Hotel oddalony od centrum lagos około 40 minut.
Pokoje ładne i codziennie sprzątane.
Jedzenie monotonne, codziennie to samo na śniadanie, kolacje sa jedyna różnorodnością, od czasu do czasu pojawi sie jakaś nowość, ale i tak jest to powtarzalne. Trzy razy w tygodniu jakis wieczor tematyczny. Basen zimny, krótko otwarty (do 19stej), a w słynnym „spa” nie ma praktycznie nic. Sauna nie wiem czy nie działa, czy akurat sie popsuła, łaźnia turecka ok, jacuzzi temperatura nie przekracza 33 stopni, a w basenie można kapać sie tylko w czepku, ktorego nigdzie w hotelu nie można dostać (chcieliśmy kupić). Napoje płatne, ale to żadna nowość, pijesz = płacisz i to oczywiste. Najgorsze, ze przy wyjezdzie, płacąc nasz rachunek za drinki i piwa wzięte „na pokój”, ujrzeliśmy cenę większa o 60€. Byliśmy nieco zdziwieni, ale pomyśleliśmy, ze Pan z recepcji po prostu sie pomylił. Nic bardziej mylnego. Okazało sie, ze woda, która jest codziennie uzupełniana, to koszt rzędu 3€ za butelkę 0,5l. Dostawaliśmy ich dziennie 3. Szkoda, ze nikt nie powiedział nam tego podczas pierwszego dnia. Przeciez płyn do kąpieli i szampon tez były uzupełniane codziennie, a za niego jakos nie płaciliśmy :) Tłumaczono Nam, ze na drzwiach lodówki znajduje sie cena za wode, swoja droga przysięgam, ze jej nie widziałam! Zgaduje, ze była wielkości mrówki, jeśli w ogóle była. Ale kto normalny zaglądając do lodówki doszukuje sie ceny? Nie było tam żadnego alkoholu, wiec nie wzbudziło to w nas żadnych watpliwosci. Była sama woda. Nie mieliśmy pojęcia, myśleliśmy, ze jest to po prostu standard, „prezent”, bo przeciez skoro nic nie zamawiamy, to niby dlaczego mamy za to płacić. Żenada. Nasze tłumaczenia i próba nawiązania jakiegokolwiek porozumienia z recepcjonista, nic nie dały. Kiedy poprosiliśmy o rozmowę z menagerem usłyszeliśmy, ze jeszcze nie dojechał. musieliśmy zapłacić, choć według nas zostaliśmy perfidnie oszukani, jednak nasz autobus na lotnisko juz odjeżdżał. To wstyd w tak okrutny sposób wyłudzać pieniądze od swoich klientów. Jesteśmy zawiedzeni. Pierwszy raz spotkaliśmy sie z czymś takim. Jest nam bardzo przykro, ze zostaliśmy tak potraktowani i nie odnaleźliśmy zrozumienia wśród nikogo z personelu tego hotelu.