Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel

Can Garden Resort

AYT41056

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Goście cenią ten hotel za...

  • Czystość
  • Obsługa
  • Pokoje
  • Wartość
  • Jakość noclegu
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Can Garden Resort Turcja - Hotel
Znakomity
2018-05-05

Najgorszy hotel w jakim byłam dotychczas rzekome 5 gwiazdek nie zasługuje nawet na 4. Głownie jest to zasługa fatalnej obsługi, począwszy od recepcji gdy w noc zameldowania recepcjonista nie był w stanie dać nam pokoju za jaki zapłaciliśmy. Stwierdził ze ma przygotowany pokój familijny i taki dostaniemy. Poziom jego angielskiego i niemieckiego był fatalny az wstyd mieć takiego pracownika na recepcji. Po zawołaniu boya hotelowego ten zaczął nam tłumaczyć ze nic nie są w stanie nam pomoc, jak chcemy to możemy porozmawiać następnego dnia z menadzerem jeżeli wgl pojawi sie w hotelu lub z rezydentem. Dodam iż przy próbie rozmowy z pracownikami oni za każdym razem śmiali nam sie w twarz. Ponieważ była 3 w nocy i nie mieliśmy juz siły na potyczki z tak nieprofesjonalnym personalem poszliśmy spać do pokoju familijnego, dodam ze byliśmy w dwie pary 20 letnich osób na które przypadło jedno duże lozko i dwa małe z których wystawały nam nogi!!! Sam Pokoj był w opłakanym stanie gdzie zamieszczam zdjęcia które zrobilam. Następnego dnia rezydent Neckermanna raz dwa załatwił nam zmianę pokoju bez problemu. Niestety gdy chcieliśmy załatwić sprawę z internetem na recepcji Pan z dziennej zmiany na dzień dobry wyskoczył z tekstem ooo to państwo my juz państwa doskonale znamy oczywiście potraktował nas z góry, przy zmianie pokoju zostały zabrane nam karty na ręczniki oraz na darmowe masaże, z których nawet nie zdążyliśmy skorzystać. Obsługa w restauracji nas omijała i na 7 dni pobytu tylko dwa razy podeszła do nas po zamówienie gdzie do innych podchodziła bez problemu. Nigdy nie czułam tak nieprzyjemnej atmosfery w hotelu i stanowczo odradzam pobyt w nim, jedyny plus to jedzenie które było dobre i urozmaicone co do animacji to codziennie to samo jedynie wieczory tematyczne czasem były udane. Jeżeli macie do wyboru can Garden resort a i Inny hotel to nie wahajcie sie każdy inny nawet 4 gwiazdkowy będzie lepszy :)

Aleksandra B
2018-05-05

Najgorszy hotel w jakim byłam dotychczas rzekome 5 gwiazdek nie zasługuje nawet na 4. Głownie jest to zasługa fatalnej obsługi, począwszy od recepcji gdy w noc zameldowania recepcjonista nie był w stanie dać nam pokoju za jaki zapłaciliśmy. Stwierdził ze ma przygotowany pokój familijny i taki dostaniemy. Poziom jego angielskiego i niemieckiego był fatalny az wstyd mieć takiego pracownika na recepcji. Po zawołaniu boya hotelowego ten zaczął nam tłumaczyć ze nic nie są w stanie nam pomoc, jak chcemy to możemy porozmawiać następnego dnia z menadzerem jeżeli wgl pojawi sie w hotelu lub z rezydentem. Dodam iż przy próbie rozmowy z pracownikami oni za każdym razem śmiali nam sie w twarz. Ponieważ była 3 w nocy i nie mieliśmy juz siły na potyczki z tak nieprofesjonalnym personalem poszliśmy spać do pokoju familijnego, dodam ze byliśmy w dwie pary 20 letnich osób na które przypadło jedno duże lozko i dwa małe z których wystawały nam nogi!!! Sam Pokoj był w opłakanym stanie gdzie zamieszczam zdjęcia które zrobilam. Następnego dnia rezydent Neckermanna raz dwa załatwił nam zmianę pokoju bez problemu. Niestety gdy chcieliśmy załatwić sprawę z internetem na recepcji Pan z dziennej zmiany na dzień dobry wyskoczył z tekstem ooo to państwo my juz państwa doskonale znamy oczywiście potraktował nas z góry, przy zmianie pokoju zostały zabrane nam karty na ręczniki oraz na darmowe masaże, z których nawet nie zdążyliśmy skorzystać. Obsługa w restauracji nas omijała i na 7 dni pobytu tylko dwa razy podeszła do nas po zamówienie gdzie do innych podchodziła bez problemu. Nigdy nie czułam tak nieprzyjemnej atmosfery w hotelu i stanowczo odradzam pobyt w nim, jedyny plus to jedzenie które było dobre i urozmaicone co do animacji to codziennie to samo jedynie wieczory tematyczne czasem były udane. Jeżeli macie do wyboru can Garden resort a i Inny hotel to nie wahajcie sie każdy inny nawet 4 gwiazdkowy będzie lepszy :)

Aleksandra B
2018-05-05

Najgorszy hotel w jakim byłam dotychczas rzekome 5 gwiazdek nie zasługuje nawet na 4. Głownie jest to zasługa fatalnej obsługi, począwszy od recepcji gdy w noc zameldowania recepcjonista nie był w stanie dać nam pokoju za jaki zapłaciliśmy. Stwierdził ze ma przygotowany pokój familijny i taki dostaniemy. Poziom jego angielskiego i niemieckiego był fatalny az wstyd mieć takiego pracownika na recepcji. Po zawołaniu boya hotelowego ten zaczął nam tłumaczyć ze nic nie są w stanie nam pomoc, jak chcemy to możemy porozmawiać następnego dnia z menadzerem jeżeli wgl pojawi sie w hotelu lub z rezydentem. Dodam iż przy próbie rozmowy z pracownikami oni za każdym razem śmiali nam sie w twarz. Ponieważ była 3 w nocy i nie mieliśmy juz siły na potyczki z tak nieprofesjonalnym personalem poszliśmy spać do pokoju familijnego, dodam ze byliśmy w dwie pary 20 letnich osób na które przypadło jedno duże lozko i dwa małe z których wystawały nam nogi!!! Sam Pokoj był w opłakanym stanie gdzie zamieszczam zdjęcia które zrobilam. Następnego dnia rezydent Neckermanna raz dwa załatwił nam zmianę pokoju bez problemu. Niestety gdy chcieliśmy załatwić sprawę z internetem na recepcji Pan z dziennej zmiany na dzień dobry wyskoczył z tekstem ooo to państwo my juz państwa doskonale znamy oczywiście potraktował nas z góry, przy zmianie pokoju zostały zabrane nam karty na ręczniki oraz na darmowe masaże, z których nawet nie zdążyliśmy skorzystać. Obsługa w restauracji nas omijała i na 7 dni pobytu tylko dwa razy podeszła do nas po zamówienie gdzie do innych podchodziła bez problemu. Nigdy nie czułam tak nieprzyjemnej atmosfery w hotelu i stanowczo odradzam pobyt w nim, jedyny plus to jedzenie które było dobre i urozmaicone co do animacji to codziennie to samo jedynie wieczory tematyczne czasem były udane. Jeżeli macie do wyboru can Garden resort a i Inny hotel to nie wahajcie sie każdy inny nawet 4 gwiazdkowy będzie lepszy :)

Aleksandra B

Can Garden Resort - informacje

Can Garden Resort zlokalizowany jest w odległości ok. 600 m od plaży i niedaleko turystycznych miejscowości, takich jak Çolakli, Manavgat i Side. Pobyt w tym hotelu polecany jest szczególnie rodzinom z dziećmi. Na najmłodszych czeka mnóstwo atrakcji między innymi: miniklub, plac zabaw, pokój gier i wydzielona część basenowa. Rodzice i ich pociechy po dniu pełnym wrażeń odpoczną w komfortowo urządzonych pokojach, w tym przestronnych pokojach rodzinnych. Na gości czeka również strefa spa i siłownia. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Leżaki i parasole w cenie
  • Dla rodzin
  • Plac zabaw
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 1 km od centrum Çolakli
  • ok. 10 km od Side
  • ok. 600 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Znakomity
(856 opinii)
(856 opinii)
    Czystość
    Obsługa
    Pokoje
    Wartość
    Jakość noclegu
    Lokalizacja
  • Aleksandra B2018-05-05

    Najgorszy hotel w jakim byłam dotychczas rzekome 5 gwiazdek nie zasługuje nawet na 4. Głownie jest to zasługa fatalnej obsługi, począwszy od recepcji gdy w noc zameldowania recepcjonista nie był w stanie dać nam pokoju za jaki zapłaciliśmy. Stwierdził ze ma przygotowany pokój familijny i taki dostaniemy. Poziom jego angielskiego i niemieckiego był fatalny az wstyd mieć takiego pracownika na recepcji. Po zawołaniu boya hotelowego ten zaczął nam tłumaczyć ze nic nie są w stanie nam pomoc, jak chcemy to możemy porozmawiać następnego dnia z menadzerem jeżeli wgl pojawi sie w hotelu lub z rezydentem. Dodam iż przy próbie rozmowy z pracownikami oni za każdym razem śmiali nam sie w twarz. Ponieważ była 3 w nocy i nie mieliśmy juz siły na potyczki z tak nieprofesjonalnym personalem poszliśmy spać do pokoju familijnego, dodam ze byliśmy w dwie pary 20 letnich osób na które przypadło jedno duże lozko i dwa małe z których wystawały nam nogi!!! Sam Pokoj był w opłakanym stanie gdzie zamieszczam zdjęcia które zrobilam. Następnego dnia rezydent Neckermanna raz dwa załatwił nam zmianę pokoju bez problemu. Niestety gdy chcieliśmy załatwić sprawę z internetem na recepcji Pan z dziennej zmiany na dzień dobry wyskoczył z tekstem ooo to państwo my juz państwa doskonale znamy oczywiście potraktował nas z góry, przy zmianie pokoju zostały zabrane nam karty na ręczniki oraz na darmowe masaże, z których nawet nie zdążyliśmy skorzystać. Obsługa w restauracji nas omijała i na 7 dni pobytu tylko dwa razy podeszła do nas po zamówienie gdzie do innych podchodziła bez problemu. Nigdy nie czułam tak nieprzyjemnej atmosfery w hotelu i stanowczo odradzam pobyt w nim, jedyny plus to jedzenie które było dobre i urozmaicone co do animacji to codziennie to samo jedynie wieczory tematyczne czasem były udane. Jeżeli macie do wyboru can Garden resort a i Inny hotel to nie wahajcie sie każdy inny nawet 4 gwiazdkowy będzie lepszy :)

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

57 201

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 9002

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa