1 / 0
Znakomity
(212 opinii)

Hotel Żywiecki Medical SPA & Sport

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Goście cenią ten hotel za...

  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
1 / 0
Znakomity
(212 opinii)

Hotel Żywiecki Medical SPA & Sport - informacje

Hotel Żywiecki Medical SPA & Sport to 4-gwiazdkowy obiekt położony w malowniczej miejscowości Przyłęków, u stóp Góry Jastrzębica. Na gości czekają tu luksusowe pokoje, strefa spa & wellness i atrakcje sportowe. Hotel jest zdobywcą certyfikatu jakości w serwisie TripAdvisor. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Plac zabaw
  • Darmowe Wi-Fi
  • Spa
  • Kryty basen
  • Dla rodzin

Położenie:

  • w otoczeniu lasów (Moczarki, Dalnik)
  • ok. 10 km od miejscowości Żywiec
  • ok. 30 km od miejscowości Szczyrk
  • ok. 50 km od miejscowości Wisła
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(212 opinii)
(212 opinii)
    Czystość
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • Rafał R2022-05-29
    Wyjątkowy

    W dużym skrócie, to były, póki co najlepsze święta Wielkanocne w najlepszym miejscu jakim byliśmy. Wybraliśmy to miejsce losowo i przez przypadek ale bardzo dobre opinie klientów i własne wrażenia nie pozostawiają złudzeń, to był właściwy wybór ! Lokalizacja: Ciche spokojne miejsce w uroczej okolicy. Bez zgiełku dnia codziennego. Dla fanów sportów zimowych nieduży stok narciarski i wyciąg, latem natomiast dostępne ścieżki rowerowe i możliwość spacerów ( jest możliwość wypożyczenie rowerów na miejscu). Ogromny plac zabaw dla dzieci ! Dla wypoczywających statycznie czysty basen, sałna sucha i mokra, pokój relaksacyjny, strefa fitnes. Dodatkowo jacuzzi na zewnątrz i sałna w bani z pięknym widokiem na okolice. Wi-fi w całym obiekcie dział bez zarzutu Pokoje duże, czyste i zadbane bardzo dobrze wyposażone ,wygodne duże łóżka. Hotel rozdzielony na dwa budynki, ale nie przeszkadza to kompletnie, idealne rozwiązanie dla ceniących sobie ciszę. Kuchnia i restauracja: Chyba największy po personelu atut hotelu. Restauracja gustowna i przytulna każdy znajdzie dla siebie tam miejsce. Potrawy i posiłki: śniadanie bardzo dobre i urozmaicone, wszystko podawane do stołu. Jakość potraw - to jakie pyszności wyczarowuje szef kuchni jest niesamowite, każde danie wyszukane , przepyszne i warte grzechu, to naprawdę niesamowita podróż kulinarna, warta swojej ceny. Dzieci znajdą również coś dla siebie,a obsługa jest bardzo elastyczna w doborze dań. Personal: Od dyrekcji po pozostałych pracowników - bardzo pomocny i życzliwy, nie ma dla nich rzeczy niemożliwej, ludziom po prostu chce się chcieć, a to duży atut dzisiaj. Obsada kelnerska z P. Karolem na czele bardzo profesjonalna i pozytywnie nastawiania do klienta. Wiedza dotycząca doboru win do potraw robi wrażenie. Ci ludzie nie są tam z przypadku. To profesjonalny Team. Hotel bardzo przyjazny zwierzętom. Szczerze polecamy pobyt w Hotelu Żywieckim, na 100 % tam wrócimy.

