Wszyscy pracownicy sprzątający / kucharze i stażyści również są uprzejmi i przyjaźni, i starają się jak najlepiej spełnić wszelkie prośby. Są bardzo chętni do szybkiego oczyszczenia okularów i talerzy w porze posiłków. Niestety, niewielka ilość innych pracowników jest niegrzeczna i gburowata. Hasan (kelner) jest szczególnie agresywny i nieproszony (próbował walczyć z innym pracownikiem i krzyczał przed tętniącym życiem barem!), A zespół animatorów (Antonio) zdaje się nie przejmować pokazami na miejscu / spędzać więcej czasu na swoich telefonach, próbując wciągnąć cię w klubowe wycieczki do Side lub oferować dziwne masaże kobietom przy basenie. Pracownicy spa są po prostu okropni, naprawdę cię przeciążają (zrezygnowaliśmy w końcu z ich wrogości). Dzwoneczek (zwany także Sergen) jest okropny, zasmarkany i nieprzydatny, i zmieniłby tylko pokój naszego przyjaciela (bardzo hałaśliwy, zwrócony w stronę meczetu) za 50 €! ! W barze Bistro & Beach dostępne są różnorodne potrawy (wieczory tematyczne w formie bufetu, takie jak chińskie / tureckie i ogólne), a także chipsy / hamburgery / kebaby. Śniadanie nie jest wspaniałe, ale wieczorny posiłek był zawsze urozmaicony z naprawdę świeżą sałatką i grillowanymi mięsami. Flatbreads (mają mięso i ser!) Są koniecznością, ale nie są oznakowane (róg basenu relaksacyjnego). Restauracja z owocami morza jest świetna, a personel jest bardzo uprzejmy. Niestety rezerwacja jest dość trudna i często jest pełna przed godziną 10:30 (rezerwujesz raz w tygodniu w relacjach gościnnych dzień wcześniej, kiedy chcesz jechać między 9 a 12 rano z wyjątkiem środy). Nie mieliśmy okazji odwiedzić restauracji Anatolia. Napoje są również dobre, jest mnóstwo koktajli i alkoholi z mikserami, a imitacja baileys jest dobra. Jest też wiele soków / herbaty / kawy / mrożonej herbaty / gorącej czekolady. Świeża pomarańcza jest jednak dodatkowa i naprawdę nie warto! Obsługa w nocy jest chybiona, zależy od tego, kto pracuje i ile masz napiwków! Byliśmy w bloku 4 na najwyższym piętrze z widokiem na basen z aktywnością (zjeżdżalnie były bardzo fajne, ale blisko 12 - 2 i po 5). Balkon był mały, ale warto dla prywatności. Pokój był dobrze utrzymany, cichy i prywatny. Pokrowce na łóżka można jednak ulepszyć przy pomocy prześcieradeł, ponieważ otrzymujesz tylko koc w stylu komórkowym. Pokojowe pokojówki były bardzo chętne, choć nigdy nie zapukały i nie obudziły nas itp. Prysznice były zawsze gorące, a żel pod prysznic był zapewniony. Wyciągi kilkakrotnie łamały się podczas naszego pobytu, ale były naprawiane w ciągu godziny.  Ręczniki można zmieniać tylko trzy razy w tygodniu, więc upewnij się, że powiesisz je pomiędzy kolejnymi sposobami! Lub przywieź / kup własne. Darmowe wifi jest na 1 godzinę i niezbyt silne, więc możesz korzystać tylko z recepcji. Płatne wifi (1 euro za dzień) jest wystarczająco silne, aby można było z niego korzystać w pokoju. Transfer na plażę jest bardzo regularny, nigdy nie czekaliśmy więcej niż pięć minut na obu końcach. Plaża jest też ładna i utrzymana w czystości. Pracownicy są tam bardzo zajęci, więc czasami trzeba czekać dłużej, aby je obsłużyć, ale jedzenie jest zawsze bardzo dobre. Zejście na plażę jest po stromych schodach, ale restauracja ma równy dostęp. Kroki mogą być tylko problemem, jeśli masz poważne problemy z poruszaniem się, mój partner oczekuje na operację kolana i używa pałeczki, ale jest w stanie wykonać podróż w dół. Dolmus jest również dobry i łatwy w nawigacji. W Side nie ma zbyt wiele, oprócz fantastycznych (jeśli zniszczonych ruin). Istnieje wiele sklepów, barów i restauracji, choć Manavgat jest około 20 minut spacerem i warto! Polecam, ale pamiętaj, że dostajesz to, za co płacisz.

SkinDoll
2018-05-05

Najgorszy hotel w jakim byłam dotychczas rzekome 5 gwiazdek nie zasługuje nawet na 4. Głownie jest to zasługa fatalnej obsługi, począwszy od recepcji gdy w noc zameldowania recepcjonista nie był w stanie dać nam pokoju za jaki zapłaciliśmy. Stwierdził ze ma przygotowany pokój familijny i taki dostaniemy. Poziom jego angielskiego i niemieckiego był fatalny az wstyd mieć takiego pracownika na recepcji. Po zawołaniu boya hotelowego ten zaczął nam tłumaczyć ze nic nie są w stanie nam pomoc, jak chcemy to możemy porozmawiać następnego dnia z menadzerem jeżeli wgl pojawi sie w hotelu lub z rezydentem. Dodam iż przy próbie rozmowy z pracownikami oni za każdym razem śmiali nam sie w twarz. Ponieważ była 3 w nocy i nie mieliśmy juz siły na potyczki z tak nieprofesjonalnym personalem poszliśmy spać do pokoju familijnego, dodam ze byliśmy w dwie pary 20 letnich osób na które przypadło jedno duże lozko i dwa małe z których wystawały nam nogi!!! Sam Pokoj był w opłakanym stanie gdzie zamieszczam zdjęcia które zrobilam. Następnego dnia rezydent Neckermanna raz dwa załatwił nam zmianę pokoju bez problemu. Niestety gdy chcieliśmy załatwić sprawę z internetem na recepcji Pan z dziennej zmiany na dzień dobry wyskoczył z tekstem ooo to państwo my juz państwa doskonale znamy oczywiście potraktował nas z góry, przy zmianie pokoju zostały zabrane nam karty na ręczniki oraz na darmowe masaże, z których nawet nie zdążyliśmy skorzystać. Obsługa w restauracji nas omijała i na 7 dni pobytu tylko dwa razy podeszła do nas po zamówienie gdzie do innych podchodziła bez problemu. Nigdy nie czułam tak nieprzyjemnej atmosfery w hotelu i stanowczo odradzam pobyt w nim, jedyny plus to jedzenie które było dobre i urozmaicone co do animacji to codziennie to samo jedynie wieczory tematyczne czasem były udane. Jeżeli macie do wyboru can Garden resort a i Inny hotel to nie wahajcie sie każdy inny nawet 4 gwiazdkowy będzie lepszy :)

Aleksandra B
Wyjątkowy
2020-01-04

Piękny hotel do zrobienia w ciągu dnia i wieczorem pracownicy są bardziej niż pomocni i zarządzają bardzo chętnie przychodzą do nas każdej nocy, nawet siedząc z nami bardzo przyjaźnie. Autobus zabierze Cię również na plażę każdego dnia iz. Jedzenie jest wspaniałe, a napoje też

rhy-nich20
Bardzo dobry
2019-12-09

Tak, bardzo dobry hotel all inclusive Pokoje były czyste i przestronne. Jedzenie było dostosowane do każdego możliwego gustu. Baseny były czyste, ale światowy problem łóżek i ręczników od 6 rano. Chciałbym, żeby hotele wymusiły to. Mam dość rzucania ręczników w basenie. Co 20 minut hotel zapewnia bezpłatny transfer busem na plażę i zabiera cię do hotelowej restauracji na plaży. Moja jedyna skarga polega na tym, że personel nie mówił zbyt dobrze po angielsku, ale przygotowywał posiłki dla Niemców i wyglądał na nieco obraźliwych w stosunku do nas. nasi niemieccy rodacy, podobnie jak Marmaris, dbają o Anglików. Powiedzieli, że na pewno tam jeszcze wrócę.

robertgB1286ZY
Wyjątkowy
2019-08-23

Hotel jest zorientowany na rodzinę i ma dobry dostęp dla osób niepełnosprawnych. Wybór i jakość jedzenia była doskonała, a obsługa w restauracji była pierwszej klasy. Personel był stale sprzątany i zapewnia doskonałą obsługę. Diana była szczególnie przyjazna i skuteczna. Baseny były zarówno dobre, jak i dobrze utrzymane, podobnie jak okolica basenów. Równie dobrze może być wcześniej zabrać swoje promienie słoneczne, aby uniknąć rozczarowania! Na plażę dotarł krótki spacer lub przejażdżka hotelowym dolmusem, a bar na plaży zapewniał napoje i posiłki o takim samym standardzie jak hotel. Zabytki starego miasta Side należy koniecznie zobaczyć, idź wcześnie, aby uniknąć upału i tłumów. Na tej stronie pojawiło się wiele komentarzy na temat preferencyjnego traktowania niemieckich turystów, okazało się, że tak nie jest i byliśmy dobrze traktowani. Byliśmy w pokoju 2308 i jedyną wadą było wczesne przybycie bardzo głośnej ekipy na śmieci o około 6 rano, bardzo przydatny alarm, jednak byliśmy na wakacjach! Należy pamiętać, że euro są wspólną walutą w Turcji i są akceptowane wszędzie. Informacje o stronie hotelu wydają się sugerować, że trzeba było zapłacić za wypożyczenie ręczników kąpielowych, w rzeczywistości są one bezpłatne i zmieniane regularnie.

Roytoners
Bardzo dobry
2019-05-27

Zarezerwowaliśmy na dwa tygodnie przez On the Beach i dostaliśmy świetną ofertę na ten hotel (około 800). Ośrodek jest komfortowo 3. 5/4 gwiazdki w naszej opinii, najlepsze punkty to niektóre z pracowników, basen (duży i wyjątkowo czysty), a także różnorodność jedzenia i napojów. Personel jest prawdziwą mieszaną torbą, Eliza, Sergen i pani, która gotuje flatbreads naprawdę wykraczają poza ciebie jako klient. Eliza jest zawsze miła i uśmiechnięta, flatbreads pani nie mówi po angielsku / niemiecku, ale bardzo się stara, aby się komunikować i robi to dobrze. Jeśli chodzi o Sergena, zrobił nasze wakacje! Pracował w barze na tarasie (Hasan, który go zastąpił, też jest piękny), w drugim tygodniu w barze na parterze na dole (zdecydowanie tam, gdzie gromadzili się głównie niemieccy mieszkańcy) zapamiętał nasze zamówienia na drinki do drugiego dnia wizyty, był naprawdę zabawne i zabawne z żonglerskimi okularami, pomysłowe z koktajlami i dekoracjami i mówiły świetnie po angielsku. Był naprawdę włącznie ze wszystkimi gośćmi i sprawił, że wszyscy się śmiali i czuli się wyjątkowo. Zdecydowanie gwiazda! Wszyscy pracownicy sprzątający / kucharze i stażyści również są uprzejmi i przyjaźni, i starają się jak najlepiej spełnić wszelkie prośby. Są bardzo chętni do szybkiego oczyszczenia okularów i talerzy w porze posiłków. Niestety, niewielka ilość innych pracowników jest niegrzeczna i gburowata. Hasan (kelner) jest szczególnie agresywny i nieproszony (próbował walczyć z innym pracownikiem i krzyczał przed tętniącym życiem barem!), A zespół animatorów (Antonio) zdaje się nie przejmować pokazami na miejscu / spędzać więcej czasu na swoich telefonach, próbując wciągnąć cię w klubowe wycieczki do Side lub oferować dziwne masaże kobietom przy basenie. Pracownicy spa są po prostu okropni, naprawdę cię przeciążają (zrezygnowaliśmy w końcu z ich wrogości). Dzwoneczek (zwany także Sergen) jest okropny, zasmarkany i nieprzydatny, i zmieniłby tylko pokój naszego przyjaciela (bardzo hałaśliwy, zwrócony w stronę meczetu) za 50 €! ! W barze Bistro & Beach dostępne są różnorodne potrawy (wieczory tematyczne w formie bufetu, takie jak chińskie / tureckie i ogólne), a także chipsy / hamburgery / kebaby. Śniadanie nie jest wspaniałe, ale wieczorny posiłek był zawsze urozmaicony z naprawdę świeżą sałatką i grillowanymi mięsami. Flatbreads (mają mięso i ser!) Są koniecznością, ale nie są oznakowane (róg basenu relaksacyjnego). Restauracja z owocami morza jest świetna, a personel jest bardzo uprzejmy. Niestety rezerwacja jest dość trudna i często jest pełna przed godziną 10:30 (rezerwujesz raz w tygodniu w relacjach gościnnych dzień wcześniej, kiedy chcesz jechać między 9 a 12 rano z wyjątkiem środy). Nie mieliśmy okazji odwiedzić restauracji Anatolia. Napoje są również dobre, jest mnóstwo koktajli i alkoholi z mikserami, a imitacja baileys jest dobra. Jest też wiele soków / herbaty / kawy / mrożonej herbaty / gorącej czekolady. Świeża pomarańcza jest jednak dodatkowa i naprawdę nie warto! Obsługa w nocy jest chybiona, zależy od tego, kto pracuje i ile masz napiwków! Byliśmy w bloku 4 na najwyższym piętrze z widokiem na basen z aktywnością (zjeżdżalnie były bardzo fajne, ale blisko 12 - 2 i po 5). Balkon był mały, ale warto dla prywatności. Pokój był dobrze utrzymany, cichy i prywatny. Pokrowce na łóżka można jednak ulepszyć przy pomocy prześcieradeł, ponieważ otrzymujesz tylko koc w stylu komórkowym. Pokojowe pokojówki były bardzo chętne, choć nigdy nie zapukały i nie obudziły nas itp. Prysznice były zawsze gorące, a żel pod prysznic był zapewniony. Wyciągi kilkakrotnie łamały się podczas naszego pobytu, ale były naprawiane w ciągu godziny.  Ręczniki można zmieniać tylko trzy razy w tygodniu, więc upewnij się, że powiesisz je pomiędzy kolejnymi sposobami! Lub przywieź / kup własne. Darmowe wifi jest na 1 godzinę i niezbyt silne, więc możesz korzystać tylko z recepcji. Płatne wifi (1 euro za dzień) jest wystarczająco silne, aby można było z niego korzystać w pokoju. Transfer na plażę jest bardzo regularny, nigdy nie czekaliśmy więcej niż pięć minut na obu końcach. Plaża jest też ładna i utrzymana w czystości. Pracownicy są tam bardzo zajęci, więc czasami trzeba czekać dłużej, aby je obsłużyć, ale jedzenie jest zawsze bardzo dobre. Zejście na plażę jest po stromych schodach, ale restauracja ma równy dostęp. Kroki mogą być tylko problemem, jeśli masz poważne problemy z poruszaniem się, mój partner oczekuje na operację kolana i używa pałeczki, ale jest w stanie wykonać podróż w dół. Dolmus jest również dobry i łatwy w nawigacji. W Side nie ma zbyt wiele, oprócz fantastycznych (jeśli zniszczonych ruin). Istnieje wiele sklepów, barów i restauracji, choć Manavgat jest około 20 minut spacerem i warto! Polecam, ale pamiętaj, że dostajesz to, za co płacisz.

SkinDoll
2018-05-05

Najgorszy hotel w jakim byłam dotychczas rzekome 5 gwiazdek nie zasługuje nawet na 4. Głownie jest to zasługa fatalnej obsługi, począwszy od recepcji gdy w noc zameldowania recepcjonista nie był w stanie dać nam pokoju za jaki zapłaciliśmy. Stwierdził ze ma przygotowany pokój familijny i taki dostaniemy. Poziom jego angielskiego i niemieckiego był fatalny az wstyd mieć takiego pracownika na recepcji. Po zawołaniu boya hotelowego ten zaczął nam tłumaczyć ze nic nie są w stanie nam pomoc, jak chcemy to możemy porozmawiać następnego dnia z menadzerem jeżeli wgl pojawi sie w hotelu lub z rezydentem. Dodam iż przy próbie rozmowy z pracownikami oni za każdym razem śmiali nam sie w twarz. Ponieważ była 3 w nocy i nie mieliśmy juz siły na potyczki z tak nieprofesjonalnym personalem poszliśmy spać do pokoju familijnego, dodam ze byliśmy w dwie pary 20 letnich osób na które przypadło jedno duże lozko i dwa małe z których wystawały nam nogi!!! Sam Pokoj był w opłakanym stanie gdzie zamieszczam zdjęcia które zrobilam. Następnego dnia rezydent Neckermanna raz dwa załatwił nam zmianę pokoju bez problemu. Niestety gdy chcieliśmy załatwić sprawę z internetem na recepcji Pan z dziennej zmiany na dzień dobry wyskoczył z tekstem ooo to państwo my juz państwa doskonale znamy oczywiście potraktował nas z góry, przy zmianie pokoju zostały zabrane nam karty na ręczniki oraz na darmowe masaże, z których nawet nie zdążyliśmy skorzystać. Obsługa w restauracji nas omijała i na 7 dni pobytu tylko dwa razy podeszła do nas po zamówienie gdzie do innych podchodziła bez problemu. Nigdy nie czułam tak nieprzyjemnej atmosfery w hotelu i stanowczo odradzam pobyt w nim, jedyny plus to jedzenie które było dobre i urozmaicone co do animacji to codziennie to samo jedynie wieczory tematyczne czasem były udane. Jeżeli macie do wyboru can Garden resort a i Inny hotel to nie wahajcie sie każdy inny nawet 4 gwiazdkowy będzie lepszy :)

Aleksandra B

Can Garden Resort - informacje

Can Garden Resort zlokalizowany jest w odległości ok. 600 m od plaży i niedaleko turystycznych miejscowości, takich jak Çolakli, Manavgat i Side. Pobyt w tym hotelu polecany jest szczególnie rodzinom z dziećmi. Na najmłodszych czeka mnóstwo atrakcji między innymi: miniklub, plac zabaw, pokój gier i wydzielona część basenowa. Rodzice i ich pociechy po dniu pełnym wrażeń odpoczną w komfortowo urządzonych pokojach, w tym przestronnych pokojach rodzinnych. Na gości czeka również strefa spa i siłownia. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Plac zabaw
  • Leżaki i parasole w cenie
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Dla rodzin
  • Spa
  • Darmowe Wi-Fi
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 1 km od centrum Çolakli
  • ok. 10 km od Side
  • ok. 600 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(811 opinii)
(811 opinii)
Travelers Choice
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Lokalizacja
  • Aleksandra B2018-05-05

    Najgorszy hotel w jakim byłam dotychczas rzekome 5 gwiazdek nie zasługuje nawet na 4. Głownie jest to zasługa fatalnej obsługi, począwszy od recepcji gdy w noc zameldowania recepcjonista nie był w stanie dać nam pokoju za jaki zapłaciliśmy. Stwierdził ze ma przygotowany pokój familijny i taki dostaniemy. Poziom jego angielskiego i niemieckiego był fatalny az wstyd mieć takiego pracownika na recepcji. Po zawołaniu boya hotelowego ten zaczął nam tłumaczyć ze nic nie są w stanie nam pomoc, jak chcemy to możemy porozmawiać następnego dnia z menadzerem jeżeli wgl pojawi sie w hotelu lub z rezydentem. Dodam iż przy próbie rozmowy z pracownikami oni za każdym razem śmiali nam sie w twarz. Ponieważ była 3 w nocy i nie mieliśmy juz siły na potyczki z tak nieprofesjonalnym personalem poszliśmy spać do pokoju familijnego, dodam ze byliśmy w dwie pary 20 letnich osób na które przypadło jedno duże lozko i dwa małe z których wystawały nam nogi!!! Sam Pokoj był w opłakanym stanie gdzie zamieszczam zdjęcia które zrobilam. Następnego dnia rezydent Neckermanna raz dwa załatwił nam zmianę pokoju bez problemu. Niestety gdy chcieliśmy załatwić sprawę z internetem na recepcji Pan z dziennej zmiany na dzień dobry wyskoczył z tekstem ooo to państwo my juz państwa doskonale znamy oczywiście potraktował nas z góry, przy zmianie pokoju zostały zabrane nam karty na ręczniki oraz na darmowe masaże, z których nawet nie zdążyliśmy skorzystać. Obsługa w restauracji nas omijała i na 7 dni pobytu tylko dwa razy podeszła do nas po zamówienie gdzie do innych podchodziła bez problemu. Nigdy nie czułam tak nieprzyjemnej atmosfery w hotelu i stanowczo odradzam pobyt w nim, jedyny plus to jedzenie które było dobre i urozmaicone co do animacji to codziennie to samo jedynie wieczory tematyczne czasem były udane. Jeżeli macie do wyboru can Garden resort a i Inny hotel to nie wahajcie sie każdy inny nawet 4 gwiazdkowy będzie lepszy :)

  • rhy-nich202020-01-04
    Wyjątkowy

    Piękny hotel do zrobienia w ciągu dnia i wieczorem pracownicy są bardziej niż pomocni i zarządzają bardzo chętnie przychodzą do nas każdej nocy, nawet siedząc z nami bardzo przyjaźnie. Autobus zabierze Cię również na plażę każdego dnia iz. Jedzenie jest wspaniałe, a napoje też

  • robertgB1286ZY2019-12-09
    Bardzo dobry

    Tak, bardzo dobry hotel all inclusive Pokoje były czyste i przestronne. Jedzenie było dostosowane do każdego możliwego gustu. Baseny były czyste, ale światowy problem łóżek i ręczników od 6 rano. Chciałbym, żeby hotele wymusiły to. Mam dość rzucania ręczników w basenie. Co 20 minut hotel zapewnia bezpłatny transfer busem na plażę i zabiera cię do hotelowej restauracji na plaży. Moja jedyna skarga polega na tym, że personel nie mówił zbyt dobrze po angielsku, ale przygotowywał posiłki dla Niemców i wyglądał na nieco obraźliwych w stosunku do nas. nasi niemieccy rodacy, podobnie jak Marmaris, dbają o Anglików. Powiedzieli, że na pewno tam jeszcze wrócę.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Can Garden Resort

  • hotel polecany rodzinom z dziećmi
  • strefa spa
  • program rozrywkowy

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI