Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Sport i Wellness
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Hotel
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Pokoje
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Wyżywienie
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Sport i Wellness
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Udogodnienia
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Hotel
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Hotel
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Hotel
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Hotel
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Hotel
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Pokoje
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Pokoje
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Pokoje
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Pokoje
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Pokoje
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Sport i Wellness
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Udogodnienia
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Sport i Wellness
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Sport i Wellness
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Sport i Wellness
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Sport i Wellness
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Hotel

Hotel Biały Kamień Medi Spa

Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Sport i Wellness
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Hotel
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Pokoje
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Wyżywienie
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Sport i Wellness
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Udogodnienia
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Hotel
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Hotel
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Hotel
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Hotel
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Hotel
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Pokoje
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Pokoje
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Pokoje
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Pokoje
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Pokoje
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Sport i Wellness
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Udogodnienia
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Sport i Wellness
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Sport i Wellness
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Sport i Wellness
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Sport i Wellness
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Hotel
1 / 21
Znakomity
Wyjątkowy
2022-09-04

Hotel przepiękny, obsługa na najwyższym poziomie, posiłki wyjątkowo smaczne, cudowny widok, w całym hotelu ładnie pachnie, jest gustownie urządzony. Część wellness & spa bardzo relaksującą, profeslinalni masażyści, reszta personelu również. Zostaliśmy bardzo miło przyjęci, atmosfera hotelu wesoła i przyjemna. Polecam dla rodzin z dziećmi jak i dla osób potrzebujących błogiego odpoczynku ⭐⭐⭐⭐⭐

zielea
Wyjątkowy
2022-11-26

4ta wizyta i tym razem 5 gwiazdek dla obsługi kelnerskiej restauracji i baru wieczorem. Tak to powinno wyglądać. Oby tak dalej! Grzecznie, sprawnie i kulturalnie nawet pretensjonalnych gości. Szkoda że tipa nie można kartą zostawić :/

Very A
2022-11-21

Był to mój drugi pobyt w tym hotelu i mam generalnie trochę tym razem mieszane wrażenia… Pierwszy raz to znalezione winogrono na szafce nocnej przy łóżku… teraz też mam kilka spostrzeżeń. Od samego początku czyli od rezerwacji przez Waszą stronę internetową oraz po kilku mailach z recepcją – bardzo miłe Panie Kamila, Małgorzata, Adriana z którymi miałem kontakt. Na miejscu również Panie odpowiadały na wszystkie pytania. Były cierpliwe i uśmiechnięte. Niestety podczas podróży do Was miałem awarię samochodu więc przyjechałem do hotelu po godzinie 22 wcześniej oczywiście dzwoniąc że się spóźnię i nie skorzystam z bufetu kolacyjnego. Została przygotowana do pokoju tak zwana zimna płyta wędlin, sałatka, warzywa, pieczywo. Wszystko super i ok. W pokoju jednak miało czekać na nas wino. Nie było… Pokój bardzo wychłodzony, wręcz zimny! Co po „ciekawej” i pełnej wrażeń podróży do Was autem zastępczym bardzo mi przeszkadzało w apartamencie numer 305! Więc po lekkim posiłku wzięliśmy prysznic UWAGA z letnią wodą w zimnym pokoju i zmarznięci poszliśmy spać!!! Wybraliśmy u Was tym razem pakiet Amore z masażem gorącymi kamieniami oraz dobraliśmy jeszcze inne masaże. Została nam przekazana kartka – harmonogram masaży. We wtorek jedna osoba na wybrane masaże w środę (dzień wyjazdu – doba hotelowa kończy się o godzinie 12) druga osoba na wybrane masaże start od godziny 11. Przypominam że jest to pakiet Amore więc chyba jakby logiczne i było by miło gdyby masaże odbywały się wspólnie z osobą towarzyszącą i nie ustalane godzinę przed opuszczeniem pokoju bo to jednak wszystko trochę trwa. Przypuszczam więc że jest błąd komunikacji między recepcją główną a recepcją w SPA. Musicie to chyba „trochę” dopracować. Na drugi dzień we wtorek udało się zmienić harmonogram na bardziej przyjazny chodź również nie na sto procent idealny. Dodam że rezerwacja była robiona nie z dnia na dzień a tydzień wcześniej. Bufet śniadaniowy OK. Uzupełniany na bieżąco. Regionalne produkty. Miła Pani od robienia omletów. Uśmiechnięty personel. Kawa ustawiona na bardzo słabą w sensie moc przykładowo espresso. OK nie każdy lubi mocną kawę ale skoro chcę się napić espresso to raczej nie chciał bym pić słabiutkiej małej kawy. Sala śniadaniowa na jednym z filarów (znajdźcie sobie) pajęczyna i pająk która sobie wisi i przygląda się gościom… W oczekiwaniu na masaże które to mieliśmy umówione na godzinę 14:30 wybraliśmy się na basem i sauny. I tutaj znowu niespodzianka. Idąc tzw. Łącznikiem na basen odbiłem się od drzwi. Więc przechodzę przez cały hotel w szlafroku na recepcję główną basenu i się okazuję że na łączniku oraz w recepcji głównej są dwie różne godziny otwarcia strefy basenowej….!!!! Więc poczekaliśmy na otwarcie basenów od godziny 11. Jacuzzi oraz sauny od godziny 12. Na basenie wszystko ok. Miły personel. Około godziny 13:30 wróciliśmy do pokoju i czekało tam na nas wino (które miało być w poniedziałek na przywitanie) Oczywiście żeby otworzyć wino trzeba by się pewnie udać do baru po otwieracz ponieważ takiego nie było na wyposażeniu pokoju lub był dość sprytnie gdzieś schowany…. Nie wiem nie znalazłem. W strefie masaży – tutaj jest ta wisienka na torcie. Wszystko idealnie! Super praca Pani Jesika oraz Pana Żania (BARDZO przepraszam ponieważ z pewnością gdzieś popełniłem błąd w imionach) Generalnie te dwie osoby mają ręce anioła… Dbajcie o tych pracowników (jak i zresztą o wszystkich widocznych lub mniej widocznych…) Kolacja – na kolacji z ustaleniem kim jesteśmy i na co mamy rezerwację minęło trochę czasu…. Ale finalnie wszystko przebiegło bardzo dobrze. Smaczna kuchnia. I Pan Sergiusz który jest mistrzem ceremonii!!! Przesympatyczny człowiek!!! Ceny w restauracji powalają na kolana…. Przy obecnej inflacji oraz świadom tego co się dzieje na rynku ceny z a’la carty mogą być co dla niektórych zaporowe. Food coast to chyba macie na poziomie 10-15%... Kończąc pomału temat, tak jak wspomniałem na początku mam mieszane uczucia. Niby fajnie ale jest tyle pierdół które nie są dograne. I w hotelu tej kategoryzacji to raczej nie powinno się dziać. Przy takich cenach chciałbym przyjechać i nie martwić się niczym… Nie ma tam jakiegoś kierownika/dyrektora od spraw operacyjnych? Zimny pokój, wino, a raczej jego brak, chłodna woda, komunikacja między recepcjami, apartament wymagający już raczej odświeżenia (kanapa baaardzo zużyta) ława koło kanapy która jest super piękna ale jak już się zapali światła to jest tak BRUDNA że to się w głowie nie mieści!!! Bo nie widać brudu i tego ulepienia na pierwszy rzut oka! Ilu gości musiała ta ława przeżyć bez umycia?!?! MASAKRA!!!! Czy wrócę do Was? Do trzech razy sztuka? Na tą chwilę wątpię… konkurencja nie śpi. Powodzenia!

scream83
Wyjątkowy
2022-10-17

Wspaniałe widoki, pyszne i zróżnicowane śniadania i obiadokolacje, lokalne wyroby. Hotel przyjazny dla dzieci, bardzo miły i zawsze uśmiechnięty personel. Drobne upominki dla dzieci w dniu przyjazdu. Wygodne łóżka.

agab669
Wyjątkowy
2022-09-20

Rewelacja hotel wszystko na wysokim poziomie. Profesjonalne podejście do klienta . Jedzenie pyszne, pokoje czyste bardzo miła obsługa. Basen,spa na wysokim poziomie. Przepięknie położony hotel mega widok polecam!!!!

marekbS548SM
Wyjątkowy
2022-09-04

Hotel przepiękny, obsługa na najwyższym poziomie, posiłki wyjątkowo smaczne, cudowny widok, w całym hotelu ładnie pachnie, jest gustownie urządzony. Część wellness & spa bardzo relaksującą, profeslinalni masażyści, reszta personelu również. Zostaliśmy bardzo miło przyjęci, atmosfera hotelu wesoła i przyjemna. Polecam dla rodzin z dziećmi jak i dla osób potrzebujących błogiego odpoczynku ⭐⭐⭐⭐⭐

zielea
Wyjątkowy
2022-11-26

4ta wizyta i tym razem 5 gwiazdek dla obsługi kelnerskiej restauracji i baru wieczorem. Tak to powinno wyglądać. Oby tak dalej! Grzecznie, sprawnie i kulturalnie nawet pretensjonalnych gości. Szkoda że tipa nie można kartą zostawić :/

Very A

Hotel Biały Kamień Medi Spa - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez Google Translate

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Plac zabaw
  • Darmowe Wi-Fi
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Dla rodzin
  • Spa

Położenie:

  • ok. 1,5 km od centrum miasta Świeradów-Zdrój
  • ok. 150 km od lotniska we Wrocławiu
  • ok. 20 km od stacji kolejowej
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(292 opinii)
(292 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • Very A2022-11-26
    Wyjątkowy

    4ta wizyta i tym razem 5 gwiazdek dla obsługi kelnerskiej restauracji i baru wieczorem. Tak to powinno wyglądać. Oby tak dalej! Grzecznie, sprawnie i kulturalnie nawet pretensjonalnych gości. Szkoda że tipa nie można kartą zostawić :/

  • scream832022-11-21

    Był to mój drugi pobyt w tym hotelu i mam generalnie trochę tym razem mieszane wrażenia… Pierwszy raz to znalezione winogrono na szafce nocnej przy łóżku… teraz też mam kilka spostrzeżeń. Od samego początku czyli od rezerwacji przez Waszą stronę internetową oraz po kilku mailach z recepcją – bardzo miłe Panie Kamila, Małgorzata, Adriana z którymi miałem kontakt. Na miejscu również Panie odpowiadały na wszystkie pytania. Były cierpliwe i uśmiechnięte. Niestety podczas podróży do Was miałem awarię samochodu więc przyjechałem do hotelu po godzinie 22 wcześniej oczywiście dzwoniąc że się spóźnię i nie skorzystam z bufetu kolacyjnego. Została przygotowana do pokoju tak zwana zimna płyta wędlin, sałatka, warzywa, pieczywo. Wszystko super i ok. W pokoju jednak miało czekać na nas wino. Nie było… Pokój bardzo wychłodzony, wręcz zimny! Co po „ciekawej” i pełnej wrażeń podróży do Was autem zastępczym bardzo mi przeszkadzało w apartamencie numer 305! Więc po lekkim posiłku wzięliśmy prysznic UWAGA z letnią wodą w zimnym pokoju i zmarznięci poszliśmy spać!!! Wybraliśmy u Was tym razem pakiet Amore z masażem gorącymi kamieniami oraz dobraliśmy jeszcze inne masaże. Została nam przekazana kartka – harmonogram masaży. We wtorek jedna osoba na wybrane masaże w środę (dzień wyjazdu – doba hotelowa kończy się o godzinie 12) druga osoba na wybrane masaże start od godziny 11. Przypominam że jest to pakiet Amore więc chyba jakby logiczne i było by miło gdyby masaże odbywały się wspólnie z osobą towarzyszącą i nie ustalane godzinę przed opuszczeniem pokoju bo to jednak wszystko trochę trwa. Przypuszczam więc że jest błąd komunikacji między recepcją główną a recepcją w SPA. Musicie to chyba „trochę” dopracować. Na drugi dzień we wtorek udało się zmienić harmonogram na bardziej przyjazny chodź również nie na sto procent idealny. Dodam że rezerwacja była robiona nie z dnia na dzień a tydzień wcześniej. Bufet śniadaniowy OK. Uzupełniany na bieżąco. Regionalne produkty. Miła Pani od robienia omletów. Uśmiechnięty personel. Kawa ustawiona na bardzo słabą w sensie moc przykładowo espresso. OK nie każdy lubi mocną kawę ale skoro chcę się napić espresso to raczej nie chciał bym pić słabiutkiej małej kawy. Sala śniadaniowa na jednym z filarów (znajdźcie sobie) pajęczyna i pająk która sobie wisi i przygląda się gościom… W oczekiwaniu na masaże które to mieliśmy umówione na godzinę 14:30 wybraliśmy się na basem i sauny. I tutaj znowu niespodzianka. Idąc tzw. Łącznikiem na basen odbiłem się od drzwi. Więc przechodzę przez cały hotel w szlafroku na recepcję główną basenu i się okazuję że na łączniku oraz w recepcji głównej są dwie różne godziny otwarcia strefy basenowej….!!!! Więc poczekaliśmy na otwarcie basenów od godziny 11. Jacuzzi oraz sauny od godziny 12. Na basenie wszystko ok. Miły personel. Około godziny 13:30 wróciliśmy do pokoju i czekało tam na nas wino (które miało być w poniedziałek na przywitanie) Oczywiście żeby otworzyć wino trzeba by się pewnie udać do baru po otwieracz ponieważ takiego nie było na wyposażeniu pokoju lub był dość sprytnie gdzieś schowany…. Nie wiem nie znalazłem. W strefie masaży – tutaj jest ta wisienka na torcie. Wszystko idealnie! Super praca Pani Jesika oraz Pana Żania (BARDZO przepraszam ponieważ z pewnością gdzieś popełniłem błąd w imionach) Generalnie te dwie osoby mają ręce anioła… Dbajcie o tych pracowników (jak i zresztą o wszystkich widocznych lub mniej widocznych…) Kolacja – na kolacji z ustaleniem kim jesteśmy i na co mamy rezerwację minęło trochę czasu…. Ale finalnie wszystko przebiegło bardzo dobrze. Smaczna kuchnia. I Pan Sergiusz który jest mistrzem ceremonii!!! Przesympatyczny człowiek!!! Ceny w restauracji powalają na kolana…. Przy obecnej inflacji oraz świadom tego co się dzieje na rynku ceny z a’la carty mogą być co dla niektórych zaporowe. Food coast to chyba macie na poziomie 10-15%... Kończąc pomału temat, tak jak wspomniałem na początku mam mieszane uczucia. Niby fajnie ale jest tyle pierdół które nie są dograne. I w hotelu tej kategoryzacji to raczej nie powinno się dziać. Przy takich cenach chciałbym przyjechać i nie martwić się niczym… Nie ma tam jakiegoś kierownika/dyrektora od spraw operacyjnych? Zimny pokój, wino, a raczej jego brak, chłodna woda, komunikacja między recepcjami, apartament wymagający już raczej odświeżenia (kanapa baaardzo zużyta) ława koło kanapy która jest super piękna ale jak już się zapali światła to jest tak BRUDNA że to się w głowie nie mieści!!! Bo nie widać brudu i tego ulepienia na pierwszy rzut oka! Ilu gości musiała ta ława przeżyć bez umycia?!?! MASAKRA!!!! Czy wrócę do Was? Do trzech razy sztuka? Na tą chwilę wątpię… konkurencja nie śpi. Powodzenia!

  • agab6692022-10-17
    Wyjątkowy

    Wspaniałe widoki, pyszne i zróżnicowane śniadania i obiadokolacje, lokalne wyroby. Hotel przyjazny dla dzieci, bardzo miły i zawsze uśmiechnięty personel. Drobne upominki dla dzieci w dniu przyjazdu. Wygodne łóżka.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się beztroskim czasem na stoku
cta icon

Co 30
narciarz

ulega wypadkowi na stoku i wymaga pomocy medycznej w postaci zaopatrzenia ambulatoryjnego lub hospitalizacji

cta icon

55 000zł
aż tyle

kosztował najdroższy transport medyczny ze stoku przy użyciu helikoptera do najbliższej placówki medycznej

cta icon

Co 50
poszkodowany

wymaga specjalistycznego transportu do kraju zamieszkania, karta EKUZ nie zapewnia pokrycia tych kosztów

cta icon

Większość
Klientów

rozszerza ubezpieczenie o dodatkową ochronę po spożyciu alkoholu obejmującą NNW zaistniałych pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 wśród biur podróży w Polsce
pod względem obsłużonych klientów
i przychodów w 2021 roku
cta icon
Najwyższa gwarancja
ubezpieczeniowa na polskim rynku
Międzynarodowe
standardy bezpieczeństwa
Hotel
Dla dzieci
  • basen dla dzieci: kryty, w strefie spa
  • opieka nad dziećmi: za opłatą
  • podgrzewacz do butelek: w cenie, wymagana rezerwacja
  • elektroniczna niania: w cenie, na zapytanie
  • wysokie krzesełka dla dzieci
  • menu dla dzieci
  • pokój gier i zabaw
  • plac zabaw
  • łóżeczka dla dzieci: w cenie, na zapytanie
Sport i wellness
  • Aqua aerobik
  • Jazda na rowerze: rowery turystyczne
  • Transfer z miejsca zakwaterowania: za opłatą
  • Pomieszczenie na narty: ogrzewane
  • Basen dla dzieci: wewnątrz, w strefie wellness
  • Basen: wewnątrz, w strefie wellness
  • Whirlpool: w strefie wellness
  • Fontanna lodowa/grota, program infuzyjny
  • Strefa wellness/spa: poniedziałek, środa, czwartek, sobota 8:00 rano - 22:00 11:00 - 22:00, niedziela 8:00 - 20:00
  • Sauna fińska, tepidarium, łaźnia parowa
  • Masaże: masaż klasyczny, masaż czekoladowy, masaż stemplami ziołowymi, gorącymi kamieniami masaż
  • Zabiegi kąpielowe: kąpiel termalna, kąpiel solankowa
  • Zastosowania medyczne: fizjoterapia, drenaż limfatyczny, wellness medyczny, gimnastyka lecznicza, terapia laserowa/elektro/magnetyczna, krioterapia, okłady (przyroda, torfowisko)
  • Zastosowania upiększające/kosmetyczne: przeciwstarzeniowe, zabieg na cellulit, peeling, zabieg na twarz, manicure, pedicure
  • W cenie
  • strefa spa: pon., śr., czw., sob. 08:00 - 22:00, wt., pt. 11:00 - 22:00, niedz. 08:00 - 20:00
  • sauna fińska
  • tepidarium
  • łaźnia parowa
  • aqua aerobik
  • rowery
  • Płatne
  • masaże
  • grota lodowa
  • zabiegi kąpielowe
  • zabiegi lecznicze
  • zabiegi kosmetyczne
Basen
  • baseny: 2
  • basen dla dzieci: kryty, w strefie spa
  • basen: kryty, w strefie spa
  • jacuzzi: zewnętrzne, leżaki, parasole
  • jacuzzi: w strefie spa
  • ręczniki: w cenie
Wyposażenie
  • recepcja: codziennie 07:30 - 23:00
  • winda
  • ogród
  • taras
  • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
  • pralnia: za opłatą
  • parking: niestrzeżony, za opłatą ok. 13 zł
Karty
  • Visa, MasterCard, Maestro
Liczba pokojów
  • 66
Kategoria lokalna
  • 3,5 gwiazdki
Dodatkowe informacje
  • taksa klimatyczna: za opłatą, na miejscu ok. 4 zł/dzień, płatność gotówką
  • zakwaterowanie od 17:00, wykwaterowanie do 12:00
  • hotel akceptuje psy: maks. waga 10 kg, za opłatą ok. 100 zł/noc, na zapytanie
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
    Telefon: +48 222043596
    SMS: + 48 799448800
    Formularz kontaktowy: www.tuicontact.com
    Czat: w aplikacji TUI
  • Szczegółowe informacje na temat aktualnie obowiązujących przepisów wjazdowych, w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną, znajdują się na stronie: www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych lub www.reopen.europa.eu/pl (https://reopen.europa.eu/pl)
Szczególne warunki funkcjonowania hotelu podczas pandemii COVID-19
  • Śniadanie: w formie bufetu bez samoobsługi
  • Istnieje możliwość płacenia gotówką w hotelu: tak
  • Zakwaterowanie i wykwaterowanie: odbywa się w hotelu z zachowaniem wymaganego dystansu
  • Obiad: w formie bufetu bez samoobsługi
  • Dostępność dozowników z płynem dezynfekującym: wyłącznie w miejscach ogólnodostępnych
  • Odległość do najbliższego lekarza (w metrach): 500
  • Odległość do najbliższego szpitala (w metrach): 35000
  • Odległość do najbliższej apteki (w metrach): 500
  • Program animacyjny/wycieczki: brak
  • Bary: są otwarte bez ograniczeń
  • Zabiegi w salonie kosmetycznym lub usługi fryzjerskie: są dostępne bez ograniczeń
  • Plac zabaw dla dzieci: jest otwarty bez ograniczeń
  • Miniklub dla dzieci: jest otwarty bez ograniczeń
  • Baseny kryte: są otwarte bez ograniczeń
  • Baseny zewnętrzne: są otwarte bez ograniczeń
  • Restauracje: są otwarte bez ograniczeń
  • Sauna: jest otwarta bez ograniczeń
  • Masaże i zabiegi: są dostępne bez ograniczeń
  • Strefa spa: jest otwarta bez ograniczeń
  • Wyznaczone są stałe godziny posiłków dla gości: tak
  • Wymagana jest rezerwacja przed pobytem w restauracji: nie
  • Lekarz w hotelu: jest dostępny
  • Zakrywanie ust i nosa przez personel hotelowy: jest wymagane w zamkniętych pomieszczeniach
  • Zakrywanie ust i nosa przez gości: jest wymagane w zamkniętych pomieszczeniach
  • Hotel zapewnia gościom maski ochronne: tak
  • Godziny otwarcia restauracji są tymczasowo wydłużone: nie
  • Wymagane jest noszenie rękawiczek jednorazowych w bufecie samoobsługowym: tak
Opinie gości
Hotel Biały Kamień Medi Spa - opinie
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(292 opinii)
(292 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • Very A2022-11-26
    Wyjątkowy

    Obsługa kelnerska bdb

    4ta wizyta i tym razem 5 gwiazdek dla obsługi kelnerskiej restauracji i baru wieczorem. Tak to powinno wyglądać. Oby tak dalej! Grzecznie, sprawnie i kulturalnie nawet pretensjonalnych gości. Szkoda że tipa nie można kartą zostawić :/

  • scream832022-11-21

    J/w

    Był to mój drugi pobyt w tym hotelu i mam generalnie trochę tym razem mieszane wrażenia… Pierwszy raz to znalezione winogrono na szafce nocnej przy łóżku… teraz też mam kilka spostrzeżeń. Od samego początku czyli od rezerwacji przez Waszą stronę internetową oraz po kilku mailach z recepcją – bardzo miłe Panie Kamila, Małgorzata, Adriana z którymi miałem kontakt. Na miejscu również Panie odpowiadały na wszystkie pytania. Były cierpliwe i uśmiechnięte. Niestety podczas podróży do Was miałem awarię samochodu więc przyjechałem do hotelu po godzinie 22 wcześniej oczywiście dzwoniąc że się spóźnię i nie skorzystam z bufetu kolacyjnego. Została przygotowana do pokoju tak zwana zimna płyta wędlin, sałatka, warzywa, pieczywo. Wszystko super i ok. W pokoju jednak miało czekać na nas wino. Nie było… Pokój bardzo wychłodzony, wręcz zimny! Co po „ciekawej” i pełnej wrażeń podróży do Was autem zastępczym bardzo mi przeszkadzało w apartamencie numer 305! Więc po lekkim posiłku wzięliśmy prysznic UWAGA z letnią wodą w zimnym pokoju i zmarznięci poszliśmy spać!!! Wybraliśmy u Was tym razem pakiet Amore z masażem gorącymi kamieniami oraz dobraliśmy jeszcze inne masaże. Została nam przekazana kartka – harmonogram masaży. We wtorek jedna osoba na wybrane masaże w środę (dzień wyjazdu – doba hotelowa kończy się o godzinie 12) druga osoba na wybrane masaże start od godziny 11. Przypominam że jest to pakiet Amore więc chyba jakby logiczne i było by miło gdyby masaże odbywały się wspólnie z osobą towarzyszącą i nie ustalane godzinę przed opuszczeniem pokoju bo to jednak wszystko trochę trwa. Przypuszczam więc że jest błąd komunikacji między recepcją główną a recepcją w SPA. Musicie to chyba „trochę” dopracować. Na drugi dzień we wtorek udało się zmienić harmonogram na bardziej przyjazny chodź również nie na sto procent idealny. Dodam że rezerwacja była robiona nie z dnia na dzień a tydzień wcześniej. Bufet śniadaniowy OK. Uzupełniany na bieżąco. Regionalne produkty. Miła Pani od robienia omletów. Uśmiechnięty personel. Kawa ustawiona na bardzo słabą w sensie moc przykładowo espresso. OK nie każdy lubi mocną kawę ale skoro chcę się napić espresso to raczej nie chciał bym pić słabiutkiej małej kawy. Sala śniadaniowa na jednym z filarów (znajdźcie sobie) pajęczyna i pająk która sobie wisi i przygląda się gościom… W oczekiwaniu na masaże które to mieliśmy umówione na godzinę 14:30 wybraliśmy się na basem i sauny. I tutaj znowu niespodzianka. Idąc tzw. Łącznikiem na basen odbiłem się od drzwi. Więc przechodzę przez cały hotel w szlafroku na recepcję główną basenu i się okazuję że na łączniku oraz w recepcji głównej są dwie różne godziny otwarcia strefy basenowej….!!!! Więc poczekaliśmy na otwarcie basenów od godziny 11. Jacuzzi oraz sauny od godziny 12. Na basenie wszystko ok. Miły personel. Około godziny 13:30 wróciliśmy do pokoju i czekało tam na nas wino (które miało być w poniedziałek na przywitanie) Oczywiście żeby otworzyć wino trzeba by się pewnie udać do baru po otwieracz ponieważ takiego nie było na wyposażeniu pokoju lub był dość sprytnie gdzieś schowany…. Nie wiem nie znalazłem. W strefie masaży – tutaj jest ta wisienka na torcie. Wszystko idealnie! Super praca Pani Jesika oraz Pana Żania (BARDZO przepraszam ponieważ z pewnością gdzieś popełniłem błąd w imionach) Generalnie te dwie osoby mają ręce anioła… Dbajcie o tych pracowników (jak i zresztą o wszystkich widocznych lub mniej widocznych…) Kolacja – na kolacji z ustaleniem kim jesteśmy i na co mamy rezerwację minęło trochę czasu…. Ale finalnie wszystko przebiegło bardzo dobrze. Smaczna kuchnia. I Pan Sergiusz który jest mistrzem ceremonii!!! Przesympatyczny człowiek!!! Ceny w restauracji powalają na kolana…. Przy obecnej inflacji oraz świadom tego co się dzieje na rynku ceny z a’la carty mogą być co dla niektórych zaporowe. Food coast to chyba macie na poziomie 10-15%... Kończąc pomału temat, tak jak wspomniałem na początku mam mieszane uczucia. Niby fajnie ale jest tyle pierdół które nie są dograne. I w hotelu tej kategoryzacji to raczej nie powinno się dziać. Przy takich cenach chciałbym przyjechać i nie martwić się niczym… Nie ma tam jakiegoś kierownika/dyrektora od spraw operacyjnych? Zimny pokój, wino, a raczej jego brak, chłodna woda, komunikacja między recepcjami, apartament wymagający już raczej odświeżenia (kanapa baaardzo zużyta) ława koło kanapy która jest super piękna ale jak już się zapali światła to jest tak BRUDNA że to się w głowie nie mieści!!! Bo nie widać brudu i tego ulepienia na pierwszy rzut oka! Ilu gości musiała ta ława przeżyć bez umycia?!?! MASAKRA!!!! Czy wrócę do Was? Do trzech razy sztuka? Na tą chwilę wątpię… konkurencja nie śpi. Powodzenia!

  • agab6692022-10-17
    Wyjątkowy

    Weekend rodzinny

    Wspaniałe widoki, pyszne i zróżnicowane śniadania i obiadokolacje, lokalne wyroby. Hotel przyjazny dla dzieci, bardzo miły i zawsze uśmiechnięty personel. Drobne upominki dla dzieci w dniu przyjazdu. Wygodne łóżka.

  • marekbS548SM2022-09-20
    Wyjątkowy

    Hotel & Medi-Spa Biały Kamień

    Rewelacja hotel wszystko na wysokim poziomie. Profesjonalne podejście do klienta . Jedzenie pyszne, pokoje czyste bardzo miła obsługa. Basen,spa na wysokim poziomie. Przepięknie położony hotel mega widok polecam!!!!

  • zielea2022-09-04
    Wyjątkowy

    R. W

    Hotel przepiękny, obsługa na najwyższym poziomie, posiłki wyjątkowo smaczne, cudowny widok, w całym hotelu ładnie pachnie, jest gustownie urządzony. Część wellness & spa bardzo relaksującą, profeslinalni masażyści, reszta personelu również. Zostaliśmy bardzo miło przyjęci, atmosfera hotelu wesoła i przyjemna. Polecam dla rodzin z dziećmi jak i dla osób potrzebujących błogiego odpoczynku ⭐⭐⭐⭐⭐

Pokoje

Pokój 2-osobowy

Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Pokój 2-osobowy
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Pokój 2-osobowy
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Pokój 2-osobowy
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Pokój 2-osobowy
Hotel Biały Kamień Medi Spa Polska - Pokój 2-osobowy
1 / 3
  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 20m2

  • Max. liczba osób: 
  • w starszym budynku
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • lodówka: w cenie
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • czajnik elektryczny
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • room service: codziennie 08:15 - 21:00, za opłatą
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon
  • widok na basen lub widok na góry

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: 7AA
  • prysznic
  • balkon
  • WC
  • minibar
  • sypialnia
  • szlafrok
  • telefon
  • sejf
  • dostawka
  • kapcie
  • łóżeczko dla dziecka
  • łazienka
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • TV

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: 7AB
  • prysznic
  • balkon
  • WC
  • minibar
  • sypialnia
  • szlafrok
  • telefon
  • pojedyncze łóżko
  • sejf
  • dostawka
  • kapcie
  • łóżeczko dla dziecka
  • łazienka
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • TV

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CAB
  • prysznic
  • balkon
  • WC
  • minibar
  • sypialnia
  • szlafrok
  • telefon
  • sejf
  • dostawka
  • kapcie
  • łóżeczko dla dziecka
  • łazienka
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • TV

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CAC
  • prysznic
  • balkon
  • WC
  • minibar
  • sypialnia
  • szlafrok
  • telefon
  • pojedyncze łóżko
  • sejf
  • dostawka
  • kapcie
  • łóżeczko dla dziecka
  • łazienka
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • TV

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Pogoda

Średnia pogoda w ciągu roku

Sudety
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI