Goście cenią ten hotel za...
- Jakość noclegu
- Lokalizacja
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
Hotel Skal - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Jakość noclegu
- Lokalizacja
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- ksebek2023-12-10
Pokój Komfort. Bardzo brudny. Sprzątanie praktycznie nie istnieje. Mimo upominania się o posprzątanie były tylko usuwane śmieci z kosza i wymieniane ręczniki. Łazienka ani razu nie sprzątnięta mimo umycia przez obsługę w prysznicu filtra klimatyzacji. Jedzenia bardzo dobre. Restauracja/kawiarnia Cynamon - świetna obsługa, pyszne jedzenia, ciasta, drinki.
- Domryga2022-08-02
Zaczynając od problemu z podjazdem pod hotel, bo akurat było odbierane chyba pranie, więc cały pas zajmował samochód dostawczy, obsługa powinna pójść na jakieś szkolenie z uprzejmości... Hotel nie zasługuje na 4*, śniadania przeciętne, za duża liczba osób na śniadaniu do tego co może obsłużyć hotel. Musieliśmy się dosiadać do innych ludzi do stolika. Restauracja hotelowa też bardzo słaba, obsługa tragiczna. Dodatkową ciekawostką jest fakt, iż hotel posiada parking ulicę obok, która jest jednokierunkowa - żeby wjechać na ten parking dostajesz pilot do szlabanu. Ale po wymeldowaniu musisz objechać pół ustronia ulicą jednokierunkową, żeby wrócić pod hotel i oddać pilot. Jeżeli pojawimy się jeszcze raz w Ustoniu, to na pewno skorzystamy z innego hotelu.
- agnieszkazR5331CY2021-06-08Bardzo dobry
Niby wszystko ok, ale... + plusy: Pokoje duże i czyste, Posiłki bardzo smaczne, wszystko ciepłe i świeże (nawet bułeczki świeże w niedzielę), duża przestronna, klimatyzowana sala restauracyjna, personel bardzo sprawnie uzupełniał braki w jedzeniu i zbierał zastawę, bufet, do plaży bardzo blisko, strefa spa zadawalająca, turyści otrzymują fajne dodatki: talon na grotę solną, drinka powitalnego, kawę i ciastko oraz pobyt w pobliskim wodnym parku, - minusy Hotel się rozbudowuje, jest placem budowy i obojętnie z której strony ma się pokój, czy apartament jest to bardzo uciążliwe, Parking - niby jest, ale nie na terenie hotelu - kiedyś był, teraz dobudowują na jego miejscu basen i hotel. Walizki można wypakować przed hotelem, a później pojechać dookoła około 1 km. (ulice jednokierunkowe) by znaleźć się na parkingu, który właściwie widać z hotelu, Nowa część basenowo - hotelowa zabierze miejsca zielone/ rekreacyjne i parking, cóż coś kosztem czegoś, Sprzątanie - pewnie na życzenie w dobie pandemii, ale papieru toaletowego ani mydła nie zobaczysz.... możesz krążyć po korytarzach i polować na panie sprzątaczki, które twierdziły np. że mydło nie dojechała, możesz też iść do sklepu i kupić.... wynoszenia śmieci z pokoju też brak, Na każdym korytarzu płyny do dezynfekcji - ale mało kto z tego korzysta, personel nie nosi maseczek, ani w recepcji, ani w restauracji, na każdym kroku informacje, że w częściach wspólnych turyści są zobowiązani do noszenia maseczek - w weekend czerwcowy nieliczni się do tego stosowali, Jeśli masz pokój od wejścia głównego to się nie wyśpisz, od świtu dostawy towaru, a to mięso, a to warzywa... i tak co najmniej dwie godziny, ogólnie HOTEL fajny, polecam