Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel

Salini Resort

MLA13016

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Pokoje
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Obsługa
  • Wartość
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Salini Resort Malta - Hotel
Wyjątkowy
Wyjątkowy
2020-02-11

Mieszkaliśmy w Salini Resort na trzy noce między 7 - 10 stycznia 2020. Wszystko było w porządku, w tym śniadanie, pokój i personel. Biorąc pod uwagę cenę, jaką płaciliśmy za każdą noc (około 50 obejmującą pobyt 3 osób i śniadanie), był to bardzo przyjemny pobyt w czterogwiazdkowym hotelu. Tak więc gorąco polecam ten hotel wszystkim, którzy chcą zatrzymać się w ładnym, bezstresowym hotelu z dala od zgiełku. Chciałbym szczególnie podziękować panu Ridha, jednemu z gości w hotelu za jego gościnność, opiekę i wskazówki dotyczące miejsc turystycznych, które powinniśmy zobaczyć. Następnym razem, kiedy ponownie odwiedzę Maltę, ten hotel będzie pierwszym, który zamierzam zostać! Dziękuję

C1778USalis
Wyjątkowy
2019-10-04

Bardzo miło i ciepło będę wspominać pobyt w Hotelu Salini - Malta - St. Julian´s . Największe wrażenie zrobił na mnie wysoki poziom dbałości o klienta,bardzo miła i uprzejma obsługa, zawsze uśmiechnięte Panie w recepcji.. Składam serdeczne podziękowanie MANAGER HOTELU SALINI RESORT za ogromne zaangażowanie, życzliwość, indywidualne i profesjonalne podejście do gości. Moje wyrazy uznania dla Pana Hotel jest bardzo zadbany, czysty, pachnący świeżością i elegancki. Strefa wellness super- naprawdę warto skorzystać z oferowanych atrakcji. Przyjazny personel i wspaniały widok z pokoi ( bardzo duży pokój z mega wygodnym łóżkiem i widokiem na morze na wysokim piętrze). Pobyt oceniam na mocną piątkę. Polecam

ellenapodroznik
Wyjątkowy
2018-12-20

Fajny kompleks wypoczynkowy minus to pobliskie wysypisko śmieci które było czuć kiedy wiatr wiał od jego strony . Przez całe dwa tyg pobytu nie mieliśmy telewizji ale to był chyba plus że nie traciliśmy na nią czasu . Płatny internet .Pracownicy recepcji mocno wyluzowani czego nie można powiedzieć o restauracji tam obsługa była naprawdę super plus możliwość zjedzenia posiłków na tarasie z widokiem na morze . Bardzo fajne baseny z pięknym widokiem na morze ... W hotelu włoska świetna pizzeria.

staszek2017
Wyjątkowy
2017-11-09

Piękny, reprezentacyjny, nowoczesny, widać ,że odnowiony hotel, moim zdaniem najlepszy, najładniejszy w okolicy. Pokój standard ogromny, wielkie łóżko, wygodny materac, pościel ręczniki wszystko bielusieńskie, sprzątanie codziennie.Bardzo duży plus za czajnik oraz zestaw kawa herbata cukier filiżanki uzupełniane codziennie - w cenie pokoju, podobnie jak ręczniki, szampon, balsam etc.Obsługa od najniższego szczebla, kelnerów, Pań sprzątających do obsługi recepcji, spa- bardzo uprzejma, miła, pomocna .Bardzo duży plus za baseny w tym kryty z łaźnią i świetnie wyposażoną siłownią w cenie pokoju oraz podział na godziny i miejsca użytkowania basenu przez najmłodszych oraz tylko dorosłych. Lobby hotelowe bardzo ładne, fajne kolory, restauracje z mega widokiem! :-) Korzystaliśmy z opcji śniadań, omlet, jajka, naleśniki, płatki , owoce itd English breakfast króluje, ale nie powinno to dziwić znających historię wyspy. Dania powtarzalne , ale bez przesady nie ma co marudzić..można wybrać coś zawsze, bardzo smaczna kawa duży plus:) Jeśli chodzi o obiekt, to jest kilka miejsc którymi powinni się zająć widać że mają problem z wilgocią np.w spa, oraz łazienkach pokojowych (lekki grzyb, widać że coś robią z tym problemem) .Hotel na uboczu wielkim plusem jest darmowy bus który dojeżdża do Buggiba i St Pouls, jest również chodnik po drugiej stronie gdzie do miasteczka jest 1,6 km spacerkiem. Świetna komunikacja miejska, 2 przystanki, przy hotelu, oraz sklep spożywczy w bloku obok :) Pogoda w listopadzie 2-9. 21-23 C :) ,także cudeńka kurtka lub bluza na wieczór,A w dzień krótkie spodenki i sandały jak najbardziej, można wciąż się opalać, chociaż tyle atrakcji w pobliżu że nie warto ;) Polecam

407magdalenaw
Wyjątkowy
2017-01-29

Hotel znakomity. Bardzo czysty, obsługa fantastyczna. Mydło, ręczniki, czajnik, lodówka, balkon, kawa, herbata, suszarka, wifi, TV, telefon, klima (w styczniu grzała do 32 stopni!), sejf - wszystko dostępne bez dopłaty w pokoju. Sprzątają na okrągło.. Basen wewnętrzny - woda cieplutka, sauna zawsze czynna. SPA na życzenie. Jedyna wada - śniadania typowo angielskie - jajka i bekon, bekon i jajka i owsianka. Sok pomarańczowy tylko z nazwy. Po tygodniu masz ochotę zabić za naleśniki czy choćby kawałek prawdziwej szynki Jedynie dobra kawa. Hotel nie ma swojej plaży. W styczniu nie miało to dla mnie znaczenia, przyjechałam zwiedzać. Kilka razy dziennie jeżdzi spod drzwi hotelu shuttle bus do Bugibby lub St. Julians. Stamtąd autobusami można się dostać bez problemu w każdy zakątek wyspy. W hotelu restauracja, ale po za sezonem nieczynna (jedynie chyba w weekendy). Mały skepik z pamiątkami. Możliwość wyprania brudnych rzeczy (5 EUR za uruchomienie pralki). Hotel oceniam bardzo wysko, zasługuje na 4 gwiazdki. Tuż pod hotelem przystanek autobusowy, dowiezie na większe pętle autobusowe. Polecam!

PaulinaALQ
Wyjątkowy
2020-02-11

Mieszkaliśmy w Salini Resort na trzy noce między 7 - 10 stycznia 2020. Wszystko było w porządku, w tym śniadanie, pokój i personel. Biorąc pod uwagę cenę, jaką płaciliśmy za każdą noc (około 50 obejmującą pobyt 3 osób i śniadanie), był to bardzo przyjemny pobyt w czterogwiazdkowym hotelu. Tak więc gorąco polecam ten hotel wszystkim, którzy chcą zatrzymać się w ładnym, bezstresowym hotelu z dala od zgiełku. Chciałbym szczególnie podziękować panu Ridha, jednemu z gości w hotelu za jego gościnność, opiekę i wskazówki dotyczące miejsc turystycznych, które powinniśmy zobaczyć. Następnym razem, kiedy ponownie odwiedzę Maltę, ten hotel będzie pierwszym, który zamierzam zostać! Dziękuję

C1778USalis
Wyjątkowy
2019-10-04

Bardzo miło i ciepło będę wspominać pobyt w Hotelu Salini - Malta - St. Julian´s . Największe wrażenie zrobił na mnie wysoki poziom dbałości o klienta,bardzo miła i uprzejma obsługa, zawsze uśmiechnięte Panie w recepcji.. Składam serdeczne podziękowanie MANAGER HOTELU SALINI RESORT za ogromne zaangażowanie, życzliwość, indywidualne i profesjonalne podejście do gości. Moje wyrazy uznania dla Pana Hotel jest bardzo zadbany, czysty, pachnący świeżością i elegancki. Strefa wellness super- naprawdę warto skorzystać z oferowanych atrakcji. Przyjazny personel i wspaniały widok z pokoi ( bardzo duży pokój z mega wygodnym łóżkiem i widokiem na morze na wysokim piętrze). Pobyt oceniam na mocną piątkę. Polecam

ellenapodroznik

Salini Resort - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • Hotel położony jest na płaskim zboczu bezpośrednio nad zatoką Salina i oddzielony jest od niej jedynie przybrzeżną drogą. Hotel wychodzi na malowniczą zatokę, która znajduje się na północnym wybrzeżu wyspy. Hotel stoi samotnie z imponującym panoramicznym widokiem. Do zatoki St Paul's Bay można dojść spacerem. Do pobliskiej miejscowości Buggiba można dotrzeć pieszo w około 20 minut.
  • odległość do lotniska ok. 18 km
  • odległość do plaży ok. 9 km
  • odległość do centrum miasta ok. 3 km
  • odległość do pola golfowego ok. 14 km
World map
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(1155 opinii)
(1155 opinii)
    Pokoje
    Czystość
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Lokalizacja
  • ellenapodroznik2019-10-04
    Wyjątkowy

    Bardzo miło i ciepło będę wspominać pobyt w Hotelu Salini - Malta - St. Julian´s . Największe wrażenie zrobił na mnie wysoki poziom dbałości o klienta,bardzo miła i uprzejma obsługa, zawsze uśmiechnięte Panie w recepcji.. Składam serdeczne podziękowanie MANAGER HOTELU SALINI RESORT za ogromne zaangażowanie, życzliwość, indywidualne i profesjonalne podejście do gości. Moje wyrazy uznania dla Pana Hotel jest bardzo zadbany, czysty, pachnący świeżością i elegancki. Strefa wellness super- naprawdę warto skorzystać z oferowanych atrakcji. Przyjazny personel i wspaniały widok z pokoi ( bardzo duży pokój z mega wygodnym łóżkiem i widokiem na morze na wysokim piętrze). Pobyt oceniam na mocną piątkę. Polecam

  • staszek20172018-12-20
    Wyjątkowy

    Fajny kompleks wypoczynkowy minus to pobliskie wysypisko śmieci które było czuć kiedy wiatr wiał od jego strony . Przez całe dwa tyg pobytu nie mieliśmy telewizji ale to był chyba plus że nie traciliśmy na nią czasu . Płatny internet .Pracownicy recepcji mocno wyluzowani czego nie można powiedzieć o restauracji tam obsługa była naprawdę super plus możliwość zjedzenia posiłków na tarasie z widokiem na morze . Bardzo fajne baseny z pięknym widokiem na morze ... W hotelu włoska świetna pizzeria.

  • 407magdalenaw2017-11-09
    Wyjątkowy

    Piękny, reprezentacyjny, nowoczesny, widać ,że odnowiony hotel, moim zdaniem najlepszy, najładniejszy w okolicy. Pokój standard ogromny, wielkie łóżko, wygodny materac, pościel ręczniki wszystko bielusieńskie, sprzątanie codziennie.Bardzo duży plus za czajnik oraz zestaw kawa herbata cukier filiżanki uzupełniane codziennie - w cenie pokoju, podobnie jak ręczniki, szampon, balsam etc.Obsługa od najniższego szczebla, kelnerów, Pań sprzątających do obsługi recepcji, spa- bardzo uprzejma, miła, pomocna .Bardzo duży plus za baseny w tym kryty z łaźnią i świetnie wyposażoną siłownią w cenie pokoju oraz podział na godziny i miejsca użytkowania basenu przez najmłodszych oraz tylko dorosłych. Lobby hotelowe bardzo ładne, fajne kolory, restauracje z mega widokiem! :-) Korzystaliśmy z opcji śniadań, omlet, jajka, naleśniki, płatki , owoce itd English breakfast króluje, ale nie powinno to dziwić znających historię wyspy. Dania powtarzalne , ale bez przesady nie ma co marudzić..można wybrać coś zawsze, bardzo smaczna kawa duży plus:) Jeśli chodzi o obiekt, to jest kilka miejsc którymi powinni się zająć widać że mają problem z wilgocią np.w spa, oraz łazienkach pokojowych (lekki grzyb, widać że coś robią z tym problemem) .Hotel na uboczu wielkim plusem jest darmowy bus który dojeżdża do Buggiba i St Pouls, jest również chodnik po drugiej stronie gdzie do miasteczka jest 1,6 km spacerkiem. Świetna komunikacja miejska, 2 przystanki, przy hotelu, oraz sklep spożywczy w bloku obok :) Pogoda w listopadzie 2-9. 21-23 C :) ,także cudeńka kurtka lub bluza na wieczór,A w dzień krótkie spodenki i sandały jak najbardziej, można wciąż się opalać, chociaż tyle atrakcji w pobliżu że nie warto ;) Polecam

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI