Goście cenią ten hotel za...
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Lokalizacja
Can Garden Resort - informacje
Can Garden Resort zlokalizowany jest w odległości ok. 600 m od plaży i niedaleko turystycznych miejscowości, takich jak Çolakli, Manavgat i Side. Pobyt w tym hotelu polecany jest szczególnie rodzinom z dziećmi. Na najmłodszych czeka mnóstwo atrakcji między innymi: miniklub, plac zabaw, pokój gier i wydzielona część basenowa. Rodzice i ich pociechy po dniu pełnym wrażeń odpoczną w komfortowo urządzonych pokojach, w tym przestronnych pokojach rodzinnych. Na gości czeka również strefa spa i siłownia.
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Plac zabaw
- Leżaki i parasole w cenie
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Dla rodzin
- Spa
- Darmowe Wi-Fi
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 1 km od centrum Çolakli
- ok. 10 km od Side
- ok. 600 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Lokalizacja
- Aleksandra B2018-05-05
Najgorszy hotel w jakim byłam dotychczas rzekome 5 gwiazdek nie zasługuje nawet na 4. Głownie jest to zasługa fatalnej obsługi, począwszy od recepcji gdy w noc zameldowania recepcjonista nie był w stanie dać nam pokoju za jaki zapłaciliśmy. Stwierdził ze ma przygotowany pokój familijny i taki dostaniemy. Poziom jego angielskiego i niemieckiego był fatalny az wstyd mieć takiego pracownika na recepcji. Po zawołaniu boya hotelowego ten zaczął nam tłumaczyć ze nic nie są w stanie nam pomoc, jak chcemy to możemy porozmawiać następnego dnia z menadzerem jeżeli wgl pojawi sie w hotelu lub z rezydentem. Dodam iż przy próbie rozmowy z pracownikami oni za każdym razem śmiali nam sie w twarz. Ponieważ była 3 w nocy i nie mieliśmy juz siły na potyczki z tak nieprofesjonalnym personalem poszliśmy spać do pokoju familijnego, dodam ze byliśmy w dwie pary 20 letnich osób na które przypadło jedno duże lozko i dwa małe z których wystawały nam nogi!!! Sam Pokoj był w opłakanym stanie gdzie zamieszczam zdjęcia które zrobilam. Następnego dnia rezydent Neckermanna raz dwa załatwił nam zmianę pokoju bez problemu. Niestety gdy chcieliśmy załatwić sprawę z internetem na recepcji Pan z dziennej zmiany na dzień dobry wyskoczył z tekstem ooo to państwo my juz państwa doskonale znamy oczywiście potraktował nas z góry, przy zmianie pokoju zostały zabrane nam karty na ręczniki oraz na darmowe masaże, z których nawet nie zdążyliśmy skorzystać. Obsługa w restauracji nas omijała i na 7 dni pobytu tylko dwa razy podeszła do nas po zamówienie gdzie do innych podchodziła bez problemu. Nigdy nie czułam tak nieprzyjemnej atmosfery w hotelu i stanowczo odradzam pobyt w nim, jedyny plus to jedzenie które było dobre i urozmaicone co do animacji to codziennie to samo jedynie wieczory tematyczne czasem były udane. Jeżeli macie do wyboru can Garden resort a i Inny hotel to nie wahajcie sie każdy inny nawet 4 gwiazdkowy będzie lepszy :)
- rhy-nich202020-01-04Wyjątkowy
Piękny hotel do zrobienia w ciągu dnia i wieczorem pracownicy są bardziej niż pomocni i zarządzają bardzo chętnie przychodzą do nas każdej nocy, nawet siedząc z nami bardzo przyjaźnie. Autobus zabierze Cię również na plażę każdego dnia iz. Jedzenie jest wspaniałe, a napoje też
- robertgB1286ZY2019-12-09Bardzo dobry
Tak, bardzo dobry hotel all inclusive Pokoje były czyste i przestronne. Jedzenie było dostosowane do każdego możliwego gustu. Baseny były czyste, ale światowy problem łóżek i ręczników od 6 rano. Chciałbym, żeby hotele wymusiły to. Mam dość rzucania ręczników w basenie. Co 20 minut hotel zapewnia bezpłatny transfer busem na plażę i zabiera cię do hotelowej restauracji na plaży. Moja jedyna skarga polega na tym, że personel nie mówił zbyt dobrze po angielsku, ale przygotowywał posiłki dla Niemców i wyglądał na nieco obraźliwych w stosunku do nas. nasi niemieccy rodacy, podobnie jak Marmaris, dbają o Anglików. Powiedzieli, że na pewno tam jeszcze wrócę.