Rewelacja hotel wszystko na wysokim poziomie. Profesjonalne podejście do klienta . Jedzenie pyszne, pokoje czyste bardzo miła obsługa. Basen,spa na wysokim poziomie. Przepięknie położony hotel mega widok polecam!!!!
marekbS548SM2022-09-20
Wyjątkowy
2023-01-11
Cudowny pobyt! Hotel kameralny bardzo czyściutki , obsługa bardzo miła i szalenie pomocna. Kuchnia wyśmienita! Pierogi z jagodami jedne z najlepszych jakie jedliśmy!
Śniadania smaczne - racuchy palce lizać. Zdecydowanie odwiedzimy ten hotel jeszcze nie raz.
sylwestasko2023-01-11
Wyjątkowy
2022-11-26
4ta wizyta i tym razem 5 gwiazdek dla obsługi kelnerskiej restauracji i baru wieczorem. Tak to powinno wyglądać. Oby tak dalej! Grzecznie, sprawnie i kulturalnie nawet pretensjonalnych gości. Szkoda że tipa nie można kartą zostawić :/
Very A2022-11-26
2022-11-21
Był to mój drugi pobyt w tym hotelu i mam generalnie trochę tym razem mieszane wrażenia…
Pierwszy raz to znalezione winogrono na szafce nocnej przy łóżku… teraz też mam kilka spostrzeżeń.
Od samego początku czyli od rezerwacji przez Waszą stronę internetową oraz po kilku mailach z recepcją – bardzo miłe Panie Kamila, Małgorzata, Adriana z którymi miałem kontakt. Na miejscu również Panie odpowiadały na wszystkie pytania. Były cierpliwe i uśmiechnięte.
Niestety podczas podróży do Was miałem awarię samochodu więc przyjechałem do hotelu po godzinie 22 wcześniej oczywiście dzwoniąc że się spóźnię i nie skorzystam z bufetu kolacyjnego. Została przygotowana do pokoju tak zwana zimna płyta wędlin, sałatka, warzywa, pieczywo. Wszystko super i ok.
W pokoju jednak miało czekać na nas wino. Nie było…
Pokój bardzo wychłodzony, wręcz zimny! Co po „ciekawej” i pełnej wrażeń podróży do Was autem zastępczym bardzo mi przeszkadzało w apartamencie numer 305! Więc po lekkim posiłku wzięliśmy prysznic UWAGA z letnią wodą w zimnym pokoju i zmarznięci poszliśmy spać!!!
Wybraliśmy u Was tym razem pakiet Amore z masażem gorącymi kamieniami oraz dobraliśmy jeszcze inne masaże. Została nam przekazana kartka – harmonogram masaży. We wtorek jedna osoba na wybrane masaże w środę (dzień wyjazdu – doba hotelowa kończy się o godzinie 12) druga osoba na wybrane masaże start od godziny 11. Przypominam że jest to pakiet Amore więc chyba jakby logiczne i było by miło gdyby masaże odbywały się wspólnie z osobą towarzyszącą i nie ustalane godzinę przed opuszczeniem pokoju bo to jednak wszystko trochę trwa. Przypuszczam więc że jest błąd komunikacji między recepcją główną a recepcją w SPA. Musicie to chyba „trochę” dopracować. Na drugi dzień we wtorek udało się zmienić harmonogram na bardziej przyjazny chodź również nie na sto procent idealny. Dodam że rezerwacja była robiona nie z dnia na dzień a tydzień wcześniej.
Bufet śniadaniowy OK. Uzupełniany na bieżąco. Regionalne produkty. Miła Pani od robienia omletów. Uśmiechnięty personel. Kawa ustawiona na bardzo słabą w sensie moc przykładowo espresso. OK nie każdy lubi mocną kawę ale skoro chcę się napić espresso to raczej nie chciał bym pić słabiutkiej małej kawy. Sala śniadaniowa na jednym z filarów (znajdźcie sobie) pajęczyna i pająk która sobie wisi i przygląda się gościom…
W oczekiwaniu na masaże które to mieliśmy umówione na godzinę 14:30 wybraliśmy się na basem i sauny. I tutaj znowu niespodzianka. Idąc tzw. Łącznikiem na basen odbiłem się od drzwi. Więc przechodzę przez cały hotel w szlafroku na recepcję główną basenu i się okazuję że na łączniku oraz w recepcji głównej są dwie różne godziny otwarcia strefy basenowej….!!!! Więc poczekaliśmy na otwarcie basenów od godziny 11. Jacuzzi oraz sauny od godziny 12. Na basenie wszystko ok. Miły personel.
Około godziny 13:30 wróciliśmy do pokoju i czekało tam na nas wino (które miało być w poniedziałek na przywitanie) Oczywiście żeby otworzyć wino trzeba by się pewnie udać do baru po otwieracz ponieważ takiego nie było na wyposażeniu pokoju lub był dość sprytnie gdzieś schowany…. Nie wiem nie znalazłem.
W strefie masaży – tutaj jest ta wisienka na torcie. Wszystko idealnie! Super praca Pani Jesika oraz Pana Żania (BARDZO przepraszam ponieważ z pewnością gdzieś popełniłem błąd w imionach) Generalnie te dwie osoby mają ręce anioła… Dbajcie o tych pracowników (jak i zresztą o wszystkich widocznych lub mniej widocznych…)
Kolacja – na kolacji z ustaleniem kim jesteśmy i na co mamy rezerwację minęło trochę czasu…. Ale finalnie wszystko przebiegło bardzo dobrze. Smaczna kuchnia. I Pan Sergiusz który jest mistrzem ceremonii!!! Przesympatyczny człowiek!!! Ceny w restauracji powalają na kolana…. Przy obecnej inflacji oraz świadom tego co się dzieje na rynku ceny z a’la carty mogą być co dla niektórych zaporowe. Food coast to chyba macie na poziomie 10-15%...
Kończąc pomału temat, tak jak wspomniałem na początku mam mieszane uczucia.
Niby fajnie ale jest tyle pierdół które nie są dograne. I w hotelu tej kategoryzacji to raczej nie powinno się dziać. Przy takich cenach chciałbym przyjechać i nie martwić się niczym… Nie ma tam jakiegoś kierownika/dyrektora od spraw operacyjnych? Zimny pokój, wino, a raczej jego brak, chłodna woda, komunikacja między recepcjami, apartament wymagający już raczej odświeżenia (kanapa baaardzo zużyta) ława koło kanapy która jest super piękna ale jak już się zapali światła to jest tak BRUDNA że to się w głowie nie mieści!!! Bo nie widać brudu i tego ulepienia na pierwszy rzut oka! Ilu gości musiała ta ława przeżyć bez umycia?!?! MASAKRA!!!!
Czy wrócę do Was? Do trzech razy sztuka? Na tą chwilę wątpię… konkurencja nie śpi.
Powodzenia!
scream832022-11-21
Wyjątkowy
2022-10-17
Wspaniałe widoki, pyszne i zróżnicowane śniadania i obiadokolacje, lokalne wyroby.
Hotel przyjazny dla dzieci, bardzo miły i zawsze uśmiechnięty personel. Drobne upominki dla dzieci w dniu przyjazdu.
Wygodne łóżka.
agab6692022-10-17
Wyjątkowy
2022-09-20
Rewelacja hotel wszystko na wysokim poziomie. Profesjonalne podejście do klienta . Jedzenie pyszne, pokoje czyste bardzo miła obsługa. Basen,spa na wysokim poziomie. Przepięknie położony hotel mega widok polecam!!!!
marekbS548SM2022-09-20
Wyjątkowy
2023-01-11
Cudowny pobyt! Hotel kameralny bardzo czyściutki , obsługa bardzo miła i szalenie pomocna. Kuchnia wyśmienita! Pierogi z jagodami jedne z najlepszych jakie jedliśmy!
Śniadania smaczne - racuchy palce lizać. Zdecydowanie odwiedzimy ten hotel jeszcze nie raz.
sylwestasko2023-01-11
Hotel Biały Kamień Medi Spa - informacje
Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez Google Translate
Cudowny pobyt! Hotel kameralny bardzo czyściutki , obsługa bardzo miła i szalenie pomocna. Kuchnia wyśmienita! Pierogi z jagodami jedne z najlepszych jakie jedliśmy!
Śniadania smaczne - racuchy palce lizać. Zdecydowanie odwiedzimy ten hotel jeszcze nie raz.
Very A2022-11-26
Wyjątkowy
4ta wizyta i tym razem 5 gwiazdek dla obsługi kelnerskiej restauracji i baru wieczorem. Tak to powinno wyglądać. Oby tak dalej! Grzecznie, sprawnie i kulturalnie nawet pretensjonalnych gości. Szkoda że tipa nie można kartą zostawić :/
scream832022-11-21
Był to mój drugi pobyt w tym hotelu i mam generalnie trochę tym razem mieszane wrażenia…
Pierwszy raz to znalezione winogrono na szafce nocnej przy łóżku… teraz też mam kilka spostrzeżeń.
Od samego początku czyli od rezerwacji przez Waszą stronę internetową oraz po kilku mailach z recepcją – bardzo miłe Panie Kamila, Małgorzata, Adriana z którymi miałem kontakt. Na miejscu również Panie odpowiadały na wszystkie pytania. Były cierpliwe i uśmiechnięte.
Niestety podczas podróży do Was miałem awarię samochodu więc przyjechałem do hotelu po godzinie 22 wcześniej oczywiście dzwoniąc że się spóźnię i nie skorzystam z bufetu kolacyjnego. Została przygotowana do pokoju tak zwana zimna płyta wędlin, sałatka, warzywa, pieczywo. Wszystko super i ok.
W pokoju jednak miało czekać na nas wino. Nie było…
Pokój bardzo wychłodzony, wręcz zimny! Co po „ciekawej” i pełnej wrażeń podróży do Was autem zastępczym bardzo mi przeszkadzało w apartamencie numer 305! Więc po lekkim posiłku wzięliśmy prysznic UWAGA z letnią wodą w zimnym pokoju i zmarznięci poszliśmy spać!!!
Wybraliśmy u Was tym razem pakiet Amore z masażem gorącymi kamieniami oraz dobraliśmy jeszcze inne masaże. Została nam przekazana kartka – harmonogram masaży. We wtorek jedna osoba na wybrane masaże w środę (dzień wyjazdu – doba hotelowa kończy się o godzinie 12) druga osoba na wybrane masaże start od godziny 11. Przypominam że jest to pakiet Amore więc chyba jakby logiczne i było by miło gdyby masaże odbywały się wspólnie z osobą towarzyszącą i nie ustalane godzinę przed opuszczeniem pokoju bo to jednak wszystko trochę trwa. Przypuszczam więc że jest błąd komunikacji między recepcją główną a recepcją w SPA. Musicie to chyba „trochę” dopracować. Na drugi dzień we wtorek udało się zmienić harmonogram na bardziej przyjazny chodź również nie na sto procent idealny. Dodam że rezerwacja była robiona nie z dnia na dzień a tydzień wcześniej.
Bufet śniadaniowy OK. Uzupełniany na bieżąco. Regionalne produkty. Miła Pani od robienia omletów. Uśmiechnięty personel. Kawa ustawiona na bardzo słabą w sensie moc przykładowo espresso. OK nie każdy lubi mocną kawę ale skoro chcę się napić espresso to raczej nie chciał bym pić słabiutkiej małej kawy. Sala śniadaniowa na jednym z filarów (znajdźcie sobie) pajęczyna i pająk która sobie wisi i przygląda się gościom…
W oczekiwaniu na masaże które to mieliśmy umówione na godzinę 14:30 wybraliśmy się na basem i sauny. I tutaj znowu niespodzianka. Idąc tzw. Łącznikiem na basen odbiłem się od drzwi. Więc przechodzę przez cały hotel w szlafroku na recepcję główną basenu i się okazuję że na łączniku oraz w recepcji głównej są dwie różne godziny otwarcia strefy basenowej….!!!! Więc poczekaliśmy na otwarcie basenów od godziny 11. Jacuzzi oraz sauny od godziny 12. Na basenie wszystko ok. Miły personel.
Około godziny 13:30 wróciliśmy do pokoju i czekało tam na nas wino (które miało być w poniedziałek na przywitanie) Oczywiście żeby otworzyć wino trzeba by się pewnie udać do baru po otwieracz ponieważ takiego nie było na wyposażeniu pokoju lub był dość sprytnie gdzieś schowany…. Nie wiem nie znalazłem.
W strefie masaży – tutaj jest ta wisienka na torcie. Wszystko idealnie! Super praca Pani Jesika oraz Pana Żania (BARDZO przepraszam ponieważ z pewnością gdzieś popełniłem błąd w imionach) Generalnie te dwie osoby mają ręce anioła… Dbajcie o tych pracowników (jak i zresztą o wszystkich widocznych lub mniej widocznych…)
Kolacja – na kolacji z ustaleniem kim jesteśmy i na co mamy rezerwację minęło trochę czasu…. Ale finalnie wszystko przebiegło bardzo dobrze. Smaczna kuchnia. I Pan Sergiusz który jest mistrzem ceremonii!!! Przesympatyczny człowiek!!! Ceny w restauracji powalają na kolana…. Przy obecnej inflacji oraz świadom tego co się dzieje na rynku ceny z a’la carty mogą być co dla niektórych zaporowe. Food coast to chyba macie na poziomie 10-15%...
Kończąc pomału temat, tak jak wspomniałem na początku mam mieszane uczucia.
Niby fajnie ale jest tyle pierdół które nie są dograne. I w hotelu tej kategoryzacji to raczej nie powinno się dziać. Przy takich cenach chciałbym przyjechać i nie martwić się niczym… Nie ma tam jakiegoś kierownika/dyrektora od spraw operacyjnych? Zimny pokój, wino, a raczej jego brak, chłodna woda, komunikacja między recepcjami, apartament wymagający już raczej odświeżenia (kanapa baaardzo zużyta) ława koło kanapy która jest super piękna ale jak już się zapali światła to jest tak BRUDNA że to się w głowie nie mieści!!! Bo nie widać brudu i tego ulepienia na pierwszy rzut oka! Ilu gości musiała ta ława przeżyć bez umycia?!?! MASAKRA!!!!
Czy wrócę do Was? Do trzech razy sztuka? Na tą chwilę wątpię… konkurencja nie śpi.
Powodzenia!
Zwierzęta: psy akceptowane: za noc ok. 25 EUR, na zapytanie, waga do 10 kg
Parking: parking (w zależności od dostępności), niestrzeżony: ok. 3 EUR
Ilość liczba budynków: 1, piętra: 4, pokoje: 66
Kategoria: 3,5 gwiazdki
Dodatkowe informacje
na łagodnie pofałdowanych górach Iserg i połącz się z i - przyjemnym hotelem z idealnymi warunkami do odnowy przyrody podczas urlopu uzdrowiskowego.
W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo naszej pomocy TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji telefonicznie, sms-owo oraz poprzez formularz kontaktowy. Szczegóły tutaj.
Szczegółowe informacje na temat aktualnie obowiązujących przepisów wjazdowych, w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną, znajdują się na stronie: www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych lub www.reopen.europa.eu/pl (https://reopen.europa.eu/pl)
Szczególne warunki funkcjonowania hotelu podczas pandemii COVID-19
Śniadanie: w formie bufetu bez samoobsługi
Istnieje możliwość płacenia gotówką w hotelu: tak
Zakwaterowanie i wykwaterowanie: odbywa się w hotelu z zachowaniem wymaganego dystansu
Obiad: w formie bufetu bez samoobsługi
Dostępność dozowników z płynem dezynfekującym: wyłącznie w miejscach ogólnodostępnych
Odległość do najbliższego lekarza (w metrach): 500
Odległość do najbliższego szpitala (w metrach): 35000
Odległość do najbliższej apteki (w metrach): 500
Program animacyjny/wycieczki: brak
Bary: są otwarte bez ograniczeń
Zabiegi w salonie kosmetycznym lub usługi fryzjerskie: są dostępne bez ograniczeń
Plac zabaw dla dzieci: jest otwarty bez ograniczeń
Miniklub dla dzieci: jest otwarty bez ograniczeń
Baseny kryte: są otwarte bez ograniczeń
Baseny zewnętrzne: są otwarte bez ograniczeń
Restauracje: są otwarte bez ograniczeń
Sauna: jest otwarta bez ograniczeń
Masaże i zabiegi: są dostępne bez ograniczeń
Strefa spa: jest otwarta bez ograniczeń
Wyznaczone są stałe godziny posiłków dla gości: tak
Wymagana jest rezerwacja przed pobytem w restauracji: nie
Lekarz w hotelu: jest dostępny
Zakrywanie ust i nosa przez personel hotelowy: jest wymagane w zamkniętych pomieszczeniach
Zakrywanie ust i nosa przez gości: jest wymagane w zamkniętych pomieszczeniach
Hotel zapewnia gościom maski ochronne: tak
Godziny otwarcia restauracji są tymczasowo wydłużone: nie
Wymagane jest noszenie rękawiczek jednorazowych w bufecie samoobsługowym: tak
Opinie gości
Hotel Biały Kamień Medi Spa - opinie
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(294 opinii)
(294 opinii)
Lokalizacja
Jakość noclegu
Pokoje
Obsługa
Wartość
Czystość
sylwestasko2023-01-11
Wyjątkowy
Swieradow
Cudowny pobyt! Hotel kameralny bardzo czyściutki , obsługa bardzo miła i szalenie pomocna. Kuchnia wyśmienita! Pierogi z jagodami jedne z najlepszych jakie jedliśmy!
Śniadania smaczne - racuchy palce lizać. Zdecydowanie odwiedzimy ten hotel jeszcze nie raz.
Very A2022-11-26
Wyjątkowy
Obsługa kelnerska bdb
4ta wizyta i tym razem 5 gwiazdek dla obsługi kelnerskiej restauracji i baru wieczorem. Tak to powinno wyglądać. Oby tak dalej! Grzecznie, sprawnie i kulturalnie nawet pretensjonalnych gości. Szkoda że tipa nie można kartą zostawić :/
scream832022-11-21
J/w
Był to mój drugi pobyt w tym hotelu i mam generalnie trochę tym razem mieszane wrażenia…
Pierwszy raz to znalezione winogrono na szafce nocnej przy łóżku… teraz też mam kilka spostrzeżeń.
Od samego początku czyli od rezerwacji przez Waszą stronę internetową oraz po kilku mailach z recepcją – bardzo miłe Panie Kamila, Małgorzata, Adriana z którymi miałem kontakt. Na miejscu również Panie odpowiadały na wszystkie pytania. Były cierpliwe i uśmiechnięte.
Niestety podczas podróży do Was miałem awarię samochodu więc przyjechałem do hotelu po godzinie 22 wcześniej oczywiście dzwoniąc że się spóźnię i nie skorzystam z bufetu kolacyjnego. Została przygotowana do pokoju tak zwana zimna płyta wędlin, sałatka, warzywa, pieczywo. Wszystko super i ok.
W pokoju jednak miało czekać na nas wino. Nie było…
Pokój bardzo wychłodzony, wręcz zimny! Co po „ciekawej” i pełnej wrażeń podróży do Was autem zastępczym bardzo mi przeszkadzało w apartamencie numer 305! Więc po lekkim posiłku wzięliśmy prysznic UWAGA z letnią wodą w zimnym pokoju i zmarznięci poszliśmy spać!!!
Wybraliśmy u Was tym razem pakiet Amore z masażem gorącymi kamieniami oraz dobraliśmy jeszcze inne masaże. Została nam przekazana kartka – harmonogram masaży. We wtorek jedna osoba na wybrane masaże w środę (dzień wyjazdu – doba hotelowa kończy się o godzinie 12) druga osoba na wybrane masaże start od godziny 11. Przypominam że jest to pakiet Amore więc chyba jakby logiczne i było by miło gdyby masaże odbywały się wspólnie z osobą towarzyszącą i nie ustalane godzinę przed opuszczeniem pokoju bo to jednak wszystko trochę trwa. Przypuszczam więc że jest błąd komunikacji między recepcją główną a recepcją w SPA. Musicie to chyba „trochę” dopracować. Na drugi dzień we wtorek udało się zmienić harmonogram na bardziej przyjazny chodź również nie na sto procent idealny. Dodam że rezerwacja była robiona nie z dnia na dzień a tydzień wcześniej.
Bufet śniadaniowy OK. Uzupełniany na bieżąco. Regionalne produkty. Miła Pani od robienia omletów. Uśmiechnięty personel. Kawa ustawiona na bardzo słabą w sensie moc przykładowo espresso. OK nie każdy lubi mocną kawę ale skoro chcę się napić espresso to raczej nie chciał bym pić słabiutkiej małej kawy. Sala śniadaniowa na jednym z filarów (znajdźcie sobie) pajęczyna i pająk która sobie wisi i przygląda się gościom…
W oczekiwaniu na masaże które to mieliśmy umówione na godzinę 14:30 wybraliśmy się na basem i sauny. I tutaj znowu niespodzianka. Idąc tzw. Łącznikiem na basen odbiłem się od drzwi. Więc przechodzę przez cały hotel w szlafroku na recepcję główną basenu i się okazuję że na łączniku oraz w recepcji głównej są dwie różne godziny otwarcia strefy basenowej….!!!! Więc poczekaliśmy na otwarcie basenów od godziny 11. Jacuzzi oraz sauny od godziny 12. Na basenie wszystko ok. Miły personel.
Około godziny 13:30 wróciliśmy do pokoju i czekało tam na nas wino (które miało być w poniedziałek na przywitanie) Oczywiście żeby otworzyć wino trzeba by się pewnie udać do baru po otwieracz ponieważ takiego nie było na wyposażeniu pokoju lub był dość sprytnie gdzieś schowany…. Nie wiem nie znalazłem.
W strefie masaży – tutaj jest ta wisienka na torcie. Wszystko idealnie! Super praca Pani Jesika oraz Pana Żania (BARDZO przepraszam ponieważ z pewnością gdzieś popełniłem błąd w imionach) Generalnie te dwie osoby mają ręce anioła… Dbajcie o tych pracowników (jak i zresztą o wszystkich widocznych lub mniej widocznych…)
Kolacja – na kolacji z ustaleniem kim jesteśmy i na co mamy rezerwację minęło trochę czasu…. Ale finalnie wszystko przebiegło bardzo dobrze. Smaczna kuchnia. I Pan Sergiusz który jest mistrzem ceremonii!!! Przesympatyczny człowiek!!! Ceny w restauracji powalają na kolana…. Przy obecnej inflacji oraz świadom tego co się dzieje na rynku ceny z a’la carty mogą być co dla niektórych zaporowe. Food coast to chyba macie na poziomie 10-15%...
Kończąc pomału temat, tak jak wspomniałem na początku mam mieszane uczucia.
Niby fajnie ale jest tyle pierdół które nie są dograne. I w hotelu tej kategoryzacji to raczej nie powinno się dziać. Przy takich cenach chciałbym przyjechać i nie martwić się niczym… Nie ma tam jakiegoś kierownika/dyrektora od spraw operacyjnych? Zimny pokój, wino, a raczej jego brak, chłodna woda, komunikacja między recepcjami, apartament wymagający już raczej odświeżenia (kanapa baaardzo zużyta) ława koło kanapy która jest super piękna ale jak już się zapali światła to jest tak BRUDNA że to się w głowie nie mieści!!! Bo nie widać brudu i tego ulepienia na pierwszy rzut oka! Ilu gości musiała ta ława przeżyć bez umycia?!?! MASAKRA!!!!
Czy wrócę do Was? Do trzech razy sztuka? Na tą chwilę wątpię… konkurencja nie śpi.
Powodzenia!
agab6692022-10-17
Wyjątkowy
Weekend rodzinny
Wspaniałe widoki, pyszne i zróżnicowane śniadania i obiadokolacje, lokalne wyroby.
Hotel przyjazny dla dzieci, bardzo miły i zawsze uśmiechnięty personel. Drobne upominki dla dzieci w dniu przyjazdu.
Wygodne łóżka.
marekbS548SM2022-09-20
Wyjątkowy
Hotel & Medi-Spa Biały Kamień
Rewelacja hotel wszystko na wysokim poziomie. Profesjonalne podejście do klienta . Jedzenie pyszne, pokoje czyste bardzo miła obsługa. Basen,spa na wysokim poziomie. Przepięknie położony hotel mega widok polecam!!!!
Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.
Wyżywienie
Wyżywienie
Twoje zakwaterowanie oferuje następujące plany wyżywienia:
Śniadanie: śniadanie
Częściowe wyżywienie: śniadanie, obiad
Trzy posiłki: śniadanie, obiad, kolacja Opis posiłków:
Kolacja przy świecach: codziennie 17:00 - 21:00, na życzenie, za opłatą, płatność gotówką, wybór menu
Specjalność świąteczna: bufet, menu, Sylwester: bufet, menu
Restauracja: kuchnia: międzynarodowa, regionalna, dania bezglutenowe: za opłatą, na zamówienie, menu dla dzieci, dania bez laktozy: za opłatą, na zamówienie, dania sezonowe: za opłatą, na zamówienie, dania wegetariańskie, a la carte, z tarasem, krzesełko do karmienia
Lobby bar
Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.