  • Ryszard W2021-11-22

    Zrobiłem rezerwację szukając miejsca wypadowego do wejścia na Pilsko. To moja wina, że dokonałem niewłaściwego wyboru. I nawet nie mówię o cenie, która obejmowała dostęp do basenów czy spa z których nie zamierzałem korzystać (blisko 1000 złotych za pokoik) - ale o braku możliwości skorzystania ze śniadania (kuchnia otwarta od godziny 8:00), czy nawet potrzeby negocjowania wczesnego wyjazdu z parkingu (brak możliwości odebrania wieczorem żetonu do bramy mimo uregulowania rachunku). Pokój w zasadzie w porządku, ale w nim (podobnie jak w całym obiekcie) bardzo ciepło i sucho. Po wielu próbach uregulowania temperatury doczytałem, że otwarcie okna wyłącza ogrzewania - i dało się zasnąć. Restauracja - bardzo uprzejma obsługa. Dania nawet smaczne, ale wszystkie oblane tłuszczem lub sosem. I nie można domówić do drugich dań żadnych jarzyn (rozumiem, że to wpływ tradycji kuchni czeskiej). Jest jedna rzecz, która jest jednak niedopuszczalna. Całkowicie zignorowane zagrożenie epidemiczne. Nikt z personelu nie nosi maseczek. Brakuje środków do dezynfekcji rąk. Brakuje informacji o podjętych środkach zapobiegania. I to wszystko byłbym w stanie zrozumieć - ale przy meldowaniu się w hotelu usłyszałem od recepcjonistki komentarz, że maska na mojej twarzy może stresować gości, którzy mają prawo czuć się wolnymi. Jak rozumiem - wolnymi od epidemii. Praktyka zachowania personelu wskazuje, że jest to oficjalna polityka obiektu. Głównie przez to dokonałem takiej, a nie innej, oceny Ryszard Wojtkowski

  • 302karolinas2021-05-30
    Wyjątkowy

    Fantastycznie położony hotel, czuć bliskość przyrody, lasu. Doskonała obsługa-bardzo pomocna ale nienarzucająca się, bardzo dobre jedzenie (krem ze szparagów, stek z tuńczyka). Pokoje zabiegowe i wellness wyposażone w duże okna, dzięki temu cały czas widać las i potok. Na pewno warto tu wrócić.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon
25 131
Klientów, w tym
1 195 w związku
z COVID-19
skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków
cta icon
689 420 zł
wyniósł najwyższy koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela
cta icon
W przypadku
8 496
rezerwacji
Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji, w tym 1 050 w zwiazku z COVID-19
cta icon
Większość
Klientów
rozszerza ubezpieczenie o pakiet All Inclusive- obejmujący NNW zaistniałych pod wpływem alkoholu
Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 wśród biur podróży w Polsce
pod względem obsłużonych klientów i przychodów w 2021 roku
cta icon
Najwyższa gwarancja ubezpieczeniowa na polskim rynku
Międzynarodowe standardy bezpieczeństwa
Hotel

Dla dzieci

  • pokój zabaw
  • plac zabaw
  • łóżeczko dziecięce (za wcześniejszą prośbą, płatne ok. 55 PLN/dzień)
  • wysokie krzesełka w restauracji

Sport i wellness

    W cenie
  • jacuzzi (kryte, ze słodką wodą)
  • sauna fińska
  • sauna aromatyczna
  • siłownia
  • Płatne
  • jacuzzi (na zewnątrz, ze słodką wodą)
  • masaże
  • zabiegi pielęgnacyjno-lecznicze
  • zabiegi kosmetyczne
  • nordic walking
  • wypożyczalnia rowerów

Do dyspozycji gości

  • dwa budynki
  • recepcja (24 h)
  • winda
  • restauracja (kuchnia międzynarodowa)
  • basen (kryty, ze słodką wodą)

Wyposażenie

  • Wi-Fi (na terenie całego hotelu, w cenie)
  • ręczniki (w cenie)

Dodatkowe udogodnienia

  • pralnia (płatna)
  • parking niestrzeżony (w cenie)

Karty

  • Visa, MasterCard, Maestro

Liczba pokojów

  • 30

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • taksa klimatyczna (w cenie)
  • zakwaterowanie od 14.00, wykwaterowanie do 12.00
  • hotel akceptuje psy i koty (płatne ok. 85 PLN/dzień)
Opinie gości
Hotel Żywiecki Medical SPA & Sport - opinie
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(212 opinii)
(212 opinii)
    Czystość
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • Rafał R2022-05-29
    Wyjątkowy

    Idealne miejsce na aktywny wypoczynek jak i spokojny pobyt. Przyjazny i profesjonalny personel.

    W dużym skrócie, to były, póki co najlepsze święta Wielkanocne w najlepszym miejscu jakim byliśmy. Wybraliśmy to miejsce losowo i przez przypadek ale bardzo dobre opinie klientów i własne wrażenia nie pozostawiają złudzeń, to był właściwy wybór ! Lokalizacja: Ciche spokojne miejsce w uroczej okolicy. Bez zgiełku dnia codziennego. Dla fanów sportów zimowych nieduży stok narciarski i wyciąg, latem natomiast dostępne ścieżki rowerowe i możliwość spacerów ( jest możliwość wypożyczenie rowerów na miejscu). Ogromny plac zabaw dla dzieci ! Dla wypoczywających statycznie czysty basen, sałna sucha i mokra, pokój relaksacyjny, strefa fitnes. Dodatkowo jacuzzi na zewnątrz i sałna w bani z pięknym widokiem na okolice. Wi-fi w całym obiekcie dział bez zarzutu Pokoje duże, czyste i zadbane bardzo dobrze wyposażone ,wygodne duże łóżka. Hotel rozdzielony na dwa budynki, ale nie przeszkadza to kompletnie, idealne rozwiązanie dla ceniących sobie ciszę. Kuchnia i restauracja: Chyba największy po personelu atut hotelu. Restauracja gustowna i przytulna każdy znajdzie dla siebie tam miejsce. Potrawy i posiłki: śniadanie bardzo dobre i urozmaicone, wszystko podawane do stołu. Jakość potraw - to jakie pyszności wyczarowuje szef kuchni jest niesamowite, każde danie wyszukane , przepyszne i warte grzechu, to naprawdę niesamowita podróż kulinarna, warta swojej ceny. Dzieci znajdą również coś dla siebie,a obsługa jest bardzo elastyczna w doborze dań. Personal: Od dyrekcji po pozostałych pracowników - bardzo pomocny i życzliwy, nie ma dla nich rzeczy niemożliwej, ludziom po prostu chce się chcieć, a to duży atut dzisiaj. Obsada kelnerska z P. Karolem na czele bardzo profesjonalna i pozytywnie nastawiania do klienta. Wiedza dotycząca doboru win do potraw robi wrażenie. Ci ludzie nie są tam z przypadku. To profesjonalny Team. Hotel bardzo przyjazny zwierzętom. Szczerze polecamy pobyt w Hotelu Żywieckim, na 100 % tam wrócimy.

  • Ryszard W2021-11-22

    Brak zabezpieczeń epidemicznych

    Zrobiłem rezerwację szukając miejsca wypadowego do wejścia na Pilsko. To moja wina, że dokonałem niewłaściwego wyboru. I nawet nie mówię o cenie, która obejmowała dostęp do basenów czy spa z których nie zamierzałem korzystać (blisko 1000 złotych za pokoik) - ale o braku możliwości skorzystania ze śniadania (kuchnia otwarta od godziny 8:00), czy nawet potrzeby negocjowania wczesnego wyjazdu z parkingu (brak możliwości odebrania wieczorem żetonu do bramy mimo uregulowania rachunku). Pokój w zasadzie w porządku, ale w nim (podobnie jak w całym obiekcie) bardzo ciepło i sucho. Po wielu próbach uregulowania temperatury doczytałem, że otwarcie okna wyłącza ogrzewania - i dało się zasnąć. Restauracja - bardzo uprzejma obsługa. Dania nawet smaczne, ale wszystkie oblane tłuszczem lub sosem. I nie można domówić do drugich dań żadnych jarzyn (rozumiem, że to wpływ tradycji kuchni czeskiej). Jest jedna rzecz, która jest jednak niedopuszczalna. Całkowicie zignorowane zagrożenie epidemiczne. Nikt z personelu nie nosi maseczek. Brakuje środków do dezynfekcji rąk. Brakuje informacji o podjętych środkach zapobiegania. I to wszystko byłbym w stanie zrozumieć - ale przy meldowaniu się w hotelu usłyszałem od recepcjonistki komentarz, że maska na mojej twarzy może stresować gości, którzy mają prawo czuć się wolnymi. Jak rozumiem - wolnymi od epidemii. Praktyka zachowania personelu wskazuje, że jest to oficjalna polityka obiektu. Głównie przez to dokonałem takiej, a nie innej, oceny Ryszard Wojtkowski

  • 302karolinas2021-05-30
    Wyjątkowy

    Polecam- natura i relaks

    Fantastycznie położony hotel, czuć bliskość przyrody, lasu. Doskonała obsługa-bardzo pomocna ale nienarzucająca się, bardzo dobre jedzenie (krem ze szparagów, stek z tuńczyka). Pokoje zabiegowe i wellness wyposażone w duże okna, dzięki temu cały czas widać las i potok. Na pewno warto tu wrócić.

  • ziuziek2021-05-21
    Wyjątkowy

    Zaskakująco świetny pobyt

    Hotel jest pięknie położony. Jest nie za duży. Nie jest molochem, których nie lubimy. Ma dobry dojazd i wygodny parking. Nie jest designerski - jeśli wiecie, co mam na myśli. Nie ma betonu, szkła i stali. Ale jest ładnie, przytulnie, czysto. Wszystko jest zadbane i wygląda na remontowane na bieżąco. Nie jest kiczowato. Zajmowaliśmy apartament z dwiema sypialniami. To piękny, jasny, luksusowy pokój. Z salonem, dwiema wygodnymi sypialniami, toaletą i łazienką z wanną i kabiną prysznicową. W małej sypialni są dwa osobne łóżka i komoda - Janek i Julek spokojnie się tam pomieścili. Mieli też do dyspozycji telewizor z telewizją naziemną. W większej sypialni jest łóżko małżeńskie, lodówka (barek hotelowy), komoda, szafa, ekspres do kawy Nespresso, a także stolik i wiklinowe meble do siedzenia. No i telewizor z telewizją naziemną. Salon jest połączony z przedpokojem. A tam garderoba, szafa, wygodna sofa narożna, stolik, komoda i telewizor z dekoderem. Oczywiście w wyposażeniu są ręczniki (wymieniane na życzenie), szlafroki (raczej dorosłe rozmiary - nie mierzyliśmy chłopakom, mieli swoje) oraz ręczniki na basen. Pokój każdego dnia był sprzątany. Każdego dnia dostawaliśmy też wodę butelkowaną: gazowaną i niegazowaną. I tu pierwszy minusik - woda w butelkach plastikowych. Na plus, że lokalna, że to Żywiec Zdrój. Szkoda, że nie w szkle. Drugi minusik - taki niesmak lekki nawet. Nespresso w pokoju. Kapsułka za 8 zł. W sklepie producenta kosztuje średnio 2 zł. Wiem, że marża, że ekspres w pokoju na wyłączność, że prestiż i luksus. Ale przy tej cenie pokoju aż dziwne, że np. 2 kapsułki na dobę nie są gratis. Wystarczyło podnieść cenę o te nawet 20 zł za dobę (przy tych kosztach niezauważalne dla gościa), a kapsułki dać "gratis". Nie korzystaliśmy więc z Nespresso, bo wolimy dopłacić parę złotych i mieć kawę z ekspresu z hotelowej restauracji. Świeżo mielona, pyszna i bardziej eko (bez zaśmiecających kapsułek). No to restauracja. Ładne wnętrze. Duża przestrzeń, ale nie przytłaczająca. Stoliki oraz wygodne kanapy. Z nich korzystali chłopcy, gdy oczekiwaliśmy (długo!) na posiłki. Warto było czekać, bo jedzenie bardzo smaczne. Świeżutko przygotowane, pyszne. Dobre "czekadełka". Świetna obsługa. Wszyscy kelnerzy bardzo sympatyczni, a do tego mający pojęcie o tym, co serwują. Fajnie, że są dania wegańskie i wegetariańskie. Minusem są naprawdę wysokie ceny. Chętnie płacimy za jakość, za uczciwość i świeże produkty i dobrą obsługę. Ale tu jest naprawdę drogo. No nie jest to restauracja na co dzień dla pięcioosobowej rodziny. Brak czegoś dla maluchów, żeby zabić czas oczekiwania. A czas długi. Tak, mieliśmy zawsze coś swojego. Ale nie wszyscy mają. Wiem, że pandemia. Ale kolorowanka i kilka kredek chyba nie jest zakazana przez ministerstwo. W restauracji mieliśmy też śniadania. Dobrze zorganizowane na czas pandemii. Smaczne, świeże, urozmaicone. Pyszne pieczywo. Masa dodatków. Nie ma możliwości, by wszystkiego skosztować. Serwowane przez miłe panie kelnerki. Ładnie podane. Szkoda, że taka skromna opcja wege. Tak, teraz będzie ALE. Nawet dwa ALE. Ciasta do śniadania są paskudne. No niedobre. I tyle. Jakieś takie gnioty. No trudno, ale to słaba zachęta, by zamówić po południu deser w restauracji. Niezjedzone podczas śniadania ciasta stoją sobie w restauracji przez resztę dnia pod kloszami i można porcyjkę kupić za 5 zł. Odradzam. No i drugie ALE. Pewnego ranka skończyło się prosecco. I pani kelnerka powiedziała, że zabrakło (to była 8 rano! sic!). Tabliczka z napisem "prosecco" stała dalej, wiaderko z lodem stało dalej, a wina nie było. I to było słabiutkie jak na hotel 4*. A wystarczyło zwyczajnie sprzątnąć ślady po prosecco i już. No skoro zabrakło... (w co trudno uwierzyć, bo niewiele osób z tego korzystało). Nieważne, nie chodzi o brak wina o 8 rano (wiadomo, że jako rodzice nastawieni na wycieczki samochodowe również nie piliśmy wina do śniadania), ale sam fakt i dziwny sposób reakcji obsługi. Po prostu w 4*hotelu nie ma opcji, że czegoś brakuje, że zostaje po tym "dziura" podczas śniadania. Atrakcje. Fajny, zadbany plac zabaw. Świetnie bawili się starsi i najmłodszy Jerzo. Basen - w sam raz. Odpowiednio duży, z ciepłą wodą. Bez brodzika (nie odczuliśmy braku). Świetne sauny! Dobrze nagrzane. No i widok na góry. Brakowało nam tylko ogólnie dostępnego jacuzzi. Jest opcja wynajęcia zewnętrznego za opłatą, ale to nie jest dobra opcja dla rodziny z małymi dziećmi. Z wiadomych przyczyn. Chętnie skorzystamy, gdy wpadniemy kiedyś bez dzieciaków. Chociaż nie mam pewności, bo skoro już płacimy za wynajem, to fajnie by było mieć ciut więcej prywatności. A tymczasem wszyscy będący na basenie, widzą dokładnie, co się dzieje na zewnątrz w jacuzzi. Nie było sali zabaw - może z powodu pandemii? Jakoś nie odczuliśmy jej braku. Jest sala z xBoxem. Ale nie korzystaliśmy, bo nie widzimy potrzeby stawiania dzieci przed konsolą w tak pięknym miejscu. Pogoda dopisała. Byliśmy na tyle krótko, że nie zdążylibyśmy się nudzić na tyle, by korzystać z konsoli. No i najważniejsze. Ludzie. Obsługa. Świetnie wyszkolona. Wszyscy sympatyczni, pomocni, otwarci, a jednocześnie nienachalni, grzeczni, uśmiechnięci, a do tego naturalni w tym wszystkim. Hotel zrobił na nas bardzo dobre wrażenie. Już mamy rezerwację na kolejny termin.

  • 701agataw2021-03-26

    Mieszane uczucia

    Byliśmy już trzykrotnie w tym hotelu i w sumie jest niezły. Fajny basen, sauna z przeszkloną ścianą (robi wrażenie zwłaszcza kiedy na dworze śnieg), czystość na bardzo wysokim poziomie, włącznie z codziennym sprzątaniem w pokojach (co naprawdę rzadko się zdarza). Pokoje co prawda są bardzo małe i nie mają balkonów, ale wyposażenie jest nowe i przemyślane. Personel jest przesympatyczny i zawsze chętny do pomocy, niestety bardzo słabo przeszkolony, więc widzisz dylemat w oczach kelnera kiedy go chwile zaglądasz a potem biedny nie wie czy może już sobie iść, albo kiedy mówisz paniom pokojowym, że niczego Ci nie trzeba i sprzątania też nie. Ani ręczników, ani smieci ;) podobnie ze SPA - trzy razy korzystałam z zabiegów i z dwóch masażystek miałam pecha za każdym razem trafić na panią która pojęcia o tym nie ma. Krzywdy mi nie zrobiła, ale zamiast konkretnego masażu dostałam godzinę miziania (też miłe) :)) Wszystko stało się jasne kiedy ta sama pani robiła mi zabieg na twarz - No! Drogi Kierowniku - nie da się być fachowcem we wszystkim. Parę złotych radzę wydać na szkolenia, bo pracowników macie świetnych. Najsłabszym punktem hotelu jest niestety restauracja. Przy trzecim pobycie po prostu nie miałam co jeść. Nie dlatego że potrzebuje jakichś cudów, Ale dlatego że ok jest tylko krem z pietruszki, burgery i schabowy. A ceny są jakie są. Naleśników na śniadanie nie bierzcie, bo maja konsystencję wkładki do buta :) ale pancakes w niedziele pierwsza klasa ! Ciasta - zawsze zakalec. W chłodniejszy czas na basenie jest zimno. W sumie w całym hotelu jest wtedy zimno. Wrócę tam jak tylko otwarte zostaną restauracje żeby mieć alternatywę na kolację.

Pokoje

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 17m2

  • Max. liczba osób: 
  • w głównym budynku
  • podwójne łóżko
  • klimatyzacja indywidualnie sterowana
  • sejf (w cenie)
  • telefon
  • Wi-Fi (w cenie)
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów

Apartament 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX2
  • Metraż: 

    około 20m2

  • Max. liczba osób: 
  • w bocznym budynku
  • podwójne łóżko
  • sejf (w cenie)
  • telefon
  • Wi-Fi (w cenie)
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów

Apartament 3-osobowy

  • Kod pokoju: DZX3
  • Metraż: 

    około 23m2

  • Max. liczba osób: 
  • w bocznym budynku
  • podwójne łóżko
  • sejf (w cenie)
  • telefon
  • Wi-Fi (w cenie)
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne

Zapoznaj się z szeroką ofertą wycieczek fakultatywnych stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Wycieczki fakultatywne możesz zarezerwować:

  • PRZED WAKACJAMI - w punkcie sprzedaży, Telefonicznym Centrum Rezerwacji (22 270 31 20) oraz online i w aplikacji mobilnej TUI.
  • W TRAKCIE WAKACJI - online i w aplikacji mobilnej TUI, a także przy pomocy TUI Service Center na czacie w myTUI, telefonicznie, SMS lub mailowo. W przypadku najpopularniejszych hoteli Klienci mają możliwość spotkania z polsko- lub angielskojęzycznym Wakacyjnym Ekspertem TUI, który specjalizuje się w ofercie atrakcji i wycieczek.

Wycieczki fakultatywne TUI to:
  Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
✓  Dostępność i potwierdzenie online,
✓  Komfortowy odbiór z hotelu.

Dlaczego warto wybrać Hotel Żywiecki Medical SPA & Sport

  • darmowe Wi-Fi w całym hotelu
  • strefa spa & wellness

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Zobacz, co nowego na blogu TUI